czwartek, 30 sierpnia 2018

Konkurs Raiffeisen Polbanku "Złap kontakt z miastem" Ciekawe nagrody do wygrania!

Zapomniany ostatnio Raiffeisen Polbank ruszył z nowym konkursem. Bank, który jeszcze kiedyś zaskakiwał fajnymi promocjami, w których chętnie wszyscy braliśmy udział - ostatnio jakoś przycichł. Być może ma to związek z perturbacjami dotyczącymi zmiany właściciela tego banku, ale i to stanęło na razie na niczym i dalej występuje on pod swoim szyldem. Ale do rzeczy.



Konkurs potrwa do 23 września 2018 r., a do wygrania jest 25 smartfonów Samsung Galaxy S9 oraz 150 smartwatchy Polar M200.
Podatek od tych nagród organizator konkursu bierze na siebie i opłaci go na własną rękę, zaś nagrody zostaną wysłane kurierem w terminie 15 dni roboczych od dnia wyłonienia zwycięzców.

 Tutaj weźmiesz udział w konkursie "Złap kontakt z miastem"

Co należy zrobić by wziąć w nim udział? Po pierwsze być klientem Raiffeisen Polbanku. Ale co ważne udział mogą brać zarówno nowi, jak i ci starzy :) Dla nowych wiąże się to z obowiązkiem otwarcia jakiegokolwiek konta - ponieważ aby wziąć w niej udział należy posiadać dowolne konto osobiste lub kartę kredytową oraz do tego konta kartę debetową organizacji MasterCard. Według regulaminu (załączony poniżej) muszą one pozostać otwarte do dnia 30 września 2018 włącznie.

Warunki do spełnienia są banalnie proste - bo wystarczy w czasie trwania konkursu (tj. 27 sierpnia - 23 września) :




1) Wypełniając FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY odpowiedzieć na pytanie:
"Jaka technologia przyszłości ułatwiająca życie w mieście Ci się marzy?"
(ograniczeniem regulaminowym jest tu 300 znaków, w których należy się zmieścić w tej odpowiedzi) oraz

2) Wydaną do konta (obecnego/nowo zakładanego) lub kartą kredytową (w jednym i drugim przypadku chodzi o logo Mastercard) wykonać płatności na sumę min. 100 zł
(transakcje, o których mowa muszą zostać zaksięgowane najpóźniej do 3 dni po zakończeniu konkursu, a o ich szczegóły odsyłam do regulaminu)

UWAGA! 
Rejestrując się do konkursu trzeba zaznaczyć wszystkie znajdujące się tam zgody, zaakceptować regulamin oraz wyrazić zgody marketingowe. 
Co również ważne udział w nim mogą wziąć posiadacze konta osobistego i/lub karty kredytowej, którzy przed rozpoczęciem konkursu lub w trakcie jego trwania nie złożyli (zgodnie z Rozporządzeniem RODO) sprzeciwu wobec przetwarzania ich danych osobowych w celach marketingowych.

 Tutaj weźmiesz udział w konkursie "Złap kontakt z miastem"

 Szczegóły w regulaminie poniżej

Regulamin



 

7 komentarzy:

  1. Pytanie do Polcana : Czy przy próbie dokonania przelewu z Idea Bank-u do innego banku,w dalszym ciągu pojawia się oferta lokaty trzymiesięcznej na 3%?Pytam o to,ponieważ za kilka dni kończy mi się lokata na większą kwotę i chciałbym wiedzieć,czy mam szansę założyć nową na sensowny procent.Sprawdziłbym to sam,ale nie mam w tej chwili żadnych środków na rachunkach.Z góry dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NiestetyNiestety opróżniłem niemal całkowicie saldo w IB, kolejne lokaty kończą mi się tutaj dopiero w październiku.
      Za kilka dni jak skończy Ci się lokata zleć przelew do aliora. Jak Ci się pojawi propozycja lokaty, a jak nie to raczej będzie to oznaczać, że lokaty juz nie ma. Czytelnicy piszą jednak, że podobno jeszcze jest.

      Usuń
    2. Najprawdopodobniej otrzymasz ofertę lokaty powrotnej pod warunkiem, że twoje saldo w IB będzie zerowe. Ja tak miałem. Po likwidacji pierwszej lokaty i odjeździe z IB takiej propozycji nie miałem. Dopiero po przelewie środków z drugiej i ostatniej lokaty, taką propozycję otrzymałem i mam ją w systemie bankowości internetowej.

      Usuń
    3. Oczywiście, że jest. W dniu dzisiejszym po wyzerowaniu Konta, taka lokata ukazała mi się w systemie.

      Usuń
  2. Ja dziś przelewałem 50k i nie było żadnej propozycji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie zależy od kwoty lecz od banku do którego robisz przelew. Przelewałem każdorazowo po 10k i do tych samych banków zawsze pojawiały się propozycje lokat (np. Alior) do innych zaś nie (np. Getin, PKO)

      Usuń
  3. Idea nowe środki 3,20 na 1 miesiąc.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...