środa, 8 listopada 2023

Nowa edycja premii 200 zł na start w Pekao oraz 6,50% na KO

W tym miesiącu ruszyły nowe promocje w Pekao. Jak się okazuje to bodaj jedyny bank w Polsce, w którym promocje konta osobistego i oszczędnościowego pokrywają się terminami. Nowe edycje ror oraz KO również się pokrywają w czasie, chociaż karencje już nie, co pozwala szybciej powrócić zwolennikom oszczędzania.

 

Jak sądzę sprawa karencji interesuje nas tutaj najbardziej, bowiem w Pekao okres promocyjny na KO trwa najdłużej. W przypadku KO karencję bank liczy dość krótko, bowiem sięga wstecz tylko do 1 kwietnia 2023. Innymi słowy karencja trwa tylko kilka miesięcy, a to dobra informacja dla tych którzy świeżo zamknęli tutaj konto. 

Tutaj założysz konto na 6,50% oraz zgarniesz 200 zł na start

Jak się można było tego spodziewać Pekao obniżył stawki na swoim KO do 6,50%. To niedużo zważywszy na fakt, że promocja potrwa do 8 stycznia 2024. W międzyczasie jak sądzę będziemy świadkami sporych obniżek w innych bankach.

Limit kwotowy 100k lub 200k dla konta Premium pozostał bez zmian, podobnie jak skrócony ostatnio czas promocji. Stawka 6,50% będzie obowiązywała w dalszym ciągu przez 5 miesięcy, a ściślej 152 dni od momentu uruchomienia. 

Co do promocji konta osobistego, to  warto zauważyć, że Pekao zaczął stosować ruchomą karencję. Oznacza to, że na start każdej nowej promocji karencja zostaje przesunięta, ostatnio przesunięto ją ze stycznia do maja, obecnie przesunięto ją do 1 sierpnia 2021.


Co trzeba zrobić by zgarnąć 200 zł?

Niedawno ruszyła nowa edycja promocji konta, w której znów można zgarnąć 200 zł. Podobnie jak w promocji KO również i promocja z premią potrwa do 8 stycznia 2024.

a) 50 zł za założenie konta

Początek jest niezwykle banalny - bank zapłaci nam 50 zł za samo założenie konta wraz z kartą oraz apką PeoPay. Premię dostaniemy do 20 dnia kolejnego miesiąca następującego po tym w którym zostaliśmy klientami Pekao.


b) 150 zł za płatności ilościowe

kolejne 50 zł można zdobyć spełniając dwa banalne warunki

  • zalogować się do apki
  • wykonać 5x płatność kartą lub apką na dowolną kwotę

warunek powyższy powinniśmy spełniać przez 3 kolejne miesiące, za każdy miesiąc dostaniemy po 50 zł premii, więc w sumie do zgarnięcia jest 150 zł oraz na koniec 50 zł z punktu a. Słowem 200 zł dostaniemy bez problemu.

Tutaj założysz konto na 6,50% oraz zgarniesz 200 zł na start

Podsumowując cieszy, że wreszcie Pekao zaczęło przesuwać okres karencji, a nie tkwi uparcie przy starej dacie. Co więcej w przypadku KO nie da się co prawda rotować jak w Millennium czy Velo, ale karencja jest stosunkowo krótka, więc jest szansa na szybki powrót w przypadku gdy stawka będzie konkurencyjna w stosunku do innych banków.


Regulamin promocji 6,5%% na KO ważny do 8 stycznia 2023

Regulamin X promocji  200 zł z Pekao ważny do 8 stycznia 2024

36 komentarzy:

  1. Sorry za głupie pytanie i znów spam IKE-obligacjami. Wpłaciłem testowo 100zl. I wisi to na saldzie. Jak teraz kupić obligi? Samo się kupi na koniec dnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zlecenie złożyłeś?

      Usuń
    2. A wie że sie ma kupić? Wie co się ma kupić? Zaprogramowałeś te sto złotych?

      Usuń
    3. Chodzi o IKE-obligacje w PKO, bo "zwykle" wcześniej kupowałem bez problemu.

      Usuń
    4. No nie złożyłem, bo nie widzę takiej opcji. Mam zakup obligacji, ale to jest tylko przy rachunku rejestrowym, czyli zakup beż IKE. W zakładce ike mam tylko 2 podzakladki i tam nie ma żadnych dyspozycji.

      Usuń
    5. Dobra zerknąłem w dokumenty papierowe, jest 100% podpisanej na EDO jednak, tak jak rozmawiałem z doradcą. Kwestia kiedy się to założy, na koniec dnia?

      Usuń
    6. Samo się założy. Zakupione obligacje powinny być widoczne jutro (9 listopada), ale z datą zakupu oczywiście 8 listopada. Niedawno to testowałem.

      Usuń
    7. Powinno przyjść także e-mailowe potwierdzenie kupna obligacji w ramach konta IKE-Obligacje.

      Usuń
    8. No ok, chodzi o to, ze wrzucilem kase rano i wisi jako gotowka do tej pory. Na zwyklym (nie IKE) to mi sie w chwile kupowaly po przyjsciu kasy i przychodzilo potwierdzenie, a tutaj jest po 20ej i dalej wisi.

      Usuń
    9. Maila nima, zobaczymy jutro.

      Usuń
    10. Po północy zobaczysz.

      Usuń
    11. Ok, mail przyszedł o ósmej rano, więc trochę się wystraszyłem, ale ostatecznie jest założenie z datą wczorajszą jak pisaliście, więc dzięki. Na przyszłość będę wiedział i już więcej tu nie spamuje o tym.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Czas na obniżki oprocentowania obligacji w grudniu.Dlaczego?
      Bo nikt się ich nie spodziewa w sytuacji,kiedy RPP nie obniżyła stóp,na co liczono.

      Usuń
    2. Tzn.liczono,że stopy NBP zostaną obniżone.

      Usuń
    3. Była niespodzianka dotycząca stóp procentowych NBP,pora na niespodziankę dotyczącą oprocentowania obligacji w grudniu.

      Usuń
    4. No żodyn się tego nie spodziewał... Żodyn :-) Teraz Glapiński sobie przypomni o celu inflacyjnym i zacznie przy każdej okazji przypominać że utrzymywanie tarcz, ekspansywna polityka fiskalna, ceny regulowane to wszystko przy nowym rządzie zacznie działać proinflacyjnie, tak jakby za PIS nie działało. Wiec już stóp nie obniży bo CPI się wypłaszaczy i spadać bedzie bardzo mozolnie. W przyszłym roku niewykluczone że wrzuci 2-3 małe podwyżki jeśli CPI się zatrzyma. Zacznie się po prostu walka z inflacją. I nowym rządem przy okazji. IMHO na EDO COI już się nie zarobi poza 2024r gdzie bedzie jeszcze ok 5-6% do zarobienia na coi. A potem, jeśli szoków zewn nie będzie, Glapa ugotuje wzrost PKB wiec inflacja spadnie. Długoterminowo faworyzowałoby to fundusze dłużne. Teraz jeszcze moga być krótkoterminowe bo się te rentowności utrzymają w granicach 7%, a w przyszłym roku długoterminowe. Z detalicznych TOS. Taka moja opinia. Lokaty nie wzrosną, a jak już to minimalnie, chyba że zacznie się jakiś stres w sektorze bankowym
      MM

      Usuń
    5. @MM
      Cały czas próbujemy zgadywać,co będzie w przyszłości.Pół roku temu przewidywano inflację w okolicach 9-10 procent na koniec tego roku.Teraz,kiedy jesteśmy mądrzejsi o kilka miesięcy,mówi się o 6-7 procentach.Rozbieżności dotyczące poziomu inflacji w przyszłym roku też
      sięgają 3 pkt.proc.Po prostu nie wiemy,co będzie za kwartał,pół roku i rok,i zduży

      Usuń
    6. z dużym prawdopodobieństwem,
      jeszcze nie raz zmienimy zdanie.

      Usuń
    7. Wg mnie TOS to najgorsze co mozna kupic, jak sie PLN na wiosne "wykrzaczy", to zobaczycie po ile bedzie USD. W razie zapasci PLN, co zrobi NBP, ano podniesie mocno stopy, zeby ratowac sytuacje, wtedy tylko USD lub inwestycje oparte o USD a z obligacji w PL, to tylko COI/EDO, ktore po pewnym czasie skonsumuja inflacje. Pogadamy na wiosne. @MM twoj scenariusz jest bardzo optymistyczny, to tak, jakby powiedziec, ze wszyscy na wiosne bedziemy piekni, mlodzi i bogaci. Armagedon nadchodzi.

      Usuń
    8. Ja wyraźnie napisałem że biorę pod uwage brak szoków zewnętrznych. Tego po prostu nie da się przewidzieć. Jak Putin walnie rakietą w Suwałki to żadnych obligacji nie warto mieć. i tyle.
      A co do scenariuszy inflacyjnych to przypominam że Tusk w kampanii wyraźnie zadeklarował (i to umyka wiekszosci obserwatorów) że 'z ta inflacją nie bedzie za bardzo walczył'. Wiec nie będzie zaciskania pasa takie o jakim wielu się marzy. Co to oznacza? Ano to że Glapińskiemu wyrośnie orli nos. i to dość szybko. to w NBP odbędzie się teraz główna walka z inflacją. Dlatego sądzę , że Glapa teraz będzie bardzo skrupulatnie przestrzegał mandatu NBP a już na pewno nie bedzie szafował obniżkami.
      Ja dalej nie widzę żadnej projekcji , która pokazywałaby średnioroczną inflację powyżej 6% w 2025 nie mówiac o 2026 choć wiadomo... To tylko projekcje. Pożyjemy, zobaczymy.
      MM

      Usuń
  3. @MM
    Mam sporo COI kupionych w marcu i kwietniu 2020 roku,a w tym roku(wrześień i październik) kupiłem EDO(20%) i TOS(80%).Jak na tym wyjdę, okaże się w przyszłości.Na jakie obligacje zroluję marcowe i kwietniowe COI,jeszcze nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostaliście w Pekao wiadomość o promocji "Nagroda za wpływy na konto - zyskaj nawet 200zł" - edycja II? Zapisywałem się do banku w maju jak była promocja "Przekorzystnie z kartą Visa" gdzie też dawali po 50zł miesięcznie za spełnienie warunków. Teraz już miałem zamykać, tym bardziej że musiałem reklamacje pisać i to trzy razy bo się nie trzymali terminów wypłat, ale wyskoczyli z tym zaproszeniem. Macie też? Bo aż się zdziwiłem i myślałem że poprzednia promocja wyklucza, ale chyba jednak nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, a ja świeżo tu konto zamknąłem w trybie natychmiastowym...

      Usuń
    2. Nie dostałem wiadomości,bo nie mam tam konta:)))
      Bankowi Pekao i kilku innym bankom już dawno temu pokazałem fucka.
      Od banku oczekuję sensownej oferty,bez limitów i warunków.Nie chcą moich pieniędzy,to nie dostaną.Oczekuję konkurencyjnego oprocentowania względem obligacji,bez limitów kwotowych i warunków dotyczących nowych środków.Nierealne?Wiem,dlatego pokazałem im fucka.Nagrodami mnie nie zwabią,bo brakuje przynajmniej jednego zera.Jak będę potrzebował na obiad,to stanę przed galerią handlową albo dworcem PKP i zagram na gitarze.

      Usuń
    3. Ja nic nie mam, ale konto mam od jakis 6 mcy wiec pewnie tu problem

      Usuń
    4. To tylko dla zaproszonych? Nie masz linka strony do tej promocji?

      Usuń
    5. Ponoc zaproszenia maja wysylac do 30.11, warunki sa np posiadanie karty i brak wplywow pow 1500 zl przez 2 mce wstecz

      Usuń
    6. I jeszcze konto musi być założone od 1.05.23 do 30.09.23 - czyli tylko dla bardzo wybranych. To ponoć jest w regulaminie, więc kto ma tę ofertę może to sprawdzić

      Usuń
  5. Dziś wyborcza pisze że biura maklerskie mają rachunki oszczędnościowe w polskiej walucie 4 procent. Auro 3. 8 a dolory 5 procent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu przedawkował

      Usuń
    2. Sam przedawkowal bo w mBanku konto maklerskie 3. 5

      Usuń
    3. jeśli jeszcze wierzysz tej gazecie to twoja sprawa. Inni już dawno z tego się wyleczyli lub po prostu zmądrzeli.

      Usuń
  6. "Zawrotna" w Velo nadal 6% na 2 lub 4 miesiące. Przelew do PKO BP, ale to chyba bez znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. XTB daje taki procent na koncie maklerskim, ale to promocja

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...