wtorek, 23 maja 2023

Nowa bardzo krótka promocja w Revolut z 200 zł za polecenie

Dziś dostałem maila od Revoluta o możliwości zgarnięcia premii za polecenie. Premia tym razem wynosi 200 zł, przy czym limit poleceń ogranicza się tylko do 5 osób. Jednak regulamin wygląda dość dziwnie o czym niżej.


Problem w tym, że polecający dostaje 200 zł za polecenie, a polecony... niestety nic. Nie wydaje mi się to uczciwym układem, tym bardziej, że zwykle to polecony musi coś zrobić, a rola polecającego ogranicza się tylko do przekazania kodu lub jak w tym przypadku linku.

Uczciwy układ stosują banki, które zwykle dają po 100 zł dla obu stron: polecającego za szukanie nowego klienta oraz poleconego za spełnienie dodatkowych warunków. Zadałem pytanie na czacie czy polecający coś z tego ma i dostałem odpowiedź, że tylko osoba polecająca kwalifikuje się do nagrody.

To stoi w sprzeczności z ideą bloga, gdzie opisuję promocje w których obie strony zasługują na  nagrodę. Skoro tutaj jest inaczej, to jedynym wyjściem pozostaje podzielić się nagrodą z poleconym wypłaty nagrody. 


 

Co trzeba zrobić by dostać nagrodę? Po pierwsze trzeba skorzystać z zaproszenia za pomocą dedykowanego linku, który zamieszczam poniżej. Po kliknięciu w niego zobaczycie to co prezentuje screen wyżej.

Promocyjny link zaproszający do Revoluta z premią 200 zł

W polu z polską flagą podajemy swój numer telefonu i postępujemy według wskazówek instalując sobie aplikację Revoluta. Można ją co prawda pobrać samodzielnie, ale taka czynność nie będzie premiowana. 


Następne warunki prezentuję na poniższym screenie, przy czym warunki należy spełnić do 30 maja 2023. Ograniczają się one do wykonania przelewu na swoje konto Revolut oraz zrobienia 3 płatności na kwotę minimum 15 zł każda.

 

Samego Revoluta chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Robiłem nim płatności za granicą po bardzo dobrych stawkach przewalutowania, przy czym Revolut posiada ponad 150 walut po międzybankowym kursie wymiany.

Być może kolejne edycje takich promocji będą bardziej uczciwe i nagrodę dostaną obie strony. Póki co sami możemy to zrobić na zasadzie wzajemnego zaufania. Co o tym myślicie?

Regulamiin promocji Revoluta ważny do 30 maja 2023


33 komentarze:

  1. Witam. Jak to jest z tym wycofywaniem wkładu z EKO w Velobanku, aby znowu się załapać na kolejną edycję? Powiedzmy, że dziś wpłacam i przez 92 dni mam promocję. Obecna edycja trwa do 01.06.2023. Skąd wiadomo kiedy wycofać za te mniej więcej 3 m-ce, skąd wiadomo jaka będzie nowa data badania salda?

    OdpowiedzUsuń
  2. W Velo nic nie da ci wycofanie kasy jeżeli okres twojej promocji zazębia sie z nową. I tak musi minąć te 92 dni i dopiero musisz czekać na następną edycję. Jeżeli np w 90 dniu twojej promocji zaczyna się nowa edycja trwająca np 40 dni , to masz bana na 38 dni. I dopiero mozesz na nowo koprzystać. To nie Millennium gdzie można rezygnować z aktualnej rozpoczętej przez ciebie edycji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam 200 euro w banknocie, które zostało z wyjazdu . Gdzie ten banknot mogę rozmienić na drobniejsze wartości np 4x po 50?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z innej beczki
    Bank Spółdzielczy i ING w Polsce jako pierwsze wprowadziły kluczy U2F
    https://u2f.okbank.pl/

    Pytanie tylko czy będą też sprzedawać te klucze?

    OdpowiedzUsuń
  5. Są już wieści z tej 'promocji' obligacji detalicznych na czerwiec. Krótko - Dyskonto od 0.2 do 0.6% w zaleznosci od serii (standardowo 0.1%). Głupie i niepoważne aby ludziom oferować takie ochłapy w sytuacji gdy samemu jest się na głodzie.
    MM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zmniejszyli oprocentowanie,dlatego zwiększyli dyskonto.:)

      Usuń
    2. Nie, nie zmniejszyli. Jest ciut lepiej niż obstawiałem, ale to przecież śmiech. A oni robią jakiś wielki raban, wysyłają maile do posiadaczy czerwcowych obligacji że jakas wielka, niespotykana promocja i niezwykle atrakcyjne dyskonto oferuja na czerwiec a tu 60gr na obligacji która trzeba zamrozić na 10lat. Śmiech. Roczne 20gr. No to sobie policzmy. To trzeba mieć aż milion zł do zrolowania aby dostać całe 6tys w gratisie. Wielu szczęsliwcow to chyba nie będzie, choć pierun wie ile to ludzie potrafili wrzucić w ten konkretny miesiąc. Mi tam się kończy ledwie 12000zł bo ja mam porozkładane te obligacje na wszystkie miesiące. Dla 60 czy 50 zł to nie będę się szarpał. Jak już to IKE założę bo na zwykłym rachunku przestaje mieć to jakikolwiek sens przy tej inflacji i artystach którzy ją kręcą.
      MM

      Usuń
    3. Na IKE-Obligacje są dziwne opłaty za samo prowadzenie rachunku. Co prawda nadal wychodzi dużo lepiej niż zapłacić podatek Belki, ale PKO uznało, że też musi zarobić...

      Usuń
  6. Czyli w przypadku np. czterolatek to tak jakby oprocentowanie za ostatni rok było wyższe o 0,5%. To i tak więcej niż się po nich można było spodziewać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oprocentowanie to zawsze bedzie takie jak w liscie emisyjnym, ale rentownośc wyższa ;-) W przypadku 10-latek wyższa o 0,06% rocznie (bo te 0.6 dyskonta policzyć trzeba na cały okres inwestycji). ha hah haaa :-))) Interes życia po prostu.
      MM

      Usuń
    2. Chodziło mi oto że w przypadku zamiany zostaje ci z kończącej się własnie obligacji 50 groszy, a nie 10 groszy jak dotychczas. A te 50 groszy powiększa ci odsetki z kończącej się właśnie COI o 0,5%.

      Usuń
    3. O ile kojarzę przedwczesny wykup COI kosztuje 0,7, wiec z dyskontem teraz będzie kosztowało 0,2. Można to potraktować jak prawie darmowe zerwanie i nie trzeba czekać 4 lat.

      Usuń
    4. A po co zrywać coś co obecnie mam na 17 - 19%? Wytłumacz.

      Usuń
    5. Dziś jest tyle, a za rok będzie inaczej. Co nie zmienia faktu, że korzystając z rolowania z dyskontem 0,5zł COI można nazwać lokatą z jednorazowym niemal darmowym zerwaniem (koszt 0,2zł).

      Usuń
    6. Słuchaj no anonimowy. O ile wiem zamianie podlegają jedynie obligacje podlegające wykupowi. Z normalnym zapadającym terminem wykupu. Jak zgłaszasz wcześniejszy wykup to dostajesz na konto kase minus 70 groszy i za to możesz sobie kupic nowe obligacje ale po normalnej cenie 100 złotych.

      Usuń
    7. Chcesz robić zamianę z dyskontem zerwanych obligacji? Chyba niewykonalne.

      Usuń
    8. Zgadza się, teraz robimy rolowanie z dyskontem 0,7 i od tego momentu tę serię możemy zerwać prawie za darmo, bo tylko za 0,2. Oczywiście dotyczy tylko tych serii, które kończą się (upływa im czwarty rok) podczas promocji

      Usuń
  7. podpowiedzcie, gdzie oficjalnie można rozmienić to euro na drobniejsze ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpłać sobie na konto walutowe, po czym w oddziale sobie je wyplac. Przy wypłacie możesz sobie zażądać takiego nominału jaki sobie życzysz. Jeżeli mają na stanie to wypłacają. Tylko raz zdarzyło mi się, że w Aliorze nie mieli, zwykle wypłacają tak jak im powiem.

      Usuń
    2. Hehe, raz wypłacałem 1000CHF. Zgadnijcie w ilu banknotach dostałem. Tak, w jednym. Choć zapytałem czy nie będzie drobniej jak to zobaczyłem. Od tej pory zawsze zamawiam wypłaty dziwacznych kwot typu 990 itp..

      Usuń
  8. A to miła niespodzianka. Za lokaty w Toyocie dostałem już wczoraj premię nie 200, a 300zł ;) Zapomnieli tylko wysłać sms-em/mailem info o przyznaniu nagrody, ale w tych okolicznościach im wybaczam ;) Sprawdźcie i Wy.

    TomTom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niestety jeszcze nic nie ma, zakładałem koniec marca.

      Usuń
    2. Ja zakładałem promocyjną pod koniec lutego, więc przewidywany bonus dopiero na początku sierpnia. Chyba tu piszesz o innej promocji, jakiejś wcześniejszej. U mnie nie ma nic.

      Usuń
    3. Do Anonimowy 25 maja 2023 11:01

      Wszystko jest ok. Z tej promocji, o której piszesz jeszcze nie wypłacają premii. Ja dostałem teraz kasę z poprzedniej, która kończyła się 31 stycznia b.r.

      TomTom

      Usuń
    4. Do Ptok/Anonimowy 25 maja 2023 11:01

      Właśnie wpadła mi sms-em wiadomość o przyznaniu nagrody i jej wypłacie do końca maja ;) Ta z promocji, o której Ty/Wy mówicie ma być do 8 sierpnia, a wypłata środków na konto do 11 sierpnia.

      TomTom

      Usuń
    5. Przyznali nagrodę ? a za co ? jaka wysokość nagrody ?

      Usuń
  9. W Raiffeisen digital bank konto oszczędnościowe na 10%

    OdpowiedzUsuń
  10. Tylko, że podatek nie 19% tylko 25% tak jak w Austrii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ponoć można tego uniknąć, składając w banku formularz IS-QU1 w języku angielskim lub angielskim i polskim. Formularz musi być podpisany przez polską skarbówkę.

      Usuń
  11. Uważajcie na zasilanie kont Revolut kartami Citi - zaczęli nagle naliczać 10% (tak, dziesięć!) prowizji (min. 20 zł) - można nieźle beknąć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KK Citi? Odhibernowali cię? Od dawna tak jest. Ja ostatnio w przypadku potrzeby zrobienia jakichś zakupów doładowuję juz debetówkami. Bo nie ogarniam juz które KK z którego banku już "Be", a które "Cacy", To się zmienia ale KK CITI dawno tak ma.

      Usuń
    2. Przecież to robią od kilku lat.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...