środa, 21 grudnia 2022

Rekordowe 10% na lokacie oraz 555 zł na start w CA

No to mamy od dziś 10% na lokacie. Wydawało się, że niedawna oferta z 8,50% w Inbank długo będzie rekordem wśród depozytów, ale oto już dotarliśmy do dwucyfrówki. Ma ją w ofercie Credit Agricole, a na deser jako zachęta dla nowego klienta do zgarnięcia  niemało bo nawet 555 zł.

Zaczynamy od lokaty, która jak się okazuje będzie trwała nawet pół roku. Podobnie jak w przypadku Inbanku jest to wabik, ale grubszego kalibru, bo też pozwala wpakować tutaj 50k, ale na wyższy procent oraz 2x razy dłużej.

Tutaj założysz lokatę na 10% oraz 555 zł na start w Credit Agricole

Lokata na 10% dotyczy aplikacji mobilnej i jest w ofercie z kontem na którym zgarnąć można do 555 zł. Samą lokatę można założyć w terminie do 14 dni po założeniu konta. Ale uwaga: sama promocja z 555 zł potrwa tylko do 31 grudnia 2022 czyli jeszcze tylko 10 dni!

Samą promocję z 555 zł która powoli dobiega końca omawiałem już na początku września, kiedy zaczęła być dostępna. Wtedy lokata oferowała 8% i była to pierwsza lokata tego typu na rynku! Teraz mamy 10% po raz pierwszy i ciekaw jestem czy tak jak poprzednio inne banki pójdą śladem CA.

Całą reszta jest bez zmian, więc niżej przypominam ofertę z 555 zł.

Karencja przy tym nie jest zbytnio długa w porównaniu do innych banków, można wracać po premię jeśli nie mieliśmy tutaj konta po 31 grudnia 2020. Zbliża się więc powoli do dwóch lat.



Co trzeba zrobić by zgarnąć premię do 555 zł?

Premia jest dość nietypowa dzieli się bowiem na dwie części, przy czy druga część jest wielotorowa. Przy czym wysokość premii zależy od wyboru ścieżki.

 

1) 55 zł na start za przelew na 300 zł

CA nie nagradza nas na start za nadanie PINu do karty, niemniej jednak i tak pierwsza premia jest bardzo łatwa do zgarnięcia. Bank da nam 55 zł jeśli zrobimy przelew na 300 zł. Mamy na to czas najpóźniej do końca następnego miesiąca kalendarzowego po miesiącu w którym otworzyliśmy konto. Słowem łatwo i przyjemnie.


2) Wybór ścieżki z główną premią do 500 zł

Później mamy do wyboru 3 możliwości, które różnią się praktycznie tylko jednym: długością umowy z bankiem o konto. Przywykliśmy do tego, że konto w banku otwieramy na kilka miesięcy, zgarniamy premię i zamykamy konto.

CA wpadł na pomysł, by wydłużyć tę opcję, ale zarazem nie zniechęcać niecierpliwych, który mają dość banku po pół roku. Stąd mamy 3 opcje do wyboru

  • konto na 6 miesięcy
  • konto na 12 miesięcy
  • konto na 20 miesięcy

Bez względu na to który wariant wybierzemy, korzyść z korzystania konta będzie taka sama, a jest nią cashback na poziomie 3% przy czym nie ma znaczenia czy płacimy kartą czy BLIKiem. Z tego prosty wniosek, że im dłuższy wariant posiadania konta wybierzemy, tym wyższą premię możemy zdobyć. 

 

Na dobrą sprawę wariant na pół roku jest nieopłacalny, bo da nam najniższą premię w wysokości zaledwie 50 zł cashback, przy wymogu minimum 3 płatności. Dla takiej premii nikt dziś nie otwiera konta, zresztą jeśli ktoś wybierze dodatkowo lokatę na 8% będzie z bankiem dłużej, więc lepszą opcją będą dłuższe okresy.

Wariant z kontem na rok da na premię 150 zł, przy wymogu wykonania minimum 5 płatności miesięcznie. Ten wariant też nie jest zbyt atrakcyjny nawet po dodaniu 55 zł premii na start. Łączna premia 255 zł za rok bycia klientem CA wygląda lepiej niż 105 zł za pół roku, ale szału nie ma.


Wariant na 20 miesięcy jest z pewnością najlepszy, wymaga on jednak wykonanie minimum 10 płatności kartą. Tylko w tym wariancie możliwa jest do zgarnięcia reklamowana pula 555 zł. Przedstawione pokrótce 3 warianty dobrze podsumowuje powyższa tabela.

UWAGA: zrobienie mniejszej ilości niż wymagana w ostatniej rubryce tabeli skutkuje brakiem wypłaty premii za dany miesiąc. Dotyczy to jednak tylko tego miesiąca w którym płatności było mniej niż 3/5/10. Innymi słowy brak wymaganej ilości płatności nie wyklucza nas z wypłaty premii w kolejnych miesiącach.

Tutaj zgarniesz do 555 zł na start i założysz lokatę na 10%

Podsumowując nie jest to jakaś super oferta, a raczej adresowana dla osób, które w większości banków mają odsiadkę, a chciałyby w dalszym ciągu zarabiać na wydaniu kasy. Wszak wydawać kasę będziemy zawsze, a fajnie jest jak bank premiuje każdy zakup bez względu na to w jakim sklepie robimy zakupy

Regulamin promocji 555 zł do zgarnięcia za konto w CA

60 komentarzy:

  1. Po nowym roku bedzie pewnie edycja nowej promocji 555zl, bo one sie powtarzaja, wiec przyjdzie ewentualnie poczekac na start nowej w styczniu.
    I tak warto otworzyc konto CA VIP (dla samej lokaty 10%), gdzie wplyw 10 tys zwalnia nas z oplat. Bank pisze, ze nie moze to byc z naszego konta, wiec zaden problem zrobic to z konta innego czlonka rodziny. Strasza nas nawet, ze nie moze byc to konto, do ktorego mamy pelnomocnictwo w innym banku, co jest zupelna bzdura, bo nie sa w stanie tego zweryfikowac. W danych przelewu przekazywany jest generalnie jeden posiadacz konta i to nawet przy kontach wspolnych, wiec wystarczy nawet przelew od drugiego wspolposiadacza. Na razie nie slyszalem o wspolnej bazie kont dla bankow, w ktorej mogliby weryfikowac wpolposiadaczy czy pelnomocnikow, stad zapisy CA w promocji sa czysta fikcja. Moga jedynie sprawdzac nadawce przelewu, ktora figuruje w elixirze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A normalnie jakie sa oplaty, przy zwyklym koncie?

      Usuń
    2. 1tys wplaty i 1 trans. karta do zwolnienia z oplaty przy standardowej wersji. Taka sama trudnosc w przepuszczeniu 1 czy 10 tys. w obie strony, ale karty nie trzeba posiadac w wersji VIP oraz dostaje sie expresselixir bez oplat.

      Usuń
    3. A w zwyklej wersji trzeba posiadac? Bo ktos na dole o bliku pisal, ze.tez zwalnia z oplat. Kwestia czy platnosci blik do tego cashbacku sie zaliczaja?

      Usuń
    4. Str 3 regulaminu, blik tez, ale bez przelewow na telefon i kilka kodow karta (wylaczenia)

      Usuń
  2. Uuu kusząco, takie newsy lubię, szkoda że kwota max nie większa, ale może ktoś pójdzie ich śladem, oby ;⁠)

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym banku miałem bankową przygodę życia.
    Założyłem sobie wspólne konto VIP. Pozniej do tego 4 oszczędnościowe. Nie były maksymalnie oprocentowane ale oparte na WIBOR lekko poniżej rynku. Pożniej przyszedl list, że owszem och i ach ale WIBOR minus cośtam cośtam i stawka spadła poniżej połowy rynkowej. W liście były 3 opcje w tym, że mogę zamknąć wszystko jak się nie zgadzam. Pofatygowalem się do banku RAZEM Z LISTEM z zamiarem zamknięcia wszystkiego. Najpierw Pan mi wciskał kit, że pojawiła się nowa oferta - był to nowy miesiąc i mieli jeszcze stawki z wygasającej oferty na wykazie a nastepnie spławił mnie do innej Pani (bo rzekomo ona zakładała konto i będzie wiedziała najlepiej). Odstałem swoje i poszedłem. Opowiedziałem co i jak i oczywiście to Bank przerosło. Przyszła jeszcze 2 Pani i zaczeli wyniosłym tonem mi tłumaczyć, że tak nie można i muszą najpierw zamknąć oszczędnościowe. Odparłem, że wtedy stracę prawo do bezzwłocznego zamkniecia rachunku. Dzwonilem jeszcze w trakcie na infolinię banku i tam też, że owszem och i ach ale teraz nie mogą tego zamknąć. Efekt był taki jak myslałem. po zamknięciu oszczędnościowych ROR mógł zostać zamknięty z miesięcznym wypowiedzeniem. Podpisalem już te dokumenty ciesząc się, że po raz pierwszy widzę ten bank po raz ostatni. W domu przeczytałem, że zobowiązałem się dostarczyć karty bankomatowe do banku. Poszedłem po raz kolejny by usłyszeć, że "to tak napisane i nikt nie oddaje". Oczywiscie po stosownym czasie okazało się, że dostęp elektroniczny nie został zlikwidowany. Czytałem dużo o problemach z zamykaniem konta w tym banku. Mogę tylko potwierdzić. Z tandety to jeszcze takie ostrzeżenie, że jak chcesz zmienić limit w internecie to musisz leciec do banku. Po ustawieniu zmniejszyłem limit 1 transakcji i pomimo limitu dziennego kilkaset k nie mogłem juz go samodzielnie podnieść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Limity internetowe w CA bez problemu zmieniam telefonicznie.

      Usuń
    2. Z CA też miałem przejścia wtedy, gdy nazywał się jeszcze Lukas. Założyłem tam konto, bo potrzebowałem wpłacić dużą kwotę i od razu ją przelać (do dewelopera). A że oddział tuż koło domu, a nie chciałem z gotówką latać po mieście, to stąd taki wybór. Po wykonaniu operacji od razu dałem polecenie zamknięcia konta. Kilka lat później dostaję powiastkę z tegoż banku, że muszę wpłacić prawie 800 zł za prowadzenie konta. Papier miałem, więc niby nic mi nie mogli zrobić. Ale dla świętego spokoju udałem się do banku. Naliczoną "opłatę" anulowano, jednak słowa "przepraszam nie usłyszałem. Od tamtej pory omijam tę instytucję szerokim łukiem.

      Usuń
    3. Tak rekapitulując - zmarnowałem wtedy w tym banku ponad godzinę życia, poszedlem póżniej 2x na darmo (zanieść karty których nikt odemnie nie wziął). Korzystam z banków ze 30 lat i w żadnym nie musiałem dyskutować na takim poziomie i to o oczywistą banalną sprawę którą dostalem na piśmie od banku. Zmienia się regulamin masz prawo się nie zgodzić i pożegnać się z bankiem. Poczytałem później o problemach innych osób z zamykaniem tam konta. Miałem tam konto po raz pierwszy i zapamiętam tę przygodę do końca życia. "Pewne jak w banku" taki napis powinien mieć każdy bankowiec na swoim biurku. Pewne to ma być dotrzymanie obietnic i zasad opisanych w regulaminach i pismach do klienta. Odsetki mają się zgadzać co do grosza bez liczenia. Tylko tyle i aż tyle.

      Usuń
    4. Zamykalem bez wiekszego problemu w 2020, dostep internetowy mam do dzisiaj, mozna sie zalogowac, kont brak. Zreszta w Pekao tez mialem dostep, gdy otwieralem 8% po kilku mies. od zamkniecia (nawet prostsze to bylo w oddziale). Sprawdzam zawsze czy konta sie zamykaja po 30-dniach i tyle, jak nie to interwencja przez bankowosc lub reklamacja zdalna.

      Usuń
    5. Bez większego problemu to można zaknąć konta przez internet praktycznie we wszystkich bankach oprócz tego, łacznie ze zlikwidowaniem dostępu elektronicznego lub nie tak jak sobie zażyczysz lub zaznaczysz. Tutaj taka żenada jak opisuję i MUSISZ iść do banku. W Toyocie trochę specyficznie bo wspólne muszą wypowiedzięć wszyscy współposiadacze i po miesiącu mają 2 tygodnie na rozliczenie ale załatwiłem wszystko elektronicznie (odrębne 2 wiadomości do banku od każdego współposiadacza). Po drugie ja nie chciałem wypowiedzieć kont tylko z uwagi na fakt, że bank zmienił warunki na takie które mi nie odpowiadaly chcialem wyrazić sprzeciw i zamknąć wszystko od razu (zgodnie z prawem i treścią listu z banku).

      Usuń
  4. Ta lokata 10% niezaleznie od twgo wariantu na iles tam miesiecy jest dostepna zawsze? Na nia karencja taka sama rozumiem - 31.12.2020?

    OdpowiedzUsuń
  5. Albo jestem jakis zmeczony, albo jakies to skomplikowane? 10 platnosci karta przez 20 miesiecy to sporo zabawy, wiec chyba mi sie nie chce za bardzo, chociaz wiem ze wystarczy isc do biedry i bulki kupic, ale miesiac w miesiac, to chyba za stary juz na to jestem :) Moze warto "olac" premie i sama lokata sie zainteresowac?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałem od Velo następującego SMS-a:
    "Pamiętaj! Zapłać min. 5 razy w miesiącu kartą do konta, BLIKIEM lub telefonem, aby Twoje konto i karta debetowa były bezpłatne."
    30 listopada dałem polecenie zamknięcia konta Proste Zasady (Getin), do którego mam kartę. W tym samym miesiącu zrobiłem 5 płatności kartą, czyli według regulaminu spełniłem warunki bezpłatności aż do zamknięcia konta razem z przypisaną do niego kartą.
    Tego samego dnia (30 listopada) założyłem VeloKonto bez karty. Według kolejnego regulaminu ma ono być w tej opcji bezpłatne.
    Coś przeoczyłem? Czy to możliwe, żeby VeloKonto "zawłaszczyło" sobie kartę przypisaną dotychczas do konta Proste Zasady? Chyba już nic nie rozumiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyglada jak mowisz - tj. masz oplate za karte nadal, bo jest aktywna. Zastrzez karte i juz w danym miesiacu nie bedziesz musial robic 5 transakcji.

      Usuń
    2. Polcan nie rozumiem, to w koncu jest cashback 3%, czy tyle co podales w tabeli? Bo jest napisane, ze 10 platnosci i 25zl miesiecznie (przez 20 miesiecy). Jak to sie ma do cadhbacku 3%?

      Usuń
    3. Jakie sa oplaty w tym banku? Do tej lokaty rozumiem, ze jest ror potrzebny pewnie. Jaka oplata za rachunek, karte? Jesli nie bede robil platnosci?

      Usuń
    4. @Anonimowy 22:11
      Zrobienie 10 płatności jest wymagane do wypłaty premii, a jak wysoka ona będzie zależy od tego ile wydasz. Można zrobić 10 płatności po 1 zł i 10 płatności po 100 zł, warunek stawiany przez bank do wypłaty premii będzie spełniony, ale kwota do wypłaty inna.

      Usuń
    5. A nie bedzie tak jak w tabeli? Tj. robie 10 platnosci i mam 25zl za dany miesiac? Niezaleznie od wielkosci tych platnosci?

      Usuń
    6. Musisz wydac ok 834zl (3% zwrotu) aby dostac te 25zl przy czym musi byc 10 trans, bo jak bedzie mniej to mimo wydabej kwoty nic nie dostaniesz. Przy 10 trans i mniejszej wydanej kwocie zwrot bedzie 3% od tej kwoty.

      Usuń
    7. Ok dzieki, teraz wszystko jasne. Tal myslalem, ze o to chodzi, ale z arta to nie wynika jednoznacznie. Czy moga byc platnosci blik, czy musi byc to karta?

      Usuń
  7. Zobaczymy, czy wkrótce Velo podniesie oprocentowanie depozytów. Ten Bank bowiem (Getin) najszybciej reagował na takie ruchy u konkurencji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale oferta CA jest dodatkowa "premia" a nie oferta lokat. Zyskujesz na lokacie dodatkowe max 400zl w porownaniu do konkurencji z 8%. To nie jest oferta lokat na 10%. Obstawiam, ze na razie Velo nie podniesie, bo zawrotne nie przekraczaja 8% i nikt nie oferuje lokat "grubo" powyzej 8%.

      Usuń
    2. Nest ma KO na 8.25% od wczoraj i wlasnie tam kase cala przerzucilem.

      Usuń
  8. Doprawdy szkoda mi czasu na tego typu upierdliwe bankowe wygibasy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko to jest jednorazowy wabik. Może pojawi się lokata powitalna w Getin, ale na więcej bym nie liczył. Ale mieć nadzieję nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń
  10. Velo niczego nie podniesie bo prawo mu zabrania. Może mieć 3 najlepszą ofertę na rynku. Pierwsze jest teraz 8,25% ale w jednym banku, później są po 8 i tyle może dać. Nie wiem jak do tego mają się limity. Na razie jest kilka co daje limit 400k ale Millennium już się wyłamało. Jeśli reszta pójdzie w ich ślady to nie wiem czy Velo nie będzie musiał pogorszyć oferty nawet co do limitu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy moge sama lokate zalozyc na 10%? Czy potrzebuje do tego konta u nich i karty? I jakie tam sa oplaty miesieczne za konto, karte? 10% kusi, ale pewnie to nie takie proste.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przed chwilą założyłem konto przez aplikację. Najpierw zadzwoniła osoba z CA. Konto bez karty. Opłaty 9zł konto i karta. Wpływ 1000zł i 1 transakcja blik zwalnia z opłaty i ponad 2000zł po pół roku będę miał :) Limit max 10k w aplikacji i bez limitu przez Internet w przeglądarce.

      Usuń
    2. Ponad 2000 zł nie będziesz miał a dokładnie 1997,26 zł :)

      Usuń
    3. Skorzystałem z kalkulatora https://www.bankier.pl/narzedzia/zysk-z-lokaty i mi wychodzi zysk po odliczeniu podatku 2 019,45 z być może źle podaje?

      Usuń
    4. Racja bo ja dałem pół roku a nie 180 dni :)

      Usuń
    5. W sensie z odsetek? A nie 2025zl jesli na pol roku?

      Usuń
    6. Czyli mozna wziac bez karty i robic wplyw 1000zl i jedna transakcje blik i wtedy jest za darmo?

      Usuń
    7. Limit na co 10k? Na przelewy?

      Usuń
    8. Limity można ustawić na 10k jest na przelewy w aplikacji mobilnej więcej nie mogłem ustawić. Czy da się ustawić większy przez infolinie dzwoniąc nie wiem. Większe kwoty można ustawić w bankowości internetowej. Odsetki nie są na pół roku tylko na 180dni. (na 6 miesięcy jest 2 019,45 zł a na 180 dni 1 997,25 zł)

      Usuń
    9. Czy zakladanie w aplikacji i na stronie sie czyms rozni? Ja zalozylem przez strone, ale zanim to bedzie aktywne, to tez maja dzwonic, potem jeszcze kurier... z karta czy bez chyba nie robi roznicy? Oplaty takie same sa? Czy karta cokolwiek zmienia?

      Usuń
    10. Na stronie wysłałem formularz z nr telefonu. Kobieta zadzwoniła dzień później i spytała mi się czy przez aplikacje czy w salonie zakładamy konto. Wybrałem aplikację. Konto bez karty wybrałem tylko musze blikiem zrobić 1 przelew w miesiącu aby nie płacić 9 zł i przelew 1000zł aby kolejne 9 zł nie płacił. tak mi powiedziała przez telefon.

      Usuń
    11. Okej, mi powiedziala to samo, tylko bez karty nie lapiesz na ten cashback caly. Tego nie potrzebujesz?

      Usuń
  12. Polcan piszesz o cashback 3%, ale od czego te 3%? Od naszych platnosci miesiecznych czy jak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3% od wartości płatności jakie dokonaliśmy w danym miesiącu. Z tym że miesiąc w CA, jak pamiętam, jest dla każdego inny.

      Usuń
    2. @Polcan,
      Miesiac do promocji tej wymienionej (3% zwrotu) jest kalendarzowy, poczytaj regulamin.

      Usuń
    3. To dobrze, bo bez tego jest duży bałagan. Ja jestem wykluczony, bo zamykalem tu konto na początku 2020.

      Usuń
    4. To co pokazuje ta tabela? Maksymalny cashback w danym miesiacu? Czy jest moze i cashback i premia?

      Usuń
    5. Domyslam sie, ze to maksymalny cashback. No to nie wystarczy 10 transakcji, tylko ponad 8 stow trzeba tez wydac :)

      Rozumiem, ze premie mozna olac i wziac sama lokate?

      Usuń
    6. @Polcan
      To nie jestes wykluczony. Ja zamykalem 07,2020. Wykluczeni sa zamykajacy konto w 2021r.

      Usuń
  13. Facto obniża ofertę od stycznia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech obniżają, na dziś BFF to żadna konkurencja.

      Usuń
  14. Niestety do 15 lutego mam większość kasy zamrożone na 8,3% w Getinie. Zobaczymy co wtedy będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No i znowu "wybroniłem się" przed Bankiem Nowym:). Wolę od ich ciutek wyższej lokaty KO w Neście.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czy jesli sie zalozy teraz, to za grudzien musi byc jedna platnosc i wplyw 1000 na konto?

    OdpowiedzUsuń
  17. A nie mówiłem w sierpniu, pod koniec roku będzie lokata na 10 procent ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mówiłeś, mówiłeś, strzeliłeś, strzeliłeś...

      Usuń
    2. To nie jest lokata dostepna dla wszystkich i bez ograniczen, troche wiekszy wabik, oni daja premie przez lokate, inni za zalozenie konta, inni za operacje karta, itd. Lokata to takie cos, co dziala bez zadnych warunkow, czyli jest zapotrzebowanie na pieniadz i im go dostarczysz do banku wiecej tym lepiej.

      Usuń
  18. Zalozylem te CA, ale w appce na koncu wyswietlalo, ze mam juz aktywna umowe. Wiec lajzy mieli moje dane, mimo ze konto zamykalem z 5 lat temu. Co teraz? Premii nie dostane jako nowy?

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, z appki limit jest 10k, niby ze strony wiekszy, ale jak sie ze steony logowac? Hasla nie ustalalem zadnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na stronie "pierwsze logowanie ?

      Usuń
    2. Mam. Juz wiem co bylo problemem. Moj stary numer telefonu wskoczyl z umowy sprzed 5 lat. Jego trzeba bylo podac przy pierwszym logowaniu. Wniosek z tego taki, ze bank trzyma nasze dane. Konto dawno teku zamkniete, niby zakladam jako nowy klient, a tu maja do mnie przypisany min stary telefon.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...