Czekamy już na wiosnę, ta bowiem jak co roku gwarantuje cieplejsze dni i większą ochotę do budzącego się życia. Paribas zaoferował nam istne odliczanie do wiosny przygotowując ofertę, która potrwa tylko do początku wiosny. Zgarnąć można w niej znów 500 zł.
Kto może wziąć w niej udział. To bodaj jedyny bank, w którym dokładnie wiadomo jak wygląda rekrutacja chętnych do kolejnej premii. Jak praktycznie w każdej promocji tak i w najnowszej karencja wynosi 12 miesięcy.
Tutaj zgarniesz 500 zł premii w promocji Przygotuj się na wiosnę
Nowa promocja, jak sama nazwa sugeruje, ma potrwać do 20 marca 2024 czyli do ostatniego dnia zimy. Należy jednak mieć na uwadze, że bank przygotował tylko 3000 wniosków, a przez krótką karencję może się zdarzyć, że limit wniosków wyczerpie się przed czasem.
Co trzeba zrobić by zgarnąć całą premię?
1) 80 zł za aktywację karty do końca marca
Przede wszystkim powinniśmy zdążyć załapać się na promocję. Często otrzymuję informację na maila, że limit wniosków w Paribas właśnie został wyczerpany i bardzo możliwe, że tak będzie i tym razem. Kto już zarejestruje się w promocji ten do 31 marca ma czas na podpisanie umowy o konto i aktywację karty do konta.
To już stało się regułą, że za tak banalną czynność, jaką jest nadanie pinu do karty, bank już płaci nam pierwszą premię. I to całkiem sporą bo to nie 10 czy 20 zł, jak niekiedy można zauważyć w niektórych bankach, ale 80 zł w gotówce, które otrzymamy już w kwietniu.
2) 420 zł za aktywność na koncie w następnym kwartale
Począwszy od kwietnia przez 3 miesiące wiosny mamy wykazać się aktywnością na nowym koncie. To zaś oznaczać będzie spełnienie trzech warunków:
- przelać sobie do Paribasa kwotę 1200 zł
- wykonać transakcje kartą na kwotę 350 zł
- wykonać transakcje blik na 300 zł
Warunek pierwszy jest banalny, nieco gorzej wyglądają wymagania płatności i to na dwa różne sposoby. Obie formy płatności mają osobne limity, które sumują się do kwoty 650 zł. Dziś wydajemy więcej kasy niż w poprzednich latach, ale i tak wydaje się to oferta tylko dla tych, którzy nie dostają premii za wydawanie kasy.
Powyższe 3 warunki mamy spełnić w kwietniu, maju oraz czerwcu. W każdym miesiącu warunki są identyczne i za każdy miesiąc wiosny dostajemy po 140 zł przelewem na konto. Oczywiście jak w każdej promocji przelew przyjdzie w kolejnym miesiącu, więc ostatnią premię dostaniemy w lipcu i konto wtedy będzie można także zamknąć.
Tutaj zgarniesz 500 zł premii w promocji Przygotuj się na wiosnę
Dla tych co nie lubią wydawać za dużo kasy, a chcieliby zarobić na Paribasie, mogą zajrzeć do niedawno omawianej innej promocji o nazwie Promocja dla Ciebie, która potrwa do 17 maja. Tam warunki są dużo prostsze, bowiem nie ma wymogu kwotowego, ale premia niższa - szczegóły znajdziecie tutaj.
Jesteście w NEST? Tyle lat bankowania, a chyba dopiero teraz założę. Bo akurat mam tyle środków do posadzenia gdzieś, ile u nich jest obecnie w ofercie na sensowny procent, a nie trzeba w obligi szybko ładować gdyż oferta w marcu bez zmian. No i 100zł za założenie z polecającym. Jakieś opinie czy rekomendacje na temat tego małego jak na komercyjne banku?
OdpowiedzUsuńW rankingu KO na luty to obecnie nr 1:
Usuńhttps://moneyafterhours.blogspot.com/2024/02/ranking-kont-oszczednosciowych-luty-2024.html,
więc jeśli jeszcze nie byłeś klientem w tym banku to najlepszy obecnie wybór.
Zgadzam się co do obligów. Skoro oferta na marzec jest bez zmian, to nie trzeba w lutym pakować nadwyżek. U mnie będzie minimum miesiąc przerwy.
Nest daje dobry procent
UsuńSpokojnie można wchodzić . Żadnych problemów Ja za miesiąc zamykam konto bo kończy się Moja promocja , konto miałem od 6 miesięcy. Mam nadzieję ze zamykanie będzie bezproblemowe , ale to dopiero za miesiąc :)
UsuńPolcan.
Usuń"Zgadzam się co do obligów. Skoro oferta na marzec jest bez zmian, to nie trzeba w lutym pakować nadwyżek. U mnie będzie minimum miesiąc przerwy."
Z tym, że II okres dla obligacji lutowych inflacja będzie brana za grudzień 2024, a marcowych za styczeń 2025. I teraz pytanie, która będzie korzystniejsza dla II okresu odsetkowego w przypadku COI-4 letnich, bo dla 3-latków różnicy nie ma żadnej.
No właśnie mnie interesuje TOS, więc różnicy nie ma żadnej. Inna sprawa, że pakuje tu sukcesywnie nadwyżki ponad to co mogę wpakować na KO w bankach. W lutym nadwyżek nie mam, zaś w marcu prawdopodobnie będą.
UsuńZgadzam się co, do konta, niedawno zamknąłem lokatę na 8,6%. Nest to jeden z najwygodniejszych banków w obsłudze, choć strona konta internetowego wygląda mało ambitnie.
UsuńJak wykupię TOS przedterminowo po np. 2 latach, to dostanę jakieś odsetki, czy tylko gołe 100 zł?
OdpowiedzUsuńwetry24 lutego 2024 17:01
UsuńOdsetki otrzymasz w 100%, minus 70 gr za wcześniejszy wykup od każdej obligacji.
Czyli odsetki pomniejszone o 0,7% (a wlasciwie punktu procentowego) tak?
UsuńAnonimowy27 lutego 2024 12:49
UsuńDokladnie.
W Alior trzeba zerowac konto. Bo w marcu wchodzi nowe konto oszczędnościowe
OdpowiedzUsuńAlior wysłał e-mail zatytułowany gorące nowości w Alior. Zajrzałem z nadzieją, że będzie propozycja oprocentowania na koncie Megaoszczędnościowym 7%. Tymczasem okazało się, że treść tego e-maila była zgoła inna: Drodzy Klienci, podobnie jak Wy, z utęsknieniem czekamy na dłuższe i cieplejsze dni, a planując już wiosenne remonty, zachęcamy do sprawdzenia oferty Kredytu ze stałą ratą (RRSO: 10,36%)
OdpowiedzUsuńMega konto oszczędnościowe będzie wycofane ma być nowe konto oszczędnościowe
UsuńW milenium kłopoty z logowaniem
OdpowiedzUsuńPogięło ich. Każde logowanie trzeba potwierdzać aplikacją lub smsem.
UsuńW Millennium to potwierdzanie SMS-em/aplikacją zapowiadali. Alior już dawno to ma, ale wkurza mnie, że żąda też tego, chociaż "urządzenie" z którego się loguję, jest dodane do zaufanych. I tak w kółko, więc nie wiem, po co w ogóle opcje do wyboru "Jednoazowy dostęp - Dodaj urządzenie do zaufanych".
UsuńWitam!
OdpowiedzUsuńJeżeli w lutym kupię obligacje 4- letnie, to jak będą oprocentowane w drugim okresie odsetkowym ? Wtedy chyba będą brali inflację z grudnia 2023 r.? Ile ona wtedy wynosiła?
Oj... Zanim wejdziesz w obligacje, poczytaj o nich dokładnie.
UsuńSkąd Ty wziąłeś ten 2023r?
UsuńJeżeli kupisz w lutym, to będzie brana pod uwagę inflacja z grudnia 2024r, a jaka ona będzie tego nikt nie wie.
Dajcie sobie spokoj na razie z tymi obligacjami "inflacyjnymi" Dolek z duzym prawdopodobienstwem wypadnie dopiero w marcu, wiec nalezy celowac dopiero w serie majowa. Liczy sie efekt bazy, widac to dokladnie na obecnych miesiach, ktore przed rokiem mialy inflacje 17-18%.
UsuńTrafianie w górki czy dołki jest bardzo trudne. Nie ma sposobu na przewidzenie. Jest za to taki sposób jak uśrednianie - DCA. Udowodnione wielokrotnie. Na pewno nie stracisz.
UsuńJak to się ma do tego komentarza anonimowego 9:17?
Kup za część gotówki obligacje majowe za drugą część marcowe. Nawet jak Twoje przewidywanie się nie potwierdzi, obstawiłeś wszystkie bazy, jak potwierdzi, z połowy środków masz wymarzony zysk.
@20:28
UsuńNajlepiej poczekac na kolejne odczyty inflacji. Juz wiadomo, ze nie warto kupowac serii lutowej, bo za duzy spadek inflacji miedzy grudniem i styczniem; co sie tyczy moich przewidywan na serie majowa, to bede patrzyl z jaka dynamika bedzie to spadac w kolejnych miesiacach, moze bedzie najlepiej celowac w serie maj-lipiec, nie ma co gdybac. Jezeli w kwietniu bedzie juz odbicie inflacji, to bede to znal przed zakupem majowym, wiec nie gramy zupelnie w ciemno. Wazna bedzie tez skala wzrostu, czy przyrosty beda niewielkie rzedu +0,2 pp czy bedzie to juz skakalo o np. +0,5 pp.
Skoro banki nadal placa 6,5% na KO, patrz Velo i taka stawke mozna zapewnic sobie do konca maja, wiec nie ma tez pospiechu w kupowaniu obligacji.
Jeśli masz gdzie trzymać środki - jak to KO w Velo - to spoczko. Ważne żeby ludzie nie pomyśleli sobie ze będą skarpetować pieniądze w oczekiwaniu na sprzyjające warunki,,, bo mogą ich nie doczekać. DCA to rozwiązanie dla leniwych. Kupując równo co miesiąc masz pewność, że przynajmniej część zainwestowanych środków wbije się w odpowiedni tor zarabiania na siebie. Dużo widzę tu komentarzy i kłótni z teoriami kiedy co kupić. Pojawiają się różne pomysły wejścia w bardziej ryzykowne instrumenty. Trzeba to robić świadomie. Przeskok z lokat i kont oszczędnościowych na obligacje skarbowe PL jest jeszcze bezpieczne. Ale wywróżenie inflacji na kolejne miesiące - to już ryzyko. Uśrednienie w długim terminie nie pozwoli stracić.
Usuń@21:43
UsuńAkurat wiekszosc mam w EDO, wiec nawet jeden gorszy odczyt inflacji nie wiele zmienia w okresie 10-lat. Mam tez serie EDO0430 i jezeli inflacja spadnie ponizej 3,3% w marcu, to moge spokojnie wykupic je, bo wtedy nowe pokryja mi oplate za wczesniejszy wykup. albo przeskoczyc na zupelnie inne aktywo, gdyz 4,8% jest slabo oplacalne w PLN i porownywalne z obligacjami USA.
Też wchodzę w obligi. Obecnie to najlepsza opcja nawet jak wcześniej wykupisz i stracisz 70 gr na jednej.
OdpowiedzUsuńObligacje, to akurat obecnie najgorsza opcja. Kupowałem obligacje przez poprzednie 4 lata i dawały dobry zarobek, ale teraz będę ich unikał.
UsuńZakładać czy nie zakładać. Oto jest pytanie. Ma ktoś szklaną kulę i wyjawi mi co na KO w Velo będzie po 29 lutego?
OdpowiedzUsuńMam ten sam dylemat z Velo. Potrzebne mi dopiero 7 marca, więc chyba asekurancko założę te osiem dni wcześniej. W kontekście ostatnich awarii bankowych dobrze, że mogę przelew zrobić z kilku innych banków:) - w tym również z ROR-u w tymże. I jeszcze pytanie, bo nie pamiętam - jest jakaś kwota minimalna, którą trzeba wpłacić ponad stare środki?
UsuńCo będzie w Velo po 29 lutego ? Co ma być to będzie. Tego nie wie nikt. Ale jedno jest pewne, że w Velo po 29 lutego będzie 1 marca. I nie tylko w Velo.
Usuńskoro Mille daje 6,25% to myślę, że w Velo mniej nie będzie
Usuńa Pekao daje nawet 7% do 100k
UsuńCo na KO w Velo będzie po 29 lutego? Myślę, że rewelacji nie będzie.
UsuńHej, przyszlo mi z ING zaproszenie do oferty premium. Chciałem zobaczyć co to, no i... się zaakceptowało od razu. Coś się za to płaci? Teraz żałuję, bo mogłem nie klikać hehe.
OdpowiedzUsuńZapewne spełniasz warunki bezpłatności dla konta Active i to jest to zaproszenie. Jeśli nie spełnisz warunków konto kosztuje 45 zł.
UsuńTo widzialem, ale nie mam takiego konta. Mam Direct + Oko w tej promoce dla aktywnych (czyli na 7,2% do 200k.)
UsuńUwaga na TB. Kończą się obecnie roczne lokaty na 8,2% w Toyota Banku. Sprawdzajcie - bo rżną ludzi na potęgę. Już ktoś wcześniej przed tym ostrzegał, a proceder u nich trwa dalej w najlepsze! U mnie dziś każda z 4 lokat po 40k zł odsetki mniejsze o 1,14 zł czyli łącznie 4,56zł. I nie chodzi tu o tą małą kwotę - tylko o sam fakt. Jak to im cały czas uchodzi to na sucho?
OdpowiedzUsuńTomTom
Nie znam TB, ale czy nie kombinuja czasem z rokiem przestepnym, czyli 366 dni, wtedy oprocentowanie dzienne masz nizsze, stad moze roznica, ale to tylko moje przemyslenia. Musisz popatrzec w regulaminy, jak licza oprocentowanie.
UsuńDo Anonimowy 27 lutego 2024 09:30
UsuńTo raczej nie to. Lokaty zakończyły się 27 lutego - czyli cały rok (liczba dni w roku) była normalna.
TomTom
@TomTom
UsuńAle stawka dzienna w 2023 bedzie wyzsza a za styczen i luty 2024 bedzie nizsza, wiec moze to.
Wezmy lokate 100K na 8,2%,-22,47zl dziennie w '23 oraz 22,40zl dziennie za dni w 2024.
Do Anonimowy 27 lutego 2024 13:35
UsuńMożliwe, że jednak masz rację. Jak liczę sobie ręcznie - biorąc pod uwagę Twój tok rozumowania - to wychodzi mi m. więcej tyle co i Toyocie. Przyznaję, że jeśli to będzie prawda - to spotkam się z takim wyliczaniem po raz 1-szy w jakimś banku. Do tej pory znaczenie miała faktyczna ilość dni danej lokaty, a nie to, że jakaś jej część zahacza o rok przestępny. PS Dziękuję za poświęcony czas i wyliczenia :)
TomTom
Co wy opowiadacie? Ustawa Prawo Bankowe art 52 pkt.3.
Usuń3. Do obliczania należnych odsetek od środków pieniężnych zgromadzonych na rachunku przyjmuje się, że rok liczy
365 dni, chyba że umowa stanowi inaczej.
To teraz reklamacja i niech bank wykaze ze w umowie między wami jest zawarty inny sposob naliczania odsetek niz stanowi ustawa.
Usuń@Ptok28lutego2024 07:16
UsuńEee tam. Teraz obowiązuje nowa doktryna prawna.
"Prawo stosujemy tak jak MY je rozumiemy"
Do Ptok
UsuńDlatego ja już wczoraj zadzwoniłem do Toyoty. Usłyszałem, że pani liczy tak samo jak ja i czekam teraz (niby do 2 tyg.) na interpretację wyliczeń banku.
TomTom
Pisać reklamacje chociażby dla zasady. Banki nie są nieomylne. Mieliśmy niedawno wtopę Velo przy naliczaniu odsetek na KO za grudzień 2023. Multum reklamacji i szybciutko wyrównywali.
UsuńOd lat 90-tych bylo kilka bankow, ktore dzielily odsetki roczne na 366 dni, wiec nie jest to nowosc, ale jedynie trzeba popatrzec w regulamin rachunkow TB i wszystko bedzie jasne. Jezeli zaden regulamin nie mowi o sposobie liczenia w roku przestepnym, to skladaj reklamacje.
UsuńCzy Velo daje oferty zatrzymaniowe tylko na lokaty?Pamiętam, że kiedyś dawał też dla konta oszczędnościowego, czy jest tak dalej?
OdpowiedzUsuńTak, pod warunkiem, że poprzednią promocję masz już zakończoną, jak wylewasz pieniądze przed jej końcem, to proponują tylko lokaty
UsuńNiedawno proponowali mi na zatrzymanie 10% za wydanie 1000 zł/miech przez 3 miechy.
UsuńA niedawno, to tak mniej więcej kiedy?;) Mógłbyś doprecyzować?
UsuńNiedziela 25 lutego w samo południe.
UsuńSuper - rewelacja!:) Muszę też spróbować, może się załapię:) Dzięki za info:)
Usuń@Anonimowy28 lutego 2024 09:24
UsuńA składałeś wniosek poprzez bankowość internetową/ mobilną? I jak szybko zareagowali z propozycja utrzymania?
Chciałam przez aplikację ale system zasugerował aby przed złożeniem wniosku zadzwonić na infolinię bo mają propozycję. Najpierw zapytali dlaczego chcę się wymiksować, więc odpowiedziałam, że fajnie już było, w sensie 6x100 zł za wydanie 1000 zł przez pół roku, ale się skończyło.
UsuńWypowiedzenie zgodnie z radami internatów przez infolinię i od razu propozycja utrzymaniowa. Miał ktoś dzwonić ale nie zadzwonił więc chwilę jeszcze poczekam bo nie pali mi się. W systemie nie widzę żadnej adnotacji w sprawie wypowiedzenia więc czekam na rozwój wypadków.
Usuń@kate. Skończyła mi się właśnie poprzednia promocja i dają ofertę zatrzymaniową tylko na lokaty na 5,6%
UsuńDzisiaj zadzwoniłem, zgodnie z poradami, żeby przekazać info o zamiarze rachunku. Oczywiście padło pytanie o powód- odpowiedziałem, że przez ponad 20 lat nie otrzymałem żadnej nawet propozycji bonusu za aktywność (wspomniałem o tym cashacku 100 zł/ 1000 zł wydanych kartą), w przeciwieństwie do innych banków. Zero oferty utrzymaniowej... :(
UsuńGość tylko stwierdził, że mój rachunek nie podlega takiej ofercie i bez zaczął ochoczo przystępować do zamknięcia tego rachunku...
Szczerze mówiąc, nie spodziewałem się, że po 25 latach współpracy, takie będzie podejście że strony banku....
Idea bank. dwie lokaty w okresach: 24.03.2020 do 24.06.2020 czyli 92 dni i 25.03.2020 do 25.05.2020 czyli 61 dni.
OdpowiedzUsuńOdsetki naliczone idealnie wg wzoru: kwota razy % dzielone na 365 razy odpowiednio 92 i 61 dni. Sprawdzone.
Choć rok był przestępny i liczył 366.
Tak Ptok
UsuńTak jest, a w zasadzie było jeśli chodzi o IB w normalnych bankach. Tu chodzi o Toyotę, z którą już kiedyś miałem problemy. Tam wszystko jest na opak, ale dają czasem dobry % i trzeba się poświęcić ;)
TomTom
Taką odp. dostałem z TB:
Usuń"Szanowny Panie,
Prawdopodobnie przy wyliczeniach wysokości uzyskanych odsetek nie uwzględnił Pan roku przestępnego. Zgodnie z pkt 7.11 Regulaminu świadczenia usług dla konsumentów (Regulamin), będącego załączaniem do Umowy lokaty, Bank nalicza klientowi należne odsetki za okres na jaki otwarta została lokata (..) oznacza to, że Bank nalicza odsetki za faktyczną liczbę dni kalendarzowych trwania lokaty. W związku z powyższym licząc oprocentowanie w skali roku 2024 należy przyjąć faktyczną ilość dni kalendarzowych tj. 366 dni.
Odsetki za rok 2023 (308 dni trwania lokaty) to kwota 2767,78 zł, obliczone zostały w następujący sposób:
Wzór:
x1=(((kwota lokaty* oprocentowanie)/100)/366)*ilość dni trwania lokaty w 2023
Wyliczenie odsetek zgodnie ze wzorem:
x1=(((40000*8,2)/100)/366)*308
x1=2767,78
Odsetki za rok 2024 (57 dni trwania lokaty) to kwota: 510,82 zł obliczone zostały w następujący sposób:.
Wzór:
x2=(((kwota lokaty*oprocentowanie)/100)/365)*ilość dni trwania lokaty w 2024 r.
x2=(((40000*8,2)/100)/366)*57
x2=510,82
Suma odsetek za lata 2023 i 2024: 2767,78+510,82= 3278,60 zł
Od tej kwoty należy odjąć podatek 19%: 3278,60 *19%= 622,94
i obliczyć kwotę odsetek netto: 3278,60 – 622,94 = 2655,66 zł
Z poważaniem,
K. N.,
Koordynator Zespołu E-Banking"
TomTom
Co oni tam pieprzą w tym banku. Gdzie tu jest w tym regulaminie napisane że mogą liczyć dni w roku inaczej niż w ustawie Prawo Bankowe?
Usuń7.11 Bank nalicza Klientowi należne odsetki za okres na jaki otwarta została Lokata od dnia wpływu środków do dnia poprzedzającego
dzień upływu terminu na jaki została otwarta lub, z zastrzeżeniem
pkt 7.12 Regulaminu, do dnia poprzedzającego dzień zerwania
Lokaty przez Klienta.
Ty masz 8,20 w skali roku. To jest prosty rachunek. 40k x 8,20% minus 19% podatku belki. Żadnego liczenia dni. Rok to jest rok.
Tylko że to za mała różnica żeby sie z nimi kłócić i nerwy tracić.
Mam w velo aktywne 6,5% jeszcze. Mysle, czy otwierac w Pekao na 7% (jest jedynie do 100k) teraz i czesc kasy tam przerzucic? Czy czekac jeszcze miesiac - w Pekao jest do 03.04 promo i wtedy aktywowac? Promka jest na 5 miechow, a po tych 5 raczej na velo bedzie mniej niz 6,5%, wiec nie wiem czy teraz nie przeciagnac...
OdpowiedzUsuńZerknę później do tego regulaminu. Bo to że bank nalicza za faktyczną ilość dni, to rozumiem. Ale czy w regulaminie jest zapisane że podstawą w roku przestępnym jest 366. Bo jak nie ma to patrz ustawa. Poza tym ja dotychczas roczne lokaty liczyłem wg wzoru: kwota lokaty razy % lokaty razy 81%. Roczna to roczna.
OdpowiedzUsuńWystarczy, ze maja zapis, ze licza za rzeczywista liczbe dni, ale podstawa jest regulamin.
UsuńCześć, czy ktoś wie co trzeba zrobić żeby konto przekorzystne w Pekao było darmowe? (KO na 7%)
OdpowiedzUsuńJakieś wpływy, transakcje kartą? W oddziale banku mówią 500 zł wpływu miesięcznego i jedna transakcja kartą ale w internecie piszą zupełnie co innego... Ktoś pomoże?
Ja wybrałem tutaj konto premium. Nie trzeba karty, a co ważniejsze pozwala na limit na KO na 200k.co więcej posiadanie salda na poziomie właśnie 200k zwalnia z opłaty za konto, więc wszystko ładnie się zazebia.
UsuńKonto przekorzystne to chyba ROR, a KO to co innego, czy się mylę?
UsuńPolcan i co masz 7% na 200k?
UsuńTylko zostaje ostatni miesiąc, w którym już wycofujesz te 200 tys., więc nie spełniasz warunku. A to konto jest mocno płatne.
Usuń@Anonimowy 22:29
UsuńNie mam, bo już korzystałem z tej promocji w ubiegłym roku, więc jestem wykluczony.
@Anonimowy 23:58
Też się tego obawiałem, ale bank przy chęci skasowania konta w ostatnim miesiącu by uniknąć opłaty, zaoferował mi dodatkowy rok tego konta za darmo, o czym już pisałem.
Do:Anonimowy28 lutego 2024 21:18
UsuńMam konto przekorzystne. 1 transakcja kartą na dowolną sumę i wpływ 500 złotych. Tak, to warunki które spełniam by nie ponosić opłat.
Do:Anonimowy28 lutego 2024 21:18
UsuńTylko weź poprawkę na to, że jak założysz konto zdalnie by robić przelewu na wyższe kwoty będziesz musiał/ musiała złożyć wzór podpisu w placówce.
Z ciekawostek to jeszcze napiszę że mając zweryfikowany podpis, w apce można złożyć wniosek o zamknięcie konta.
A ja mam eurokonto mobilne w pekao, cos takiego (darmowe po wieki chyba). Napisalem do nich wiadomosc, czy sie lapie na te KO na 7%, to mi odpisali, ze oferta zostala dla mnie przygotowana, ale tylko w lokalu. Czy to mozliwe?
UsuńPanowie (i Panie jak sa), a czy konto przekorzystne jest niezbedne do KO na 7%? Bo z tego co czytam to nie. Jest napiasne, w reg:
Usuńw Okresie przystąpienia do Promocji spełnisz jeden z poniższych warunków:
masz z nami zawartą umowę o rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy w PLN lub zawrzesz z nami
umowę o rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy Konto Przekorzystne lub Konto Świat.
Wiec wyglada, ze dowolny ror moge miec wg. mnie?
Przelew z Aliora - propozycja lokaty na 4%. Kwota max.
OdpowiedzUsuńTo już więcej daje PKO, proponują 4,50%.
UsuńDostałem ostatnią stówkę z 900 PLN w promocji kk Citi. Trza wypowiadać kk. Co proponują przy wypowiedzeniu?
OdpowiedzUsuńDajan ci propozycje wydania 1000 zł za 100 zł premii. Warto się zgodzić, korzystam z tego od lat.
UsuńIle trzeba przelać na ko w velo żeby uruchomić promocję ?
OdpowiedzUsuńNawet i 1 grosz - tylko muszą to być "nowe środki".
UsuńTomTom
Fajny artykuł o Obligach na prnews.pl:
OdpowiedzUsuńhttps://prnews.pl/od-marca-posiadacze-obligacji-zaczna-tracic-grube-miliony-zlotych-475821
TomTom
@TomTom
UsuńWszystko ladnie, ale to podlega indywidualnym wyliczeniom, mam np. EDO0330 i mimo 5,4% na kolejny rok nie oplaca sie tego zrywac, musialbym dostac 7,4% aby pokryc oplate za wczesniejszy wykup, poza tym odsetki bez podatku kumuluja sie i "robia" nowe odsetki, wiec to tez dziala na korzysc starej serii. Trzeba patrzec sumarycznie za kilka lat i nie ma co tragizowac, jak jeden rok wychodzi gorzej. Takie dylematy beda dotyczyly jeszcze kilku kolejnych serii ale II- polrocze to wzrost inflacji. Za rok beda "plakac" posiadacze TOS, ktore wg mnie niosa duzo wieksze ryzyko, bo az 3-letnie. Nie ma co sie ludzic, ze inflacja juz pokonana. Oczywiscie z duzym prawdopodobienstwem zacznie sie owczy ped na kupowanie TOS a potem narzekanie.
Lokaty zatrzymaniowe w Velo na 5,6%.
OdpowiedzUsuńPewnie jak wielu z was "przyspieszyłam" swoją promocję w Velo, bojąc się obniżek. Szczęśliwie tylko o 8 dni. Poszły ekspresówki z dwóch Aliorów i się zapełniło. Bardziej odważnym życzę, żeby Velo co najmniej utrzymał stawkę na EKO.
OdpowiedzUsuńJa tylko o 11 dni i wiem, że nie potrzebnie.
UsuńMusiałbym przyspieszyć o 25 dni, a to już za długo.
UsuńAnonimowy1 marca 2024 08:45 - Jeśli masz takie "przecieki", to informuj tutaj wcześniej. Z zaznaczeniem, że to pewnik i w razie czego zwracasz koszty:)
UsuńMoże i niepotrzebnie przyspieszyłam, ale nie ma tego złego... Przez te 8 dni będę miała o 0,5% wyższe odsetki (bo kasa poszła z Aliorów, a tam na 6%), a i po jednym przybyła miła kwota.
Usuń"Do końca lutego przedstawimy szczegóły zmian w podatku belki"
OdpowiedzUsuńDo końca lutego którego roku?
Przecież to tylko kolejna przenośnia;)
UsuńZgadza się.
OdpowiedzUsuń— Na pewno w lutym przedstawimy całe rozwiązanie dotyczące obniżenia podatku Belki — zapowiedział na antenie TVN24 minister finansów.
No, jeszcze prawie dwie godziny tego lutego zostało...
UsuńObecni ministrowie i ministerki (ministry) nigdy nie dotrzymują słowa. To jest fakt.
UsuńCzy wiadomo jaka będzie nowa stawka na EKO w Velo da starych? Utrzymają 6,5%?
OdpowiedzUsuńBez zmian. Nowe środki po 27.2.
UsuńNEST Bank - ile przelewów wewnętrznych w miesiącu jest bezpłatnych z KO na Nest Konto? PILNE!!!
OdpowiedzUsuńBez limitu
UsuńVeloBank lokata specjalny procent 6% na 2 lub 4 m-ce.
OdpowiedzUsuńMi daje niestety 5,6%
Usuń