środa, 15 lutego 2017

140 zł za udział w promocji Duet lokat + do 250 zł oraz nareszcie darmowe konto


Wraca długo wyczekiwana kolejna akcja specjalna z bonusem za założenie lokaty tak dla nowych jak i obecnych klientów banku. Mowa oczywiście o Toyota bank, bo tylko ten bank nieustannie promuje swoje lokaty z bonusem:)

Nie pamiętam ile bonusów już zgarnąłem. Na początku lutego odebraliśmy bonus 50 zł za lokatę założoną latem, niebawem na konto wpłynie kolejne 50 zł za lokatę założoną jesienią. A przed nami kolejna promocja w której można zgarnąć nawet 70 zł, a nowi jak zwykle jeszcze więcej bo aż 140 zł.

Jest jeszcze jedna świetna nowość - po raz pierwszy bank oświadcza, że za udział w tej akcji zwróci nam kasę za prowadzone konto! Do tej pory z małej opłaty na 2,49 zł można było być zwolniony tylko w przypadku obrotu kartą na 400 zł, teraz nie trzeba już tego robić.

Kolejne fajne lokaty z bonusem w Toyocie:)

Jak zwykle w tego typu akcjach nie znajdziemy o niej info na stronie banku. Jest to bowiem akcja w której można wziąć udział tylko przez użycie dedykowanego linku. Na stronie która się otworzy po kliknięciu w niego zostawiamy swój mail, co jest jednoznaczne z rejestracją w promocji.

Tutaj weźmiesz udział w nowej świetnej akcji Toyota bank lokaty z premią

Powyższy link będzie ważny tylko do 8 marca 2017. Po rejestracji dostaniemy na maila info o braniu udziału w promocji. Jeśli nie wejdziemy do banku od razu, z linku jaki otrzymamy na maila logujemy się do aplikacji a później do bankowości Toyota bank. To warunek konieczny do otrzymania premii. 

Jakie bonusy są do zdobycia teraz? Większe niż dotychczas, a dzieje się tak dlatego, że wymagane są dwie lokaty. I tak:

1 Nowy klient - 140 zł premii
Nowy jak zwykle zdobędzie więcej. Nowy to w tej akcji osoba, która nie zamknęła konta w Toyocie w terminie: 1 stycznia 2016 do 14 lutego 2017. Do zgarnięcia jest nawet 140 zł za założenie:
  • lokaty Plan Depozytowy na 160 dni na 2,50% na minimum 5.000 zł
  • lokaty Depozyt Plus na 12 miesięcy dni na 2,30% na minimum 5.000 zł
Chociaż lokaty są na dość długi okres czasu do wypłaty premii wystarczy, że utrzymamy je przez 90 dni. Mimo to nie warto zrywać lokat po kwartale, bowiem stracimy prawo do odsetek, a te też będą całkiem fajne przy długim okresie deponowania.

Po ostatnich obniżkach stawki wyjściowe nie są wcale takie złe, tym bardziej że dodawana jest do nich fajna premia. 2,50% to dziś rzadko spotykany rarytas nawet bez premii, zaś 2,30% to stawka z Optimy, która gwarantowana jest obecnie tylko do kwietnia.

Nowi mogą całkiem fajnie się obłowić:)

2. Obecny klient - 70 zł premii
Lokaty jakie trzeba są te same co dla nowego klienta. Jest jednak pewna różnica, znana z poprzednich tego typu akcji. Toyota daje nam dodatkowy warunek zwiększenia salda na dzień 14 lutego 2017.

Ściślej mówiąc od momentu założenia obu promocyjnych lokat mamy utrzymać przez 30 dni saldo zwiększonych lokat o 10.000 zł. Warunek ten jakoś wcale nie jest problemem ponieważ:
  • 10k jest przecież w sumie wymagane na dwu nowych lokatach 
  • obecna lokata w Toyocie kończy mi się dopiero 18 kwietnia, więc owe 30 dni mieszczą się w 63 dniach jakie zostały do zakończenia trwającej lokaty
U każdego z uczestników poprzedniej akcji w Toyota z premią powinno być podobnie:)

Harmonogram nowej akcji w Toyota bank

3. 250 zł za polecanie konta
Zachowano fajną promocję znaną z poprzedniej edycji lokaty z premią. Bank znów pozwala zarobić na polecaniu konta nowym uczestnikom promocji. Ze swojej strony chciałbym podziękować wszystkim osobom, które zgodziły się abym został ich poleconym.

Oczywiście chętnie zostanę poleconym dla kolejnych osób, jeśli tylko wyrażacie taką wolę. Po kod polecenia możecie jak zwykle pisać na marszr1@gmail.com Za każdego poleconego bank daje 50 zł, ale jest tutaj limit: maksymalnie 5 osób.



4. Nowość - Darmowe konto dla uczestników akcji
Jest jeszcze nowa świetny pomysł za który Toyocie bank należy się pochwała. Przy każdej edycji wysyłałem sygnały do banku, że nie podoba się nam fakt, że konto jest płatne. Nieważne że opłata była jedną z najniższych na rynku. Opłata jest opłatą i nikt jej nie lubi.

W nowej akcji mamy zapis w regulaminie:
Dla wszystkich Uczestników Promocji 'zarabiaj z duetem korzyści' Bank przygotował specjalną ofertę dotyczącą zwrotu opłaty za prowadzenie konta jedynego.

To duży plus, nie trzeba będzie bowiem kartą robić obrotów. Jest jednak jedno malutkie ale, ta promocja jest czasowa. Na szczęście wcale nie taka krótka, zwolnienie opłaty będzie bowiem maksymalnie do końca 2017. Wc w przypadku lokaty rocznej pierwsze dwa lub miesiące 2018 (w zależności od tego kiedy założycie lokatę) opłata wróci.

UWAGA: 
Jest jeszcze warunek posiadania obu lokat, więc warto będzie odnowić lokatę półroczną, by anulować opłatę za konto. Z drugiej strony kto wie, możliwe iż nie będzie tej opłaty za konto w 2018. Całkiem możliwe, że w trakcie roku pojawią się kolejne tego typu promocje lokaty z bonusem o podobnych warunkach, przesuwających dalej termin darmowego konta.

Dawno nie było tak fajnej promocji, którą opisywanie sprawiłoby mi tyle frajdy. Już ją można nazwać najlepszą promocją 2017 roku. Mam jednak nadzieję że w kolejnych miesiącach pojawią się jeszcze podobne, kto wie czy nie lepsze. A to z pewnością nie ostatnie słowo jakie słyszymy od Japończyków.

Tutaj weźmiesz udział w nowej świetnej akcji Toyota bank lokaty z premią

Rzadko kiedy promocja jest mądrze przemyślana, trudno bowiem się tutaj czegokolwiek uczepić, no może poza terminem darmowości konta. Za to samo konto działa zawsze bez zarzutu i chętnie wysłałbym informatyków IB na szkolenie do Toyoty...

Trzeba jednak znów logować się do niebieskich. Wszak warto tutaj trzymać środki do 10k na Idea saver właśnie pod takie akcje jaką obecnie oferuje Toyota. Kwota idealnie pasuje więc nic tylko przelewać i zgarniać kolejne bonusy:)

Regulamin akcji specjalnej zarabiaj z duetem korzyści

120 komentarzy:

  1. Jaki jest max limit lokaty na 160 dni ?
    Czy można założyć kilka lokat na 160 dni w różnym terminie ?
    Rozumiem, że jak mam obecnie lokaty do końca marca mogę skorzystać z tej promocji.

    Szkoda, że TB wycofał darmowe pakiety assistance :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem limity są inne i co ważniejsze wyższe. Możesz zakładać lokaty w przedziale: 3.000 = 13.000 zł
      Jak zwykle max to 10 lokat więc w sumie górny limit to 130.000 zł

      Usuń
    2. Ok ale mogę teraz założyć lokatę np na 2 x 13K i za 2 tygodnie dołożyć jeszcze kilka w ramach tej promocji ?

      Usuń
    3. W ramach tej promocji możesz założyć jedną na 130 dni i jedną na rok i za nie dostaniesz premię.
      Do tego jak chcesz możesz założyć 9 innych, ale będą już bez premii dodatkowej tylko ze stawką podstawową czyli np. 2,50%.
      Kiedyś tak zrobiłem, że założyłem jedną na 3,75% z premią, a potem założyłem 9 pozostałych na 3,75% i za jedną z nich dostałem bodaj 50 zł.

      Usuń
    4. Rejestracja musi być dokonana do 8 marca, natomiast do kiedy muszą być założone lokaty?

      Usuń
    5. Dzięki.

      Usuń
    6. Marcin - korzystając z promocji dzisiaj - to do 15 kwietnia mogę złożyć lokaty na 130k na 2,5% + lokatę roczną na min 5k ?

      Usuń
    7. Dokładnie tak. Jednak za założyłem dziś na minimum czyli 2*5.000 zł z wiadomych powodów.
      Teraz oczywiście można założyć kolejne już na full wypas, ale te dwie lepiej założyć tak jak chce bank. Zakładam bowiem, że w przyszłości znów będzie wymóg trzymania salda, a te lepiej mieć jak najmniejsze na wszelki wypadek.

      Usuń
  2. Zważywszy hossę na giełdzie nie ma się do czego rwać. Ewidentna strata. Trzeba korzystać w tym roku z okazji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mamy obecnie inflację rok do roku na poziomie 1,8%,a w skali miesiąca wyniosła w grudniu 2016 0,7%,a w styczniu 2017 0,4%.Przy obecnym oprocentowaniu lokat,trzymanie pieniędzy w bankach nie rekompensuje wzrostu cen.Krótko mówiąc mamy ujemne stopy procentowe.Żeby chronić pieniądze przed utratą wartości,banki powinny oferować w tej chwili lokaty w okolicach 6%(0,7% + 0,4% : 2 = 0,55% średniomiesięcznie). A trzeba brać pod uwagę,że płacimy 19-procentowy podatek od zysków,więc lokaty powinny być powyżej 7%.Ciekawe jak długo RPP będzie się temu przyglądać i nic nie robić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Co to jest ta: Zgoda przy braku finalizacji wniosku??? Czy mam to zaznaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W którym momencie ci się to pojawia? Wyślij mi print screena na maila jeśli możesz.

      Usuń
    2. Miałem to zaraz po wpisaniu danych: imienia, nazwiska, nr tel. i maila przy zakładaniu konta jedynego. Mało tego wykonywałem wszystko po kolei z Twojego linka aż do wysłania wniosku. Dopiero później zobaczyłem w skrzynce link przez który to podobno powinienem założyć to konto :( Czy mam rozumieć Polcan, że nawet jak spełniłbym warunki promocji to tej premii 140zł nie dostanę? Przyznaję, że nigdy nie miałem do czynienia z Toyota Bank i się trochę pogubiłem... :( Masz mi jak pomóc Polcan?

      Usuń
    3. Zawsze wszystkie zgody powinieneś zaznaczyć, bez nich nie ma premii. Jeśli ich nie zaznaczyłeś, to złoż jeszcze raz wniosek podając inny mail. Nie jest ważne z jakiego maila zlożyłeś wniosek, służy on tylko do zgłoszenia się do udziału w promocji.

      Usuń
    4. Jak podasz maila z ktorego się rejestrowałeś mogę zapytać organizatora w jakiej jesteś sytuacji z pierwszym wnioskiem.

      Usuń
    5. Wysłałem Ci Polcan na maila.

      Usuń
    6. Ok, postaram się także tutaj odpowiedzieć dla innych, ktorzy mogą zrobić podobny błąd.

      Usuń
    7. Jest odpowiedź. Nie wysyłaj jeszcze wniosku do banku, lecz wejdź raz jeszcze w link i zaznacz zgody. Są potrzebne dwie:
      - zgoda na przetwarzanie danych osobowych
      - zgoda na przesyłanie informacji handlowej
      Ja zwykle zaznaczam wszystko by mieć święty spokój, ale niektórzy wolą wybierać tylko te niezbędne

      Usuń
    8. Tu nie chodzi o zgody. Ja dla pewności też zaznaczyłem wszystkie. Chodzi o to, że rejestrowałem i zakładałem konto w Toyocie bezpośrednio z Twojego linku i tak poszło do nich. Nie zrobiłem tego z linku wysłanego mi na maila i tu jest problem. Czy ja przez to biorę udział w tej promocji?

      Usuń
    9. Sprawdzono wszystko w banku: jesteś zgłoszony prawidłowo i wszystko jest ok, pozostaje Ci tylko spełnienie warunków.

      Usuń
    10. Wielkie dzięki za szybką interwencję Polcan! Pozdrawiam

      Usuń
    11. zrobiłam ten sam błąd - kolejno wypełniałam, w tym także wniosek do banku, dopiero po jego wysłaniu zorientowałam się, że jest w skrzynce mailowej link - mam nadzieję, ze wypełniając najpierw arkusz promocji i dalej wniosek biorę udział w promocji - czy jak zadzwonią z banku będzie to do potwierdzenia?

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy artykuł! Zawsze znajdę tutaj sporo ważnych i przydatnych informacji o bankach i nie tylko. Nie słyszałem wcześniej o Toyota Bank ale własnie dlatego jestem tutaj stałym gościem żeby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. stary klient dostanie 70 zl tylko gdy załozyl konto przez Agore??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. To Agora jest organizatorem i to oni wypłacają premię, a nie bank.

      Usuń
  7. więc jeśli ktoś założył Toyotę przez ybanking to nici z premii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co się dowiedziałem, to nie będzie premii z Agory.

      Usuń
  8. polcan, wnioskując o lokaty z Ybanking zyskujemy dodatkowo max 100 lub 40 zl?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawa niebawem się wyjaśni

      Usuń
    2. Dzień dobry,
      Niestety musielismy wycofać tę promocję z oferty Ybanking.
      Pozdrawiam

      Usuń
  9. jaka jest max kwota na lokacie "Depozyt Plus na 12 miesięcy" ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimalna to 5.000 zł, natomiast nie ma info o maksymalnej. Szczegóły na stronie 3 w poniższym pdf
      https://www.toyotabank.pl/fileadmin/user_upload/PDFy/Tabele_do_podmiany/20160826_tabela_oprocentowania_ki_na_29.pdf

      Usuń
  10. Czy konto może założyć klient,(i skorzystać z promocji) który zamknął konto w 2016 roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skonsultowałem to bezpośrednio z bankiem i odpowiedź brzmi: to zależy:
      - jeśli posiadałeś konto Jedyne, to które teraz jest w promocji, to niestety nie możesz
      - jeśli posiadałeś dowolne inne konto, to tak, możesz brać udział

      Usuń
  11. "Dodatkowo Obecny Klient Banku przez co najmniej 30 dni, licząc od daty założenia ww. lokat, powinien utrzymać zwiększone o kwotę min. 10 000 zł saldo wszystkich depozytów posiadanych w Banku na dzień 14.02.2017" Jak mam rozumieć ten zapis?
    W dniu 14.02 moje saldo wynosiło 12000 na rachunku głównym(tego dnia skończyła mi się jedna lokata i pieniądze przeleżały do 15.02 na rachunku.Czy to znaczy, że jak założę teraz dwie lokaty 5000 zł każda, to jeszcze przez 30 dni muszę utrzymać dodatkowo 12 tyś na koncie/lokatach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Dlatego warto zakładać jak najszybciej te lokaty i zerować konto. U mnie poprzednia lokata skończyła się w styczniu, bo jako jeden z pierwszych zakładałem lokatę jesienią.
      Dzięki temu na 14 lutego miałem jakieś 12 zł na koncie. Dzięki że zapytałeś, bo zdałem sobie sprawę, że muszę dopłacić 2,50 zł !

      Pamiętajcie by zapłacić za opłatę za konto 2,49 zł. Konto będzie darmowe, ale na zasadzie zwrotu kasy do 15 danego miesiąca. Warto więc mieć zapas dodatkowy, bo bank może uznać, że po pobraniu opłaty saldo się zmniejszyło.

      Usuń
    2. Z tym zerowaniem, to u mnie nie zadziała. Korzystam z akcji "Tankuj korzyści", no i jest wymóg, aby w miesiącu średnie saldo oszczędności wynosiło 10k na dzień . Na paliwo wydaję 300-400 zł w miesiącu, więc 15-20 zł zwrotu zawsze jest ;)

      Usuń
  12. Witam. Jeżeli 14.02 moje saldo wynosiło 12000 (do 15.02 pieniądze przeleżały przez moje gapiostwo na rachunku głównym), to teraz jak założę lokaty 2x5000 zł, to muszę jeszcze dodatkowo utrzymać saldo 12000 zł (np przez założenie lokaty) przez 30 dni ?
    pozdrawiam
    Maciek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, ja w poprzedniej edycji przez tydzień musiałem trzymać 10k, przez co codziennie zakładałem lokatę jednodniówkę na 1,50% by spełnić ten warunek.

      Usuń
  13. hmm, no to chyba najrozsądniej będzie założyć kolejną lokatę 2,50 na 160 dni. Tyle, że akurat nie mam wolnych środków na 12 tyś, chyba, że 2 wypłatę z Millennium z KO dokonam w miesiącu :(
    Czy obydwie lokaty, które mają być brane pod uwagę do promocji muszę założyć tego samego dnia?
    Chodzi mi o moment, od którego będzie liczony okres 30 dni, w którym trzeba utrzymać saldo 10tyś. Jeżeli np dzisiaj założę lokatę na 10000 zł na 2.5%, a np. w poniedziałek lokaty na 5000zł 2.5% i 5000 zł na 2.3%, to te 30 dni będzie liczone od poniedziałku ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Reasumując:
    czyli jak dnia 14 lutego założyłam lokatę
    "Plan depozytowy 130dni | od 3000zł do 10000zł "
    (przeoczyłam promocję)

    to już teraz nie mogę ich zerwać by założyć wyżej wspomniane promocyjne i odebrać 70 zł ?
    Bo już się w tym wszystkim pogubiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz i co więcej nie zrywaj tamtej lokaty. Bank pozwala na wiele lokat Plan Depozytowy a nie tylko na jedną.
      Możesz więc założyć kolejna tę promocję, wszak Agora nie wie, że masz tę lokatę i wypłaca premię za zgłoszenie się do promocji.

      Usuń
    2. Tak tylko w tym problem że wszystkie środki ulokowałam na tych (bez promocyjnych) lokatach.
      Czyli opłaty za konto będą,a niestety nie mam już pieniążków na kolejne lokaty ;)

      Usuń
    3. Jak dla mnie warunek nowych środków spełniłaś, więc być może warto zerwać jedną lokatę.
      Dla pewności przesłałem zapytanie do organizatora i czekam na odpowiedź.

      Usuń
    4. Jest już odpowiedź i to taka jak sądziłem. Jeśli przelałaś środki 15 to ok, bo saldo trzeba zwiększyć względem 14 lutego.
      Jednak dla pewności i dokładnej poproszono o Twojego maila. Jeśli chcesz możesz go podać tutaj lub napisać na mojego maila. Odpowiedzi są szybkie, więc pewnie jeszcze dziś się dowiesz co i jak.

      Usuń
    5. środki były do 14 na koncie oszczędnościowym. 14 zostały założone ww lokaty.

      Czyli najlepiej je zakończyć i założyć promocyjne?

      Usuń
    6. No więc raczej nic z tego, środki muszą być nowe, a z tego co piszesz nowymi nie są. Innymi słowy nie pochodzą z innego banku...

      Usuń
    7. Mam jeszcze możliwość wpłacić 10 000zł z innego banku.
      Wtedy zakładam te dwie lokaty po 5 tyś każda.
      I likwiduję jedną z lokat (10 tyś)

      Jest szansa na odebranie 70 zł z promocji i darmowe utrzymanie konta ?

      Usuń
  15. Jak przy rejestracji zaznaczam tylko dwie obowiązkowe zgody, to i tak przy próbie złożenia wniosku z linka pojawia się przymus wyrażenia zgody na marketing. Bez wyrażenia zgody na marketing nie ma możliwości złożenia wniosku. Opcja wpisywania danych jest nieaktywna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepsze że wykluczeni są ci z comperii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i comperia skopiuje promocję w kwietniu lub maju aby zatrzymać odpływ środków i zamykanie kont

      Usuń
  17. Wolne środki będę miał dopiero w kwietniu. Jak założę konto w lipcu/marcu to skroją mnie za te miesiące czy tak jak np w mille za pierwszy miesiąc nie trzeba spełniać warunków?

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy mogę założyć lokatę na 160dni i 12msc na minimalą kwotę po 5tys aby uzyskać premię 140zł i potem pozakładać sobie jeszcze kilka lokat na 160dni z oprocentowaniem 2,5% bez zakładania tej lokaty na rok? Czy może jest tak że one zawsze muszą być zakładane w duecie? Rozumiem, że za kolejne nie dostanę premii- chodzi mi tylko o ulokownie środków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz dokładnie jak ja. Jak już wspomniałem wyżej założyłem wczoraj w lokaty na minimalną kwotę po 5k aby uzyskać premię. Kolejne na 2,50% zamierzam założyć jak skończy mi się oprocentowanie 2,50% w Millennium czyli już za kilka dni.
      W duecie musi być założona tylko jedna para lokat, ta do uzyskania premii. Potem już jak ci się podoba.

      Usuń
    2. Dzięki za szybką odpowiedź :)

      Usuń
  19. W reklamie są dwie lokaty po 10000,obliczony zysk jest w/g reklamy brutto,czy tu nie ma pomyłki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wynik nie jest brutto. Przecież gdyby był brutto, to dla lokaty 2,30% po roku dostałbyś 230 zł, a podane jest 188 zł.

      Usuń
  20. Polcan masz rację ,ale pod gwiazdką jest błędna informacja i tylko wprowadzi niektórych w błąd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dość częsty przypadek w przypadku Toyoty. Ileż to razy na bloga wstawiałem baner, który pokazywał inną wartość tę, którą można było zobaczyć po kliknięciu w niego.
      Zwykle po zgłoszeniu problemu zostawało to odpowiednio skorygowane. Więc i ten problem zgłoszę w poniedziałek.
      Zaletą Toyota bank jest fakt, że reaguje na wszelkie uwagi i sugestie jak żaden inny bank w naszym kraju.

      Usuń
  21. Kalkulacja zysku z lokat podana jest w kwocie brutto, tj. bez odliczonego podatku od zysków kapitałowych.TAKI WPIS JEST POD GWIAZDKĄ REKLAMY LOKAT,uważam że to błąd tego kto opracował tą kalkulację

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy obecni klienci którzy założą duet lokat też będą zwolnieni z opłaty 2,49zł za konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Napisane jest wyraźnie na stronie 5:
      "Dla wszystkich Uczestników Promocji 'Zarabiaj z duetem korzyści' ".

      Usuń
    2. No to mi nie zwracali w ogóle.

      Usuń
  23. Czy kuriera można umówić też w sobotę? Czy w dni robocze dojeżdża w jakichś godzinach np. do 15?

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie wiem, czy warto aż tak walczyć o to. Po doliczeniu wszelkich bonusów (dla nowych klientów) wychodzi raptem 3,2% dla lokaty na 10.000,00. Czy jesteśmy aż tak zdesperowani? A może warto wycofać pieniążki na miesiąc zewsząd i pokazać banksterom palec... wiadomo jaki?

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolego Anonimowy z 19:42. Jak liczyłeś te 3,2%? Ja rozpatrzę to dla dwóch osobnych (obowiązkowych) lokat na 5 tys. i nowego klienta banku. Zysk z promocji doliczam do tej krótszej lokaty - bo jest już po ok. pół roku. Zatem 5 tys. na 2,5% +premia dla nowego 140zł. Co daje ok. 42zł z %(po 5-ciu m-ach) +140zł=182zł Tyle po 5-ciu miesiącach dałaby lokata z oprocentowaniem około 11%! w skali roku (minus Belka). Jest jeszcze większy gdy uda Ci się zaprosić kogoś do tej promocji. Pozostaje wtedy jeszcze 5 tys. lokata roczna na 2,3% - co jest aktualnie rekordem w tej klasie. Na upartego można wypośrodkować łączne zyski z tej "inwestycji" co daje w skali roku 11+2,3% i to podzielić na 2. Wychodzi wtedy 6,65% i uważam to za rewelacyjny wynik! Procent ten jednak spada jeśli wkładamy na te lokaty odpowiednio więcej kasy, ale i tak jest to bardzo dużo jak na te czasy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Robią nas w bambuko - po rejestracji, kiedy przechodzę na stronę banku i chcę wypełnić wniosek, to.... strona niedostępna.I że przepraszają... i co mi z tego? I teraz co?

    OdpowiedzUsuń
  27. Po przejściu danych - znowu "się zacięło", a pisano tu, że ich strona chodzi bezbłędnie...

    OdpowiedzUsuń
  28. Napiszcie dokładniej w czym problem, czy o przejście z Agory do Toyoty?

    OdpowiedzUsuń
  29. Dokończone - 40 minut. Problemy były przy składaniu wniosku o konto jedyne - każde następne "przejście" (cztery, czyli dane, dowód, konfiguracja konta, zgody) to komunikat, że przepraszają, ale "chwilowo" nie działają" i wielokrotne klikanie, a potem wypełnianie od nowa. Przy okazji - autoryzacja w Toyocie jest tokenem? I jeśli tak - to ile taka zabawka kosztuje? Będę wdzięczna za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie kosztuje, jest całkowicie darmowy i ważny przez kilka lat.
      Możliwe, że jest bardzo dużo wejść. Akcja cieszy się bardzo dużą popularnością więc może stąd te problemy. Ja do tej pory nie miałem żadnych, a konto mam tu już od kilku lat.

      Usuń
  30. Bardzo dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  31. Faktycznie z promocji wykluczeni są uczestnicy poprzedniej promocji "COMPERIA BONUS - edycja 7" z grudnia, taj jak napisał: [Anonimowy17 lutego 2017 11:22].
    /MW

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam pytanie: nigdy wcześniej nie korzystałam z oferty Toyota Bank i nie rozumiem pewnych rzeczy, czy założenie tych dwóch wspomnianych lokat w duecie, aby otrzymać bonus 140zł musi wiązać się z założeniem konta? Tj. czy można uniknąć zakładani konta, korzystania z tokena i wysyłania kopii dowodu osobistego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety musi, ale pierwszy raz w tego typu akcji konto staje się darmowe.

      Usuń
    2. Nie musisz wysyłać kopii dowodu osobistego. Ja nie wysyłałem - bo Twoją tożsamość weryfikuje kurier przy wizycie z umowami. Potwierdziłem też to dwukrotnie w Toyota Banku.

      Usuń
  33. Mam pytanie dotyczące promocji w Toyocie. Kiedyś brałem udział w promocji organizowanej przez Agorę i mam założony profil. Czy będę mógł wziąć udział w promocji w Toyocie na ten adres mailowy założony wcześniej w Agorze czy też nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziesz. Istotniejsze jest pytanie czy konto jest cały czas aktywne, bo to jest warunek konieczny.

      Usuń
  34. Niby wysyłałem wniosek jakiś czas temu o likwidację tego profilu, dostałem wtedy, po kilku dniach, odpowiedź że profil jest usunięty. Tymczasem okazuje się, że mogę się dalej logować na to konto, tym samym hasłem którym logowałem się do poprzedniej promocji, więc w czym rzecz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesłałem Twoje zapytanie do odpowiedniego działu Agory i czekam na odpowiedź, niebawem dam znać.

      Usuń
    2. AgoraPerformance1 marca 2017 12:14

      Szanowny Panie, aby wyjaśnić Pana wątpliwości, bardzo prosimy o kontakt mailowy na adres duetlokat1@bankzpremia.pl

      pozdrawiamy
      zespół AgoraPerformance

      Usuń
  35. Na czym konkretnie polega polecenie akcji 5 osobom? Wysłanie do nich informacji, danych osobowych czy też muszą one załozyć konta i wziąc udział w akcji?

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj Polcan ...
    Kawał dobrej roboty "odwalasz" ;).

    Jak sprawdzić warunek:
    dla obecnego klienta banku tj. czy brało się udział w jednej z poniższych promocji ?

    1) Akcja promocyjna „Lokata Toyota Bank z premią” URL: lokata35.zpremia.pl;
    2) Akcja promocyjna „SUPER DUET” URL: lokata325.zpremia.pl;
    3) Akcja promocyjna „SUPER DUET edycja 2” URL: lokata6m.zpremia.pl;
    4) Akcja promocyjna „SUPER DUET edycja 3” URL: lokata.zpremia.pl
    5) Akcja promocyjna „Bądź aktywny - załóż nowy depozyt” URL: aktywni.zpremia.pl;
    6) Promocja „Tankuj korzyści z Toyota Bank” URL: tankujkorzysci.zpremia.pl
    7) Promocja „Lokata 130 dni z premią URL: lokata130dni.zpremia.pl
    8) Akcja promocyjna „ Aktywni zyskują ” URL: aktywnizyskuja.zpremia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy sięgnąć pamięcią czy kiedykolwiek brałeś udział w akcji Toyoty z Agorą, bo wszystkie powyższe promocje były organizowane przez Agorę. Takie rzeczy się przecież pamięta. Zresztą nawet gdyby jakimś cudem tak nie było to można sprawdzić czy masz premię z Agory w historii konta Toyoty.

      Usuń
  37. Pytanie brzmi czy mogę wziąć udział w promocji nie rejestrując się, ale logując na stronie promocji adresem e-mailowym i hasłem użytym w innej promocji Agory. Różnica jest taka, że w tym konkretnym przypadku powinienem dostać chyba wiadomość mailową od organizatora o rejestracji w promocji i klikając w link, przejść na stronę banku i wypełnić wniosek o Konto Jedyne W Toyota Banku, czy się mylę? W każdym razie profil posiadam, logować się mogę, ale informacji mailowej na swój adres o rejestracji w promocji nie dostaję. Rzecz w tym czy ta wiadomość mailowa o rejestracji w promocji jest w ogóle konieczna do otrzymania premii czy nie?

    OdpowiedzUsuń
  38. AgoraPreformance.pl3 marca 2017 10:06

    Dzień dobry, rejestracja jest konieczna w każdej promocji - każda promocja ma swoją odrębną Aplikację. Na adres mailowy użyty podczas rejestracji otrzyma Pan jedynie potwierdzenie faktu zarejestrowania w Promocji oraz hasło i login do ponownego zalogowania. Przejście na stronę Banku natomiast odbywa się poprzez MENU dostępne po rejestracji i zalogowaniu w Aplikacji (u dołu strony) oraz wybór odpowiedniego statusu MAM KONTO/NIE MAM KONTA.
    pozdrawiam,
    Zespół AgoraPerformance.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Polcan można jakoś sprawdzić u organizatora czyli Agory czy zostały zaznaczone wszystkie zgody niezbędne do otrzymania premii. Pytam bo wiem, że przy poprzednich promocjach były problemy z wypłatami, a chciałbym uniknąć nieporozumień. W końcu muszą mieć w systemie takie informacje prawda?

    OdpowiedzUsuń
  40. AgoraPReformance.pl6 marca 2017 11:40

    Szanowny Panie, zgody wymagane do wypłaty Premii wyraża się na bankowym formularzu we wniosku o Konto Jedyne. Nie mamy dostępu do tych danych. Może Pan zweryfikować, czy wszystkie zgodny niezbędne ma Pan zaznaczone kontaktując się z infolinią Banku.

    pozdrawiamy,
    Zespół AgoraPerformance.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Polcan,
    Pierwszy raz korzystam z takiej akcji i prosiłbym Cię o potwierdzenie czy dobrze wykonałem kroki założenia lokat tak aby otrzymać 70zł premii (gdyż posiadam już konto w tym banku):


    zarejestrowałem się kilka dni temu.
    dziś zalogowałem się na stronę
    http://duetlokat1.zpremia.pl
    jak byłem zalogowany, w przeglądarce otwarłem nowe okno i w nowym oknie zalogowałem się do banku.
    Po zalogowaniu wszedłem na lokaty i założyłem 2 lokaty: jedną "Plan depozytowy" na 160 dni a drugą Depozyt plus na 12 miesięcy.

    Rozumiem że to wszystko co miałem zrobić aby skorzystać z promocji?

    Nie daostałem żadnego potwierdzenia od agory, że lokaty założone lub jakiegokolwiek innego potwierdzenia.

    Czy w taki sposób działąją te promocje ?

    Pytam bo nie chciałbym ulokować pieniędzy na taki okres a potem nieotrzymać premii.

    Z góry dzięki za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  42. Czy jeżeli jestem nowym klientem i zarejestrowałam się w tej promocji to lokaty muszę założyć dopiero po otworzeniu konta czy można przejść na stronę i założyć je wcześniej?

    OdpowiedzUsuń
  43. POLCAN pomocy! był dziś kurier przywiózł umowe, a teraz dzwoni że zapomniał wziąć kopii dowodu i żeby przesłać ksero dowodu albi zdjęcie na adres pracownika tnt: dariusz.strzala@tnt.com
    Wysyłać, czy nie wysyłać? Bo pisałeś, żę kopia nie jest wymagana - krier weryfikuje tożsamość, więć już nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstrzymaj się, przesłałem zapytanie do organizatora promocji, bo nie spotkałem się jeszcze z tego typu prośbą.
      Na moje oko powinien przyjechać raz jeszcze skoro zapomniał, a nie prosić o wysłanie kseru dowodu na maila do tnt.

      Usuń
  44. odpisał mi ten Pan, że:
    witam,

    odsylamy w takim razie do banku w takiej postaci jak jest

    dziekuje

    pozdrawiam / kind regards

    Dariusz Strzała
    Dyspozytor PUD
    PUD DEPARTMENT

    T : 17 865 50 20
    F : 22 510 14 09
    M : 695 770 582
    dariusz.strzala@tnt.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AgoraPerformance.pl10 marca 2017 10:37

      Szanowny Panie, zgłosiliśmy temat do Banku. Bardzo proszę aby nie wysyłał Pan skanu dowodu mailem do firmy kurierskiej. Kopię dowodu proszę wysłać na adres kontakt@toyotabank.pl z dopiskiem nr wniosku którego dotyczy.Taką ścieżkę ustaliliśmy z Toyota Bankiem.

      pozdrawiamy,

      zespół Agoraperformance.pl

      Usuń
  45. Polcan, to jak w końcu - przecież toyota nie wymaga skanu, sam pisałeś że udzielili Ci takiej informacji, to teraz mam ten skan do Agory wysłać ? Nie mają prawa żądać kopii dowodu. To na jakim etapie jest teraz mój wniosek wg Banku i wg Agory ? Oba będą nieważne, bo niekompletne ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytaj sobie odpowiedź organizatora. Skan dowodu masz przesłać do Toyoty zamiast do kuriera. Kurier jest tylko pośrednikiem, ale nie ma prawa żądać od Ciebie wysłania skanu dowodu.

      Podobnie Agora też nie żąda od Ciebie skanu dowodu. Prosi jedynie o dopisanie nr wniosku po to, by bank wiedział, że pochodzisz z akcji Agory, a nie innej ścieżki, która nie uprawnia do odbioru premii.
      Mam nadzieję, że napisałem to jasno.

      Usuń
  46. Polcan, wysłałam w sobotę maila w sprawie tego skanu na adres, który podałeś (kontakt@toyotabank.pl), ale nic mi nie odpisują, Ty też tak długo musiałeś czekać na odp. z ich strony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komunikowałem się inną drogą, ale w tej sprawie dostałem namiar na podanego przez ciebie.
      Toyota faktycznie odpowiada dość długo. Kumpela wysłała mailowo zapytanie kiedy zamknęła konto w Toyocie i dostała odpowiedź telefonicznie dopiero po tygodniu.

      Usuń
  47. ale myślisz, że mogę pod ten adres spokojnie wysłać ten skan - wiesz tam są wszystkie dane, więć nie chcę żeby wpadły w niepowołane ręce (kredyt ktoś na mnie zaciągnie i co potem...) dlatego jestem taka ostrożna. Ty też musiałeś wysłać skan dla potwierdzenia? Przecież w regulaminie nie jest nigdzie napisane, że wysłanie tego skanu jest wymagane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mail bezpośrednio do banku, więc powinno być wszystko ok.
      Nie pamiętam jak było w moim przypadku bo dawno zakładalem tu konto i od tamtej pory ciągle zakładam tutaj lokaty.

      Usuń
  48. ok, a jeszcze takie pytanie - do Konta Jedynego otworzyli mi Konto oszczędnościowe - w umowie mam zapis, że "środki na nim są o% wg zmiennej stopy procentowej..., pod warunkiem, że znajduje się na nim kwota minimalna, o której mowa w regulaminie - od 0,40-2,00% w skali roku."
    W Regulaminie jest napisane, że:
    kwota minimalna - "kwota wskazana w Tabeli Oprocentowania, której zgromadzenie na RO stanowi warunek o% środków."
    Możesz mi powiedzieć, ile wynosi ta kwota minimalna i coś więcej na temat działania tego, bo nie mogę się nigdzie konkretów doszukać.
    Dzięki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwoty minimalne na chwilę obecną:
      do 20k - 0,40%
      od 20k - 1,10%
      od 50k - 2,00%
      Innymi słowy minimalna kwota dla oprocentowania 1,10% to 20.000 zł i tak dalej.

      Usuń
  49. Tabela oprocentowania konta oszczędnościowego ma przedziały od..do.. i jest tam zapis:
    "Odsetki naliczane oddzielnie według oprocentowania dla kwot w danym przedziale".
    Czy to nie oznacza, że tylko nadwyżka ponad 50k ma oprocentowanie 2%?
    Czyli jak wpłacę 60k to tylko 10k będzie oprocentowane 2%, a reszta dużo mniej bo 20k - 0,40% i 30k - 1,10%??
    Czy ktoś to może sprawdził?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Dlatego nie warto trzymać kasy na koncie w toyocie oprocz lokat.

      Usuń
  50. Dziś (tj. 14.04.2017) zamierzałem założyć obie lokaty w Toyota Bank, związane z promocją "Zarabiaj z duetem korzyści".
    Jednak na stronie promocji http://duetlokat1.zpremia.pl nie ma linka prowadzącego do TB (link pt. Mam konto w Toyota Bank).
    W jaki sposób mogę założyć lokaty? Czy logując się bezpośrednio na stronie TB?
    Czy ten sposób (tj. bez pośrednictwa strony http://duetlokat1.zpremia.pl ) będzie zgodny z regulaminem promocji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytałem już o to organizatora. Można bez pośrednictwa tej strony, zgłoszony już jesteś, więc dalej można korzystając tylko ze strony Toyoty.

      Usuń
  51. Bardzo dziękuję za odpowiedź z 13:48. :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jak u was wygląda kwestia opłat za Konto Jedyne?
    Miało być bez opłat do końca 2017 roku, natomiast u mnie pobrali opłatę.
    Mam oczywiście założone obie wymagane lokaty: Depozyt Plus na 12 miesięcy oraz Plan Depozytowy na 160 dni.

    W historii konta:
    01.04.2017 Opłata/Prowizja - Prowadzenie konta (Przeksięgowania zbiorcze) -2,49PLN

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w historii konta
      1.04 - pobrana opłata (prowadzenie konta)
      13.04 - zwrot opłaty (promocja duet lokat)

      Usuń
    2. U mnie 3 konta zakładane w promocji i na wszystkich pobrana opłata 01.04. Zwrotu jak na razie brak. Napisałem do banku, zobaczymy co odpiszą.

      Usuń
  53. dokladnie mam to samo, pobrali opłątę za 04.2017 i nie oddali, za 05 i 06 oddali, ale pozostaje to niezwrócone za 04, a ponieważ miałam na koncie równe 2,49 to mi wisi ta kwota na debet i jeszcze mi odsetki naliczają...co za dziady....

    OdpowiedzUsuń
  54. dziś deadline na maila od organizatora - czy ktoś już dostał maila? Ja nie dostałem, jutro smaruję maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś ma być i będzie na blogu przypominajka jak tylko przyślą maila.

      Usuń
    2. Obiecana przypominajka niżej:
      http://moneyafterhours.blogspot.com/2017/07/czas-odebrac-bonus-za-lutowa-lokate-w.html

      Usuń
  55. Kończy mi się niedługo ta lokata 160 dni. Czy muszę ją przedłużać czy mogę wylać kasę z banku?
    Mam aktywną kolejną 160 dni z czerwca.
    Czy to dalej uprawnia do zwrotu, czy muszą być te konkretne środki z duetu aktywne na lokatach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie, moja lokata kończy się 27 września i 'wylewam' kasę z banku.
      Warunkiem darmowości konta do końca roku jest posiadanie dwóch lokat. Pierwszą jest depozyt roczny, drugim założona w czerwcu:)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...