piątek, 12 maja 2023

Nowa edycja KO z 7% na KO w Alior oraz 450 zł w gotówce

Z nową edycją KO ruszył dziś melonik. Utrzymano tutaj co prawda stawkę 7%, ale niestety kolejny raz obniżono limit dla środków objętych promocją o połowę. Nowi klienci mogą rzecz jasna skorzystać z premii na start, która na dziś wynosi 450 zł.


Zaczniemy jednak od KO, bo to wciąż temat przewodni bloga, chociaż po tym co się dzieje ostatnio można prorokować, że niebawem może to ulec zmianie. Można bowiem założyć, że w kolejnej edycji nie będzie już siódemki z przodu.

Skąd takie przypuszczenie? Ano stąd, że obecnie limit został obniżony do 100k, a to najniższy próg do jakiego banki obniżają stawki na KO. Tutaj zatem nie ma już co obniżać i kolejne obniżki będą raczej dotyczyły oprocentowania.

Nowa edycja potrwa do 13 czerwca 2023, więc następnego dnia będzie się można spodziewać zmiany. Bieżąca 35 już edycja KO liczy nowe środki względem 10 maja, przy czym stawka 7% będzie przyznana jeśli wykonamy 5 płatności kartą na dowolną kwotę.

Kto nie spełni warunku płatności kartą, tylko zadba o nowe środki względem minionego wtorku, ten może liczyć na zaledwie 5% co jest kiepską stawką jak na obecną chwilę. Jeszcze gorzej jest dla środków powyżej 100k, więc więcej niż 100k nie warto tutaj trzymać.



Warto przy okazji wspomnieć o nowej edycji konta osobistego, które jest wymagane dla KO. Tutaj obecnie można zgarnąć 450 zł, a więc o 50 zł więcej niż zwykle. Warunki są tutaj banalne, więc kto ma okazję może pokusić się o dodatkową kasę w gotówce.

Kto może skorzystać z tej oferty? W tej kwestii Alior od dłuższego czasu pozostaje dość konsekwentny, wyklucza osoby, które miały tutaj konto w okresie ostatnich 24 miesięcy. Innymi słowy karencja wynosi tutaj 2 lata

Tutaj zgarniesz 450 zł na start oraz 7,00% na KO w Alior bank

Niniejsza 8 już edycja konta z premią potrwa jeszcze do 31 maja 2023. Jest ona oczywiście niezależna od konta oszczędnościowego, którego nie trzeba zakładać. Warto to jednak zrobić ze względu na fakt, że mamy tutaj nieograniczoną ilość darmowych przelewów wewnętrznych.

Co trzeba zrobić by zgarnąć całe 450 zł w gotówce?


1) 50 zł za otwarcie konta przez selfie

Nowością w tej edycji promocji konta jest możliwość zdobycia dodatkowych 50 zł przez założenie konta poprzez VideoSelfie. Jak to zrobić można zobaczyć na filmiku, który można odtworzyć korzystając z powyższego linku.

 

2) 400 zł za ilościowe płatności kartą

Druga część pozostaje bez zmian. Wystarczy, że raz w miesiącu:

  • wykonamy 1 transakcję kartą na dowolną kwotę
  • zalogujemy się do apki

i to wszystko. Za wykonanie powyższych dwóch czynności dostajemy 50 zł i można to powtarzać przez 8 miesięcy. W sumie więc do zgarnięcia jest w ten sposób tytułowe 400 zł. To  z pewnością jedna z najprostszych promocji na rynku.

3)  1% cashback za płatności mobilne

Dodatkową zaletą konta w Aliorze jest bardzo szeroki wybór korzyści do konta, spośród których dwie można wybrać dowolnie. Wśród nich uwagę zwraca rekomendowany cashback w wysokości 1% za płatności mobilne. Jako drugą korzyść można wybrać darmowe przelewy natychmiastowe lub darmowe wszystkie bankomaty w Polsce.

Pełna lista do wyboru jest widoczna na powyższym screenie. Oczywiście te korzyści można zmieniać, przy czym wejdą one w życie od kolejnego miesiąca następującego po tym w którym zgłosiliśmy taką chęć.

Tutaj zgarniesz 450 zł na start oraz 7,00% na KO w Alior bank

Poza wspomnianymi wyżej korzyściami Alior ma jeszcze szereg innych, które w moim przypadku powodują, że trudno nie być ich klientem. To jedno z kont, które warto mieć na dłużej, chociaż bez karty, ta bowiem na dłuższą metę nie jest potrzebna.

Na pewno z tego powodu warto tutaj przypomnieć, że tutaj też mamy najlepsze konto walutowe, które przydaje się szczególnie tym, którzy lubią dużo podróżować. Konto maklerskie także od lat jest najlepsze na rynku, zaś korzyści które sobie tutaj zaklepujemy ciągną się już od wielu lat, przez co trudno wrócić po fajną premię...

Regulamin promocji 400 zł w VII edycji bankuj mobilnie

Regulamin 35 edycji KO na 7%

50 komentarzy:

  1. Co to znaczy Polakcandwa a zwłaszcza candwa ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanko jeśli w Velo start promocji był 16 lutego to promocyjne % jest do 15 czy do 16 maja włącznie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do 15ego, czyli 16ego nalicza ostatnie odsetki za 15ego.

      Usuń
    2. Promocyjne oprocentowanie trwa 92 dni,a więc będzie obowiązywało do 18 maja włącznie.Gdybyś spojrzał na regulamin,to byś wiedział.

      Usuń
    3. Inaczej trzeba liczyć. Licz 92 dni od 16 lutego włącznie.

      Usuń
  3. Otworzył w milenium mobilną lokatę można druga

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak z tymi bankami z zagranicy co brak oddziału?anion?revolut? Jest infolinia czynna?jak zakładać konta

    OdpowiedzUsuń
  5. Anion obniża oprocentowanie konta oszczędnościowe

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam pytanie o Millenium. Jak to jest z tą rezygnacją z promocji na KO, żeby wziąć udział w następnej? Mój przypadek: Wpłacam 1 tys. na KO 19 maja (z obawy, ze potem będą gorsze warunki). Następnego dnia jednak się okazuje, że warunki pozostały te same). Chciałabym więc zrezygnować z promocji, która rozpoczęłam i wziąć udział w tej następnej. Co mam zrobić? I czy ten wpłacony na KO 1 tys. od razu uruchomi mi nową promocję? (bo pewnie na dzień badania salda będę miało "zero"). A tego bym nie chciała, bo to konto będzie mi potrzebne dopiero1 czerwca. Jak to zrobić, żeby wyszło "na moje"?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy napisać do nich wiadomość w poczcie wewnętrznej, że wyrażamy chęć rezygnacji z uczestnictwa w trwającej dla nas promocji ze skutkiem natychmiastowym. W moim przypadku dostawałem szybko odpowiedź, że trwająca promocja została wylaczona i mogłem czekać na start następnej.
      Ta metoda była dobra, gdy mieliśmy wzrosty na stawkach na KO. Teraz jest tendencja odwrotna, więc trudno jest oczekiwać, że następna edycja będzie lepsza od poprzedniej.

      Usuń
    2. Dziękuję za wyjaśnienie. Teraz chodzi mi o taką samą ofertę, tylko z późniejszym terminem rozpoczęcia/zakończenia. Bo w tej do 19 maja uczestniczyłabym "przedwcześnie". A moje drugie pytanie - czy te 1 tys. na KO automatycznie uruchomi mi następną promocję (a tego bym nie chciała), czy lepiej przed napisaniem do banku po prostu tę kwotę wycofać?

      Usuń
    3. Najlepiej wycofać, tak zrobiłem gdy prosiłem o zamknięcie swojej promocji przed czasem.

      Usuń
    4. Dzięki - tak też zrobię. Chyba ze Millennium w nowej promocji obniży oprocentowanie lub limit - wtedy w ogóle nie będę tego ruszać, tylko "dosypię" resztę 1 czerwca.

      Usuń
  7. Socjal pulsuje. 800+. Też uważacie, że wczoraj nastąpił ważny krok w debacie gdzie lokować - depozyty bankowe vs. obligacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlugoterminowo to wiadomo, ze zadna lokata nie wygra z obligacjami "inflacyjnymi", gdyz prognozy wskazuja dopiero na 2027r na dojscie inflacji do celu NBP. Deglobalizacja i bloki gospodarcze beda dzialaly inflacyjnie, stad do czasu pozostawania na osemkach bankowych mozemy sie jeszcze troche "pobujac" miedzy kontami, ale trzymanie juz na 7% nie ma sensu, bo tyle mamy w I-roku na obligacjach. Kolejne pare lat obligacje beda przebijac oprocentowaniem lokaty i KO bankowe, wiec nie bardzo sie jest nad czym zastanawiac. Poza tym nie mozna zapominac o nadplynnosci bankow i niecheci placenia za depozyty, stad wybor jest oczywisty przy oszczedzaniu na kilka lat.

      Usuń
    2. Nie wiadomo, czy nie obniżą oprocentowania obligacji. Zależy czy będzie Morawieckiemu brakować kasy.

      Usuń
  8. Na ten moment troszkę lepiej w krótkim terminie jest trzymanie kasy na ko. Należy jednak pamiętać, że wszystko może się zmienić jak emitent obligacji skarbowych, czyli Skarb Państwa po prostu, zmieni oprocentowanie obligacji, szcz. tych 3 i 4-letnich. Na dziś, 4-latki dają w pierwszym roku 7% więc o 1 pp. mniej niż ósemka na ko. Banki o tym wiedzą, ale już jest sporo propozycji ko/lokat poniżej 7%. Na razie, do końca maja, 4-latki oferują 7% w pierwszym roku. Czy jednak rząd nie zmieni tego od 1 czerwca dostosowując emisję nowych obligacji do aktualnej sytuacji ekonomicznej/ spadek inflacji, brak bezrobocia, relatywnie niskie spowolnienie gospodarcze i inne wskaźniki/? Trudno to przewidzieć. Z ekonomicznego punktu widzenia powinien zaproponować niższe oprocentowanie nowych emisji, ale z punktu politycznego już nie. Może warto jednak już powoli zamieniać część kasy z banków na obligacje? Ja tak planuję zrobić jak już nie będzie szans na 8-kę w bankach. Na razie do końca września mam zaklepaną ósemkę w bankach i tam trzymam. Acha, już na dniach kupię trochę dolara.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trzyma sie na KO, to zawsze jest czas na wejscie w obligacje, bo obnizka jest zapowiadana kilka dni wczesniej przed rozpoczeciem sprzedazy nowej serii. Poza tym roczne sa na stopie NBP, czyli 6,75%, wiec raczej "niekoszernie" ruszac tylko jeden rodzaj obligacji. Obligacje wbrew pozorom nie sprzedaja sie, jak cieple buleczki, ich sprzedaz ostatnio wyhamowala i jest na podobnym poziomie. Z walutami to nigdy nie trafisz w punkt, ale moze USD jeszcze troche spadnie z uwagi na zamieszanie z limitem zadluzenia USA. Dobra passa PLN sie zawsze w pewnym momencie zakonczy, ale jeszcze troche za malo popisali o sile naszej waluty, wiec raczej jeszcze troche do przesilenia.

      Usuń
    2. Roczne są na 6,75%, ale oprocentowanie zmienne. Zmiana może następować co miesiąc na podstawie stopy referencyjnej NBP. W przypadku wykupu 50 groszy od obligacji.

      Usuń
  9. Odebrałem dziś nowy dowód osobisty. I teraz koszmar, trzeba zmienić dane dowodu w bankach. Większość banków pozwala na takie zmiany online. Udało mi się zmienić online w: BIK-u, Alior, Millennium, Pekao S.A. , Citi, Velo Bank, Nest Bank, ING, Toyota, Bank Nowy, Ciechanów, Neobank, Facto.

    Nie udało się zmienić: Credit Agricole, Małopolski Bank Spóldzielczy, Santander Consumer Bank, Inbank, Serwis Obligacji Skarbowych PKO BP, Revolut i ZUS. Albo sie nie da, albo ja niekumaty. (do Inbanku i Revoluta wysłąłem zapytanie, do pozostałych trzeba chyba podreptać)
    Nie wiem czy jest taka potrzeba w Paypalu, nie widzę tam takiej opcji. "Więcej grzechów nie pamiętam". Nie mam np. konta w Paribasie i Santanderze. Dopiero teraz uświadomiłem sobie w ilu bankach mam konta. Trzeba będzie część pozamykać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to pobiłeś mnie, u mnie długa lista pozamykanych banków z datami zamknięcia dla łatwego sprawdzenia karencji. To podstawa by zamykać od razu nieużywane, śmieciowe konto.
      Na marginesie jak się komunikujesz z revolutem? Wszelakie maile od nich są typu no-reply zaś jakakolwiek komunikacja z mojej strony jest odrzucana, apke odinstalowalem kilka lat temu.

      Usuń
    2. I jeszcze jedno. Wczoraj zamknąłem w Getinie. Czekam na telefon :)

      Usuń
    3. A właśnie, zapomniałem, że Getin jest świeżo do zamknięcia.

      Usuń
    4. Ptok właśnie wczoraj zastanawiałem się nad otwarciem Pay Pala ale ciężko tam sie połapać z opłatami i zrezygnowałem. Możesz napisać czy są z tym problemy i nieprzewidziane opłaty ?

      Usuń
    5. W zasadzie mamy paletę niemal wszystkich banków w Polsce. Masz dużo kont więc zyski są ogromne. Grunt to konta w bankach. Rekordzista z Gdańska miał aż 38 kont.

      Usuń
    6. PayPal, brak jakichkolwiek opłat. Ja takich od paru lat nie doświadczyłem.

      Usuń
    7. Ale jego już nie ma, tego rekordzisty. Chyba jednak nie zabili go za ilość kont.

      Usuń
    8. @Polcannapisałem dziś: "Wczoraj zamknąłem w Getinie. Czekam na telefon :)"
      I dzisiaj już telefon z Getinu. Propozycja cashbacku 10%. Wypowiedzenie wycofane.

      Usuń
    9. To jeszcze większą zachęta. Jak zamykales konto, przez wiadomość w bankowości?

      Usuń
    10. Po zalogowaniu do bankowość: wnioski, obsługa, konta, wypowiedzenie umowy. Oczywiście założyli mi skarbonkę bo na nia wpływa cashback. I zamówiłem kartę do robienia tych płatności. Po pół roku kartę się zamknie.

      Usuń
    11. Jezu, Ptok, ale bajzel. Ja trzymam porządek jak polcan. Tak samo też mam spisane gdzie środki trzymam, bo i w tym by się można pogubić czasem. Jak skończy się ssanie benefitów to zazwyczaj zamykam żeby wrócić potem, ty widzę nie praktykujesz. W SCB daruj se tę wizytę w oddziale tylko po to żeby zmieniać dane dowodu, nie wiem jaka jest wartość dodana tej wizyty, ja bankowałem po staremu bez tej aktualizacji. A potem się wypisałem i tak.

      Usuń
    12. E tam, zaraz bajzel. Nic nie dzieje się bez przyczyny.
      W aliorze nie mam konta, jedynie dostęp internetowy. Pekao SA wiadomo, 8%. Citi mam KK w promocji na 9 stówek. Velo wczoraj zamknięte dzis cofnięte, będzie cashback 600 zł. Nest bank świeżo po 8,25 na KO. Ing jedynie dostęp, żadnego konta. Toyota wiadomo, lokaty długoterminowe na 8,1. W banku Nowym wisza mi lokaty na spore kwoty. Małopolski Bank Spółdzielczy aktualna promocja 300 w BCH na debetówce. Facto niech wisi. To samo Neobank i Ciechanów- jeść nie wołają. w Credit agricole konto podstawowe, od 15 lat. Tam opłaty prądy gazy emerytury i inne duperele. Do SCB z dowodem sie nie wybieram, chyba że bedą rozdawać po dwie kobiałki truskawek za przyjście. Revolut musi być, idealny do płatności w walutach. W PKO BP konto już zamkniete po wisienkach, mam tam tylko rachunek obligacji skarbowych. To samo paribas i santander pozamykane. I też mam wszystko ponotowane, kiedy otwarte kiedy zamknięte. Ogarniam Na emeryturze mam kupę czasu do ogarniania tematu. Trzymam rekę na pulsie :)

      Usuń
    13. @Ptok14:32
      Jednak się rozmyśliłem z zamknięciem konta, jak zobaczyłem, że mam jeszcze kilku poleconych, którzy są w trakcie wykonywania warunków.

      Usuń
    14. "PayPal, brak jakichkolwiek opłat. Ja takich od paru lat nie doświadczyłem." Chyba za brak aktywności przez rok coś jednak chcą, chociaż nie śledzę tego bo ja dosyć intensywnie korzystam. Mam wpłaty w EUR i USD od klientów i oczywiście są opłaty za przelewy, a potem konieczność wypłaty na konto w PLN po kursie Paypala (oczywiście odpowiednio obniżonym, żeby Paypal sobie zarobił drugi raz). Powiem tylko, że przy płatnościach rzedu 50 EUR/USD to jeszcze ma to jakiś sens (przelew bankowy z np. Hongkongu kosztuje więcej), a powyżej tej kwoty jest się już na minusie i ja na ogół wtedy rządam przelewu.

      Usuń
  10. W ING i Aliorze nie mam kont, jedynie dostęp internetowy. Ale zmieniłem dane skoro takie tam są. W tych bankach gdy masz dostęp internetowy nie przeszkadza to w zostaniu nowym klientem, a wręcz łatwiej się zakłada u nich konta po zalogowaniu. Klikasz i masz. W PKO BP tez nie mam konta (zamknięte) a jedynie serwis obligacji skarbowych, po staremu, prowadzony osobno. (kiedy nie było jeszcze dostępu do obligacji bezpośrednio z PKO BP). Jest on prowadzony przez PKO BP i muszę tam podreptać. W Santanderze i Paribasie też zamknięte w oczekiwaniu na promocje dla nowych. Jeżeli chodzi o Revoluta to akceptowalna komunikacja z nimi jest na czacie po zalogowaniu. Oczywiście po angielsku. Używam revoluta do wszelkich płatności w walutach np. na zagranicznych amazonach, czy ostatnio w chińskim dhgate, gdzie kupowałem telefon. Płatności bez żadnych marży i prowizji, zdecydowanie najtaniej. Nie trzymam w revolucie pieniedzy, doładowuję go jakąś debetówką w momencie potrzeby zakupu. (kredytówki większości banków zdzierają kasę za doładowanie revoluta) Fantastyczna funkcja, klikasz w revolucie "doładuj", określasz jaką kwotą. Przykładasz do pleców telefonu kartę byle jakiego banku (telefon z NFC) i doładowane w parę sekund.
    A propos kupna telefonu. Najpierw kupiłem na włoskim amazonie. Płatność w euro revolutem. Faktura przyszła z Estonii. Wysłali telefon z hiszpańskiego amazonu w Barcelonie. Szlag go trafił po drodze, zniknął w sortowni amazona w Niemczech. Przyszedł i nie wyszedł. Amazon oddał pieniadze i kupiłem ten sam u Chińczyka z wysyłką z Niemiec jeszcze taniej. (ten co mi ukradli? :) Tutaj z kolei najtaniej wychodziło w dolarach płatne revolutem. W revolucie podoba mi sie też to, że mozesz do każdego zakupu za friko wygenerować jednorazową kartę kredytową. Skopiowanie jej danych nic nie da złodziejowi. Drugi raz tą kartą nie zapłacisz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziś u mnie odsetki z COI 0525. Było przez rok na 11,75%. Następny rok będzie na 16,85%. Najwyżej w tej chwili oprocentowane mam COI0424 na 19,65%.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pekao też obniżyło od dzisiaj KO na 7% do 100k na 6 miesięcy

    OdpowiedzUsuń
  13. Pytanie do Was. Czy w VELO mogę założyć ROR z kartą (do promocji 10% zwrotów za płatności), a potem samą kartę zamknąć - tak aby nie musieć wykonywać 5-ciu płatności i ponosić opłat za ich brak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widze w regulaminie koniecznosci posiadania karty, ale jak bedziesz robic np. 5 blikow to ona tez bedzie za darmo.

      Usuń
    2. Właśnie nie nie chce już płacić 5 razy - bo za dużo mam takich banków :( Naprawdę nikt tego nie wie?

      Usuń
    3. Nie bardzo rozumiem w przypadku Velo, bo skoro bierzesz udzial w 10% zwrotu, to i tak tych transakcji bedzie raczej sporo, bo do wydania jest 1 tys w okresie 30-dni, aby otrzymac pelny zwrot czyli 100zl. Zawsze mozesz pytanie puscic przez bankowosc, oni szybko odpowiadaja w ciagu 1-dnia.

      Usuń
    4. Ale potem on chce zamknąć kartę, i tak można to zrobić, ja tak zrobiłam i mam Velo za darmo, a korzystam w razie czego z blika

      Usuń
    5. On chce się pozbyć karty po promocji 10%. Jak najbardziej może.

      Usuń
    6. Dziękuję za wszystkie odpowiedzi :)

      Usuń
  14. Banki przygotowują dla swoich użytkowników wiele korzystnych ofert i warto je na bieżąco monitorować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Możesz kartę zamknąć. Ja do tej pory karty nie miałem i nie płaciłem nic, bo ror jest za darmo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...