środa, 14 stycznia 2015

Dziś rusza nowy program Mam Inteligo z 100 zł do podziału jak w PKO


W ostatnią sobotę informowałem o nowym programie poleceń w PKO, w którym nowi klienci mogą zgarnąć 50 zł. Dziś rusza wreszcie nieco ciekawszy program poleceń w internetowym oddziale tego banku.

W momencie pisania wstępnego artykułu znany był jedynie termin rozpoczęcia bez podania szczegółów. Przewiduję jednak, że tak jak poprzedniej edycji polecający zarobi 50 zł, zaś polecony 100 zł. A warunkiem przyznania premii będzie wydanie kartą 200 zł w ciągu 30 dni. 

Po półtoramiesięcznej przerwie rusza wreszcie kolejna edycja


Szczegóły podam po ukazaniu się nowego regulaminu. 
Jak się okazało, nowa edycja różni się dość znacznie od poprzedniej. Nowy klient, zwany tutaj poleconym, nie zgarnie już 100 zł tylko połowę mniej czyli 50 zł. Nie zmieniły się warunki jedynie dla polecającego. Obie strony zarobią więc tyle samo.

Tym razem do zgarnięcia jest 50 zł

Warunki także się nieco zmieniły. Teraz trzeba zrobić dokładnie to, co opisałem w sobotę w przypadku otwierania konta w PKO. Przedtem wystarczyły zakupy za 200 zł, teraz dodatkowo należy dokonać płatności za 10 zł aplikacją IKO.

Skoro trzeba już mieć aplikację IKO, to nic nie stoi na przeszkodzie, by skorzystać z obu promocji w PKO i w Inteligo. Dzięki temu można zgarnąć w sumie 100 zł, płacąc po 200 zł dwiema kartami i dwa razy po 100 zł. 

Oczywiście nie trzeba robić tego od razu. Można założyć najpierw jedno konto i spełnić warunki, a następnie w kolejnym miesiącu założyć drugie konto i spełnić te same warunki. Czasu jest dość gdyż promocja potrwa do 16 kwietnia 2015.

Osoby, które chciałyby założyć konto czy to w PKO czy w Inteligo, zapraszam znów do kontaktu na marszr1@gmail.com

Na koniec zostawiam najnowszy regulamin do wglądu dla zainteresowanych

Ponieważ na blogu obiecałem dać znać jak tylko program zostanie wznowiony, wyjątkowo najnowsze informacje o fajnej lokacie, której nigdzie nie widać, a jest w ofercie, przesuwam dziś na blog PP3.

Ciąg dalszy: 4% na lokacie doradcy w Open Finance

26 komentarzy:

  1. Ping-pong w Idei już tylko 3,75%. Chyba czas zamykać konto?

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dziś w Idea ping pong 3,75%

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dziś w Idea Banku: Happy-4,5%, Ping Pong- 3,75%.
    Miałeś rację Polcan.
    Waldemar

    OdpowiedzUsuń
  4. czas przeniesc pieniazki z ping ponga.. duuuzo straca.. a obcieli zaledwie 0.25 i po co im to... pozdrawiam Tomek

    OdpowiedzUsuń
  5. 3.75 na Ping-Pongu... dokad sie przenosicie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Choćby w skarpete, by Idealni odczuli ich brak. Zamykamy konta bo teraz po co nam ono. Moze ktos momysli i zrobi nowa atrakcyjna promo za zalozenie konta?

    4 % bylo granicą, za którą nie da się przejść. 1,66 z odsetek sobie podaruje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jednak zostaje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Inteligo nie zapłaciło mi za polecenie w poprzednim programie, płatność była 10.12.2012 r.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie z poślizgiem, ale płącą. Chociaż zostały im jeszcze zaległości.

      Usuń
  9. Nareszcie Inteligo! czekałem na ten program ;) mam kilku chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idea Bank się niestety do niczego nie nadaje. 5 stycznia założyłem tam rachunek, kurier z umową do dziś nie dojechał (ale tutaj jest mała wina banku). Natomiast aktywowali mi Konto Idealne, na które przelałem środki... cały problem w tym, że nie jestem w stanie tych środków przelać gdziekolwiek indziej lub założyć lokaty, ponieważ system nie widzi mojego rachunku. Kontakt (dwukrotny) z konsultantem nic nie załatwił... Także pieniądze niby są, ale ich nie ma.

    @Są warunki poleceń w Inteligo. 50 + 50 (oba netto, 62 brutto). Gorzej niż było, bo jeszcze jedna transakcja z IKO na min. 10zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli kopia warunków opisanych w sobotę i wymaganych przez PKO.

      Usuń
    2. "(...)system nie widzi mojego rachunku"
      Taki to już bank - sprawdza się dla operacji, które możemy wykonać samodzielnie, ale gdy potrzeba personalnej pomocy z ich strony to kicha na całej linii.
      Pisałem już tu o tym, że wszystkie przelewy od nich do innych banków przechodzą z błędem w moim nazwisku.
      Problem zgłaszałem wielokrotnie, ale informatycy chyba tam śpią, albo Idea za mało im płaci, żeby się wzięli do roboty.
      Trzymał mnie tylko Ping Pong, teraz też się pewnie pożegnam.

      Usuń
  11. Jak miałem konto już w Inteligo to mogę skorzystać czy nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. § 2. p.2 Nowy klient: ...w okresie
      ostatnich trzech lat liczonych od daty rozpoczęcia
      Programu nie posiadała żadnego Konta Inteligo.

      Usuń
    2. To dotyczy wszystkich edycji tak Inteligo jak i nowej w PKO.

      Usuń
  12. Mnie rowniez. Inteligo nie zapłaciło mi za polecenie w poprzednim programie, płatność była 20.12.2012 r.Cos kombinuja.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy inteligo można zamknąć w placówce PKOBP?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIe trzeba listownie

      Usuń
    2. Można w placówce, tylko trzeba do placówki zanieść wypełnioną kartę rezygnacji Inteligo z kopertą. Oni wyślą za free a na poczcie 5-10zł.

      Usuń
  14. To jutro trzy latka świętujemy Marcinie :) ?

    OdpowiedzUsuń
  15. B. dobra promocja ;) Czeeekałam i jest ! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dziś dostałam kasę z poleceń Inteligo. Czekali do ostatniej chwili, ale jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czy ktoś już dostał kasę z tego programu poleceń?
    Ja spełniłem warunku w dniu 03.02.2015 jeszcze 50zł nie otrzymałem, liczy się 30dni od zakończenia programu czyli od 16 kwietnia?

    OdpowiedzUsuń
  18. powyższy mail do mój, juz dostałem w dniu 08.04 premie 50zł i polecający też

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...