środa, 15 marca 2023

Smakuj życie czyli 450 zł do zgarnięcia w nowej promocji Paribasa

Paribas ruszył z nową promocją konta. Tym razem nosi ona nazwę Smakuj życie co oznacza, że nagroda będzie nie w formie nagrody pieniężnej, lecz bonów do popularnej Biedronki, gdzie można kupić sobie żarcie do zasmakowania życia.

 

Kto może skorzystać  tej promocji wiadomo już bez zaglądania do regulaminu. To Paribas, więc bank o najbardziej stabilnej polityce nowego klienta. Tak jak w wielu poprzednich promocjach tak i tu wystarczy mieć rok przerwy by wrócić po nowe nagrody.

Tutaj zgarniesz 450 zł w kodach do Biedronki w Paribas

Nowa promocja ma potrwać niecały miesiąc, do 11 kwietnia 2023. Tradycyjnie już bank zastrzega sobie, że może się ona skończyć wcześniej, jako że pula nagród ograniczona jest do 3000 sztuk.

Co trzeba zrobić by zgarnąć premię?

1) 100 zł za jeden przelew w kwietniu

Zaczynamy od czynności porządkowych czyli załapania się na promocję przez skorzystanie z promocyjnego linku podanego wyżej do 11 kwietnia oraz założenie konta wraz z kartą, na co mamy czas do 24 kwietnia 2023. Po nich w kwietniu mamy do wykonania tylko jedną czynność:

  • wpływ na konto na dowolną kwotę

I za coś tak banalnego bank da nam 100 zł w postaci kodu do Biedronki już w maju.


2) 175 zł za aktywność w maju

W kolejnym miesiącu poprzeczka wymagań zaczyna rosnąć. W maju należy:

  • zrobić 3 wpływy na kwotę minimum 100 zł każdy
  • wykonać transakcje kartę na kwotę minimum 400 zł

pierwszy warunek jest dość banalny, ale drugi już taki nie jest. Tym bardziej, że wymagana kwota do wydania jest większa od tradycyjnych 300 zł. Być może Paribas bierze pod uwagę inflację i fakt, że obecnie wydajemy więcej kasy co miesiąc. W każdym razie premię dla tych co tyle wydają wyniesie 175 zł w formie e-bonu i przyjdzie w czerwcu.

3) 175 zł za aktywność w czerwcu

Tutaj mamy powtórkę punktu 2, gdyż warunki są identyczne. Premia przyjdzie rzecz jasna miesiąc później czyli w lipcu. Wszystkie kody przyjdą do nas w najprostszy możliwy sposób: smsem na komórkę.


 

Koniec warunków. Czy są trudne? Przede wszystkim dedykowane fanom Biedronki, niekoniecznie smakoszom, bo za bony niekoniecznie trzeba kupić żarcie. Jest jednak premia nieco wyższa od standardowych 400 zł do jakich ten bank zdążył nas przyzwyczaić.

Regulamin promocji Smakuj życie z 450 zł w Paribas

16 komentarzy:

  1. Czy jako wplyw uznaje się przelew z mojego konta w innym banku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezeli rok temu miałem tylko kartę kredytową to czy moge skorzystać z tej promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karty kredytowe to odrębny produkt. Ograniczenie dotyczy tylko posiadania konta, więc można korzystać z promocji.

      Usuń
  3. ING od dzisiaj nadal 7% do 30 marca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro jak będę miał czas to wypowiem po raz czwarty umowę w Paribasie. Czyli skończyła się moja czwarta promocja u nich. [prowadzę archiwum :) ] W tej zarobiłem 600 pln. Założyłem konto pod koniec września w promocji 450 zł, ostatnią stówkę wypłacili pod koniec stycznia. Ale jednocześnie żeby zatrzymać klienta zaproponowali dodatkowo 3 x 50 zł do allegro w styczniu, lutym i marcu. Właśnie dziś dostałem trzeci kod do allegro, więc trzeba uciekać. Zdecydowanie najlepsi w promocjach ROR. Kiedyś karencja u nich była 9 miesięcy, ostatnio karencje roczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to samo zrobię jutro, jak dostanę dzisiaj 3 kod do Allegro. Jeszcze go nie mam.

      Usuń
    2. Kod o wartości 50 zł do Allegro za luty otrzymałem. Jednak złożona przeze mnie Reklamacja na nie otrzymanie kodu za styczeń w lutym sprawia, że muszę poczekać z wypowiedzeniem Umowy Ramowej. BNP Paribas przysłał informacje w 30 dniu Reklamacji, że musi przedłużyć o kolejne 30 dni, gdyż ma problem z oprogramowaniem. Szkoda słów. Warunkiem otrzymania kodu był wpływ 1200 zł i wykonanie 4 transakcji kartą debetową oraz utrzymanie zgód marketingowych. Dla BNP, żeby to sprawdzić 30 dni to stanowczo za mało. Przedłużył rozpatrzenie reklamacji o kolejne 30 dni do 17.04.2023 r. Kto tam pracuje, po prostu ręce opadają.

      Usuń
    3. Też tak mam z Bnp. Jest patent na szybsze zamknięcie konta: złożyłem taką dyspozycję w Credit Agricole. Czas: 7 dni. W piątek złożyłem, dziś Bnp przyjął wniosek.

      Usuń
  5. W Pekao od jutra dalej 8% tylko limity ścięte o połowę

    OdpowiedzUsuń
  6. Tymczasem KO w Nest zajazd do 7,5% a jego limit z 400 na 100k zł :(

    TomTom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A za mies lub dwa Nest w gore, bo wiekszosc zamknie konta. Ich KO jest jednorazowka, wiec od kwietnia, maja bedzie mega "czyszczenie" otwartych wczesniej kont.

      Usuń
    2. Zastanawiałam się nad "ucieczką do przodu" z Nestem (8%) i Millennium (8% z pięcioma machnięciami kartą). I zrobiłam to, tracąc prawie miesiąc, bo prawdziwe pieniądze będą dopiero pod koniec marca. Teraz zastanawiam się nad Velo - podobna sytuacja, tylko miesiąc później. I coraz mniej mi się to podoba. Chyba poczekam jeszcze trochę na spadek cen nieruchomości i coś dokupię.

      Usuń
    3. Stanęła akcja kredytowa, nie ma sensu bić się o depozyty.

      Usuń
    4. Za chwile przy 7% lepiej bedzie kupowac COI niz rolowac depozyty krotkoterminowe. Inflacja ma sie dobrze i choc troche spadnie da i tak wiecej zarobic od 2-roku niz depozyty w bankach.

      Usuń
  7. Mam pytanie odnośnie opłaty za kartę debetową Mastercard otwartą na dzisiaj. Ponoć od 01.03.2023 roku opłata za kartę 2 zł przy minimum 3 transakcjach lub 0 zł przy ośmiu transakcjach bezgotówkowych, czy to prawda?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...