środa, 3 stycznia 2024

900 zł do zgarnięcia w Noworocznej promocji darmowej karty Citi z krótką karencją

Jak widzieliśmy z poprzednich wpisów noworoczne rankingi z pewnością rozczarowują. Pojawiają się jednak także nowe promocje bankowe i na pierwszy ogień idzie oferta sztandarowej karty w Citi. Od 2024 roku mamy tu znów rekordowy bonus w wysokości 900 zł.

 

I co ważniejsze znów mamy tutaj bardzo krótką karencję, co dziwi, bo przecież dużo tutaj kiedyś narzekaliśmy na jej wydłużanie. Obecnie nie wynosi ona nawet rok, mogą brać w niej udział osoby, które nie posiadały karty w Citi po 3 marca 2023.

Tutaj łątwo zgarniesz 900 zł za kartę w Noworocznej promocji w Citi

Nowa oferta ma w teorii potrwać do 15 lutego 2024, ale z naciskiem na w słowo teorii. Oferta jest bowiem limitowana i bank przygotował niewiele bo tylko 1000 sztuk kart z niemałą premią. Jedyny minus to fakt, że premia jest dedykowana na Allegro, ale tam przecież można kupić praktycznie wszystko.

Co trzeba zrobić by zgarnąć premię?


Na początek ważna informacja dotycząca aktywacji karty. Bank wymaga by zrobić to w aplikacji, do tej pory nigdy nie aktywowałem karty w ten sposób, zawsze robiłem to przez bankowość internetową, więc warto tutaj podkreślić, że w tej promocji wymagana jest apka, której do dziś nie instalowałem, chociaż kartę Citi posiadam już od wielu lat.

1) 300 zł w Mastercard Bezcenne Chwile za wydanie tylko 100 zł

Część właściwa to typowe wymagania dla kart kredytowych, a więc płacenie nią. Tutaj cashback jest bardzo wysoki, bowiem za wydanie 100 zł dostajemy 3x więcej. Na zakupy mamy czas do 10 marca 2024 przy czym liczy się też ilość, bowiem wymagane jest 5 płatności


Co do szczegółów, przed zakupami musimy się zarejestrować w programie Bezcenne Chwile. Nie ma problemu jeśli już w nim jesteśmy, można tutaj bowiem podpiąć kilka kart, sam mam tutaj podpięte dwie karty. Za wdanie stówki dostajemy 24.000 punktów, co jest równoważne 300 zł.

2) 600 zł do Allegro za 100% cashback

Dalej jest podobnie. W każdym miesiącu wystarczy wydać tylko 100 zł przy wymaganych minimum 5 płatnościach, by dostać kartę podarunkową Allegro o wartości 100 zł. Cashback jest tutaj zatem na poziomie 100%. W żadnym innym banku nie jest tak wysoki jak tutaj.

Ponieważ premia wynosi 100 zł, więc łatwo policzyć, że cała promocja będzie trwać przez pół roku by zamknąć się w puli 600 zł. Dotyczy to miesięcy od kwietnia do października czyli już po spełnieniu warunku z punktu 1.


 

3) Karta za darmo przez 12 miesięcy

Na duży plus jest też fakt, że przez pierwszy rok użytkowania karta jest całkowicie darmowa. Dzięki temu będzie można się jeszcze załapać na dodatkową stówkę w ofercie zatrzymaniowej z której korzystam już od wielu lat. 

Tutaj łątwo zgarniesz 900 zł za kartę w Noworocznej promocji w Citi

Słowem mamy na początek roku całkiem fajną promocję z przyjemną kartą, która posiada jeszcze dodatkowy plus związany z życiem na darmowy kredyt dzięki grace period. Jeśli oddamy kasę w terminie, bank nie naliczy nam żadnych odsetek, a całość pensji może dzięki temu pracować na KO.

Regulamin oferty Nowy Rok z kartą kredytową Citi

25 komentarzy:

  1. Dziękuję osobom, które zasygnalizowały zaniżenie odsetek przez Velo. Przyznaję - nie sprawdzałam ich, wierząc (do tej pory) w nieomylność "systemu". Tym bardziej, że na kontach z darmowymi przelewami wewnętrznymi panuje u mnie spory ruch i praca byłaby dość żmudna:). Zyskaliśmy (a właściwie nie straciliśmy) z mężem ponad 60 zł (mamy trochę "ogonków" na 5%).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie na EKO w Velo Banku wyrównali za 31.12.2023r netto 1,28 zł. Nie dużo, ale cieszy, że dokonali korekty bez reklamacji.

      Usuń
    2. No, właśnie. Niedużo ale cieszy. Zawsze to pieniądz. A lepiej pieniądz mieć niż nie mieć.

      Usuń
  2. Velo 3-01-2024 skorygowal brakujace odsetki na EKO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wam dowiedziałem się zrządzeniem losu, że mam wyrównanie od wczoraj na EKO.
      Dzięki bardzo.

      Usuń
  3. Jak to jest z tą ofertą zatrzymaniową w Citi - będę co miesiąc zamykał kartę i bedą mi proponować 100 za każdym razem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zaproponują premie w wysokości 100 zł za wydanie 1000 zł w terminie 3 miesiecy, więc trochę się rozwlecze w czasie.

      Usuń
  4. W Nowym lokaty znowu w dół. Ale badanie nowych środków nadal trzymają na 10 października.

    OdpowiedzUsuń
  5. A czy komuś wyrównali beż zgłaszania? Ja zgłosiłem, ale żona jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dostałem korektę 03.01, ale w tytule jest ze korekta za dzień 31.12. Ktoś tu pisal, że to nie jest za jeden dzień tylko wychodzi więcej, więc jak to? Tylko tytul zły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dniu 31.12 była wypłata odsetek za cały grudzień, więc taki tytuł można interpretować na dwa sposoby.

      Usuń
    2. Moze to byc ta czesc promocyjna za 31.12., na pewno nie cala za jeden dzien, nie chce mi sie przeliczac, bo po korekcie jest OK. Juz pisalem kiedys, ze za kazdy dzien jest czesc podstawowa i dodatkowa z promocji, wiec jedna ze skladowych mogla sie nie naliczyc.

      Usuń
    3. @Anonimowy@5 stycznia 2024 12:59
      Znowu mieszasz. Velo nie nalicza osobno odsetek zwyklych i promocyjnych tylko wprost calkowita wartosc. To Millenium dzieli je i zaokragla w dol itp.

      Usuń
    4. @12:59
      Ale mieszasz, to, ze tego nie widzisz nie znaczy, ze tego nie robi. Od czasu Getina, kiedys wysylalem maila, dlaczego odsetki naliczane nie zgadzaja mi sie powiedzmy w przedziale 0-80gr. Dostalem wtedy odpowiedz, ze liczone jest oprocentowanie podstawowe, zaokraglana jest wartosc dzienna i tak wyliczana jest suma odsetek podstawowych. Identycznie liczone jest oprocentowanie dodatkowe. To, co widzisz jako odsetki powstaje z dwoch sum- odsetek podstawowych i dodatkowych.

      Usuń
    5. Ja przeliczyłam i odsetki 'dodatkowe' za 31. 12. 2023 wyszły mi dokładnie takie jakie być powinny za 1 dzień. I tyle mi VB dopisał.

      Usuń
  7. CPI za grudzień wstępny szacunek 6,1%. No to się przeliczyłem. Byłem pewny że moje COI0225 będą powyzej 7%. A tu prawdopodobnie tylko 6,85%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałem nie raz. Stawianie w tym roku na inflację mając do wyboru TOS i fundusze długoterminowe-stałokuponowe nie jest najlepszą strategią. jak na razie to się sprawdza choć lutowe EDO i tak dalej będą ciut lepsze przez rok niż TOS.
      Oczywiście nie należy skreślać inflacji i sensu posiadania indeksowanych bo świat coraz bardziej niespokojny a za rogiem czają się kolejne problemy w transporcie światowym. Niemniej jednak ktoś kto kupił TOS w październiku nie powinien narzekać przez 3 lata.
      Ja tego komfortu nie mam bo mam niemal 100% części obligacyjnej detalicznej w EDO/COI i ciągle ciut więcej dają niż TOS a resztę na rynkach kapitałowych . Niemniej jednak czerwcowe TOS planuję wyciąć w zależności od sytuacji i jakichś okazji zakupowych które mogą się pojawić.
      Na dziś korzystnie chyba jednak kupowac TOS i jak ktoś nie ma tolerancji na wielkie ryzyko to fundusze obligacyjne niskiego ryzyka z dużym udziałem polskich korporatów o wysokim ratingu i europejskich obligacji w Euro o takim samym ratingu. gdyby Glapinski uparł się i wydal wojnę rządowi utrzymując wysoko stopy to będzie to sprzyjać obligacjom firm takich jak Pko, Orlen czy generalnie banki i duże firmay a obniżki stóp na zachodzie będa sprzyjać cenom analogicznych obligacji w Europie a jesli ktoś ma robić takie obniżki to raczej strefa Euro jest pierwszym kandydatem. 7-8% będzie można wyciagnąc moim zdaniem.
      MM

      Usuń
    2. Ale przecież coi ma inflacja + 1.25 marzy, to jak Ci poniżej 7 wychodzi?

      Usuń
    3. No ja w IKE i IKZE władowałem pod korek już limit za ten rok, reszta ROD, a reszta leży na razie na velo... nie chcę całości mrozić na lata też. Z drugiej strony obligi można zerwać i w miarę mała karę ponieść, więc może się okazać, że nawet z kara by wyszły podobnie jak te lokaty/KO beż potrzeby pilnowania tego i ciągłego przerzucania.

      Usuń
    4. Nie kupujcie TOS, tylko wydaje sie, ze wyjdziecie na tym lepiej. Swoje przemyslenia odnosnie inflacji napisalem w watku . Zadne tez fundusze obligacyjne. Zachod tez juz zdyskontowal 100-150 pb obnizek, wiec fundusze juz nie zarobia na spadku rynkowych rentownosci papierow skarbowych. Potrzeby w PL jak i USA sa ogromne, wiec rentownosci papierow skarbowych, szczegolnie tych o dluzszych terminach wykupu nie beda spadaly nawet z obnizkami stop przez banki centralne. Nie nalezy patrzec historycznie na minione dziesieciolecie, inflacje nie beda bliskie zero, to sie juz nie wroci.

      Usuń
    5. @17:39
      "Ale przecież coi ma inflacja + 1.25 marzy, to jak Ci poniżej 7 wychodzi"

      Przecież napisałem że chodzi o coi0225.

      Usuń
    6. Przecież inflacja w strefie EURO wynosi 2,9% po wzroście w grudniu z 2,4%. To blisko 0%, a nie to co w PL ponad 6%.

      Usuń
    7. A Petru przewidywał inflację na poziomie 30 %. Ten ma łeb ! Od parady ?

      Usuń
    8. Petru to wybitny ekonomista. Wg siebie.

      Usuń
  8. W Velo bez zgłaszania i reklamacji wyrównali. Jakieś grosze bo miałem grosze ale jednak sami z siebie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...