poniedziałek, 19 lutego 2024

600 zł do zgarnięcia w nowej promocji karty Citi z krótką karencją

Dokładnie przed tygodniem opisywałem nową promocję karty w Citi. Nie każdemu może się ona podobać, bowiem do zdobycia jest tam co prawda 900 zł, ale w formie nagród w programie Bezcenne Chwile. Kto woli gotówkę, a tych jak sądzę jest najwięcej, może teraz zgarnąć 600 zł. Dodatkowo za konto można zgarnąć bardzo łatwo 450 zł, więc w sumie można wyciągnąć ponad 1000 zł w tym banku. Nieźle.


Kto może wziąć w tym udział? Tutaj wieści są bardzo dobre, bowiem w przypadku kart Citi ostatnio nie sięga zakazem gdzieś głęboko wstecz. Podobnie jak przy ofercie z 900 zł z oferty mogą skorzystać osoby, które nie miały tutaj karty po 1 kwietnia 2023, więc karencja jest krótsza niż 1 rok.

Tutaj łatwo zgarniesz 600 zł za darmową kartę w Citi

Ta oferta potrwa bardzo długo, bowiem bank informuje, że powyższy link będzie aktywny aż do 13 sierpnia 2024, a więc jeszcze przez blisko pół roku. To dość zaskakujące jak na tak dobrą ofertę, ale to może zasługa faktu, że wciąż niektóre osoby boją się używania kart kredytowych.

Co trzeba zrobić by zgarnąć 600 zł w gotówce? 


Bank tłumaczy na swojej stronie dlaczego warto przetestować kartę kredytową. Stałych czytelników do tego chyba raczej nie trzeba przekonywać, bo to jeden z najlepszych produktów jaki bank oferuje. Oczywiście przy założeniu, że kartą tylko płacimy, żyjemy na koszt banku i zarabiamy na niej, a o to właśnie chodzi.

Dla tych co wezmą udział w tej promocji przez 12 miesięcy karta będzie dla nas za darmo. Nie poniesiemy też żadnych opłat za korzystanie z tej karty jeśli pożyczoną kasę na zakupy oddamy w terminie zwanym grace period, który w Citi wynosi do 56 dni.


A owe 600 zł? Do tej pory mieliśmy zwykły cashback, ale od tej oferty widzę zmianę i to na plus. Citi zapłaci nam 5 zł za... każdą wykonaną transakcję bezgotówkową. Co to oznacza nie muszę chyba mówić, wystarczy po prostu 20 transakcji w miesiącu by zgarnąć całą pulę. Można tak robić przez pół roku by łatwo zgarnąć całe 600 zł.

Oczywiście kartą można zaszaleć bardziej niż 20 płatności za groszowe płatności. Ja przykładowo kartą płacę za zagraniczne wojaże, a kasę zamiast dla biura podróży wpłacam na KO by pracowało dalej. Za ostatni wyjazd z którego zdążyłem już wrócić jeszcze nie zapłaciłem, bo zapłacił bank kasą z karty kredytowej. Jedyne o czym należy pamiętać to zwrócić kasę w terminie, ale temu służą darmowe przelewy z KO.

Tutaj łatwo zgarniesz 600 zł za darmową kartę w Citi

Koniec. Jak widać oferta na karcie Citi jest teraz rewelacyjna zamiast bardzo dobrej, ale sądzę że to tyko jednorazowy prezent i wkrótce bank wróci do cashback na poziomie 10%. Jak sądzę kto w końcu przekona się do takiej karty będzie z niej korzystać już na stale. Szkoda tylko, że nie da się ich mieć dowolną ilość jak kont.

Po zgarnięciu całej premii 600 zł można rzecz jasna próbować podkręcić zyski przez udawane zamknięcie karty. Od lat Citi daje ofertę zatrzymaniową z 10% cashback z czego korzystam już od nie pamiętam jak dawna:)

Regulamin oferty Prosta oferta na 600 zł z kartą w Citi

22 komentarze:

  1. Czy KK City można zamówić przez Internet? Jeśli tak - to czy przywozi ją kurier, czy wrzucają do skrzynki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W artykule masz link do zamówienia przez internet. O ile pamiętam jak ja wnioskowałem o kartę, to przyjechał kurier z kartą.

      Usuń
  2. Polcan opłacalne dla Ciebie płacenie kartą Citi za granicą z prowizją 6,8% ? Kurs Mastercard ok ale ta prowizja. Przeczytałem też, że znowu Citi planuje się zwinąć z Polski i nie tylko dlatego tak sypie tymi promocjami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że nie. Kartą kredytową płacę tylko i wyłącznie w kraju. Za granicę płatności robię kartą walutową Aliora.

      Usuń
  3. wchodząc na tę stronę, Bitdefeder zawsze blokuje próbę połączenia ze stroną z wygasłym certyfikatem: najlepsze.blogi.pq.pl. Wygląda na wyłudzanie danych. Proszę to poprawić aby strona tam nie odsyłała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witajcie. Pytanie o VeloBank. Może ktoś wie, czy przelew z mojego konta w tym banku na rachunek żony w tymże banku będzie traktowany jako nowe środki /u żony / ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pieniądze z Twojego konta w Velo przelane na konto żony będą traktowane jako nowe środki. Co więcej - przelew ten zostanie zrealizowany natychmiastowo. A tak w ogóle - skąd bank może wiedzieć, że to Twoja żona?

      Usuń
  5. Czy tylko ja się nie mogę doszukać, czy nie ma kolejnej promocji Konta Megaoszczędnościowego w Aliorze? Ja uczestniczę w edycji na 6%, ale zawsze dla porządku sprawdzam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Konta oszczędnościowe , obligacje , szweckie banki i co tam jeszcze istnieje a nikt nie pisze o lokacie na 38% z niską prowizją 9,90 zł za wykupienie. Ktoś już zakładał i ma w tym względzie jakieś doświadczenia ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba na 3,8%?

      Usuń
    2. Dokładnie prowizja jest 9,99 zł. I jest to rzeczywiście 38%. Lokaty można robić w Lidlu i biedronce. Ludzie lokują całymi kartonami. Dziwne, sklep dopłaca, bo akcyza za 0,5 jest wyższa niż 9,99.
      "Aby Polska rosła w siłę a ludzie dostali żytniej."
      https://wiadomosci.wp.pl/puste-polki-w-lidlu-i-biedronce-ludzie-wykupuja-kartonami-6997447709174688a

      Usuń
    3. I lokata na pół roku. Tfu. Na pół litra.

      Usuń
  7. Ja rozumieć dzisiejszą nieistniejącą 44. edycję konta Megaoszczędnościowego w Alior Banku? Jakiś nowy trend? Niepokojący trend?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. @gesso A ty nic o promocji lokat w Lidlu na 38% ?
      Dawniej można było na ciebie liczyć. Wrzucałeś jakieś promocje, a tym razem nic :(

      Usuń
    2. Dla jednego niepokojący trend, dla innego, dla innych trend pożądany i miły dla portfela.

      Usuń
  8. Dzięki za info w sprawie VeloBanku /powyżej/ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Melduję że u mnie w biedrze dziś kupowałem flaszki po 8,99. Nie wiem czy nie przepłaciłem. Jutro w Lidlu mogą być po 7,99. Będę miał stratę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wczoraj rano Lokata Parkowa była dostępna z czerwoną prowizją a dzisiaj już jej nie było mimo zielonego światła w prowizji. Dostępności Lokaty Polnej nie sprawdzałem. Piękne nazwy lokat jak za czasów świetności Idea Banku. To ja , ja wczoraj dałem cynk o tych lokatach kapitału , żeby nie było , że ktoś inny. :) Najwyżej połowę straty odliczysz w ciągu 5 lat , tak jak na giełdzie. :)

      Usuń
  10. Czekam na flaszki po 5,99. Lepsze smakowo są te z Biedry.

    OdpowiedzUsuń
  11. @polcan Jeśli w miesiącu kupię kartą kredytową 20 paczek zapałek w lidlu to zapłacę finalnie mniej niż 100 zł zwrotu, co wtedy, będę miał nadpłatę na saldzie karty? te 100 zł zwrotu miesięcznie pomniejsza mi zobowiązanie? jak to jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz miał nadplatę, do 200 zł jest to bezkarne. Gdy ja spełniam wymóg płatności na 1000 zł, to mam termin spłaty wcześniejszy niż wypłata premii. W efekcie jestem 100 zł na plusie po wypłacie premii, więc jak sądzę będziesz miał podobnie.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...