środa, 17 maja 2023

Hit! Moja i Twoja okazja czyli bardzo łatwe 500 zł w gotówce do zgarnięcia w Paribas

Tym razem mamy ofertę, która wygląda na hit. Ostatnie, trwające zresztą ciągle promocje Paribasa oferują premię na poziomie 400 zł. Dziś rusza jednak kolejna w której do zgarnięcia jest jeszcze więcej bo 500 zł i to w gotówce w niezwykle banalny sposób. I tym razem jest mocno limitowana bo tylko do 2000 sztuk i kończy się też dużo szybciej niż poprzednie.


Zaczynamy rzecz jasna od karencji czyli kluczowego parametru określającego kiedy możemy wrócić po nową premię. Tutaj wszystko jest dalej bez zmian czyli wystarczy 12 miesięcy przerwy w posiadaniu konta by znów ubiegać się o dodatkowy bonus.

Tutaj zgarniesz 500 zł w nowej promocji Paribasa

Promocja może potrwać maksymalnie do 28 maja 2023, a więc zaledwie przez 11 dni. Napisałem maksymalnie, bowiem bardzo możliwe, że pula 2000 sztuk może wyczerpać się szybciej. Promocyjna strona do której kieruje powyższy link nie podaje jednak licznika.

Co trzeba zrobić by zgarnąć całą pulę?


1) 70 zł za otwarcie konta

Początek jest niezwykle banalny. Wymagany jest tylko termin podpisania umowy oraz aktywacji karty. Ten mija 9 czerwca, więc mamy aż nadto czasu by wszystko aktywować. Ten punkt jest najprostszy, bo sama aktywacja oznacza już wypłatę premii w czerwcu.

Do wyboru jest aktywacja przez kuriera lub przez apkę. Ze względu na potencjalne problemy z aplikacjami bankowymi sam wybieram zawsze opcję z kurierem. Trwa dłużej, ale pewniej, bo bank już w regulaminie pisze co zrobić jak na tej drodze napotkamy problemy.



2) 215 zł za banalne warunki w czerwcu

Trudno uwierzyć w warunki jakie stawia nam bank w zamian za niemałą premię bo aż 215 zł. Wystarczy bowiem:

  • zalogować się do apki 3x
  • zrobić 3x wpływy po minimum 250 zł każdy

przy czym logowanie do apki nie może nastąpić w jednym dniu. Trzeba to zrobić w różnych dniach. Takie banalne warunki rzadkie są u Paribasa, bo przelewy to jak dla mnie żaden warunek, a codzienność.

UWAGA: Aby nie ponosić żadnych kosztów należy zapłacić kartą do konta 3x na dowolną kwotę. Dzięki temu bank nie naliczy żadnej zapłaty za kartę. Wybieramy we wniosku kartę otwartą na dzisiaj widoczną na powyższym screenie, bo tylko ta pozwala uniknąć opłaty.


 

3) 215 zł za banalne warunki w lipcu

A potem? Mamy do wykonania te same warunki co w czerwcu, więc można powiedzieć że to zdecydowanie najlepsza oferta z dotychczasowych jakie opisywałem w tym banku, a było ich co niemiara.

Tutaj zgarniesz 500 zł w nowej promocji Paribasa

Podsumowując to zdecydowanie najlepsza oferta jakie pojawiła się w Paribasie kiedykolwiek. Porównywalna z grudniową kiedyś tam, gdy bank oferował premię400 zł  za same przelewy. Teraz do przelewów dochodzi nam logowanie do apki, ale w praktyce to też żaden warunek. 


Czas łąpać okazję póki jeszcze jest... Taki komunikat jaki widzimy powyżej dostaniemy po podaniu najbardziej podstawowych danych czyli imienia i nazwiska wraz z telefonem oraz mailem

Regulamin promocji 500 zł w Paribas za Moją i Twoja okazja


54 komentarze:

  1. Już zarejestrowałem się w promocji. Trzeba najpierw zaakceptować pliki cookie, bo bez tego nie da się przejść do rejestracji w promocji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weryfikacja poprawna, wkrótce więcej informacji, bowiem dostałem kilka przestróg od czytelnika w związku z Paribasem.

      Usuń
    2. U mnie po wypełnieniu wniosku o konto.. weryfikacja się przedłużała, aż w końcu wyskoczyło info że dostanę maila. Ostatni mail od banku "wniosek czeka na dokończenie", więc sam do nich napisałem czy przyjęli wniosek i czekam.

      Usuń
    3. I radzę zwrócić uwagę na ten zapis w regulaminie, żeby później nie było pretensji i niepotrzebnych reklamacji.

      "Aplikacja Mobilna musi zostać pobrana poprzez link przesłany w wiadomości SMS, którą Uczestnik otrzyma
      po wybraniu możliwości złożenia wniosku o Konto Osobiste w Aplikacji Mobilnej i przejściu na stronę Banku
      bezpośrednio z Linku promocyjnego. Proces składnia wniosku o Konto Osobiste za pomocą Aplikacji Mobilnej
      nie może zostać przerwany. W przypadku przerwania składania wniosku, należy odinstalować Aplikację
      Mobilną i ponownie przejść bezpośrednio z Linka promocyjnego do wniosku na stronie Banku"

      Usuń
    4. @Polcan. To masz problem. Będziesz musiał mieć zainstalowaną aplikację conajmniej 3 dni w miesiącu. :)

      Usuń
    5. @Anonimowy 8:51
      Wysłałem zapytanie w związku z Twoim komentarzem j dostałem taka odpowiedź:
      'Tak – to standardowa procedura i będzie zaliczona, należy jednak pamiętać, że mail od banku z prośbą o dokończenie wniosku jest ważny 30 minut.
      Po tym czasie wygasa i wniosek należy złożyć ponownie pamiętając o wykorzystaniu linku promocyjnego, który znajduje się w mailu z potwierdzeniem rejestracji.'

      Usuń
    6. @Ptok
      Dni żywotności takiej apki są policzone, więc nje ma z tym problemu.
      Rekordzistą jest apka Getin, miałem ja tylko przez 5 minut, dla wypłaty kasy z bankomatu.

      Usuń
    7. Polcan o jakim mejlu potwierdzającym rejestrację piszesz ? I jakim linku promocyjnym ? Ja dostałem tylko mejla z dokumentami od BNP ale wniosku dokończyć mi się nie udało. Ponownie nie mogę zarejestrować się do promocji bo mi wskazuje żeby zweryfikować pesel

      Usuń
    8. Rejestracja kończy się screenem, który w artykule wstawiłem jako ostatni. Jest to równie znaczne z otrzymaniem maila z tytułem
      'Moja i Twoja okazja - potwierdzenie rejestracji
      W tym mailu po 3 punktach jest napisane
      'Jeżeli nie złożyli Państwo jeszcze wniosku o otwarcie Konta Osobistego, należy to zrobić klikając w link: kliknij tutaj'
      Tam możesz dokończyć wniosek.
      Jak sądzę po ponownym kliknięciu w link w artykule też będziesz mógł go dokończyć. Sprawdzę to w sobotę, gdy będę pomagał założyć konto siostrze, która wczoraj zarejestrowała się w niej.

      Usuń
    9. @Ptok 9:46
      Dlatego rekomenduje wybieranie kuriera, a nie zakładania przez apke.
      Jak rozumiem apke mogę sobie pobrać po założeniu konta w dowolny sposob. Dla pewności wyśle jeszcze zapytanie.

      Usuń
    10. Jest też pewna wątpliwość co do opłat za kartę.
      Na stomie promocji jest tak jak piszesz (karta darmowa przy 3 transakcjach/m-c), ale w TOiP jest inaczej - 3 transakcje obniżają jedynie opłatę z 7 do 2 zł.
      Dosłownie:

      "Opłata za kartę debetową wynosi 2 zł, gdy w miesiącu kalendarzowym poprzedzającym pobranie opłaty zostaną wykonane co najmniej 3 transakcje bezgotówkowe (kartą, której dotyczy opłata).
      Opłata za kartę debetową wynosi 0 zł, gdy:
      a) Użytkownik Karty nie ukończył 26. roku życia,
      lub
      b) Umowa ramowa Rachunków bankowych, Karty oraz Elektronicznych Kanałów Dostępu została zawarta w sposób i na warunkach określonych w „Regulaminie zawierania Umowy z wykorzystaniem Startera bankowego oraz Sprzedaży premiowej „Starter bankowy” w BNP Paribas Bank Polska S.A.”.

      Usuń
    11. Od marca sa nowe stawki, 3x płatność = 2 zł opłaty, ale jest jeszcze chyba promocja do końca 2023 r, "Obniżka za kartę", gdzie przy spełnieniu dodatkowych warunków karta jest za 0 zł. U mnie przez miesiąc to działało, a potem już zamknęłam konto, Nie jestem też pewna czy to działa dla nowych kont. W każdym razie regulamin jest na stronie paribasa w sekcji z kartami (trzeba kliknąć wybraną kartę i zjechać w dół)

      Usuń
  2. U mnie karencja do 15.04.2024 :(:(:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Złożyłem wniosek o otwarcie konta w Mbank przez selfie i czekam już 8 dzień na potwierdzenie tożsamości i otwarcie konta. Czy ķtoś otwierał w tej ostatniej promocji i też tak długo czekał?

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam odsiadke do grudnia'23, ale to dobrze wrozy i z pewnoscia bede czekal na taka latwa promocje. Generalnie wybieram zawsze gotowke i transakcje ilosciowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na tą chwilę wnioski nie przechodzą, walka trwa od wczoraj wieczorem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jakoś poszło bez problemu i to na firefoxie, którego zwykle unikam przy wysyłaniu wniosku. Ale zrobiłem wszystko od razu bez oddzielania rejestracji od złożenia wniosku.

      Usuń
  6. na microsoft edge nie szło, dopiero google chrome dało radę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często właśnie zależy to od przeglądarki, do niedawna firefox nie był rekomendowany że względu na liczne problemy. Chrome jest najbardziej rekomendowany.

      Usuń
  7. Jak internetowo zamknąć KO w Alior razem z ROR-em, zostawiając jednak dostęp elektroniczny? Chodzi mi o moment, kiedy już jestem na stronie wniosku. Nie ma tam opcji, czy chcę również zlikwidować dostęp internetowy (jak w Getinie), tylko czy chcę też rozwiązać "Umowę ramową". Czy zaznaczenie, że nie, jest równoznaczne z tym, że zachowam dostęp internetowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy ktoś zamykał internetowo konta w Aliorze zostawiając dostęp elektroniczny i mógłby mi poradzić/odpowiedzieć na pytania powyżej?

      Usuń
    2. Już wszystko wiem (o Aliorze). Tym razem doradca z banku (odpowiedź w serwisie internetowym) okazał się szybszy niż ten blog.

      Usuń
    3. Dla mnie konto w Aliorze jest nie do ruszenia, więc nie mogłem nic doradzić.

      Usuń
    4. Toć nie jeden polcan na blogu. Ale dzięki za reakcję:)

      Usuń
  8. Gwoli przypomnienia co do warunków w Paribasie: aby nie ponosić żadnych kosztów należy zapłacić kartą do konta 3x na dowolną kwotę. Dzięki temu bank nie naliczy opłaty 6 zl za kartę. Spośród 3 kart do wyboru wybieramy oczywiście Kartę otwartą na dzisiaj. Dodałem tę informację do artykułu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy revolut wchodzi w grę?

      Usuń
    2. wykonanie 3 transakcji obniża opłatę do 2 zł. Natomiast z tego co widzę aby nie płacić za kartę należy dodatkowo oprócz 3 transakcji:
      - zalogować się (co najmniej 1 raz) do systemu bankowości internetowej GOonline lub aplikacji mobilnej GOmobile w poprzednim miesiącu kalendarzowym oraz
      - wyrazić zgody na komunikację z nami w celach marketingowych w formie elektronicznej oraz telefonicznej oraz braku sprzeciwu na przetwarzanie danych osobowych i profilowanie.

      Usuń
    3. Ale chyba dla nowych kont juz zaplacisz 2zl mimo zrobienia 3 transakcji, ktos pisal, ze dla kont otwartych do konca lutego bank laskawie nie pobiera tej oplaty do konca roku.

      Usuń
    4. Anonimowy18 maja 2023 20:22
      Tak, to prawda. Taką odpowiedź otrzymałem w bankowości internetowej. Zwolnienie z opłaty przy wspomnianych wyżej warunkach tylko dla kont otwartych do 28.02.2023 roku.

      Usuń
  9. Beznadzieja, nie poszło ani poprzez kuriera, ani przez aplikację...co za dziadostwo...szkoda nerwów, nadal tego nie poprawili, lecą sobie w kulki ...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak w apce żeście zakładali:
    1.aktywuj aplikacje - login (ale go nie mam) lub inną metodą (PESEL)?, Czy
    2.otworz nowe konto- konto osobiste (konto otwarte na ciebie lub moje konto premium, w obu brak promocje Moje i twoje Okazję) lub ofert specjalne (jestem wygrywem Żadba lub mambilet z gimobile, w obu brak promocji Moje i twoje Okazje) ??

    Co za syf......

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedy ogłaszają nową emisję obligacji? (na przykład w maju - którego - na czerwiec).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roznie, kilka dni przed koncem danego miesiaca.

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dziękuje obu Anonimowym:). Właśnie "dojrzałam" do obligacji po przeczytaniu wielu artykułów na ten temat i rozważeniu wszelkich za i przeciw.

      Usuń
  13. Dlaczego lubię ten blog? Bo wypowiadają się tu osoby "znające się na rzeczy", np. kate, Ptok, polcan i wielu innych, a jednocześnie można zadawać pytania z pozycji nowicjusza i uzyskać cenne wskazówki. Poza tym w komentarzach często pojawiają się informacje uzupełniające do artykułów wyjaśniające niuanse czy wręcz wiadomości spoza głównego wątku, które spożytkować wykorzystać w rozgrywkach bankowych.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bardzo lubię a lubiłbym jeszcze bardziej gdyby Polcan podpowiedział czego się spodziewać po mille w nowej edycji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na chwilę obecną nie mam informacji w tej sprawie.

      Usuń
    2. Na pewno nic lepszego niż jest. Wrzuciłem tam wczoraj na konta oszcz. po 1500 zł żeby promocja się uruchomiła i tyle. Niedługo mi się kończą gdzie indziej a nic innego nie ma. To chyba ostatnie miesiące na KO bo limity po 100k mnie nie interesują. PD. Skasowałem KO w mbanku i dziś w aplikacji przyszła oferta konta oszcz. 6,6% do 500k do 3mcy na środki które masz w banku i na nowe. Na razie nie schylam się po 7 ale za 2 m-ce wezmę z pocalowaniem ręki jak tak dalej będzie szło a kasy się nie pozbędę.

      Usuń
  15. DomeL

    Mam pytanie. Jak ustalić, czy jeszcze jestem objęty karencją w tym banku? Da się w apce?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta promocja się właśnie skończyła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak długo była jak na takie warunki. Niedawno dostałem smsa, ze przesyłka w drodze.

      Usuń
    2. Dokładnie, jako PP S. A.

      Usuń
    3. Kurier dostarczył tylko kartę. Żadnej umowy, żadnego pinu, loginu itd. Mniej śmieci do kolekcji.

      Usuń
    4. Za jakieś 2-3 dni, jak kurier dostarczy papiery do banku będzie email powitalny z loginem, przynajmniej tak było ostatnio.

      Usuń
  17. Polcan dlaczego podajesz czerwiec i lipiec a bank na grafice lipiec i sierpień na spełnienie warunków?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjrzyj się uważniej. Jest warunek w czerwcu i lipcu. Wypłaty w lipcu i sierpniu.

      Usuń
  18. Czy trzy wpływy na min. kwotę 250 zł.mogą być tego samego dnia ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy dobrze rozumiem że w połowie lipca można już złożyć wypowiedzenie konta ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej, czy otrzymał ktoś e-mail od organizatora promocji ? Miał być do 20 czerwca czyli dzisiaj ostatni dzień. U mnie dotąd nie ma

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...