niedziela, 19 listopada 2023

Głośnik JBL Charge 5 wart blisko 700 zł za kartę w Citi

Nową ofertę promocyjną karty zaprezentował ostatnio potentat w tej dziedzinie czyli Citibank. Tym razem za kartę oferuje głośnik amerykańskiej firmy JBL Charge 5 o wartości 699 zł. Sam używam głośnik tej firmy i w mojej opinii sprawuje się całkiem ok, teraz można go mieć za darmo wykonując tylko warunki jakie stawia w tej ofercie Citi.

Kto może z tego skorzystać? O dziwo Citi nie ma już długiej karencji dla byłych posiadaczy kart kredytowych. Wystarczy że nie miałeś takiej karty w tym roku i można wracać po nową. Innymi słowy karencja liczy się od 1 stycznia 2023.

Tutaj zgarniesz głośnik JBL Charge 5 o wartości 699 zł za kartę w Citi

Oferta ma potrwać dość krótko jak na Citi bo około 2 miesiące, planuje się jej wyłączenie 15 stycznia 2024. Nie sądzę by oferta tego typu miała się skończyć przed czasem, nie każdy bowiem potrzebuje głośników, ale dla zwolenników firmy JBL ta oferta może być ciekawa, bo głośniki dostajemy praktycznie za darmo.

Co trzeba zrobić by zgarnąć JBL Charge 5 w szarym kolorze?


Jak praktycznie w każdej ofercie kart kredytowych tak i tutaj mamy robić to do czego taka karta jest stworzona i co jest dla nas całkowicie bezpłatne. Płacić nią za cokolwiek co nam się zamarzy. Ważne by wydać po 1000 zł w dwóch miesiącach kalendarzowych po miesiącu w którym dostaniemy kartę.

Koniec warunków. Jedynym minusem tej oferty jest fakt, że karta jest płatna 12 zł miesięcznie i tylko wydanie 1000 zł zwalnia z opłaty za kartę. Przez dwa miesiące gdy będziemy spełniać warunki dla premii bank zwróci nam pobraną opłatę, ale przez tę opłatę po zgarnięciu premii karta nadaje się już do zamknięcia.


 

W tym tygodniu bank wypłacił mi kolejną, nie zliczę już którą, premię 100 zł za chęć rezygnacji z tej karty. Czas zatem na kolejne udawanie zamknięcia karty. Dam znać czy w dalszym ciągu oferta zatrzymaniowa jest aktualna.

Aktualizacja 21 listopada: 

oferta zattzymaniiwa na Citi Simplicity dalej aktualna. Bank daje 100 zł i promocja jest aktywna dzień po rozmowie telefonicznej. Regulamin i potwierdzenie udziału w promocji bank przesyła do 4 dni roboczych. 

Regulamin oferty JBL Charge 5 za kartę w Citi

23 komentarze:

  1. Dzieki zlozylem. Przechodza płatności revolutem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Skończył mi się cashback 10% w Velo. Debetówka jest mi więc zbędna i zamierzam sie jej pozbyć. Czy wystarczy jej zastrzeżenie? Tak przynajmniej mówia na infolinii., ale ci doradcy telefoniczni są niekoniecznie kompetentni. Ktoś przerabiał temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam cashbacku w Velo, ale kartę trzeba posiadać i machać nią 5 razy o ile dobrze pamiętam.

      Usuń
    2. Do Polcan

      Niekoniecznie, można się jej pozbyć i nie machać 5 razy ;)

      TomTom

      Usuń
    3. Nie trzeba posiadać karty, żeby mieć bezpłatne konto, nawet BLIKIEM wtedy można wypłacać darmowo cash ze wszystkich bankomatów.
      Warunek zrobienia 5 płatności kartą zwalnia z opłaty za nią i daje bezpłatny cash ze wszystkich bankomatów przy fizycznym użyciu karty

      Usuń
    4. Tak, w aplikacji podczas zastrzezenia jest info ze to bezpowrotnie, nie przysylaja juz nowej

      Usuń
    5. @Polcan.
      5 razy to trzeba machać kartą żeby nie płacić za kartę. Samo velokonto po przekonwertowaniu jest bezpłatne. Nie trzeba mieć karty. Chodzi mi tylko o to jak skutecznie sie jej pozbyć. (właśnie po to żeby nią nie machać)

      Usuń
    6. O, to ja usunę. Velo niedawno przysłał mi nowa kartę twierdząc, że pozbywa się kart Getin, która w moim przypadku jest ważna do 2027 roku. Zastępuje ja kartami z logo Velo i po jej aktywacji karta Getin staje się nieaktywna.
      Robi mi się śmietnik z kart, bo ostatnio zamówiłem karte Santandera, której żywot był najkrótszy - była ważna 5 minut.

      Usuń
    7. W zasadzie w velo można mieć karte bezplatna, tylko jest to karta wirtualna

      Usuń
    8. Tak, przerabiałam (dawno, jak zmieniałam na nowe Velo Konto). Wystarczy zastrzec w bankowości Internetowej. Po tym "zabiegu" żadnych opłat ode mnie nie pobierano.

      Usuń
    9. Velo karta tylko w okresie promocji (zwroty z zakupow 6x100zl), potem mozna ja zastrzec w bankowosci i nie przysylaja juz nowej. @Polcan, jak nastalo juz Velo, to nie trzeba posiadac karty dla bezplatnosci konta PLN. Jedynie posiadacze kont walutowych "zobowiazani" sa posiadac karte i machac nia 5x, bo inaczej oplata za konto walutowe 5zl.

      Usuń
    10. Umknęło mi to jakoś, więc jutro obie karty, Getin i velo zostaną zastrzeżone.

      Usuń
    11. Ja w takie udogodnienia zawsze mocno się wczytuję, bo bardzo doskwiera mi to przymusowe machanie kartami w różnych bankach. Dobrze, że mój "okres rozliczeniowy" w PKO BP zaczyna się 2. dnia miesiąca, więc mogę wszystko wykonywać na początku każdego i potem zapomnieć. W tej chwili razem z mężem mamy takich wygibasów dwadzieścia.

      Usuń
  3. ...tymczasem w Aliorze zjazd na Koncie "Mega Oszczędnościowym" do 6%

    TomTom

    OdpowiedzUsuń
  4. Przed momentem udali mi się dodzwonić do Citi i kolejny raz skorzystać z oferty zatrzymaniowej czyli cashback 10%. To chyba rekordowa długość fajnej oferty na fajnej karcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś dawali 200 zł...:-)

      Usuń
    2. A ten cashback się łączy jakoś x ta oferta głośnikowa?

      Usuń
    3. Cashback jest oferowany dla odchodzącego klienta. To znaczy jeśli zgarniesz już głośniki i będziesz chciał zrezygnować z karty, to wtedy z pewnością Ci ja zaproponują.
      I każdorazowo po zgarnięcia cashbacku taka oferta jest ponawiana.

      Usuń
    4. @Kate
      To pewnie dlatego można mieć bezkarnie nadpłatę na karcie w wysokości do 200 zł.

      Usuń
    5. Jak nadpłata jest z ich "winy" (wypłata nagrody) to nie ma opłaty...ale coś w tym jest :-)

      Usuń
  5. Odnośnie Citi mi ostatnio nic nie zapropowali, ale może to ze względu, że mam tam 2 inne karty kredytowe (World i moto). Velo rozumiem, że pozbycie się konieczności płacenia kartą to zastrzec ją na stałe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ad: velo - tak, ale mozna wyrobic darmowa karte wirtualna

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...