piątek, 7 marca 2014

Limit w koncie w Eurobanku z wartością dodaną czyli następca konta z wiewiórkami


Z dyskusji jaka wywiązała się po informacji o końcu programu premiowego w BGŻ wynika, że zdania co do tego gdzie warto przenieść przelewy od pracodawcy są podzielone. Nie ma jednak zdecydowanego lidera jakim był dotąd BGŻ.

Niektóre propozycje czytelników jak przykładowo 10% cashback w Getin online nie wchodzą tutaj wcale w rachubę. Owszem to konto warto mieść na swojej n-pasmówce, ale takie konto może założyć każdy i przelew od pracodawcy nie ma tutaj żadnego znaczenia. Może być ale wcale nie musi, 10% i tak dostanie każdy.

Nas interesuje tutaj wartość dodana. Takie coś oferuje Credit Agricole na swojej loterii Podwajam Wynagrodzenie o czym pisałem tutaj. Podobnie wartością dodaną za przelew od pracodawcy jest propozycja Alior banku z 3% o czym mówiłem wczoraj. Kolejną wartością dodaną jest oferta limitu w koncie w Eurobanku.

 
Źródło: eurobank.pl


Limitu w koncie w Millennium używam praktycznie cały czas. Dodatkowe środki zawsze warto mieć pod ręką, jeśli są całkowicie darmowe. Możemy z nich korzystać wedle naszej woli czy to trzymając na koncie oszczędnościowym, lokacie kilkudniowej czy robiąc cashflow generujący dodatkowe bonusy. Zależy to oczywiście jaką n-pasmówką dysponujemy.

W Millennium taki darmowy limit trwa 7 dni w miesiącu. W Eurobanku zaś trwa aż 10 dni. Czerwony bank jako minimalną kwotę przyznaje 1000 zł, a więc więcej aniżeli przykładowo Credit Agricole, gdzie dostałem niedawno jedynie 500 zł limitu. Maksimum ustawiono zaś na.. bagatela 100.000 zł.

Niestety standardowo przyznanie limitu w Eurobanku wiąże się z kosztami i tak:
  • konto online lub classic - 2%, minimum 60 zł
  • konto prestige - 1%, minimum 60 zł
A więc jeśli ktoś dostanie minimalny limit na 1000 zł, to zapłaci 60 zł niezależnie od posiadanego konta, ale dla kwoty 10.000 zł posiadacze konta online lub classic zapłacą aż 200 zł, natomiast prestiżowcy poniosą koszta rzędu 100 zł.

Tymczasem eurobank robi ukłon w stronę klientów, którzy decydują się na przelewanie wynagrodzenia od pracodawcy, lub świadczenie z tytułu emerytury czy renty. W takim przypadku opłata zostanie pobrana, ale można liczyć na zwrot tej prowizji.


Moim zdaniem spośród wszystkich propozycji bankowych, oferta eurobanku jest na dzień dzisiejszy najciekawsza. Limit warto mieć od bardzo dawna w Millennium, ale nic nie stoi na przeszkodzie aby mieć kilka limitów w kilku bankach, tym bardziej jeśli są one darmowe.

O problemach z przeniesieniem limitu do Millennium oraz co zmieniło się na tym polu dziś na PP2.

Ciąg dalszy: Jak wygląda przeniesienie limitu w koncie do Millennium

6 komentarzy:

  1. Niestety Eurobank nie jest taki chętny do udzielania limitu. Mam limit w koncie w Millennium, więc eurobank powiedział, że mam zbyt duże potencjalne zadłużenie i nie dostałam nawet marnego tysiąca (za który zresztą bym podziękowała, bo przecież zależy mi na jak największym limicie do przelewu na konto oszczędnościowe na 10 dni, a dla odsetek od tysiąca, to nawet nie warto tracić czasu dla zrobienia przelewu).)

    OdpowiedzUsuń
  2. Euro nie daje mozliwości limitu wszystkim.
    Jestem zbulwersowany - jestem ich klientem kilka lat - mam bezproblemowa historię i zdolność finansową, a pomimo to kilkukrotnie (ostatni raz wczoraj) odmówili mi przyznania linii debetowej w koncie - w systemie widniało brak oferty dla tego klienta.
    Składałem reklamację - ale zachowali się bardzoi chamsko i obcesowo udzielając odpowiedzi że nie mają obowiązku przyznawania linii kredytowej każdemu i nie musza informować o powodach swojej decyzji.

    Chcecie się wiązać własną wypłatą z bankiem, który wieloletniego klienta ma w tak głębokim poważaniu ??
    Zastanowiłbym sie ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać trzeba podchodzić z rezerwą do Eurobanku. W przypadku Millennium nie ma z tym żadnego problemu, o czym kolejny raz piszę dziś na PP2.

      Usuń
  3. Czy na obecną chwilę brak ciekawego konta na rynku, WBK kończy się z promocją więc posucha i nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polcan, mam do Ciebie pytanie. Korzystam z limitu Millennium i kończy mi się 12mcy.
    1.Co zrobić aby uniknąć pobrania z automatu opłaty za przedłużenie?
    2.Rozwiązać po prostu?
    3. i czy dałoby się to załatwić zdalnie bo nie mam u siebie placówki?
    4. W systemie widzę po zalogowaniu opcję zamknięcia konta - może by to wystarczyło? Po zlikwidowaniu zwrotu i tak do niczego nie potrzebne to konto...
    Zastanawiam się jeszcze nad limitem w Getinonline, jednak po tym jak często ludzie piszą o problemach z podważaniem podpisów to mam obawy, czy po skończeniu okresu i zbliżaniu się do kolejnego (tu też chyba coś pobierają wtedy) nie będę miał problemów. Może dałoby radę to załatwić w placówce GetinBanku tylko nie wiem czy nie wypną się, że to nie ich oddział?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz się udać do Millennium by rozwiązać umowę i co ważne wcześniej niż 14 dni przed upływem roku. W przeciwnym wypadku mają prawo ci naliczyć opłatę za przedłużenie w wysokości 1% od przyznanego limitu.

      Co do Getin online ci nie poradzę. Nie mam tam limitu.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...