wtorek, 7 lipca 2020

Do 160 zł premii z kontem w ING

Łatwiej robić swoje, gdy masz więcej na koncie - to hasło reklamowe nowej promocji konta w ING. To kolejna odsłona znanej już nam promocji, w której zyskać można 160 zł.  W przeciwieństwie do innych banków jak przykładowo Millennium, tutaj nie jest to jednorazowa nagroda. Można wracać nawet gdy już zgarnęło się premię wcześniej:)


Kto zatem może zgarnąć 160 zł przy otwieraniu konta? ING wyklucza osoby, które posiadały w Banku Śląskim jakiekolwiek w terminie od 1 kwietnia 2019 do 30 czerwca 2020 r. Dotyczy to obu opisywanych kont.

Tutaj zyskasz nawet 160 zł za otwarcie konta w promocji ING

Z oferty można skorzystać do 30 września 2020 r.

Jak zwykle do wyboru mamy Konto Direct lub Komfort. Jeśli jednak mamy mniej niż 26 lat bank poleca konto dla młodych o nazwie Konto Mobi. Dodatkowo do wybranego konta należy otworzyć Konto oszczędnościowe. KO jest aktualnie niestety na zaledwie 0,25% gwarantowane przez 4 miesiące dla kwoty do 100.000 zł w promocji Bonus na Start. OKO jest niezbędne, musimy je trzymać aż do wypłaty nagrody.

Jak zgarnąć 160 zł w ING? Jak zwykle inne wymagania mają osoby w wieku do 26. roku życia, a inne osoby powyżej tego wieku.

1. Bonus główny - 100 zł
Pierwsza część nagrody - czyli 100 zł - jest bardzo łatwa do zdobycia. W przypadku konta Direct wystarczy bowiem do 31 grudnia 2020 wykonać min. 3 transakcje kartą lub BLIKIEM na łączną kwotę min. 1000 zł . Transakcje anulowane oraz wypłata gotówki nie będą uwzględnione. Należy oczywiście wyrazić niezbędne zgody oraz do dnia wypłaty nagrody posiadać konto wraz z kartą oraz OKO.



2. Nagroda dodatkowa - 60 zł
Druga część nagrody wymaga, by wykonać część pierwszą, czyli by otrzymać dodatkową premię trzeba wykonać najpierw płatności na 1000 zł do 30 września 2020 r.
Dodatkową nagrodę można dostać wykonując:
  • min. 3 transakcje BLIKIEM za zakupy w sklepach internetowych. Zakupy te mogą być wykonane w ramach transakcji, które musimy zrobić, aby zdobyć wcześniejsze 100 zł.
  • wpływ wynagrodzenia min. 1000 zł w 3 dowolnych miesiącach trwania promocji. Wynagrodzenie nie może być przekazywane z rachunku, którego jesteśmy posiadaczem. Nie będą też brane pod uwagę wpłaty własne w oddziałach banku lub wpłatomatach.

Oba powyższe warunki także należy wykonać najpóźniej do 31 grudnia 2020. Wypłatę nagrody pieniężnej bank obiecuje wypłacić najpóźniej do 15 stycznia 2021 r. Wypłata nastąpi nie jak to zwykle na ror, jak w przypadku innych banków, lecz na konto oszczędnościowe, które w ING nazywa się OKO.

Uczestnikowi przysługuje tylko jedna nagroda w całym okresie trwania promocji tj. 100 zł albo 160 zł, w zależności czy spełnimy wszystkie warunki.


                                    

Konto teoretycznie jest darmowe. Należy jednak pamiętać że w ING nie opłaca się robić wpłat i wypłat pieniężnych w oddziale banku. Za każde takie działanie bank policzy nam 9 zł. A jeśli byśmy wpłacili bilon w ilości 500 sztuk danego dnia, to bank zażyczy sobie 30 zł za taką robotę. To samo tyczy się poleceń przelewów. Zlecenie przelewu, który pracownik banku ma wykonać w oddziale, kosztuje 9 zł. Dlatego najlepiej samodzielnie działać za pośrednictwem bankowości internetowej, aby uniknąć opłat.

Młodzi jak zwykle w ING mogą łatwiej zgarnąć premię. Jak zgarnąć 160 zł z kontem Mobi?

                          

1. Bonus główny - 100 zł
Konta dla młodych nosi nazwę Konto Mobi zapewne po to by zachęcić ich do mobilnego korzystania z internetu. Jak zwykle młodzi mają łatwiej, nie muszą oni kombinować, ile już wydali i czy przekroczyli wymagane 1000 zł.

Osoby do 26. roku życia muszą zrobić co najmniej 10 transakcji dowolną kartą wydaną do konta lub BLIKIEM. Nie ma znaczenia jakie to będą kwoty, liczy się zaksięgowane 10 transakcji na koncie, które musimy zrobić  do 30 października 2020 r. Transakcje anulowane oraz wypłata gotówki nie będą uwzględnione. Należy oczywiście wyrazić niezbędne zgody oraz do dnia wypłaty nagrody posiadać konto wraz z kartą oraz OKO.

2. Nagroda dodatkowa - 60 zł
Tutaj również, aby dostać dodatkowe 60 zł, trzeba spełnić warunki opisane w punkcie 1. Warunki dla dodatkowych 60 zł młode osoby też mają inne, wystarczą:
  •  3 transakcje BLIK-iem w sklepach internetowych. Mogą to być transakcje w ramach zakupów wykonanych, aby zdobyć wcześniejsze 100 zł
  • 3 przelewy na telefon BLIKiem na kwotę min. 5 zł każdy

Oba powyższe warunki także należy wykonać najpóźniej do 31 października 2020. Wypłatę nagrody pieniężnej bank obiecuje wypłacić najpóźniej do 17 listopada 2020 r. Wypłata będzie na konto oszczędnościowe -  OKO.


OKO aktualnie daje oprocentowanie na 0,25%  przez 4 miesiące, dla kwoty do 100 tys. 


Do konta dostajemy też kartę wielowalutową. Bank informuje, że karta Visa pozwala płacić bez prowizji za przewalutowanie za granicą. Ale uwaga: brak prowizji dotyczy tylko transakcji gotówkowej rozliczonej na koncie prowadzonym w popularnych walutach czyli EUR, USD, GBP.


Zwolnienie z opłat:
Na koniec ważna informacja o opłatach i sposobach jak jej uniknąć, nikt z nas bowiem nie lubi płacić bankom drobnych kwot. Mimo iż premie są podzielone na dwie grupy, to opłaty bank dzieli na 3 grupy: 

 Tutaj zyskasz nawet 160 zł za otwarcie konta w promocji ING

1. Osoby powyżej 26 lat
ING zwolni nas z opłaty 7 zł jeśli wydamy kartą 300 zł w miesiącu. Innymi słowy wymaganego 1000 zł nie warto wydawać za jednym zamachem. Lepiej jest wydać tysiaka z rozbiciem na pakiety po 300 zł z hakiem na miesiąc. Wówczas unikniemy bezsensownej opłaty za konto.

2. Osoby w wieku 18-26 lat
Osoby w wieku studenckim mają nieco mniejsze wymagania, ale jednak mają. Bank zwolni je z opłaty, jeśli wydadzą w miesiącu 200 zł.

3 Osoby w wieku 13-18
Młodzież jak zwykle ma się najlepiej, bo tutaj wszystko jest za darmo




 A więcej szczegółów znajdziecie w regulaminach :)

1 Regulamin promocji 160 za otwarcie konta Direct w ING
2 Regulamin promocji 160 zł za otwarcie konta Mobi w ING
3 Regulamin bonus 0,25% na start OKO
4) Tabela opłat i prowizji

18 komentarzy:

  1. Witam mam spor z bankiem ING obecnie na etapie ponownej reklamacji(pierwsza odrzucona), chodzi o niewyplacenie mi 100zl z promocji gdzie mialem przelewac przez pare miesiecy po 100zl na konkrenty cel na koncie oszczednosciowym. Cel zalozylem i pieniadze przelewalem na konto oszczednosciowe ale wg. banku nie na ten cel zatem warunkow nie spelnilem. Bank w regulaminie nie opisal w jaki sposob ma takie zasilenie celu konkretnie wygladac, nie napisal rowniez w zadnym dokumencie dolaczonym do promocji ktory otrzymalem. Technicznie zatem bank nie podal zadnej procedury a dokumenty zostaly sformulowane w mylny sposob, taki ze wplacajac pieniadze na KO wydawalo sie ze wplacam na "cel".

    W kazdym razie, w przypadku kolejnej odmowy spelnienia mojej reklamacji przez bank, czy ktos kiedys korzystal z Arbitra Bankowego, Rzecznika Konsumentow, Rzecznika Finansowego, Sadu Polubownego przy KNF, UOKiK/DOK lub innych takich instytucji? Czy jest sens, jak wygladaja procedury, szanse i oplaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi nie wypłacili. Ściemniacze. Ponoć czegoś nie potwierdziłem,ale też żadnej informacji,że coś mam jeszcze zrobić oprócz założenia celu,nie dostałem. Napisz,jak się sprawa potoczy.

      Usuń
    2. Ja przelewałem na KO a później przelewałem na "Cel". Nie wiem jak rozumiałeś regulamin ale KO to jedno ,a "Cel" to było co innego i należało zasilić "Cel" przynajmniej trzykrotnie.Obawiam się ,że jeśli wpłacałeś na KO tylko to jesteś na przegranej pozycji.

      Usuń
    3. Należało przelewać z KO na "Cel" ,a nie tylko na KO. Regulamin poniżej:
      d) od 18 lutego 2020 r. do 8 marca 2020 r. założyć min. jeden Cel oszczędnościowy na
      posiadanym albo otwartym w czasie promocji Koncie oszczędnościowym;
      e) do 10 czerwca 2020 r. wykonać minimum 3 wpłaty (przelew lub wpłata gotówki)
      w różnych miesiącach na tym Celu oszczędnościowym. Każda z wpłat musi być
      w minimalnej wysokości 100 zł;
      f) na 10 czerwca 2020 r. posiadać Cel oszczędnościowy założony w czasie Promocji
      z saldem minimum 300 zł.

      Usuń
    4. Należało wpłacać na cel. U mnie w rodzinie 3 x 100 zł wypłacone chyba 23 czerwca.

      Usuń
    5. Za 100zł będziesz się ciągał po instytucjach polubownych? Toż to pieniactwo!!! Zamknij u nich konto i nie dawaj się nabierać na szemrany łatwy zarobek... szkoda czasu na takie "okazje" - dawno się z tego wyleczyłem.

      Usuń
    6. Wpłaciłem 3 razy na cel po stówce. Wypłacili bez problemu. Regulamin jest po to, żeby go przeczytać ze zrozumieniem

      Usuń
    7. W regulaminie nie ma nigdzie napisane w jaki sposob sie wplaca konkretnie na ten cel. Nie ma skonkretyzowane co to jest "cel", czym sie rozni od konta oszczednosciowego i na czym polega. Zauwaz ze w regulaminie wyrazenie "CEL" nie jest w cudzyslowiu co oznacza jego potoczna interpretacje. Definicja tegoz celu w regulaminie rowniez nie precyzuje czym konkretnie jest ten cel i jak go obslugiwac poza ogolnym stwierdzeniem ze jest to funkcjonalnosc konta oszczednosciowego. Bank nie podal zadnych instrukcji w tym zakresie w swoim regulaminie wiec czytanie ze zrozumieniem to zdecydowanie za malo.

      Usuń
    8. Ja wpłacałem na cel. Osobno się go zakładało i wpłata 3×po minimum 100 zł. Potem pojawił się komunikat,że cel został osiągnięty. Kasy nie wypłacili.

      Usuń
  2. Zamieniłem złotówki na złoto i mam gdzieś bankowe wygibasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. W IB była awaria appki od wczoraj, przed chwilą naprawili dostęp i awaria obniżyła lokaty na 1,0 na 2m, 3m już tylko 0,90
    Właściwie mogli appki nie naprawiać , bo po co ona komu w tej sytuacji. IB robi się zbędny jak buty z dziurawą podeszwą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie dostałem, a wpłacałem na cel (3x 100 zł) przez aplikację ing, a trzeba było się zapisać na tę promocje przez bankowość internetową.

    OdpowiedzUsuń
  5. 4 konta w rodzinie, wszyscy dostali po 100 zł. Przystępując do jakiejkolwiek promocji trzeba poświęcić 3 minuty na przeczytanie Regulaminu i się do niego zastosować. A potem jeden się nie zapisał do promocji, drugi nie założył celu, trzeci wypłacił pieniądze przed terminem a czwarty w ogóle nie wpłacał i wszyscy mają pretensje do Banku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sprawa sie zakonczyla pomyslnie, moja ponowna reklamacja zostala uwzgledniona i juz dostalem pieniadze.

    Wszystkim ktorzy cos pierdola o "czytaniu regulaminu" moge jedynie napisac zeby spadali spowrotem na kase w ING bo moze klienci czekaja? Na konkurencyjnych forach, np. na pepper.pl jest watek o tej promocji i tez sporo osob nie dostalo niczego bo bank np. uznal ze pieniadze wplacane na "cel" z konta oszczednosciowego sie nie licza do promocji pomimo tego ze konto samo w sobie bylo comiesiecznie zasilane nowymi srodkami. Oczywiscie w regulaminie promocji takich zapisow brak, kazdy kto czytal regulamin ten wie, no chyba ze pracuje na kasie w ING. Ale juz kontakt z dzialem reklamacji przebiega raczej pozytywnie i wiekszosc przypadkow jest rozpatrywana na korzysc klienta bez potrzeby dalszej ingerencji.

    Mimo wszystko moje pytanie o arbitraż bankowy, sad polubowny przy KNF czy recznika praw wszelakich pozostaje aktualne, z ciekawosci sie dowiem czy ktos mial kiedykolwiek jakakolwiek sprawe przed tymi czy podobnymi organami i jak sie ona potoczyla.

    I jeszcze malutkie ale do wszystkich o "czytanie regulaminu", otoz w kodeksie cywilnym jest art. 385 par. 2 ktory mozna analogia przeniesc na regulamin promocji, a ktory to jawnie stwierdza jak sie powinno interpretowac niejasnosci. Mozna jeszcze doczytac np. tutaj na przykladzie innej promocji BNP Paribas: https://celejowska.pl/27-10-2014-r-powazne-skutki-zwyklego-konkursu/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomnij o KNF, Rzeczniku Finansowym czy jakiejkolwiek innej instytucji. KNF wogóle nie reaguje - nigdy nie dostałem żadnej odpowiedzi na skargi wysyłane z PUAP czy na ich skrzynkę pocztową. Instytucja fatalna, przecież finansowana przez banki to jak może im zrobić krzywdę. Może czasem bank zareaguje gdy go postraszysz nadzorem bankowym ale zazwyczaj mają to w nosie. Rzecznik Finansowey zawalony tysiącem spraw. Na początku (parę lat temu gdy wprowadzono ten organ) trochę to działało. Teraz banki ubezpieczyciele już to rozgryźli. Trwa ping-pong korespondencji. Rzecznik nie chce korzystać z nadanych mu uprawnień do samodzielnego działania a w sytuacji rozwiązywania sproru polubownie jest tylko skrzynką kontaktową (przesyła pisma stronom i g... z tego wychodzi) bo jak piszą - oni są od załatwienia sprawy polubownie, sa bezstronni i nie mogą zmusić instytucji finansowej do działania). Coś tam kiedyś ugrałem a poważne sprawy z bankami czy ubezpieczycielami to niekończąca się wymiana pism. W mojej ocenie RF to kolejny organ, który nic nie może, banki już to wiedzą, a samowola finansjery jest nadal bezkarna.

      Usuń
    2. Ok. 2 lata temu miałam konflikt z pewnym bankiem dotyczący promocji. Ja swoje a bank swoje. Wiedziałam, że mam rację i byłam dość wkurzona, dlatego nie zawahałam się napisać do Rzecznika Finansowego. I co? Ano RF zajął się sprawą należycie a bank z przeprosinami i oczywiście należnym przelewem na konto z nawiązką pospieszył. Osobiście uważam, że w sytuacji kiedy ma się rację należy nie odpuszczać, nawet interweniując wyżej.

      Usuń
    3. Banki jakieś groszowe kwoty pewnie i zwracają. Potwierdzam. Ale jak przychodzi do poważnego sporu (III filar w moim wypadku, fundusze, kredyty o dużej wartości) to nie można nic ugrać. Jedyny plus że muszą rzetelnie odpowiadać a nie wklejka wysyłana przez Dział Reklamacji.

      Usuń
  7. Czyli następne "niuanse" regulaminowe. To znaczy jak wydymać klienta. Tak, czytać ze zrozumieniem. Ale po co to całe zkręcenie? Żeby większa część deponetów została z niczym. Jak to wszystko minie, to banki stosujące takie "kruczki" będą do odstrzału dla większości z nas.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...