poniedziałek, 27 lutego 2017

200 zł do podziału za założnie karty kredytowej w T-mobile


W porannym poście opisałem nowe warunki jakie będą obowiązywać od 1 maja 2017 w T-mobile. Jak pamiętacie dla uzyskiwania dalszego zwrotu za zakupy w wysokości 5% najbardziej opłacalne będzie posiadanie karty kredytowej.

Okazuje się, że tylko do jutra czyli do 28 lutego 2017 trwa akcja polecania karty kredytowej w T-mobile. Jest więc okazja by zarobić dodatkowo kasę za jej wyrobienie, jeśli skorzystasz z programu poleceń.



Osoba polecona może także otrzymać 100 zł :)

Do podziału jest 200 zł. Ściślej polecający i polecony mogą zdobyć po 100 zł. Przy czym jest ograniczenie, że tylko za trzech poleconych polecający dostaje 100 zł, za kolejnych bank przyzna już standardowe 60 zł.

Jeżeli więc chciałbyś dalej otrzymywać 5% cashback i nosisz się z zamiarem wyrobienia sobie karty kredytowej w T-mobile, warto to zrobić jeszcze w lutym, by zgarnąć dodatkowo 100 zł. Jak zwykle po kod polecający możesz pisać na marszr1@gmail.com


Warunki otrzymania 100 zł za założenie karty

Co trzeba zrobić by dostać 100 zł?  W sumie są trzy warunki:
  • wyrobić sobie kartę w ciągu 40 dni od daty złożenia wniosku
  • posiadać limit na karcie na kwotę minimum 4000 zł
  • dokonać płatności na minimum 3000 zł w okresie 3 miesięcy następujących po miesiącu w którym uruchomiono kartę kredytową   
Warunki są na pewno nieco trudniejsze niż w roku ubiegłym, są jednak identyczne z warunkami jakie stawia Citi Handlowy dla zdobycia telefonu LG. Popularność oferty Citi mówi, że kwota do wydania nie jest problemem.

Co prawda oferta Citi, która potrwa do 31 marca 2017, na pierwszy rzut oka wydaje się być ciekawsza co można sprawdzić tutaj, ale w Citi premia jest jednorazowa. Tutaj mamy możliwość nie tylko zdobycia 100 zł, ale dodatkowo przedłużyć cashback w wysokości 5% na koncie Premium lub Freemium. 

Ważny jest też fakt, że aby karta była darmowa wystarczą zaledwie 4 płatności kartą. Nie będzie to jednak żadnym problemem, skoro dla bonusów pieniężnych warto będzie kartą płacić na co dzień. 

Regulamin promocji Poleć znajomemu kartę kredytową T-mobile

23 komentarze:

  1. Konsultanci z Idea Bank wydzwaniają i namawiają na Lokaty 4 miesięczne na 4% plus produkt strukturalny. Manią zyskiem nawet 12%. O dziwo, jutro pokaźna kwota kończy mi się na Lokacie Tylko Teraz 3 miesięcznej z oprocentowaniem 2,75%. Nawet mi ich trochę szkoda. Po prostu, szukają idiotów lub głupszych od siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio zaproponowałem konsultantowi żebyśmy zrobili tak - obiecywany zysk ze struktury dzielimy po połowie - 50% dla banku, 50% dla mnie tylko niech dadzą mi gwarancję na te 50%.
      Konsultant odpowiedział - ale proszę pana to tak nie działa - to nie jest lokata.

      Ponieważ moja propozycja wydawała mi się uczciwa a konsultant nie przystał na nią zakończyliśmy rozmowę :)

      Usuń
  2. Lokata Tylko Teraz w IB na 45 dni z oprocentowaniem 2,40% o dziwo już zniknęła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Od jutra mogę już być "nowym klientem" w Euro, mąż w Millenium, a córka w obu plus Optimie. Tak więc "trochę" pieniędzy zostanie zagospodarowanych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas zrywać lokaty w IB odnowione dziś na 0,05%.
    Właśnie zerwałem wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam to samo - ostatnie lokaty dzisiaj się skończyły i będzie "0" w IB.
      Akurat będzie do ulokowania w millenium.

      Usuń
    2. Moje juz z automatu sie zamknely, bo mam stara bankowosc, konto wyczyszczone do zera w IB. Widac nie udzielaja kredytow, skoro kasy im nie potrzeba.

      Usuń
    3. Też mi się udało pozrywać. W międzyczasie 2 razy zostałem wylogowany - nie tak tragicznie jak na system transakcyjny IB.

      Usuń
    4. U mnie też już zero lokat w IB

      Usuń
    5. 0,05 % ? Mogliby już sobie wstydu oszczędzić...

      Usuń
    6. Moje ostatnie i reszty rodziny kończą się jutro. Również zostanie okrągłe 0. Cóż zrobić jeśli na lokacie nie potrafią dać chociaż tyle co inne banki na KO - to ich wybór. Mam nadzieję, że ludzie tak szybko z kasą do nich nie wrócą. Chyba naprawdę nie mają komu jej pożyczać...

      Usuń
  5. Idea dalej pikuje aż miło. Saver już 1,9% (na szczęście dla nowych wniosków, stare po staremu) 2.40% przeszła do historii

    OdpowiedzUsuń
  6. W Idea Bank nowe oprocentowanie Konta Zośka i Zośka PRO dla nowych klientów 2,25%, Konta Zyskowne 2,20%. Dla Kont założonych przed 28.02.2017r. bez zmian.

    OdpowiedzUsuń
  7. A Konto Idea Saver w IB dla nowych do 1,90%.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje pieniądze właśnie wróciły z IB i poszły na przeczekanie do Optimy. Ponieważ wyczyściłem konto w Optimie 31 stycznia, to będą tam na 2,3%

    OdpowiedzUsuń
  9. I pojawiła się w IB lokata niespodzianka na 2,50 procent.

    OdpowiedzUsuń
  10. w Idei dali niespodziankę na 2,5% 5M

    OdpowiedzUsuń
  11. Juz sa efekty odplywu z IB, lokata niespodzianka-3,4,5-m odpowiednio 2,3% 2,4% i 2,5%

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o pomoc. Na inny temat.
    Dziś skończyła mi się lokata na 3% na 100.000,00 w Optimie. W poprzedniej edycji środki spływały na konto w Optimie, które potem przelewałam na swój ROR w innym banku i zamykałam konto w Optimie. Szkopuł w tym, że BGŻ w zakładce "Rachunki" nie wykazuje żadnych (chociaż na wstępie zakładałam i na nie przelewałam środki). Lokata już zniknęła i nigdzie nie jest wykazywana. Na koncie zewnętrznym też tych pieniędzy nie ma. Co robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzwonić, dzwonić, dzwonić do Optimy.

      Usuń
  13. Mam jeszcze jedno pytanie do osób, które mają lokatę w Optimie. Czy oprócz niej macie uwidoczniony również rachunek, który był obowiązkowy przy jej zakładaniu?

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, oprócz lokaty mam widoczne trzy rachunki. Główny i dwa Celowe. Co prawda te Celowe mają zerowe saldo, ale są widoczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...