czwartek, 1 grudnia 2022

Ranking kont oszczędnościowych - grudzień 2022

Listopad przyniósł nam kilka korekt ofert, które na początku ubiegłego miesiąca odstawały od 8%. W efekcie na początku grudnia już 7 banków ma ósemkę z przodu w ofercie, ale niestety żaden nie decyduje się na przekroczenie tej magicznej liczby.

Póki co nic nie wskazuje na to by coś ruszyło w tej kwestii. mBank co prawda zaoferował lokaty nieznacznie przekraczające tę kwotę i zobaczymy to jutro w grudniowym rankingu lokat, ale konta, które zdecydowanie najbardziej nas interesują stoją niestety w miejscu. Ciekaw jestem który bank pierwszy zaoferuje więcej.


1 Alior bank - Konto MegaOszczędnościowe 8,00% + 400 zł na start

     max 400k, na 4M, do 14 grudnia 2022, saldo na 8 listopada

     wymagany wpływ na 2000 zł,, bezpłatne przelewy wewnętrzne

mBank - eKonto bardzo oszczędnościowe 8,00% + 450 zł na start

    max 500k, na 3M, do 13 grudnia, z kontem mIntensive, saldo 16 listopada 2022

3 Millennium - Konto oszczędnościowe 8,00%

    max 400k, na 100 dni, do 17 grudnia, saldo na 18 listopada 2022
    możliwość rezygnacji z bieżącej edycji by wziąć udział w kolejnej

4 Velo - Elastyczne Konto Oszczędnościowe 8,00%

    8,00% - max.400k, na 3M, do 12 grudnia 2022, saldo: 13 października 2022

    7% - max. 10k,  na 12M, konieczność przelewania 2000 zł/m-c

ING - OKO bonus 8,00% + do 250 zł na start

    max. 400k, na 4M, do 13 grudnia 2022, kapitalizacja: na koniec okresu

Pekao Konto Oszczędnościowe 8% + 200 zł na start

    max 200k (powyżej 200k 2%), na 6M, do 9 stycznia 2023

mBank - Moje Cele 8,00% + do 450 zł na start 

   max. 50k, 3m, do 8 luty 2023, z eKontem

8 Nest bank - Nest konto oszczędnościowe 8,00%

   max 100k, tylko dla nowych klientów przez 3M + miesiąc początkowy

9   mBank - eKonto bardzo oszczędnościowe 7,90% + 450 zł na start

   max. 500k, 3m, do 13 grudnia, z eKontem, saldo na 16 listopada

10 Santander Consumer - Rachunek oszczędnościowy 7,50%

    max 200k (powyżej 6%), bezpłatne przelewy zewnętrzne, do 18 stycznia 2023

11 PKO - Konto Oszczędnościowe Plus 7,50%

    max.: bez ograniczeń, 57 dni, do 3 stycznia 2023

12 BOS - EKOkonto oszczędnościowe 7,20%

    max 200k (powyżej 6%), do 30 listopada, bez konta

13 Toyota bank - Indeksowane konto oszczędnościowe WIBOR3M - 7,18%

     max. 100k (powyżej 100k 4,05%), wymagane konto - płatne

14 Santander bank - Konto Max oszczędnościowe 7%

     max. 300k, obowiązuje do 30 stycznia 2023, oferta ważna do 19 stycznia 2023

   Inbank - Lokata standardowa 1M 7,00% min 5k

25 komentarzy:

  1. Józiu, nie zajmuj się bąkami, Mikołajki blisko i potrzebne są piniędze. Weź reklamówkę i idź gdzie trzeba. Tylko nie bierz mniej niż 600 000,00 EURO bo powiedzą, że jesteśmy dziadami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bank Nowy od jutra. 3 Miesiące dla nowych środków 8,2%, badanie salda 21.10. Dla nowego klienta 3 miesiące 8,3%.

    OdpowiedzUsuń
  3. Do Ptok

    Doczekałeś się ;)
    Bank Nowy:
    8,3% na 3 m-ce dla nowych,
    8,2% na 3 m-ce dla nowych środków.

    TomTom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niczego się nie doczekałem. W ogóle nie mam dylematu zakładać czy nie, bo nie spełniam warunków. Ostatnie lokaty u nich skończyły mi się na początku listopada, a badanie salda 21.10. Może to i lepiej bo nie mam rozterek.

      Usuń
  4. Ptok, czy obecnie kupujesz obligacje? W co teraz inwestujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz jestem w Katowicach, bo zainwestowałem w koncert Beth Hart.

      Usuń
    2. I nie żałuję tej inwestycji. Koncert był fantastyczny. Zobaczcie jak podjechała na koncert. Bez mandatu ani rusz.
      https://www.facebook.com/reel/854815852380570/?s=single_unit

      Usuń
  5. Pojawiło się tu kiedyś pytanie (obawa), co się będzie działo z promocyjnym EKO (lub KO) w Getinie, jeżeli zmienimy Konto Proste Zasady na Velo Konto.
    Zapytałam - odpowiedziano mi błyskawicznie i kompetentnie. Tak też uczyniłam i wszystko działa:
    1. Konwertujemy Konto Proste Zasady na Velo Konto. Numer rachunku zostaje ten sam. Operacja dokonuje się następnego dnia po złożeniu wniosku.
    2. Zastrzegamy kartę (czynność nieodwracalna), co jest jednoznaczne z rezygnacją z niej.
    3. I to już koniec - EKO (KO) pozostaje bez zmian z oprocentowaniem, jakie mieliśmy dotychczas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy na konto oszczędnościowe w santander consumer można wpłacać z dowolnego naszego rachunku, czy tylko z rachunku powiązanego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z każdego, który należy do Ciebie możesz wpłacać kasę do Consumera.

      Usuń
    2. W regulaminie jest konto powiązane, przez pomyłkę wpłaciłam z innego i przeszło bez zwrotu.

      Usuń
    3. Wpłacałem z różnych, zatem z dowolnego kolego. Tylko bodaj personalia i adres muszą być zgodne czy coś w tym stylu.

      Usuń
    4. Ściąga:
      - wypłaty z Consumer TYLKO na konto powiązane,
      - wpłaty do Consumer z dowolnego TWOJEGO i tylko Twojego konta w innym banku.

      Usuń
  7. Mam problem z Millenium Profit. Nie zgadzają mi się odsetki z kalkulatorem. Brakuje ok. 50zł czyli % za 1 dzień. Dodam że promocję uruchomiłem dzień wcześniej a dopiero następnego dnia wpłaciłem pełną kwotę więc to nie jest tak że 1szy dzień mógł być nieoprocentowany. Czy ktoś z Was miał z nimi taki problem bo mnie się to zdarza pierwszy raz w życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się tak zdarzyło z Getinem. Napisałem reklamację i czekam. Nie dość, że dają gównoodsetki (w stosunku do inflacji), to jeszcze chcą coś "urwać" dla siebie.

      Usuń
    2. Można też zmienić kalkulator. Na dobry...

      Usuń
    3. W kolejnym miesiącu otrzymasz odsetki wyższe o tą kwotę. Niestety tak nalicza odsetki Millenium!

      Usuń
    4. Po co takie żenujące odpowiedzi.

      Usuń
    5. Do Anonimowy3 grudnia 2022 11:23 Skąd taka informacja? Czyli mam rozumieć, że Millenium nie nalicza % za ostatni dzień miesiąca i dodaje to w kolejnym? Ktoś to może potwierdzić, bo miałem pisać reklamację a teraz to już nie wiem.

      Usuń
    6. Naliczają oprocentowanie od 2 dnia miesiąca do 1 dnia miesiąca. Wiem, że powyższe zdanie brzmi nierozsądnie i niezrozumiale ale tak jest w Millennium Bank.

      Usuń
    7. do Anonimowy3 grudnia 2022 15:56 Tak, potwierdzam. Ostatnia noc w miesiącu w Millennium nie jest liczona, ale odsetki za nią zostaną wypłacone - w w następujący sposób. Np. za październik odsetki są wypłacane 1 listopada po nocnym przetwarzaniu około 2. (drugiej) w nocy. I za tę noc z 31 października na 1 listopada odsetek dnia 1 listopada nie otrzymasz. Dostaniesz je dopiero 1 grudnia (w następnym miesiącu). W tej sprawie swego czasu pytałem na czacie Millennium konsultantkę. Nie rozumiała o co mi chodzi :) Dla porównania w Getin/Velo tak nie jest - w podanym wyżej przykładzie odsetki byłyby tak wypłacone już 1 listopada (na bieżąco).

      Usuń
    8. Dzięki za odpowiedź ale nie ukrywam, że bardzo mnie to dziwi. Byłem już w wielu bankach i nigdy nie spotkałem się z takim naliczaniem. Czy gdzieś jest na to jakiś zapis w regulaminie?

      Usuń
  8. Przelew z Velo do Aliora - 7,1% na dwa miesiące i 7,3% na cztery. Innych banków nie próbowałem, bo wlaśnie tam miały dotrzeć pieniążki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam dłuższą dyskusję z Velo. Nie wiem, jak się skończy, bo w trakcie. Ale uważajcie - jeśli ktoś założył KO ze "zwrotki", czyli jakby dodatkowe oprócz EKO, a jednak o tym samym numerze, to zmiana Konta proste Zasady na VeloKonto kasuje tę promocję. Mnie tak zrobiono, mimo zapewnień, że nadal będzie działać promocja. Wyekspediowałem środki do Aliora, ale ponieważ weekend, to trzy dni tracę. Poza tym - promocję w Getin/Velo miałem do końca stycznia i tak nagły transfer zaburza moje plany i dewersyfikacji. Walczyć będę, ale jakoś nie wierzę w zwycięstwo, ponieważ nasze Państwo to coraz bardziej bezprawne jest (a Velo to jego cherubinek).

    OdpowiedzUsuń
  10. Można zmienić kalkulator i można nie być przemądrzałym i złośliwym...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...