czwartek, 5 sierpnia 2021

Start nowego banku Aion z KO na 1%

W ubiegłym roku zapowiadałem pojawienie się nowego banku o nazwie Aion. Nowy bank to zawsze nowe możliwości, na które każdy wyczekuje. No i wystartował dziś z dość fajną ofertą chociaż najeżony jest opłatami, co każe uważnie się tutaj poruszać.

Nas oczywiście interesują darmowe oferty bo do takich od dawna przywykliśmy. Aion co ciekawe daje na start 1% na KO  przy wyborze rodzimej waluty oraz 0,50% dla waluty euro. Mało tego: brak tutaj limitów kwotowych, więc można pakować pod sam korek.


Aion wystartował z trzema planami zwanymi Light, Smart oraz All-inclusive. Co prawda na Smarcie oraz All-inclusive oprocentowanie konta wzrasta odpowiednio o 0,25pp, ale są to plany płatne. I to wcale niemało Smart to koszt 30 zł miesięcznie, a więc więcej niż wynosi cashback w T-mobile, zaś za All-inclusive zapłacimy już 50 zł.

 

Na marginesie przypomnę, że nigdy nie piszę że coś kosztuje 9,99 zł. Psychologiczne gierki marketingowców na mnie nie działają i mam nadzieję, że na was też. Jak widzę jakikolwiek dziewiątki z marszu dodaję grosz i zamieniają się one na zera. Stąd podaję ceny planów po dodaniu grosza.

Tutaj założysz konto w Aion bank dla stawki do 1,50% na KO

Nie będę zatem omawiać planów płatnych Smart oraz All-inclusive. Nie ma takiego banku w którym wszytko byłoby cacy, w dalszym ciągu warto mieć kilka kont, każde do czegoś innego, tak by suma summarum wszystko było dla nas darmowe. W końcu to bank ma dać nam zarobić, a nie my dać się oskubać przez niego.


Co zatem daje darmowy plan Light? Karty tutaj raczej mieć nie będzie warto, bowiem bank z góry zaznacza, że darmowe bankomaty będą tylko do końca września. Zatem będzie to raczej bank tylko do tego co nas najbardziej interesuje, a więc lepsze stawki niż konkurencja na KO. Cashback, bankomaty, płatności za rachunki itd korzystniej wykorzystamy w innych bankach.

Przyznam szczerze, że nie podoba mi się fakt, że Aion zachęca do swojej apki by założyć sobie konto. Jakoś zniechęca mnie to na start i wstrzymuję się z założeniem tutaj konta. Skorzystałem z premiowanych przelewów na Apce wbk, po czym natychmiast ja odinstalowałem. 

Przyglądając się tutaj ofercie najeżonej opłatami niepokoić zaczyna fakt kierunku w jakim idzie bankowość. Kto wie czy podobnie nie będzie niebawem w innych bankach. Odstrzeliłem ostatnio wiele i zostało ich już niewiele.

Tutaj założysz konto w Aion bank dla stawki do 1,50% na KO

Aion jednak poczeka u mnie na swój debiut. Dajcie znać jakie są wasze pierwsze wrażenia...

65 komentarzy:

  1. Trzeba pamietac, ze to co nas interesuje to netto, podatek od odsetek biora w Belgii, 30%. Brak jest depozytow terminowych, jak w innych krajach, gdzie stawki oferuja wyzsze niz na KO. KO na 1% odpowiada naszemu 0,86% brutto w PL.
    Dopiero po przekroczeniu salda 93 tys. PLN (pakiet za 50 zl) wychodzimy na zero i zaczynamy cos zarabiac w stosunku do naszej oferty w PL na 0,5%; kazde dodatkowe 100 tys, bedzie zarabiac dla na 53zl miesiecznie.
    Ogolnie platne pakiety srednio mnie interesuja, jezeli dotycza PLN, bo wieksze kwoty to wole przechowywac w obligacjach indeksowanych.
    Interesujace moglyby byc depozyty terminowe w walutach USD i GBP, jezeli daliby interesujace stawki, wtedy ze wzgl. na slabosc oferty walutowej w PL mogloby to byc interesujace z platnym pakietem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten bank nie może pobierać 30% od zysków kapitałowych w Polsce, gdyż ma oddział w Polsce, a jedynie działa u nas w ramach belgijskiej licencji, więc podatek od zysków kapitałowych to 19%

      Usuń
  2. Należy pamiętać, że to oprocentowanie to TYLKO promocja do końca tego roku! Potem standard czyli 0,05% :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak właśnie, słowo PROMOCJA jest tu kluczowe. Osobiście liczyłem, że docelowo z lokaty zwróci się przynajmniej część opłaty za ofertę inwestycyjną. A tu małe rozczarowanie :)

      Usuń
    2. Stad dla kilku miesiecy szkoda sie w to "bawic", musza tak jak w innych krajach zaoferowac depozyty terminowe w roznych walutach i wtedy bedzie mozna sobie obliczyc, czy warto placic oplate za konkretna oferte np. przez rok.

      Usuń
    3. Dzięki TT za info o terminie promocji. Chętnie wrzucę tu 400k z Citi. Wszystko tam poszło zgodnie z Twoim opisem a premia 1,5k wypłacona została w połowie lipca. Wrzuciłbym na 1,5% bo się opłaca mimo opłat ale nie wiem jak jest z przeksztalceniem tego konta na darmowe gdy zabiorą %….

      Usuń
    4. Wszystko jest opisane https://support.aion.be/pl/support/solutions/articles/80000335281-jak-zmieni%C4%87-plan-

      Usuń
    5. Dzięki za info. Niestety właśnie próbowałem z 10x założyć konto i … nie udało się. Identyfikacja niepoprawna (dołączyłem zdjęcia dowodu oraz film z moja twarzą w roli głównej). Na dziś się poddaje i dziękuje.

      Usuń
    6. Ja odpadłam w przedbiegach:). Kolejny bank, który chce wymusić na mnie kupno urządzenia do wgrywania aplikacji. Ponieważ mam 67 lat, to myślę, że przeżyję resztę bez tego cudu techniki. Mieszkania/działki/samochody już mamy, więc najwyżej spadkobierczyni (córka) dostanie mniej odsetek:).

      Usuń
    7. Do Arka

      Cieszę się, że i u Ciebie Citi wypłaciło premię bez problemów. U mnie nawet 500zł więcej za przelewy "wynagrodzenia" ;)
      Co do aion-a to podobno plany taryfowe można zmieniać w dowolnym momencie - tylko nie wiem jak często i czy docelowo bez opłaty za to?

      Usuń
    8. TT. W citi poszło gładko. Żadnych opłat, nawet opiekun nachalny nie był :)
      A w aion sesje zrobiłem… na zewnątrz i wszystko poszło. Może to kwestia oświetlenia zdjęć i filmu. Po zalogowaniu bez problemu z poziomu apki zmieniamy rodzaj konta na darmowe wiec mam nadzieje ze przez blisko 5m cześć oszczędności będzie oprocentowana > 1%. Masakra z tymi %

      Usuń
  3. Moje wrażenie jest takie, że na polskim rynku pozostało z 10 banków podlegających polskiemu BFG i ich ilość od lat spada. Powstał drugi bank bez gwarancji PL BFG i Polacy się rzucają na żałosne 1,0%.
    To jakaś dziwna tendencja 10:2!!! Czy w najbliższym czasie może być tak, że większość banków będą stanowiły oddziały zagranicznych banków bez zabezpieczenia polskiego BFG??? Trochę to dla mnie dziwna tendencja na którą rządzący dają przyzwolenie.
    Czy jest możliwe, że w najbliższym czasie w PL otworzy się skośnooki bank podlegający BFG w Pekinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już trzeci a nie drugi.Estonia,Włochy i Belgia.

      Usuń
    2. Prawdopodobnie jest to po to, zeby omijac wiekszosc regulacji i podatkow w PL. To sa te "dobrodziejstwa" bycia w EU.

      Usuń
    3. "Czy jest możliwe, że w najbliższym czasie w PL otworzy się skośnooki bank podlegający BFG w Pekinie?"

      Jest już Chiński Bank w PL od prawie 10 lat działający jako oddział spółki w Luksemburgu:

      http://polish.cri.cn/1364/2017/11/10/22s137730.htm

      Swoją drogą miał swojego czasu nawet dobry % na lokatach, ale nie wchodziłem w to ;)

      Usuń
  4. Dlaczego jesteście zafiksowani na punkcie apek przecież to fajny wynalazek?

    OdpowiedzUsuń
  5. @Arek - Mam prawie 70 lat i bez problemu załozyłam konto w apce. Troszkę mnie niepokoił ten brak PL BFG, ale to jednak bank w Unii, nie jakiś Amber Gold. Na razie mam wykorzystane wszystkie inne promocje, więc 1% na tym KO to na razie najlepsza oferta (skaczę między kontami moim i męża w Getinie na 0,5%).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też "skaczę". Ale dla naszych oszczędności dwa Getiny na przemian to za mało. Weszłam więc najpierw w In, a teraz w Aniona.

      Usuń
  6. Ja też w końcu założyłem ale jak użyłem telefonu na zewnątrz, może przy lepszym oświetleniu. W pomieszczeniu po ponad 10 próbach miałem komunikat że identyfikacja jest niepoprawna.
    Już od dziś pieniądze będą pracowały na 1,5%-50 PLN opłaty za ALL IN.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla 20k chyba najbardziej opłaca się ten wariant darmowy z KO na 1%?

    OdpowiedzUsuń
  8. A jak wyglada infolinia w tym Aion? Chyba jej w ogole nie ma. Jak wyglada sytuacja jak cos sie stanie z ich systemem albo wyjdzie cos niestandardowego, jakis problem wymagajacy czlowieka? Wtedy jestesmy calkowicie odcieci od kasy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba mieć to konto za 30 zl bo darmowe nie ma karty płatniczej

    OdpowiedzUsuń
  10. Darmową kartę fizyczną do planu Light lub darmowy dostęp do płatnych planów przez 2 miesiąc zyskacie z kodem JAKDOROBIC2, a 50% zniżki na płatne plany przez pół roku możecie aktywować kodem JAKDOROBIC6.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie te kody wpisujemy ? Jak przy zakładaniu konta, to u mnie już za późno :( ...

      Usuń
  11. A co z umową o prowadzenie konta, taką jak wszędzie z imieniem i nazwiskiem, dostał ktoś? Bo ja w e-mailach od nich tego nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam "tradycyjnej" umowy. Na maila dostałem jakieś warunki prowadzenia konta i to w sumie wszystko ...

      Usuń
    2. No to trochę mi się to nie podoba.Pakować kasę na konto do którego nie mamy umowy z bankiem???

      Usuń
  12. Radzę opanować się w tym łapaniu tzw. okazji. Nerwowi przerzucają środki bez weryfikacji czegokolwiek. A jaki kapitał zakładowy posiada ten bank?
    Ludzie bez opamiętania łykają kredyty przy możliwie najniższych stopach procentowych! A czy będzie ich stać na spłatę jak stopy drastycznie pójdą w górę? Przy kredyciku na 25 lat musi tak być prędzej czy później.
    Więcej wyobraźni i spokoju w podejmowaniu pochopnych decyzji aby później z pretensjami do całego świata nie wystawiać łapy o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze nie problem w upadlosci, bo ma to odpowiednik naszego BFG, ale problem w obsludze, bo przy pierwszej awarii systemow zdalnych i przy braku infolinii zaczna sie lamenty, ze nie ma dostepu do swoich pieniedzy.

      Usuń
  13. Czy to konto można otworzyć np. na telefonie żony ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz otworzyć na dowolnym telefonie :) Ważne aby dane z dowodu pokrywały się z nagraniem robionym telefonem w trakcie zakładania konta - tzn system porównuje zdjęcia z dowodu z nagranym filmem.

      Usuń
  14. Promocja konta oszczędnościowe do końca
    Roku

    OdpowiedzUsuń
  15. Infolinia nowego banku nie czynna.mail nie ma.jakis formularz do wypełniania.to w Toyota bank jest 0.9

    OdpowiedzUsuń
  16. Toyota 0,9% ale na 36M.
    Za 3 lata może się okazać, że było warto w tej mizerii ale na dzień dzisiejszy gra niewarta ryzyka. Już miałem w Idea Banku lokaty na 24M, a później drżałem czy nie upadną jak na giełdzie darli po dnie.
    Mam na 1% lokaty w Toyocie ale na 9M z końcem terminu 01.2022.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 3-lata, to tylko obligacje indeksowane 4 lub 10-letnie nawet z oplate za wczesniejszy wykup i tak sie oplaci w porownaniu z bankami. Obecna ekipa rozkreca inflacje, ktora szybko nie spadnie, stad zapowiada sie dlugi okres dysproporcji miedzy oprocentowaniem obliagcji a depozytami w bankach. Obligacje indeksowane dadza od II roku od ok. 3 do 5%, wiec nie ma co dyskutowac o depozytach bankowych dluzszych niz rok.
      To o co walczymy to odsetki na depozytach krotkoterminowych, glownie KO.

      Usuń
    2. "To o co walczymy to odsetki na depozytach krotkoterminowych, glownie KO."

      Przy pisowskim aparatczyku Glapie i jego kompanach z RPP - to raczej niemożliwe. Zupełnie jak walka z wiatrakami. Polecam artykuł na money.pl:

      https://www.money.pl/gospodarka/nietrafione-prognozy-szefa-nbp-o-inflacji-komu-sluzy-ukryty-podatek-6670369502595616a.html

      Usuń
    3. Oj tam,oj tam.Cały świat chwali ich poczynania. https://www.google.com/amp/s/www.money.pl/banki/swiat-o-nbp-6669004479273472a.html%3famp=1

      Usuń
    4. Do Anonimowy 10 sierpnia 2021 12:29

      Człowieku, czy Ty naprawdę udajesz, czy...
      Nie widzisz, że to materiał sponsorowany i zamieszczany od wczoraj na większości stron ekonomicznych? Przecież to próba poprawy wizerunku glapy i NBP - po tym jak doprowadzili do największej inflacji od dekady. Przeczytaj lepiej to i się zastanów:

      https://www.bankier.pl/wiadomosc/Inflacja-w-Polsce-wyzsza-niz-w-Czechach-i-na-Wegrzech-Jednak-to-tam-rosna-stopy-8167561.html

      Usuń
    5. @TomTom

      "To o co walczymy to odsetki na depozytach krotkoterminowych, glownie KO."
      Mialem na mysli, ze szukamy w tej bezprocentowej rzeczywistosci w bankach, czegos co da nam pare zl odsetek.
      Nie bardzo rozumiem poszukiwaczy depozytow na 3-lata. W tej materii pozostaja bez konkurencji obligacje, o ktorych wspomnialem.
      PS
      Ciesze sie z poczynan pana Glapy, bo 80% oszczednosci trzymam w walutach. Mimo bezprocentowia pan Glapa dba o moje oszczednosci, ktore rosna wyrazone w PLN, szczegolnie USD, ktory niebawem przebije 4zl.

      Usuń
    6. Haha TomTom czy Ty naprawdę udajesz że nie rozumiesz,że zamieściłem to dla jaj czy.....?

      Usuń
    7. Do Anonimowy 10 sierpnia 2021 15:43

      Tak myślałem, ale uwierz mi, że jak czytam komentarze pod artykułami ekonomicznymi - to bywa naprawdę różnie. Tam trafiają się tak zatwardziali obrońcy obecnego systemu i polityki monetarnej, że aż ręce opadają. Twoje było dla beki, ale wiele jest niestety na poważnie... :(

      Usuń
  17. Kiedy ktoś upomni się u Tuska o spełnienie obietnicy zniesienia podatku Belki????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego u Tuska? Pis miało zniesienie tego podatku w swoim programie i chyba też "zapomnieli". Mało tego, sprowadzili odsetki bankowe do 0 i dalej go trzymają! (bo nie wiem kolego czy pamiętasz kto aktualnie jest przy władzy;)

      Usuń
    2. Zadne podatki nie zostana zniesione, niezaleznie od ekipy u wladzy. Gwarantuje, ze rosnace podatki z "nowym ladem" tez nie zostana obnizone nawet , jak dojdzie nowa ekipa do wladzy. Jedynie musialaby dojsc do wladzy skrajna prawica, a na to sie nie zanosi, bo PiS to jest czysta lewica, tylko w swiatopogladzie sa prawicowi, oni maja wiecej wspolnego z Lewica niz sama Lewica, ktora jest lewicowa, ale tylko swiatopogladowo. Ludzie chca PRL bis to maja, w koncu na tym polega demokracja.

      Usuń
    3. Kolego TomTom nie jestem wyznawcą PIS ale zniesienie podatku Belki i abonamentu RTV było na sztandarach Peło. Pamiętamy dobrze. Pis nie znosi tej daniny bo nikt się o to nie upomina. Wymień choć jedno nazwisko posła, który się o to upomniał.
      Wszyscy uważają, że odsetki od depozytów bankowych wynoszą 0% więc i nie ma z czego pobierać podatku.

      Usuń
    4. W obecnych czasach podatek ten dotyczy właściwie główne odsetek od zysków kapitałowych (giełda/fundusze) a nie lokat i KO. Każdy grosz wyrwany z portfeli suwerena dla pis się liczy, więc ani myślą go teraz znosić. Nie po to podnoszą i wprowadzają nowe podatki - żeby z innych rezygnować. Nie wymienię Ci z imienia i nazwiska (bo już niestety nie pamiętam) ale słuchałem jak o zniesienie tego podatku apelowało kilku posłów. Mieli mały baner informujący jak bardzo spadły przychody z jego obecności i mówili, że to najlepszy czas na jego zaniechanie. Pamiętaj jedno, że jeśli pisTv czegoś nie pokazuje - to nie znaczy, że tego nie ma. Zresztą już niedługo będzie tylko jeden jedyny "słuszny przekaz" i już nie będzie problemu, że coś Ci umknęło;)

      Usuń
    5. A co kometarze użytkownika Totom mają wspólnego z AION bankiem? Chyba nie to forum?

      Usuń
    6. Zobaczymy, czy jak Donald powróci do władzy zniesie podatek Belki i podwyższy stopy ? Ostatnim razem tego nie zrobił.

      Usuń
  18. Błąd metodyczny autora. Akurat plan najdroższy z łatwymi do znalezienia kodami promocyjnymi usuwającymi lub redukującymi opłatę jest najlepszy. Oczywiście dla większych kwot. Kłania się arytmetyka. Inne udogodnienia aiona są też ciekawe biją na głowę revoluta. Prosta reguła to co darmowe nie zawsze się oplaca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli są kody promocyjne o których piszesz, to zmienia to całkowicie postać rzeczy. W czasie pisania artykuły nie wiedziałem nic o nich.
      Revoluta co prawda posiadam, ale Twisto bił go na głowe, więc jakoś się u mnie nie przebił. Obecnie zaś używam karty wielowalutowej aliora, gdy ją potrzebowałem nie było jeszcze mowy o tej ofercie. Przetestowałem i jest dość ok.

      Usuń
    2. @Polcan
      Te kody zwalniaja z oplaty przez 2 mies. Ogolnie promocja jest do konca roku. Ja nie widze w tym banku nic atrakcyjnego poza duzo wiekszymi odsetkami, ktore daja nasze banki.
      Oferta oplacenia karta jest niestrawna, nie jest to karta wielowalutowa, jezeli nie placimy w EUR, to zawsze mamy przeliczenia z PLN, a dla mnie duzo atrakcyjniejsza opcja jest Aliorowe przeliczanie wiekszosci walut z USD.
      Oferta depozytowa jest rowniez uboga ograniczona do 2 walut oraz brak depozytow terminowych. Sadze, ze ich model biznesowy zaklada placenie oplaty i korzystanie z tych narzedzi inwestycyjnych. Polski klient raczej szuka 100% bezpiecznych depozytow z gwarantowanymi odsetkami. Takze te oczekiwania obu stron beda sie rozmijaly w dluzszym okresie. To nie jest model IdeaBanku, ktory zakladal zbieranie depozytow od klientow indywidualnych.

      Usuń
    3. No to trochę za krótko by rozważać opcje płatne. Co prawda mam obecnie większą kasę na KO w Getin, ale już we wrześniu szykuje mi się duża inwestycja, kolejna szykuje się w okolicach listopada, co wydrenuje mi praktycznie całe oszczędności. Z tego powodu generalnie aion nie jest w sferze moich zainteresowań, bo tylko oferta KO mnie tutaj interesuje.
      Częściowo też zniechęcili mnie na start ofertą na smartfona, co prawda da się to przeboleć, ale jak dla mnie jest to mocno upierdliwe. Jak dotąd korzystałem z apek tylko dla premii, nie dla samej apki.

      Usuń
  19. @12.46 - niezbyt rozumiem czemu coś podpięte pod USD jest lepsze od rozliczanego PLN. Jeśli transakcja rozliczana jest po kursie międzybankowym bez spreadów to bez znaczenia jest waluta rozliczeń - dowolna ilość krzyżowych przewalutowań nie zmienia kwoty ostatecznego obciążenia. Jak podepniesz (zasilisz) pod kartę AIONA kartę w PLN, USD, EUR, GBP to i tak finalne obciążenie walutą transakcji wygeneruje identyczne koszty w dowolnej walucie, którą wybrałeś. A AION obciąży Ciebie według aktualnego online kursu. A w aliorze chyba jednak masz spready bo z tego co czytam karta wieluwatowa jest rozliczana w ramach walut kantoru a tam są spready. Nieduże ale są. W AIONie ich nie ma - przynajmniej na razie i bez limitu. Czyli jesteś do tyłu na spreadzie kantoru ALIOR.
    No i kody są na 6 miesięcy - dla opcji all inclusive, która staje się najbardziej opłacalna przy saldzie rachunków (waluty, pln i inne) ok 70 tys pln.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kody 6-m zwalniaja z polowy oplaty. Czy bedzie pozniejsza promocja %% na srodki po grudniu?
      Dlaczego karty w USD sa lepsze, ano dla osob, ktore maja USD( a w dzisiejszej sytuacji, raczej grono tych osob jest coraz wieksze), lepiej i stabilniej jest placic z USD, ktore sie ma.
      Ograniczenie oferty do PLN i EUR to dla mnie zbyt malo, jak rozszerza z USD i GBP (konta lub lokaty), to wtedy moze tak.

      Usuń
  20. Polcan pochwal się w co inwestujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma się czym chwalić, po prostu rynek lokalny.

      Usuń
  21. Kody redukują opłaty ale dają dostęp do większego %. Łatwo wyliczyć przy jakiej kwocie kalkuluje się wnosić opłatę. A 4.5 miesiąca do końca roku za bezwarunkowe KO i bez limitu wypłat to mało? Czasem lokata na 2 miesiące jest rozchwytywana. No i skąd info o ograniczeniu rozliczeń do EUR i pln? W Aion masz rachunki w PLN EUR USD CHF i GBP i przelewając środki między nimi nie masz spreadu. Czytaj możesz wymieniać w lewo prawo non stop i przy braku różnic kursowych jesteś na zero. Trzymasz środki w USD twój wybór. A jak chcesz to zasilasz online zielonymi rachunek karty płatniczej przelewem wewnętrznym z przeliczeniem bez spreadu. W aliorze spread około 0,8% i tyle minimalnie jesteś do tyłu na każdej transakcji kartą wielowalutowa. Twój wybór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po waszych komentarzach oferta wydaje się być nieco ciekawsza. Szczególnie interesuje mnie opcja walut. Kiedyś w sytuacjach awaryjnych płaciłem kartą kredytową, co jest kompletnie nieopłacalne, w Tajlandii wymieniałem dolary na bahty co też nie jest zbyt dobrym pomysłem. Generalnie interesują mnie przewalutowania bezpośrednio na egzotyczne waluty, bez pośrednictwa dolarów czy euro. Są tutaj lepsze możliwości niż daje Alior na karcie wielowalutowej by kupować np. jeny czy yuany po lepszym kursie niż w Alior? I oczywiście z opcją darmowej karty na długie lata.

      Usuń
  22. Polcan po co kupować jeny, wony czy tugriki?? Płacisz kartą aiona którą zasilasz w taki sposób jaki chcesz (przelew, podpiętą kartą itp). Chcesz gotówtkę to możesz wypłacać tą samą kartą w lokalnych bankomatach kraju w którym jesteś bez limitu (w programie płatnym, w bezpłatnym do 900 pln) bez prowizji i przeliczane po kursie międzybankowym bez spreadu. Wszystko przecież masz w tabelce, którą sam wkleiłeś w treści posta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczyna się robić ciekawie, tym bardziej, że coraz częściej faktycznie gotówka wcale nie jest potrzebna.

      Usuń
    2. Tabelkę owszem wkleiłem, ale nie patrzyłem na szczegóły tam, gdzie są opłaty bo nie brałem tego na poważnie. Sytuacja zmienia się jednak diametralnie, jeśli są dostępne kody. To jednak powoduje z marszu ograniczoną czasowość oferty.

      Usuń
  23. Nest skarbonka 1.1 20 kont można otworzyć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest tak kolorowo. Max kasy oprocentowanej na 1,1% - to 5k zł. Jak przekroczysz - standardowy %. Niby można otworzyć 20 celów, ale... Cytuję bank:

      "Czy na każdym z celów oszczędnościowych obowiązuje mnie osobny limit 5000 zł, by móc skorzystać z promocyjnego oprocentowania?

      Oprocentowanie promocyjne dotyczy wszystkich Twoich celów oszczędnościowych łącznie. Oznacza to, że jeśli posiadasz kilka celów oszczędnościowych na sumę przewyższającą 5000 zł wartość wszystkich zgromadzonych środków będzie oprocentowana oprocentowaniem standardowym wynikającym z Tabeli Opłat i Prowizji."

      Usuń
  24. Toyota bank ma tesz lokaty na 3 lata na 1 procent i dopłaca pieniądze do niej

    OdpowiedzUsuń
  25. Udało się komuś założyć konto w Aion z linku z artykułu na kompa zamiast na smartfona? Da się tak zrobić? Jest jakiś emulator? Zamierzam wkrótce założyć tutaj konto, bo powoli kończy się promocja w Getin.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...