wtorek, 7 lutego 2023

Powrót do 8,00% na KO w Velo oraz 600 zł na start

Gdy nazwa Getin jako ostatni bastion imperium Czarneckiego zniknęła z rynku pomyślałem sobie, że oto kończy się era licznych niecodziennych akcji jakie były typowe dla Idea bank, Getin online czy Open Finance. Z pewnością były pewną barwną odskocznią od rutyny typowych ofert jakie oferują inne banki, a na pewno komentuje się je dużo ciekawiej.

Okazuje się, że w Velo czyli następcy Getin też mamy niecodzienne incydenty. Wczoraj nieoczekiwanie bank zaoferował nową stawkę 8,20% w drugiej edycji KO, ale już o godzinie 12:35 dostałem informację, że wszystkie linki do ofert konta oszczędnościowego Velo zostają wyłączone, co jest równoznaczne z blokadą oferty dla nowych klientów.

Jednocześnie, kto miał już to konto, mógł sobie uruchomić tę ofertę już po wspomnianej wyżej blokadzie. Stąd nie dziwi wczorajsze liczne komentarze, sam zresztą uruchomiłem sobie tę ofertę, mimo iż w pierwszej części jej trwania nie będę z niej zbytnio korzystał.

Jak się można było spodziewać dziś ruszyła nowa edycja, w której terminy są identyczne z wczorajszymi. Innymi słowy tak 2 jak i 3 edycja potrwają przez ponad miesiąc, do 9 marca i obie bez żadnego cięcia w limitach. Inne banki tną limity nawet o połowę, w dawnym Getin jednak dalej można pakować do 400k na 3 miesiące.

Identyczna jest także data badania salda 1 lutego 2023. Jak sądzę to bat na nieuważnych, którzy nie zerują konta pierwszego dnia miesiąca, gdy bank dopisuje nam odsetki. Przenosiłem środki do Nesta 2 stycznia, więc bank naliczyć odsetki za jeden dzień i wypłacił właśnie 1 lutego. Oczywiście przez to nie mam już darmowych przelewów w lutym, ale dzięki temu całość środków jest objęta promocyjnym oprocentowaniem.

 

W Velo mamy także dedykowaną ofertę dla nowych klientów w której zgarnąć można nawet 600 zł. Dla tej osobnej promocji istnieje osobny link, który znajdziecie poniżej. Korzystać z niego mogą osoby, które nie miały konta w dawnym Getin po 31 października 2022, więc karencja jest tutaj megakrótka.

Tutaj zgarniesz 600 zł na start w Velo bank

Promocja z cashback potrwa jeszcze do 31 marca 2022. Załapując się do tego dnia do tej promocji masz możliwość zgarnięcia 600 zł przez kolejne pół roku, więc nie ma znaczenia kiedy przystąpisz do promocji.

Na czym polega sama promocja? W zasadzie na tym samym co kiedyś oferował Getin czyli 10% cashback. W jednym miesiącu można zgarnąć do 100 zł, łatwo więc policzyć, że aby zgarnąć całą pulę wystarczy wydać 1000 zł w miesiącu. Dziś przy galopującej inflacji nie jest to już niemożliwe.

Skoro oferta ma potrwać przez pół roku, to łatwo policzyć, że po 6 miesiącach dostaniemy przelewem na konto w sumie 600 zł. Sam chętnie skorzystałbym z tej promocji, ale nawet gdybym nie odwoływał dyspozycji zamknięcia konta, konto zamknęłoby się 6 listopada, a więc zabrakłoby mi kilku dni by spełnić warunek nowego klienta.

Wracając do tematyki KO na koniec przypomnę, że chociaż Getin ma ustawiony limit przelewów na 200k, to jest możliwość wytransferowania całej kwoty 400k w jednym dniu. W tym celu należy udać się do banku w dwoma dokumentami tożsamości. Zostaniemy zweryfikowani potrójnie, przez dwóch pracowników banku oraz dodatkowo na infolinii, ale w końcu kasa dociera do banku docelowego w tym samym dniu, jeśli odpowiednio dopilnujemy sesji eliksir.

Przypomnę też, że zakładanie lokat obniża nam limit przelewów. Założenie lokaty na 150k spowoduje, że wytransferować na zewnątrz będzie można tego dnia tylko 50k. Należy więc z wyprzedzeniem zaplanować sposób ewakuacji, jeśli przyjdzie taka potrzeba.

Podsumowując nie wiem skąd niektórzy komentujący wczoraj mieli nadzieję, że po nagłym wycofaniu nieoczekiwanej stawki 8,20% bank zaproponuje nagle 8,50%. Banki patrzą zawsze na konkurencję, a choć Nest daje 8,25% to jest na rynku ewenementem o małej skali działalności, a więc zaniedbywalnej w szerszej perspektywie.

Regulamin edycji 3/2023 konta oszczędnościowego w Velo

Regulamin promocji Witaj w Velo bank i zgarnij 600 zł

73 komentarze:

  1. Przelałem wczoraj pieniądze na eko, uruchomiłem promocje podobno na 8,2. Dziś loguje się do aplikacji. A tam napisane "oprocentowanie zgodne z tabela, pobierz tabele". Obok link do tabeli. Pobieram tabele, a tam napisane 8%. Co jest Q..a grane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sprawdzałem w bankowości internetowej i tam mam link do edycji nr. 2 czyli że stawka 8,2%

      Usuń
    2. Ja też mam link do edycji 2 z oprocentowaniem 8,20% potwierdzone na infolinii.

      Usuń
    3. Takoż i u mnie. W bankowości internetowej odesłanie do tabeli, gdzie "stoi" 8,2%. Ale i tak 1 marca dokładnie sobie policzę odsetki (ile ich ma być?).

      Usuń
  2. Praktycznie z nowym EKO lub po przeksztalceniu konczy sie problem z limitem 200k, gdyz mamy nieograniczone przelewy na Velo konto, mozna wiec kase wyprowadzac na raty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale u mnie nie ma i nie było propozycji przekształcenia eko na eko.

      Usuń
    2. Nie wiem jak wyglada to przeksztalcenie, napisalem o tym powyzej z informacji od innych uzytkownikow, ze jest to mozliwe. Jak bede kiedys w oddziale, to wtedy bedzie sie mozna dowiedziec, czy stare EKO trzeba zamykac czy mozna je przeksztalcic. Nie mniej finalnie za pare miesiecy wszyscy przejda na nowe w ten czy inny sposob, bo stare nie niesie zadnych profitow w stosunku do nowego.

      Usuń
  3. Może mi ktoś powie: i po co to wszystko było? W Velo pracują ludzie przytomni czy nieprzytomni?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiemy, jak wyglada obieg informacji w Velo od decyzji do umieszczenia tego na stronie. Albo blad ludzki, co moze sie zdarzyc, albo naciski od "wyzszych" decydentow po fakcie. Trzeba pamietac, ze Velo nie jest niezaleznym bankiem, ale podmiotem "zaleznym" od innych duzych bankow, ktore w czesci wylozyly na niego kapital.

      Usuń
  4. Velokonto i Konto Oszcz. zakładałem wczoraj 6 lutego, miało być 8,2%. No ale tak było jeden dzień, dziś jest 8 %, o czym czytam w aplikacji na kompie w tabeli oprocentowania. To Wałęsa mówił "żarty z pogrzebu"?

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowe środki na Elastycznym Koncie Oszczędnościowym - edycja nr 2/2023
    Pole oprocentowanie - puste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie przestancie sie przejmowac, co wam tam wyswietla, macie info, ze bierzecie udzial w edycji 2/2023 i to wystarczy. Jak nie nalicza wlasciwego oproc. 8,2% to nalezy zlozyc reklamacje, ktora jest z gory wygrana. Zachowalem sobie plik z edycji 2/2023 oraz tabele oproc. z wczoraj i po sprawie.

      Usuń
    2. Kto w dniu 06.02.2023 roku uruchomił nowymi środkami EKO ma 8,20% potwierdzone na infolinii. Ponadto, ma też link, że uczestniczy w 2 edycji.

      Usuń
  6. Proszę o potwierdzenie jak przelać ponad 200k w jeden dzień. 200k można przelać samodzielnie przez bankowość internetową a kolejne środki można w ten sam dzień przelać przez telefon z konsultantem za 2 zł ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, limit przez konsultanta 200k w ten sam dzien. Tylko pamietaj nie robic w bankowosci zadnego zakladania czy zrywania lokat (to nalezy zrobic w apce), bo inaczej stracisz limit internetowy.

      Usuń
    2. Ok. Ale z EKO mogę przelać na ROR przez bankowość internetową ponad 200k ? Czy na nadwyżkę muszę zakładać lokatę z EKO przez apkę, zerwać i dopiero przelew przez telefon ?

      Usuń
    3. Z EKO na ROR możesz, ile chcesz, tyle, że tracisz ten jedyny darmowy przelew miesięcznie (na dotychczasowym EKO). Tu jeszcze nie zaczęli wydziwiać. Obym nie powiedziała w złą godzinę...

      Usuń
  7. I jak pokazuje u was oprocentowanie w szczegółach konta ? U mnie już nie pokazuje nawet 0,05% tylko zgodnie z tabelą.

    OdpowiedzUsuń
  8. "Straszny burdel mają w tym archeo"
    Zrobiłem dziś tak. Zadzwoniłem do getina czy jak go tam zwał i poprosiłem o zmianę dotychczasowego eko na nowe eko. Pani przyjęła konwersję rachunku , jak ona to nazwała "z eko na eko2". Dostałem przed chwila maila potwierdzającego od jutra zmianę eko na eko. Czyli nielimitowane wewnętrzne.
    Co oni tam biorą w tym banku że takie jaja od wczoraj odstawiają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałeś EKO na promocji?Ja mam na promocji,ale boję się zmienić w trakcie promocji.

      Usuń
    2. Mi na infolinii powiedzieli, że zostaje po staremu, czyli jeden darmowy, kolejne 9 zł. Jest nowa TOIP?

      Usuń
    3. Jest toip. I tam pisze jasno, że darmowe przelewy są z eko założonych od 6 lutego. Stare eko bez zmian.

      Usuń
    4. Ja mam promocję w EKO z edycji 1/2023 uruchomionej 01.02. i bez problemu dzisiaj zrobili mi konwersję z EKO na EKO2 z darmowymi przelewami wewnętrznymi bez utraty promocji. Rozmowy są nagrywane, więc jest pole do ewentualnych reklamacji, na maila też przyszło potwierdzenie zmiany od jutra.

      Usuń
    5. Ksywex czy w szczegółach konta pokazuje Ci aktualne oprocentowanie nowych środków ?

      Usuń
    6. Pokazuje mi stan nowych środków, załączona jest tabela oprocentowania promocyjnego - po kliknięciu wyświetla się edycja 1/2023, w której biorę udział. Do tego od dzisiaj w szczegółach pokazuje oprocentowanie promocyjne w zależności od salda poza promocją, to co weszło na nowym EKO od 06.02. do 100k 1,5%, 100-400k 3%, etc....
      Z tego wynika, że konwersja przebiegła prawidłowo. Dodatkowo napisałem do banku prośbę o potwierdzenie zmiany od dzisiaj i dalsze uczestnictwo w promocji na nowe środki.

      Usuń
  9. W mailu z banku po przelaniu nowych środków wczoraj 8,2 .

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc to takiego burdelu jak od wczoraj w Velo Banku to ja dawno nie pamiętam. Było chyba tylko jedno większe przegięcie w bankowości z którego ogromnie sie tłumaczył kiedyś Alior. Młodzi tego nie pamiętają, ale na początku swojego istnienia Alior zrobił rzecz niedopuszczalną, podpadającą pod paragrafy.
    W tabeli opłat swojej KK mieli na początku bezprowizyjne i bezodsetkowe przelewy z kk bez limitu. To było niemądre. Nie przewidzieli jak masowo będą ludzie z tego korzystać. Gdy się zorientowali to zaczęli ludzi obciążać opłatami na podstawie wklejonego w międzyczasie na stronie banku nowego pdfa ze wsteczna datą.
    Idioci nie wiedzieli ze ludzie maja u siebie ściągnięte i zapisane pdfy ze starą TOiP? To był szczyt debilizmu. Zamiast zmienic TOiP od danego dnia to oni udawali że taka TOiP istniała od zawsze.
    Dostali wtedy po dupie od KNF czy jak sie to tam wtedy zwało.
    Wczorajsze działanie Velo choć nie było tak oszukańcze, przypomniało mi ten szwindel Aliora sprzed lat.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ludzie, różnica pomiędzy 8%, a 8,2% miesięcznie przy każdych 100tys. złotych to 13,50zł. Czy warto dzwonić, jeździć, pisać i zawracać głowę sobie i infolinii. Chyba nudzicie się w robocie na państwówkach, ze takimi duperelami się zajmujecie. W bankach to mają polewkę z was.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No roznica nie jest duza, ale jak masz 400k, to juz w 3 miesiace 162zl, a to zawsze cos ;) Ja aktywowalem wczoraj, na mailu mam 8,2% i nigdzie nie zamierzam dzwonic. Mysle, ze normalnie bedzie 8.2 dzialac i tyle.

      Usuń
    2. To jest magia 0,2 proc. Całkowicie zgadzam się z Tobą. Bicie piany i robienie z igły wideł. Z tym, że jednak chodzi o ZASADY i przejrzystość działania banku, z tego się bierze zaufanie. Z tego powodu bank Velo nie powinien wycofywać oferty różniącej się wyższym o 0,2 procentem... To takie szmaciarskie.

      Usuń
    3. Ale lokując 400tys. zarabiam miesięcznie już aż 54zł więcej! Trudne czasy, a my jesteśmy biedakami! Trzeba kombinować!

      Usuń
    4. Kij ma dwa konce. Skoro to tylko 0,2%, to po co bank tak pogrywa? Przeciez to drobniaki, zly PR chyba wart jest duzo wiecej? :)

      Usuń
    5. Ja osobiście nie uruchomiłem promocji choć miałem taką możliwość. Po prostu musiałbym przesuwać środki z Nesta czy Pekao gdzie jeszcze mam 50 i 90 dni promocji. Bez sensu.
      Ale tu nie chodzi o te 0,2%, chodzi o zasady. Wielu ludzi uruchomiło promocję bo nie wiedzieli co bank ogłosi dzisiaj. Czy to będzie 8 czy 7, czy moze jeszcze inna wartość. Brakło wczoraj jakiegoś wyjaśnienia. Niektórzy byc może postąpili wg dzisiejszej wiedzy nieracjonalnie. Ale to nie ich wina, tylko wina banku. Bank powinien dostać solidną karę od KNF. Za łamanie zasad, za niedotrzymanie warunków jakie przedstawiono klientom.
      Takie porównanie.
      Od 1 lutego można znów składać wnioski o 500+. Ministerstwo pisze że nie trzeba się śpieszyć, wnioski można składać do 30 kwietnia, bez obawy o wysokość świadczenia. A teraz wyobraź sobie, że dzisiaj ogłaszają ze kto sie nie pośpieszył ten pierdoła. Bo od dzisiaj każdy składający wniosek dostanie tylko 499 złotych. Ty sobie wyobrażasz jaki byłby dym?
      I to o to chodzi. Ze słowa sie dotrzymuje, tym bardziej słowa pisanego. Te zasady bank obiecywał na piśmie. Jeżeli można robić takie numery i będziemy przechodzić nad tym do porządku dziennego, to co zdarzy sie jutro?

      Usuń
    6. Anonimowy7 lutego 2023 11:09:
      "Ludzie, różnica pomiędzy 8%, a 8,2% miesięcznie przy każdych 100tys. złotych to 13,50zł"
      Po pierwsze - właśnie na tych dodatkowych procentach zarabiamy, a 0,2% od 400k przez trzy miesiące, to już kawałek pieniądza;
      Po drugie - ponieważ banki zaczęły obniżać oprocentowanie i wprowadzać dziwne warunki na KO, niektórzy w ten sposób przedłużają sobie względnie korzystne stawki;
      Po trzecie - niektórzy z nas woleliby z tej promocji na 8,2% skorzystać pod koniec jej trwania, więc wczorajsza decyzja o jej uruchomieniu często wiązała się z "ucieczką" przed czasem z innej, tylko trochę gorszej.
      Reasumując:
      Po pierwsze - Robimy, co możemy, żeby choć trochę ochronić nasz kapitał;
      Po drugie - Nikt nie lubi, jak banki (i inne instytucje) chcą nas oszukać i się na to nie zgadzamy, więc składamy wtedy reklamacje;
      Po trzecie - Jeżeli uważasz, że to bzdurne, to co w ogóle robisz na tym blogu?

      Usuń
    7. Buhahaha. "Chodzi o zasady". Toście mnie rozbawili. Ciekawe gdzie macie te zasady jak ktoś zwraca uwagi że te banki które zalewacie waszą kasą naganiały emerytów na miny, a teraz te dziadki są bez kasy. Gdzie tutaj są te wasze zasady? Ja przynajmniej nie udaję - chodzi o PROCENTY oraz KASĘ.

      Usuń
  12. Bardziej "szmaciarkiego" banku niz Paribas, to chyba nie ma na rynku. Skladasz wniosek o otwarcie konta w promocji, przychodzi mail, ze jestes zarejstrowany w promocji, wypelniasz wniosek elektroniczny o konto, bank go podpisuje elektronicznie i zamiast wyslac kuriera nie robi nic. Jak sie zapytasz po ok 10 dniach, to mowia, ze zloz wniosek jeszcze raz, pewnie bez zadnej promocji. Nadaje sie tylko do zgloszenia do KNF na niedopuszczalne praktyki bankowe, ale chyba szkoda zachodu na taka "szmate" bankowa, wiec nie ma co narzekac na Velo, bo kto uruchomil wczoraj promocje EKO, to ja ma i tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać każdy ma swój punkt widzenia i akceptację dziwactw banku. Dla mnie mistrzem pozostaje mBank i pewnie długo nikt go nie pobije.
      Velo traktuje w kategorii okazji, co prawda obecnie głównie korzystam z Nest, ale dzięki Velo mogę korzystać ze stawek powyżej 8% do 9 maja, a nie tylko do końca marca. I co więcej nie muszę już w tym tygodniu na gwałt szukać lokat na 8%. Nadwyżki idą do Velo, dziś poszła pierwsza tura.

      Usuń
    2. Jak widać każdy ma swój punkt widzenia i akceptację dziwactw banku. Dla mnie mistrzem pozostaje mBank i pewnie długo nikt go nie pobije.
      Velo traktuje w kategorii okazji, co prawda obecnie głównie korzystam z Nest, ale dzięki Velo mogę korzystać ze stawek powyżej 8% do 9 maja, a nie tylko do końca marca. I co więcej nie muszę już w tym tygodniu na gwałt szukać lokat na 8%. Nadwyżki idą do Velo, dziś poszła pierwsza tura.

      Usuń
    3. ja też nie miałem szczęścia z Paribas. Złożyłem wniosek ale przyszła informacja, że nie da się zdalnie tylko trzeba przyjść do placówki. Nie przeszkadza to im spamować moją skrzynkę mailową mimo, że wypisałem się z listy mailingowej.

      Usuń
  13. Polcan, a czemu musisz szukać lokat na 8% skoro w Velo są na 3M właśnie na 8%?
    Myślę, że rzadko kto przelał wczoraj 400tys wolnych środków. Dla 100, 150tys złotych to naprawdę szkoda nerwów i podniety mówić o złym PR banku.
    Należy się cieszyć, że ten bank pod innym właścicielem i inną nazwą ale póki co płaci dalej najwięcej. I trzeba go wspierać groszem aby przetrwał jak najdłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego, że lokaty psują saldo, więc ich unikam w bankach, gdzie korzystam z KO. Jak lokaty to raczej w BFF lub Inbank, tam nie trzeba kombinować czy lokaty nie psują historii. Rok temu miałem właśnie taki incydent w Getin i nigdy więcej tego nie zrobie.

      Usuń
    2. Podobnie jak polcan, miałam jeden incydent z lokatą w Getin - "uratowałam się" wtedy w ten sposób, że zaproponowali z niej "zwrotkę" na taki sam procent jak EKO i w zbliżonym terminie zakończenia obu produktów. Ale więcej takich wygibasów nie chcę robić. Do lokat wykorzystywałam spółdzielczaki, które wtedy dawały dobrą ofertę.

      Usuń
    3. Anonimowy7 lutego 2023 16:35:
      "Myślę, że rzadko kto przelał wczoraj 400tys wolnych środków."
      Ja przelałam. Ekspresami z dwóch rodzinnych Aliorów, gdzie promocja kończy się na początku marca.

      Usuń
  14. KO City się skończyło, więc 3 oferta na rynku to 8%. Jak było City to było 8,6%, 2 miejsce 8,25% Nest, więc 3 miejsce dawało oprocentowanie do 8,25%. City nie ma więc 3 miejsce to max. 8%. Czy Velo ma prawo dać więcej niż 8% oto jest pytanie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwaga, ten bank nadaje sie wg mnie tylko do oszczednosci. W momencie gdy chcemy uzywac konta do celow przelewow/platnosci proponuje wykorzystywac inny bank. Kilkukrotnie bedac zagranica, blokowano mi dostep; placac online karta rowniez nie bylem w statnie tego zrobic (blokada, telefony z banku...). Dodatkowo ostatnio przy probie przelewu jakiejkolwiek kwoty z wykorzystaniem przegladarki mialem info o przekroczeniu limitu (zgloszone - podobno problem globalny)... Dalem sobie z nimi spokoj jesli chodzi o platnosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje i to nie od dzis wiadomo, ze Getin/Velo nie bardzo nadaje sie do biezacych operacji. Generalnie banki oferujace mocno przyciete limity operacji na zewnatrz nie nadaja sie na centrum operacji bankowych. U mnie za tzw. Hub bankowy "robi" Alior raz ze wzgl na mozliwosc przelewania wiekszych kwot (czesto za potw. tel. ale jednak bez osobistej wizyty w banku), drugie, ze posiadam nieograniczone expressy i sorbnet w starym koncie. Taki hub bankowy jest niezbedny, jezeli kasa wraca nam z lokaty na zdef. jeden rachunek i musimy ja w tym samym dniu szybko przetransferowac w inne miejsce. Expressy maja limit 100 tys. w Alior co jest unikatowe dla indywidualnych w naszych bankach.

      Usuń
    2. Alior ma limit 100 tys. na expresie, ale można tego samego dnia wykonać co najmniej dwa takie przelewy. Sprawdzone 6.02.2023 przy uruchamianiu i dopełnianiu EKO w Velo na 8,2%. I wtedy nikt nie zadzwonił, bo przecież to natychmiastowy, więc opóźnienie spowodowane telefonem z banku mijałoby się z tą ideą:).

      Usuń
    3. @17:39
      Expressow mozesz poslac i 10x100tys, bo tyle chyba jest max limit w bankowosci- 1mln. Co do weryfikacji telefonicznej, to nie masz racji, podlegaja one tym samym zasadom, co zwykle przelewy czy sorbnet, sa weryfikowane tez przez telefon. System puszcza przelew do pewnej kwoty, nastepny moze byc juz weryfikowany, chyba, ze rachunek, na ktory puszczasz byl juz kiedys sprawdzany, wowczas mozesz puszczac i 1 mln bez zadnej weryfikacji i nie jest to zwiazane z rodzajem przelewu.

      Usuń
  16. Dziś taka informacja od konsultanta z Velo: jeśli zlecę konwersje starego EKO na to nowe EKO II to oprocentowanie na nowe środki będzie wynosiło 8,2%, a przelewy wszystkie wewnętrzne na Velokonto będą bezpłatne. Konwersję zleciłem, ma zadziałać od jutra. Zobaczymy czy będzie 8,2%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy taką konwersję na to nowe konto EKO II można zrobić samemu czy trzeba zlecić np. na infolinii?

      Usuń
    2. Dobrze ktoś Cię wkręcił ..

      Usuń
    3. Podpinam się czy konwersję EKO na EKO2 można zrobić w bankowości elektronicznej? Czy tylko infolinia?

      Usuń
    4. Wysłałam w tej sprawie zapytanie. Odpowiedź, że w bankowości internetowej też można w zakładce oferty i wnioski. Ale tak brak takiej opcji (jest tylko możliwość zamknięcia i otworzenie konta), więc dzisiaj poprosiłam o doprecyzowanie. Pewnie jutro odpowiedzą.

      Usuń
    5. Zadziałało dzisiaj ?

      Usuń
  17. Bank milenium obniżka lokat. Nowe środki to 6. 5

    OdpowiedzUsuń
  18. W PKO BP Konto Oszczędnościowe Plus bez zmian - 7,5% na 60 dni. Ten "plus" to tylko jeden - nieograniczony limit środków.

    OdpowiedzUsuń
  19. Konwersję na nowe EKO 2 robimy tak : w bankowości internetowej w zakładkach: Oferta i wnioski - Obsługa - Oszczędzanie - Zmiana pakietu konta oszczędnościowego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie ma takiej zakladki sa tylko konta, kredyt hip, samochodowy. brak zakladki oszczedzanie.

      Usuń
    2. Ja mam jeszcze zakładkę karty kredytowe ale też nie mam zakładki oszczedzanie

      Usuń
    3. U mnie jest zakładka oszczędzanie, ale tam tylko wniosek o otwarcie konta, o zamianie nie ma.

      Usuń
  20. Najpierw kliknij : Oferta i wnioski (po prawej stronie)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ktoś robił konwersję z EKO na EKO 2 w bankowości elektronicznej i poszło bez problemu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga przez mękę. "Doradcy" Velo swoje, mój serwis internetowy co innego. Dzisiaj wysłałam trzecie zapytanie po instruktażu z banku z zrzutami z ekranu. Bo zakładki, którą każą rozwijać, po prostu u mnie nie ma. Ale przyzwyczaiłam się - to nie pierwsza mija wielodniowa dyskusja z tym bankiem, gdzie doradca zupełnie mija się z rzeczywistością. Poprzednia to była reklamacja.

      Usuń
    2. Po co sie męczycie? U mnie tez nie było opcji konwersji eko na eko w systemie. Zadzwoniłem, konsultantka zrobiła to za mnie. Najlepiej dzwonic bezpośrednio z aplikacji będąc zalogowanym. Wtedy jesteś od razu zidentyfikowany i nie czeka sie długo na połączenie z konsultantem.

      Usuń
    3. Nie mam i nie będę mieć aplikacji. A jeśli doradca mnie informuje, że coś jest możliwe do zrobienia, to powinno to pójść gładko.

      Usuń
    4. Ja wczoraj złożyłem wniosek o konwersję EKO na EKO przez bankowość elektroniczną i dziś widzę że jest już nowe EKO ( jest wyższe % standardowe).

      Usuń
  22. 28 lutego kończy mi się oprocentowanie na 8 % .Czy VeloBank będzie chciał zatrzymać moje środki ? Czy ktoś ma pidobną sytuacje ? I na jaki %?Czytam ten blog id dawna i korzystam z rad

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie dzisiaj zadzwonili z działu utrzymania i dali mi 8% lokaty na 6mc, można było nawet 12mc wybrac

      Usuń
  23. Dziękuję. Za odpowiedz .Na razie nikt z Velo Banku do mnie nie dzwonił w sprawie zatrzymania środków.Temat zostawiam do rozwiązania na ostatni tydzień lutego .Wtedy muszę uciekać tam gdzie dają jeszcze8%.Millenium już mi odpada ?Gdyby dali mi na zatrzymanie 8 % ?-albo Bank Nowy ? Czy ktoś ma podobny problem ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Też tak macie że klikają w zakładkę szczegóły przy KO EKO wywala błąd "Przepraszamy coś poszło nie tak" i każe wrócić na stronę główną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Dobrze że piszesz bo myślałem iż tylko u mnie może na początku tak, bo dopiero co otworzyłem konto.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...