środa, 31 maja 2023

Limitowana oferta z zegarkiem Garmin Venu SQ za kartę w Citi z krótką karencją

Opisana wczoraj promocja karty w Citi nie jest zbyt ciekawa, gdyż nastawiona jest raczej na płacenie kartą za granicą, co nie jest dobrym pomysłem, wszak do tego służą karty wielowalutowe. Niemal jednocześnie ruszyła jednak inna oferta w której do zgarnięcia jest zegarek sportowy Garmin Venu SQ monitorujący stan zdrowia i posiadający funkcje treningowe o wartości 720  zł.


Pierwsza rzecz jaka rzuca się w oczy to bardzo krótka karencja, rzadko spotykana wśród ofert opisywanych na blogu. W przypadku zegarka sportowego Garmin wystarczy nie mieć karty tylko w tym roku, a więc bank sprawdzi czy posiadaliśmy kartę po 1 stycznia 2023. Jeśli nie, to możemy się o niego starać. Innymi słowy karencja wynosi zaledwie 5 miesięcy!

Tutaj zgarniesz zegarek Garmin Venu SQ za kartę w Citi

Niniejsza oferta może potrwać najdłużej do 30 września 2023. Niewykluczone jednak, że skończy się wcześniej, gdyż jest ona limitowana do 2000 sztuk.


Co trzeba zrobić aby zgarnąć taki zegarek?

Warunki są dużo prostsze aniżeli na opisywanej wczoraj ofercie z identyczną kartą. W tym przypadku należy do końca 2 miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia umowy o kartę wykonać transakcje na kwotę 2000 zł, ale w jednym miesiącu.

Innymi słowy jak kartę dostaniemy w czerwcu, to w lipcu bądź sierpniu należy wydać 2000 zł, co w przypadku wakacji nie powinno być trudne. W przypadku założenia w innym miesiącu ulegnie to odpowiednio przesunięciu.

 

Jeżeli chodzi o samą nagrodę to dostaniemy go w kolorze Shadow Gray/State o numerze producenta 010-02427-10. Po jego otrzymaniu można oczywiście zrezygnować z karty i czekać na nową ofertę z krótką karencją.

Standardowo przy zamykaniu otrzymamy zapewne ofertę zatrzymaniową z 100 zł cashback, co w moim przypadku dzieje się już od kilku dobrych lat. I takich stówek wpada nam kilka w roku...

Regulamin oferty KK z zegarkiem Garmin Venu SQ

7 komentarzy:

  1. Chyba zaczyna się u mnie demencja. :( Zobaczyłem dziś jakąś kwotę która pojawiła się u mnie na EKO w Velo i za chiny ludowe nie mogłem skojarzyć skąd ta kasa i o co chodzi. A to przecież odsetki 8,2% z kasy która była na EKO do 8 maja. Jednak chyba za dużo mam tych kont, przestaję ogarniać..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie? Ja zacząłem dzień od logowania do banków i przelewania odsetek od Velo i Pekao począwszy tak by pracowały lepiej

      Usuń
    2. "Ja zacząłem dzień od logowania do banków i przelewania odsetek od Velo i Pekao..."

      Ja podobnie ;)

      TomTom

      Usuń
    3. A ja zagładnąłem do Velo jedynie po to żeby sprawdzić cashback dopisany na veloskarbonce. I nie mogłem ogarnąć skąd ta kasa na EKO.

      Usuń
    4. Właśnie dlatego,żeby nie zwariować, poprzestałem na trzech bankach.Mam większość w obligacjach,a to co w bankach,"biega" między trzema bankami.Nie biorę udziału w żadnych promocjach typu 100 złotych za to,200 za tamto,a 300 za jeszcze coś innego.Nie chcę nowych umów,nowych kart,nowych loginów i nowych haseł.Nie chcę czekać na kuriera,nie chcę wykonywać idiotycznych warunków,żeby zarobić parę złotych.Nie będą gonił za każdym groszem,bo szkoda mi nerwów i czasu.Postawiłem na efektywność oszczędzania i tego będę się trzymał.

      Usuń
    5. A ja skaczę po różnych promocjach bankowych. Do tej myślałem ze to hobby, ale to chyba już nałóg. :)
      A tak na marginesie nawet nie wiedziałem że SCB też ma jakąś aplikację mobilną. Dziś w smsie oferta 50k na 4 miesiące na 7% właśnie w mobilnej. Szkoda ze tylko 7%. Tym na rynku nic nie zwojują.

      Usuń
    6. Do Ptoka
      A ja jestem już trochę zmęczony tym ciągłym lokowaniem pieniędzy,których z bardzo dużym prawdopodobieństwem i tak nie wydam.Mam już 60 lat,małe potrzeby i nie mam rodziny,więc pieniądze przestały być dla mnie środkiem do celu,a stały się celem.A więc ja też jestem uzależniony.:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...