piątek, 14 października 2022

Od dziś 7,50% na KO w PKO oraz 100 zł na start

No i proszę, mamy kolejną podwyżkę w PKO, chociaż znaczna miała miejsce, niedawno bo raptem na początku tego miesiąca. Już nie 7%, a 7,50% można mieć w największym banku w Polsce. Liczyłem, że załapię się na 7,50% w Getin w nowej edycji, a tymczasem nie trzeba już czekać na to co się będzie działo u następcy zielonych.


Jedyny minus jest taki, że mamy tutaj bardzo krótką promocję zarezerwowanych rzecz jasna dla nowych środków. Trwać będzie tylko 49 dni, a więc nawet nie dwa miesiące. Co ciekawe, w przeciwieństwie do innych banków, PKO nie sięga jakoś mocno wstecz w celu badania salda, nowa promocja rusza dziś, a dzień badania salda to... wczoraj.

Nie pamiętam promocji KO w żadnym banku by dzień badania salda dla nowych środków był w praktyce najkrótszym z możliwych. W dalszym też ciągu PKO nie numeruje swoich promocji, nie wiadomo więc czy będzie kolejna. Wiadomo jedynie, że obecna potrwa do 15 listopada, a więc niewiele ponad miesiąc.

Nigdy nie sądziłem, że bank który do tej pory służył mi tylko do przelewów stanie się bankiem z którego usług będę korzystał. W tym roku 2x skorzystałem z atrakcyjnej lokaty, teraz przychodzi czas na KO.

Nowy klient, który chciałby skorzystać z 7,50% na KO może także na start zgarnąć 100 zł korzystając z polecenia. Jeśli chciałbyś zdobyć kod polecający możesz śmiało pisać na marszr1@gmail.com, a udostępnię Ci taki kod.

Tutaj założysz konto w PKO dla 100 zł na start KO na 7% 

Program poleceń w nowej edycji potrwa do końca roku czyli do 31 grudnia 2022. Osoba polecona ma łatwe zadanie dla zgarnięcia stówki wystarczy, że w ciągu 30 dni kalendarzowych od otwarcia konta spełnicie dwa proste warunki:

  • dokonacie 3 transakcji kartą 
  • dokonanie 3 płatności BLIK

Jest jeszcze inna opcja dotycząca kwotowych wymagań, ale wydaje mi się, ze ilościowe wymagania są łatwiejsze, nawet jeśli wymagane są operacje kartą oraz BLIK. Łatwiej jest wykonać 6 płatności aniżeli wydać kartą 500 zł, tyle bowiem jest wymagane w alternatywnej możliwości.

Po dzisiejszej podwyżce stawki na KO lokaty stają się mało ciekawe. Przypomnę, że mamy tutaj lokatę kwartalną ze stawką 7,50% ale to przecież tyle samo co mamy na KO, gdzie dostęp do środków mamy w dowolnej chwili. Lokaty zaś blokują nam środki na deponowany okres, więc wybór w tym banku nie jest trudny.

Mamy zatem nowego gracza na rynku kont oszczędnościowych. Ciekaw jestem czy dołączy na stałe do wyścigu o klienta, na pewno jednak warto przenieść tutaj środki z Millennium, gdzie i tak zresztą kończy mi się powoli stawka 7% i powoli zaczynałem się rozglądać, gdzie się ewakuować:)

Regulamin promocji Nowe środki na 7,50% na KO w PKO

Regulamin programu poleceń w PKO

65 komentarzy:

  1. Mam wrażenie, że PKO BP będzie tę promocję ciągnął, mimo że nie numeruje edycji. Będą tylko modyfikowane warunki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie do PKOwców, u mnie w bankowości osobistej widnieje Rachunek Oszczędnościowy Plus, to jest to samo co Konto Oszczędnościowe Plus?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłem test typu kto pierwszy. Połączyłem się z infolinia PKO wychodząc jednocześnie z domu do oddziału. Zanim połączyłem się z konsultantem byłem już w oddziale bez kolejek. Już wiem, że dla PKO rachunek i konto to dwie różne dla nazwy dla tego samego produktu.

      Usuń
  3. A czy można jednocześnie założyć lokatę i otworzyć Konto Oszczędnościowe, tzn. mieć jedno i drugie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można, ale warto sprawdzać zawsze datę badania salda dla KO i lokaty, jeśli ma się konto dłużej. Obie będą na pewno inne.

      Usuń
  4. Dla tych co lubią wiedzieć wcześniej. Millennium od poniedziałku bez zmian na będzie dalej 7% zaś nowa promocja potrwa do 19 listopada. Kto by pomyślał, że PKO ich wyprzedzi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ile w Getin EKO od 18.10.2022r?

      Usuń
    2. Pewnie dalej 7.5%

      Usuń
    3. Obstawiam na równe 7.

      Usuń
    4. do polcan 14 października 2022 14:31 Mam nadzieję, że to potwierdzona informacja z Profit. Teraz pozostaje czekać na Getin, a pod koniec października Alior (tutaj nie liczyłbym jednak na wiele, zwłaszcza że edycje trwają 4 miesiące).

      Usuń
    5. Do Gesso. Jeszcze 20-go trzeba zwrócić uwagę na ING. Teraz jest promocja do 19-tego i dziwna bo tylko 9-dniowa. Bardzo krótka.

      Usuń
    6. A wiadomo może jaki będzie dzień badania salda w Millennium?

      Usuń
    7. Dzięki Polcan:)

      Usuń
  5. Czy da się jakoś za darmo wypłacić kasę z tego konta więcej niż jeden raz w miesiącu?

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jest limit kwotowy KO?

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie wiem...Może 8,0 % ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Podczas przelewu w Getin propozycja: 7,2% na 2 m-ce, 7,4% na 4 m-ce. Niezależnie, do którego banku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś przelew z Millennium, propozycja zatrzymaniowa 6,9% na 3 miesiace

      Usuń
    2. @Anonimowy16:56
      Nie mogę znaleźć informacji na ten temat, choć regulamin przeglądałem kilkakrotnie. Jak sądzę 100k tak jak było w ostatniej edycji.

      Usuń
    3. Też czytałam wnikliiwie rugulaminy PKO BP. Wygląda, że lokaty bez ograniczeń kwotowych, zaś KO - brak informacji. Wysłałam zapytanie przez bankowość elektroniczną.

      Usuń
  9. A ILE ODSTEK BEDZIE OD 100 TYS NA ROK NA 8 PROCENT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tysiąc pincet

      Usuń
    2. do krzysztofp109@gmail.com14 października 2022 21:07 Kwota odsetek to 6480 złotych.

      Usuń
    3. krzysztofp weź chłopie nie załamuj.

      Usuń
    4. taki weteran i nie wie

      Usuń
    5. Krzysiek odsetek będzie 8000 brutto -19% podatek= 6480 zł netto.

      Usuń
  10. Czyli trzeba mieć 200 tyś odłożone bym mieć pożytek z lokat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały dowcip misiu złoty polega na tym, że z lokat pożytek żaden w zderzeniu w inflacją.

      Usuń
  11. Zawrotne Getin na pół roku na 8 procent

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy wiadomo ile od wtorku lokaty w Getin?

    OdpowiedzUsuń
  13. Czyli uciekać z Getin do PKO bp bo 7.5

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedziano mi z PKO BP. Nie ma limitu kwotowego na Koncie Oszczędnościowym w PKO BP.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lokata na Nowe Środki w PKO BP bez zmian - 7% lub 7,5% na 3 miesiące. Promocja od 15 października do 14 listopada. Dzień badania salda - 14 października.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanie nie w temacie, czy ktoś miał problem z nadaniem PIN do karty w BNP Paribas? Po wykonaniu telefonu na infolinię w celu aktywacji karty i konta, po pierwszym logowaniu do GOonline miałem już nadany PIN. Nigdy wcześniej tak nie było. Czy ktoś tak miał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy przypadkiem przy aktywacji karty przez telefon, nie nadawałeś jej od razu pinu?

      Usuń
    2. Prze telefon nie nadawałem PINu, po pierwszym zalogowaniu wchodząc w szczegóły karty PIN już był nadany, nie wiadomo jaki i karta była już aktywna, więc tylko dokonałem zmiany PINu, ponieważ tylko taką miałem opcję. Nigdy wcześniej z taką sytuacją się nie spotkałem.

      Usuń
    3. Obecnie jak otwiera sie konto trzeba dzwonic na infolinie i aktywowac karte, wowczas pani/pan przelacza na nadanie PIN. Moze nie dopelniles tej procedury nadawania PIN i stad ten problem. Bankowosc uruchamia sie dopiero po aktywacji karty, wiec nie mogles aktywowac karty wlacznie z nadaniem PIN przez bankowosc.

      Usuń
    4. do Anonimowy16 października 2022 20:19: Niekoniecznie. We wrześniu w Paribasie otwierałem konto na selfie. Na drugi dzień dostałem maila, że konto aktywne i login do konta. Zalogowałem się i mogłem już korzystać. Po kilku dniach przyszła karta do konta i aktywowałem ją i nadałem pin przez serwis internetowy. Nigdzie nie dzwoniłem. Sposób opisywany przez ciebie to chyba opcja z kurierem.

      Usuń
    5. Zgadza się przez telefon Pani na infolinii aktywowała mi kartę, ale nigdzie mnie nie przełączała i nie nadawałem przez telefon PINu. Zapytała mnie, czy już otrzymałem e-mail, że konto jest aktywne. Potwierdziłem, że tak i wtedy dopiero mogłem się zalogować do bankowości internetowej przy pomocy hasła jednorazowego wysłanego z banku SMS i zmiana hasła na swoje. W bankowości internetowej wszedłem na szczegóły karty, karta aktywna i PIN zagwiazdkowany, czyli już nadany nie wiadomo jaki. Mogłem tylko dokonać zmiany PIN-u, innej opcji nie było.

      Usuń
    6. Tak, to była opcja zakładania konta kurierem i w związku z tym nie zrozumiały dla mnie problem, kto nadał i jaki był nadany PIN.

      Usuń
  17. Wczoraj zasililem KO w PKO, a dziś dalej szczegóły konta pokazują 2%. Czyżby aktualizowali stawkę tylko w dni robocze?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno to się nie zmienia a dodają tylko te 5,5 % promocyjnego i na tej podstawie naliczają odsetki na koniec miesiąca.

      Usuń
    2. Nie podoba mi się takie podejście, wysłałem zapytanie w bankowości i czekam na odpowiedź.
      Swoją droga biorę tu udział w promocji 100 zł do allegro, do której trzeba się było zgłosić wypełniając formularz. Nie dostałem żadnego potwierdzania, że biorę w niej udział i jak mnie poinformowano niczego takiego nie dostanę. Warunki już spełniłem czekam na efekty, ale to też daje dyskomfort bo w razie reklamacji nie bardzo jest się na co powołać.

      Usuń
    3. Odpowiedz na moje zapytanie od banku brzmi tak:
      "Aktualnie pomimo brania udziału w promocji nie udostępniamy informacji w zakresie podwyższonego oprocentowania. Jest to prawidłowe działanie serwisu internetowego."
      ???

      Usuń
    4. Czyli tajne przez poufne. Człowiek nawet nie wie, czy spełnia warunki promocji i na jaką kwotę. Albo to celowe działanie, albo mają marnych informatyków, którzy nie potrafią ustawić właściwie informacji. Mam u nich konta "od zawsze", nigdy żadnych lokat/KO (bo nie było po co), ale takiej "polityki" nie rozumiem. A np. Millennium nawet informuje na stronie startowej o spęłnieniu warunków bezpłatności konta w danym miesiącu. Oczywiście w PKO BP o takim czymś można tylko pomarzyć - ja na przykład muszę skrupulatnie zliczać, czy już wydałam kartą 300,00 złotych.

      Usuń
    5. Ja po prostu przelalem sobie 305 zł do PKO żeby nie musieć nic liczyc. Zostało na koncie 0,69 zł czyli warunki spełnione.
      Minus jest taki, że w chwili badania salda na koncie było ok 80 zł...

      Usuń
    6. PKO BP to dwa nasze (moje i męża) konta podstawowe, więc zliczam, kiedy już te 300,00 zł się wyda i... kupuję dalej, ale już bez presji:). A teraz dodatkowo stan(y) na dzień badania salda KO i lokat... No i przy ewentualnym zakładaniu czegokolwiek trochę gimnasytki będzie:). Szczególnie przy KO, żeby nie dopuścić do znacznego zmniejszenia środków na ROR, bo wtedy automatycznie mniej procentów na oszczędnościowym.

      Usuń
    7. A nie możesz sobie zmienić na konto za zero ? Prowadzenie konta za 0 zł a karta 5 razy kartą albo BLIKiem. Oprócz tego mam tam konto i jak się kliknie w moje produkty > karty > klikasz w swoją kartę > opłaty i u mnie jest tam ładnie opisane jaka opłata za kartę, jaki cykl rozliczeniowy i ile transakcji zwalnia z opłaty za kartę i samo mi zlicza te transakcje.

      Usuń
    8. Też mamy tam (w PKO BP) "konta za zero", ale we wcześniejszych odsłonach. Moje wymaga przlewu pensji/emerytury i wydawania 300 zł, a męża (zakładanego później) tylko tego drugiego warunku. Dlaczego nie zmieniamy na aktualne? Nie wiem, jak jest teraz (może popytam), ale wcześniej przy takiej operacji było: albo czekam ileś tam i zachowuję dotychczasowy numer konta, albo mam od razu, ale ze zmianą tego numeru. A tego zrobić nie mogę - jakakolwiek przerwa funkcjonowania konta podstawowego powoduje wiele komplikacji (nawet w bieżących zakupach), a zmiana numeru jeszcze większe (między innymi z tym kontem mam wszystkie powiązane inne zakładane przelewem weryfikacyjnym).

      Usuń
  18. Zróbmy wielką akcję przenoszenia lokat z getina do PKO bp

    OdpowiedzUsuń
  19. Polcan a wiesz może ile będzie od jutra na KO w Pekao ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam takich informacji, zresztą i tak będzie dalej ban dla ideowcow...

      Usuń
    2. Pekao daje od dzisiaj 8% na KO

      Usuń
  20. A to w PKO bp jest 2 procent na koncie oszczędnościowym ? W Alior jest 0. 25 a w Santander 0. 01

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to złoty strzał Krzysiek 2 procent piechotą nie chodzi zabieraj kasiore od tamtych dziadów i wpadaj do PKO środki popracują 2% w skali roku

      Usuń
  21. 8 procent w pekao na pół roku to oznacza wygaszanie Getin bank

    OdpowiedzUsuń
  22. A ile Getin jutro?jakie zawrotne dziś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do jakiego banku przelew? Ja dostaje 7,2 na 2m, 7,4 na 4m.

      Usuń
    2. do Anonimowy17 października 2022 18:28 też dostałem takie dostałem. Zbyt ogólnikowe informacje traktuję tutaj jako blef.

      Usuń
  23. 8,5 % w Getin ? KO czy lokata? jaki okres, dla kogo ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zawrotna przed chwilą: 7,5% na 2 miesiące. 7,7% na miesiące. tylko lokaty

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...