środa, 22 lutego 2017

Nowy pomysł na 250 zł jako bonus do lokat na 2,50% z darmowym kontem


Dokładnie tydzień temu rozpoczęła się bardzo dobra oferta lokat na 2,50%/2,30% z dodatkowym bonusem 140 zł na start w Toyota bank. Jak było do przewidzenia ta akcja specjalna cieszy się bardzo dużą popularnością, bo mamy tutaj dodatkowe korzyści.

Poza dobrym jak na dziś oprocentowaniem oraz ponadprzeciętną premią mamy dodatkowo gwarancję darmowego konta do końca roku a na deser możliwość zarobienia dodatkowo 250 zł - a wpadłem na ciekawy pomysł jak dać wam dodatkowo zarobić na tej akcji:)


Szczegóły akcji omówiłem już w ubiegłą środę, więc tutaj przypomnę tylko w skrócie, że chodzi o założenie dwóch lokat:
  • ze stawką 2,50% na 160 dni na minimum 5.000 zł
  • ze stawką 2,30% na 12 miesięcy na minimum 5.000 zł
Nowi klienci dostaną za to bonus w wysokości 140 zł, zaś obecni klienci o połowę mniej. Wystarczy skorzystać z dedykowanego linka widocznego poniżej, który będzie aktywny do 8 marca 2017. 

Tutaj założysz lokaty z bonusem do 140 zł w akcji specjalnej

Po rejestracji w tej akcji czas na założenie lokat macie aż do 15 kwietnia 2017. Zwykle o akcji specjalnej przypominam dopiero pod koniec jej trwania, dziś jednak robię wyjątek z prostego powodu: szybkiego wyczerpania limitu polecenia. Bank daje limit polecania tylko dla 5 osób stąd w tytule jest mowa o bonusie w wysokości 250 zł.




W tym momencie chciałbym bardzo podziękować wszystkim osobom, które zgodziły się na założenie konta z mojego polecenia i zakomunikować, że ze względu na limit nie wysyłam już swojego kodu polecającego

Zgłaszacie jednak dalej swoją chęć bycia poleconym, przez co wpadłem na pomysł, by zrewanżować się jakoś osobom, które pozwoliły mi zarobić. Pomysł polega po prostu na tym, żeby przekazywać nowych tym, którzy dali mi się polecić. 

Wczoraj udało mi się zrewanżować pierwszej takiej osobie, przesyłając jej namiary na nowo zainteresowanego. (*Aktualizacja)

Ciekawe są obliczenia jakie poczynił w komentarzu Tom Tom:
Ja rozpatrzę to dla dwóch osobnych (obowiązkowych) lokat na 5 tys. i nowego klienta banku. Zysk z promocji doliczam do tej krótszej lokaty - bo jest już po ok. pół roku. Zatem 5 tys. na 2,5% +premia dla nowego 140zł. Co daje ok. 42zł z %(po 5-ciu m-ach) +140zł=182zł Tyle po 5-ciu miesiącach dałaby lokata z oprocentowaniem około 11%! w skali roku (minus Belka). Jest jeszcze większy gdy uda Ci się zaprosić kogoś do tej promocji. Pozostaje wtedy jeszcze 5 tys. lokata roczna na 2,3% - co jest aktualnie rekordem w tej klasie. Na upartego można wypośrodkować łączne zyski z tej "inwestycji" co daje w skali roku 11+2,3% i to podzielić na 2. Wychodzi wtedy 6,65% i uważam to za rewelacyjny wynik! Procent ten jednak spada jeśli wkładamy na te lokaty odpowiednio więcej kasy, ale i tak jest to bardzo dużo jak na te czasy! ;) 


Dla przypomnienia lokatę na 2,50% można zakładać w przedziale od  3.000 zł do 13.000 zł. A skoro bank pozwala jak zwykle na 10 tego typu lokat, więc w sumie można tutaj wpakować nawet 130.000 zł. To więcej niż daje Millennium na swoim koncie.

Tutaj założysz lokaty z bonusem do 140 zł w akcji specjalnej

Ciekaw jestem czy jakiś bank przebije w tym roku ofertę Toyota bank. Czas pokaże, mam jednak nadzieję, że w przeciwieństwie do innych atrakcyjnych akcji specjalnych opisywana wyżej nie skończy się przed Dniem Kobiet.

Regulamin promocji zarabiaj z duetem korzyści 


*Aktualizacja:
W dzisiejszym dniu udało mi się zrewanżować wszystkim osobom, które zgodziły się być polecone przeze mnie. Dziękuję więc także wszystkim nowym, którzy wzięli udział w tej akcji.

22 komentarze:

  1. czyli na koncie musi zostać tyle samo pieniążków ile zostało wpłacone na lokaty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, na szczęście to nie jest Idea bank i nigdzie tego nie napisałem. Z konta zakładasz lokatę i nie musi tam być ani grosza, chociaż lepiej mieć te 2,50 zł zapasu.

      Usuń
  2. Odnośnie Idea Bank to już wczoraj dzwonili i próbowali wciskać struktury w ramach kończących się w przyszłym tyg. lokat. Pan powiedział, że przy dzisiejszej inflacji zakładanie lokat na mniej niż 2,2% nie ma sensu. Sam to potwierdziłem i powiedziałem, że sytuacja na rynku zmusiła mnie do zejścia poniżej 3%, ale staram się nie schodzić poniżej 2,5. Znał już ofertę Toyoty, więc namawianie mnie nie trwało za długo ;) Swoją drogą ciekaw jestem co tym razem zaoferuje IB? Bo przez Toyotę mogą się lekko zdziwić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś IB zaoferowali słynną Tylko Teraz na 2,40%. Niestety przy ofercie Toyoty nie zasługuje to nawet na osobny artykuł...

      Usuń
    2. Dokładnie. Chyba chcą na razie wybadać rynek, ale podejrzewam że dopiero w przyszłym tygodniu zaproponują coś godnego uwagi. Może ktoś im zostawi tą nadwyżkę ponad 135 tys. ;)

      Usuń
    3. A do mnie wydzwania Lions bank z tekstem "widzę w systemie, że w IB kończą się Panu lokaty". Mamy świetną propozycję lokat strukturyzowanych dających więcej zarobić niż 2,5% ...

      Usuń
  3. Czy dopuszczalne 10 lokat to odpowiednio 5 szt. 160 dni i 5 szt. 1 rok, czy inaczej?
    Jeśli lokacie na 160 dni musi symetrycznie odpowiadać lokata roczna, to niestety ja nie mogę zamrozić połowy środków na tak długi termin.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz zakładać obu jednocześnie. Tylko dla premii musisz założyć obie na minimum po 5k, a co założysz ponad to to już twoja sprawa.

      Usuń
  4. jestem nowym klientem. Zakładam konto , 2lokaty , czekam 90 dni. Zamykam konto. Czyli dostaje 140 zl za darmo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rzecze regulamin. Od organizatora dostaniesz 140 zł.

      Usuń
  5. W Idea "Tylko teraz" 2,4% na 45 dni. Czekam na więcej:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zbyt mala roznica w stosunku do Optimy, zeby bawic sie w blokowanie srodkow. Czekamy na lepsza oferte a odplyw z IB bedzie spory, bo koncza sie wszystkie lokaty promocyjne.

      Usuń
    2. To mniej niż daje Toyota więc nie ma o czym mówić. W moim przypadku wszystkie kończą się ostatniego lutego.

      Usuń
  6. Liczę na 2,55% w Idea na tłusty czwartek i 2,75% na ostatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobre ;) Ale chyba dla nich "tłusty" oznacza te marne 2,4% a to nie za tłusto na tle konkurencji. Jak ja się cieszę, że dzięki Mille, Optimie i Toyocie nie jestem teraz na nich skazany :)

      Usuń
  7. Wygodnie było w Idei, mam teraz rozstrzelone oszczędności na ileś tam banków (razy dwa, bo mąż też), ale za to od 2,5% do 4%.

    OdpowiedzUsuń
  8. Akcja z polecaniem zakończona. Mam nadzieję, że w przyszłości uda nam się to powtórzyć.

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam.Własnie dzięki uprzejmości Pana Marcina zarobiłem 50zł :).Stało się tak dlatego że Pan Marcin postanowił zrewanżować się wszystkim którzy skorzystali z Jego polecenia przy promocji Duet Lokat Toyota Bank.Zachęcam wszystkich do wzięcia udziału w akcji poleceń. Może w ten sposób zarobić większa liczba wisieńkowiczów a przecież o to nam chodzi :)
    Pozdrawiam Panie Marcinie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jeszcze za szybko na entuzjazm. Osoby polecone muszą jeszcze spełnić warunki. O zarobku można mówić dopiero wtedy, gdy dostaniesz kasę na konto, a według regulaminu bedzie to dopiero w połowie sierpnia. Mam jednak nadzieję, ze osoby polecone spełnią warunki bo oferta nie ma sobie równych.

      Usuń
    2. He he no racja......trochę wyprzedziłem fakty, ale pomysł fajny więc pewnie stąd mój entuzjazm.

      Usuń
    3. Z własnej nieprzymuszonej woli dałeś się polecić, więc czulem się zobligowany do tego by jakoś się zrewanżować.
      Jest jednak takie powiedzonko: don't count your chicken, before they hatch...

      Usuń
    4. chickens :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...