poniedziałek, 13 lutego 2023

Nowa edycja promocji z 450 zł oraz 8% na KO w mBank

Ruszyła nowa edycja promocji w mBanku, gdzie w dalszym ciągu jest możliwość założenia konta oszczędnościowego na 8% bez udziwnionych warunków. Tak jak poprzednio w promocji nowi klienci do zgarnięcia mają 450 zł.

Niestety wadą ofert mBanku jest strasznie długi okres karencji. Na chwilę obecną wynosi on już ponad 3 lata, bank bowiem wymaga by nowy klient nie miał tutaj konta po 1 stycznia 2020. Jak sądzę raczej skuszę się tutaj niebawem tylko na 8% aniżeli na premię na start.

Tutaj założysz konto z premią do 450 zł oraz 8% na KO w mBank

Wszystkie promocje mBanku trwają strasznie długi i nie inaczej jest tym razem. Promocja z 450 zł ma potrwać aż do 31 maja 2023, a więc grubo ponad 3 miesiące. To zresztą i tak zdecydowanie krócej niż ostatnio, bowiem poprzednia taka akcja trwała od września do lutego.

Co trzeba zrobić by zgarnąć premię?

 


1) 150 zł na start

Tym co kusi by jednak poczekać jeszcze z karencją są bardzo łatwe warunki dla zgarnięcia premii. Pierwsze 150 zł można zgarnąć, jeśli:

  • przelejemy do mBanku 1000 zł w terminie 7 dni 
  • dokonamy 8 płatności kartą/BLIKiem

na pierwszy warunek mamy tylko 7 dni po otwarciu konta, co w przypadku mBanku jest regułą. Na drugi warunek mamy czas aż do końca miesiąca następującego po tym w którym otworzyliśmy konto.

 


2) 200 zł za warunki przez 2 miesiące

Drugi warunek też jest dość specyficzny dla tego banku, szczególnie jeśli mowa o pierwszej części

a) 100 zł za spełnienie warunku 1

Choć opisuję to już nty raz, wciąż mnie dziwi, że warunkiem otrzymania stówki jest wpływ w ciągu 7 dni na 1000 zł i wykonanie 8 płatności kartą/BLIKiem czyli to zostało opisane wyżej. Skąd taki dziwny warunek, nie mam pojęcia, ale do dziwactw mBanku zdążyłem się już przyzwyczaić.

b) 100 zł za aktywność w 2 i 3 miesiącu

Kolejna stówka ma w zasadzie te same warunki, a więc

  • przelew do mBanku 1000 zł 
  • dokonamy 8 płatności kartą/BLIKiem

przy czym wpływ może być dokonany w dowolnym dniu miesiąca. Premia jest dzielona na dwie części  50 zł za drugi i 50 zł za trzeci pełny miesiąc następujący po tym w którym otworzyliśmy konto.

 


3) 100 zł za założenie konta eJunior 

Kolejnym dziwactwem mBanku jest fakt wpisywania premii dla dzieci do ogólnej puli czego inne banki raczej nie robią. Co więcej w poprzedniej edycji premię można było uzyskać dla dzieci do lat 13 lub dla młodzieży w przedziale wiekowym 13-17 lat. W nowej edycji konta widzę tylko premię za konto eJunior, a więc dotyczy ona tylko dzieci do 13 roku życia.

 


4) 8% na KO - Moje Cele

Istotną korzyścią jest rachunek regularnego oszczędzania o nazwie Moje Cele. Wadą jest fakt, że wpakować tutaj możemy tylko 50.000 zł, ale uwaga 8% jest zarezerwowane tylko dla osób, które otworzą konto przez selfie lub e-dowód, co jest kolejnym dziwactwem mBanku.

Kto otworzy konto w inny sposób jak np. przez kuriera, będzie mógł liczyć zaledwie na 7% co dziś na pewno nie jest zachęcającą stawką. Nie warto też trzymać nadwyżek ponad 50k, gdyż wówczas oprocentowanie spada drastycznie do 0,5%.

Tutaj założysz konto z premią do 450 zł oraz 8% na KO w mBank

Podsumowując szkoda, że mBank nie przesuwa karencji w sposób progresywny jak to czyni wiele innych banków jak chociażby Alior czy Paribas. Ten pierwszy zresztą przez długi czas uparcie dawał dożywocie zanim to się zmieniło, być może i mBank kiedyś zmieni swoje nastawienie w tym względzie.

Regulamin promocji eKonto + premia - edycja VI

23 komentarze:

  1. Skad ty widzisz te 8% na KO? Na KO daja 7,5/7% wiec bardzo slabo. 8% to z e-dowodem i na moich celach, gdzie limit jest mizerny i obarczony innymi warunkami, ktorych nie chce mi sie czytac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłem jak to jest z mIntensive, bo tylko to konto miałem na myśli i faktycznie nasz rację. Stawka spadła do 7,50%. Topnieją nam ósemki...

      Usuń
  2. Konto oszczędnościowe to 7.5 gdzie to 8 procent

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje cele 8 procent jest jednarozowe czyli na węgiel można oszczędzać

    OdpowiedzUsuń
  4. To juź agonia 8-mek. Wybory i wszystko jasne. Inflacja wchodzi w pełnoletniość a stopy za chwilę będą obniżane. Kto biednemu (państwu) zabroni bogato żyć. Dolce już w górę. Jeszcze tylko wyrok dla pokrzywdzonych życiem frankowiczów by nie musieli płacić ani grosza za korzystanie z kapitalu i jesteśmy w domu. Pieniądze biorą się z bankomatu i każdy ma prawo do darmowych obiadów vox populi, vox Dei.

    OdpowiedzUsuń
  5. ING od dziś nadal 8%. Ale tym razem krótka edycja do 28 lutego.

    OdpowiedzUsuń
  6. 200 zł premii za założenie Lokaty Standard w Toyota Banku (efektywny zysk 8,4%)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisałem się do tej promocji już wczoraj, a dziś rano przelałem tam kasę z KO i mam zamiar założyć lokatę. Kwota mała - bo tylko 40k zł, ale z moich wyliczeń wychodzi, że wraz z premią jest to odpowiednik lokaty na 8,64%. Czy komuś z Was też tak wychodzi??

      TomTom

      Usuń
    2. Rzeczywiście tyle wychodzi ale mnie zastanawia co innego. Mam tylko IKO w TB,czy ta oplata 30zł która jest pobierana co miesiąc nie zaszkodzi w utrzymaniu salda?Mam też roczną lokatę plus na 8,2% na kwotę 40k,czy to mnie wyklucza z promocji?

      Usuń
    3. Ta promocja jest do końca marca. Czy trzeba się spieszyć z rejestracją do promocji, chodzi mi o to czy może się skończyć wcześniej?

      Usuń
    4. Do Anonimowy 14 lutego 2023 14:37

      Nie zaszkodzi ponieważ wg. regulaminu nie może wystąpić różnica w saldzie depozytów - powyżej 2k zł. Jeśliby takowa wystąpiła - to należy ją uzupełnić w ciągu 5-ciu dni roboczych.

      TomTom

      Usuń
    5. Anonimowy 14 lutego 2023 15:09

      Do tej pory nie kończyli takich promocji wcześniej i utrzymywały się one do końca regulaminowego terminu, ale kto wie. Ta obecna wyjątkowo jest skierowana również do nowych klientów, a dodatkowo ułatwiono dla nich zasady zakładania lokat (wszystko przez net) więc może się zdarzyć, że "zapchają się kasą" wcześniej niż myślą ;) O możliwym skróceniu promocji powinni wspomnieć w regulaminie, ale nie chce mi się go dokładnie studiować - bo moja promocyjna lokata już pracuje.

      TomTom

      Usuń
    6. "Mam też roczną lokatę plus na 8,2% na kwotę 40k,czy to mnie wyklucza z promocji?"

      Też mam taką. Jeśli nie zerwiesz jej przez 4 m-ce trwania tej zakładanej w promocji i nie zejdziesz tym samym stanem depozytów poniżej tego z 12 lutego - to nic się nie stanie.

      TomTom

      Usuń
    7. Tom Tom.Czyli rozumiem że jeżeli dzisiaj zarejestruje się do promocji to lokatę mogę otworzyć do końca marca? Czy otrzymam jakieś potwierdzenie rejestracji? I czy po założeniu lokaty jest gdzieś widoczne że biorę udział w promocji?

      Usuń
    8. Do Anonimowy 14 lutego 2023 18:14

      Tym razem rejestracja wyglądała inaczej niż do tej pory. Uzależniona jest od tego czy jest się już ich klientem, czy nie. Po uzupełnieniu formularza i zalogowaniu się do banku czerwonym przyciskiem (jestem ich klientem) na maila przychodzi potwierdzenie, że rejestracja przebiegła poprawnie. Jednak dziś zrobiłem tak ponownie i po zalogowaniu (równoznacznym z ponowną rejestracją;) od razu przeszedłem do zakładki lokat i tą wymaganą założyłem. Niestety nie ma (i tak było też w poprzednich edycjach) potwierdzenia, że bierze się w niej udział :( Pamiętaj, że trzeba mieć wyrażone zgody marketingowe! (do zweryfikowania tylko na infolinii)

      TomTom

      Usuń
    9. Nie mam konta w TB i jestem zainteresowany tylko lokata. Czy w takim przypadku też dostaję dostęp do bankowości internetowej gdzie mogę monitorować swoją lokatę?

      Usuń
    10. Każdy klient otrzymuje dane do logowania do systemu bankowości elektronicznej. Klient, który posiada tylko lokatę w Toyota Bank może skorzystać z pasywnego dostępu do systemu bankowego, co oznacza, że może na bieżąco podglądać stan lokaty.

      Usuń
  7. Polcan proszę odpowiedz. W poprzedniej promocji w ING założyłem konto z premią 200 zł w dwóch ratach 120 i 80 założyłem też promocyjnie oprocentowane konto oszczędnościowe. Pierwszą część premii dostałem - na drugą 80 zł jeszcze czekam. Promocja konta oszczędnościowego już się skończyła. Czy mogę w chwili obecnej wypłacić środki z tego konta (oszczędnościowego) pozostawiając konto podstawowe i środki te
    przelać gdzie indziej ? Pozostałe warunki
    comiesięcznego zasilania konta podstawowego
    bym spełniał i warunki darmowej karty też (zakupy).
    oraz wyznaczony cel i czakałbym na te 80 zł premii(II część). Czy muszę te środki kisić dalej na
    tym koncie oszczędnościowym prawie wcale nie oprocentowanym do wypłaty tej drugiej części premii ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz żeby ktoś za ciebie czytał regulamin promocji? Lenistwo i nic wiecej.

      Usuń
    2. Dziś i tak będę przymierzał się do napisania artykułu o ING, bo jest nowa edycja, więc będę musiał i tak zajrzeć do regulaminu i to opisać.
      Niestety nie znam regulaminów na pamięć, tym bardziej jeśli dotyczy to banku z którego usług nie korzystam już od wielu lat.

      Usuń
    3. ING skaraca 8% tylko do 28-02, czyli robi sie coraz mniej ciekawie i wyglada tak, jakby wszyscy szykowali sie na obnizki KO.

      Usuń
    4. @Anonimowy 8:26
      Na moje oko można wypłacić, bowiem w regulaminie jest zapis, że w przypadku posiadania kilku KO premia jest wypłacana na to konto, które zostało założone jako pierwsze. Nie znalazłem informacji by wymagane było niezerowe saldo na drugim koncie z odsetkami.
      Zajrzyj jednak do regulaminu dla własnej pewności, lub niech ktoś mnie poprawi, jeśli się mylę.

      Usuń
    5. Tu masz stary regulamin:
      https://www.ing.pl/_fileserver/item/xrlmzin

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...