niedziela, 21 sierpnia 2022

Czas do szkoły - 450 zł od Paribasa w nowej promocji

Wakacje nieubłaganie się kończą. Paribas zwykle dopasowuje się do bieżących wydarzeń i adresuje bieżącą promocję konta do tego co dzieje się wokół. Najnowsza akcja z 450 zł do Biedronki nosi więc nazwę Czas do szkoły, ale oczywiście możemy tam wydać zarobioną kasę na co chcemy, niekoniecznie przybory szkolne.


Kto może z tego skorzystać? W przeciwieństwie do innych banków Paribas nie podaje dwóch dat, które trzeba dokładnie przeczytać. Tutaj wszystko jest jasne i proste: nie miałeś konta od 12 miesięcy, możesz śmiało wracać po nową premię.

Tutaj zgarniesz 450 zł do Biedronki na co chcesz

Ze względu na to że rok szkolny tuż tuż, ta promocja nie potrwa długo. Maksymalnie do 5 września, chyba że wcześniej się skończy się maksymalna pula przewidziana tak jak zwykle na 3000 sztuk.

Co trzeba zrobić by zdobyć 450 zł do Biedry?

1) 100 zł za jeden przelew we wrześniu

Początek zwyczajowo jest banalny. Wystarczy we wrześniu zrobić jeden przelew z kompa na dowolną kwotę by otrzymać w październiku pierwszą stówkę.

Dodatkowo do 23 września należy nadać PIN do karty. To jest coś co ja robię z marszu, ale osoby które zwlekają z aktywacją swojej karty debetowej powinny sobie zapamiętać tę datę by nie pozbawić się fajne premii na start.


 

2) 150 zł za dwie łatwe czynności w październiku

W kolejnym miesiącu nowego roku szkolnego należy zrobić dwie typowe czynności:

  • wpływ na 1000 zł
  • 5 płatności kartą na dowolną kwotę

warto zwrócić uwagę, że bank nie wymaga już wydania 300 zł jak to było w kilku poprzednich promocjach. Na pewno łatwiej zrobić 5 płatności kartą niż logować się do bankowości internetowej i liczyć zarejestrowane transakcje by sprawdzić czy wydało się już 300 zł czy dopiero 298 zł.

 


3) 200 zł za trudniejsze warunki w listopadzie

Niestety to czego uniknęliśmy na początku czeka nas w ostatnim miesiącu w którym bank wymaga spełnienie warunków. W listopadzie musimy wykonać:

  • wpływ na 1000 zł
  • wydać kartą 300 zł

Nie unikniemy więc liczenia czy już wydaliśmy 300 zł. Oczywiście można tego uniknąć przez zakup jakiejś droższej rzeczy, wszak tutaj bank nie wymaga ilościowych płatności i można ten warunek spełnić za jednym zamachem. Ważne jest to, że za wydanie 300 zł dostajemy 2/3 wartości zakupy od banku w postaci e kodu do Biedronki.

 


Ze swojej strony jednak doradzę, by kartą zrobić mimo wszystko minimum 3 płatności, bo tylko w tym przypadku jest ona darmowa. Jeśli zrobimy zakupy za jednym zamachem i wrócimy do tej karty karty którą lubimy w innym banku, wtedy Paribas naliczy nam 5 zł opłaty. Warto więc tego uniknąć i traktować zakup na 300 zł jako zakup na minimum 3 płatności.

Tutaj zgarniesz 450 zł do Biedronki na co chcesz

Jak widać mamy typową akcję Paribasa w której z każdym miesiącu pułap trudności rośnie. Ale co najważniejsze premia jest jednak dość fajna, a promocja krótka. Do końca roku dostaniemy wszystkie premie i po zamknięciu tutaj konta.w nowy rok będziemy mogli wejść z czystym kontem w Paribasie.

Regulamin promocji Czas do szkoły z 450 zł


20 komentarzy:

  1. Czy ktoś próbował dzisiaj zalogować się do nowej aplikacji CA24? Wywala mi idiotyczny komunikat że mam zrootowany telefon. Bzdury totalne. Do tej pory chodziło bez problemów. Aplikacje innych banków chodzą bez problemu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to samo. Błąd 01, zrootowany telefon Wystarczy wejść na Google Play i jest wysyp opinii na ten temat o credot Agricole. A w ogóle to aplikacja ma średnią ocenę 2,4.. rzeczywiście gniot straszny, a do tego teraz nie otwiera się wcale bo root

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałem sprawdzić jak u mnie i też się dowiedziałem ze mam zrootowany telefon i dlatego "dla mojego bezpieczeństwa" aplikacja się nie otwiera. Za wdrożenie tej nowej aplikacji powinny głowy polecieć w CA. Ja np. mam dwa konta w CA, indywidualne i wspólne. Do każdego konta mam przypisanych osobno zdefiniowanych odbiorców. Jak chcę dokonać przelewu z aplikacji to mam tych odbiorców wymieszanych wszystkich do kupy z obydwu kont. Sprawdzałem i z konta "x" mogę pomyłkowo dokonać przelewu dla odbiorcy zdefiniowanego na koncie "Y". To jest burdel nie do zaakceptowania. A dziś w dodatku nie mam wstępu do tego burdelu, bo niby mam zrootowany telefon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też CA24 nie działa już czwarty dzien. Na google Play ocena apki to 1,9. To nawet apka toyoty ma wyżej. Majo to w serdecznym poważaniu. Starej apki nie pozwalają zainstalować a nowa nie działa.

      Usuń
    2. Właśnie się dowiedziałem od konsultanta CA, że nowa aplikacja Credit Agricole nie działa na moim telefonie ponieważ mam zainstalowaną aplikację Xiaomi Home. Kazali mi odinstalować Xiaomi Home. Poważnie !!! Jeżeli mam zainstalowaną Xiaomi Home to mam odinstalować bo w przeciwnym wypadku nie bedę mógł korzystać z aplikacji CA24. Tylko że ja mam na tej aplikacji funkcjonujące urządzenia, kamerki itp. Kuriozum jakieś. Jeżeli jesteś klientem Credit Agricole to nie możesz korzystać z aplikacji Xiaomi Home. Inne banki mnie tak nie dyskryminują. Mrożek by tego nie wymyślił. To się nadaje do kabaretu.

      Usuń
  4. No, więc, jak oceniacie bank Credit Agricole ?

    OdpowiedzUsuń
  5. W Getin oferty zatrzymaniowe (lokata na 2 lub 4 mies ko na 3 mies) na 7% przy próbie przelewu do ING

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dla każdego. Część osób dostaje jedynie 6,8%

      Usuń
    2. Wniosek, że kolejna w Getin Bank 12 edycja na EKO od 01.09.2022 roku da 7%

      Usuń
  6. Dziękuję za informację. Skorzystałem. 7% na ko. Konto elastyczne miałem z saldem zerowym. Przelew do ing.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 7 % na KO w Getin ? Jak to możliwe ?

      Usuń
    2. Taką dostałem propozycję. Więc skorzystałem.

      Usuń
    3. KO czy lokata ?

      Usuń
    4. Po skorzystaniu z oferty na ko nadal dają ofertę na lokaty. Przelew do ing

      Usuń
  7. Było taj jak pisał przedmówca z 9:12 z dnia dzisiejszego.

    OdpowiedzUsuń
  8. A jednak stało się choć niektórzy tutaj byli pewni że nie może tego zrobić:) Nest Bank właśnie podjął decyzję o obniżeniu oprocentowania niektórych kont oszczędnościowych o 1 pkt. proc. a obniżka wejdzie w życie 1 listopada. Dotyczy to wszystkich kont otwartych do 21 kwietnia 2022 roku z oprocentowaniem zmiennym naliczanym w oparciu o wskaźnik referencyjny WIBOR 3M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli ..."good bye Miss Iza", jak w powiesci. Inni beda oferowac wiecej, poza tym, na dluzszy termin pozostaja obligacje SP, gdzie od listopada EDO/COI jeszcze beda placily wiecej.

      Usuń
    2. Czyli czas się pożegnać, inne banki podnoszą oprocentowanie a tutaj tną. Jeszcze w przypadku najstarszych kont trzymanie kasy ma jakiś sens, reszta musi uciekać. Pasowałoby pokazać im środkowy palec przez zamknięcie kont, ale kto wie co później wymyślą.

      Usuń
    3. Zamykac nie ma sensu (jest pelna darmowosc), zwyczajnie wyczyscic do zera, takie samo saldo mialem w okresie pandemii, bo nic nie placili w tym starym KO, dopiero po podwyzkach konto stalo sie atrakcyjne, bo placilo WIBOR3M. Od listopada przesiadka na KO w innych bankach i troche obligacji indeksowanych, bo podwyzki centralne wygasna, a inflacja spadnie niezbyt mocno.

      Usuń
    4. Zobaczycie że Nest jeszcze będzie preciutko się wycofywał się z tej decyzji..

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...