czwartek, 16 kwietnia 2020

1000 zł + odsetki z kontem w CitiGold czyli alternatywa dla kurczących się ofert


Czarno kreśli się scenariusz dla oszczędzających. Obecne stawki jakie zobaczyliśmy w kwietniowych rankingach Polcana wydają się być ostatnimi z tych które wyglądają w miarę przyzwoicie. Co dalej?

Dalej spodziewamy się znaczących obniżek. Co więc można zrobić? Dziś przyjrzymy się niecodziennej ofercie Citi, który w swojej nowej promocji oferuje niemało, bo aż do 2000 zł. Wygląda to jednak zbyt kolorowo więc warto przyjrzeć się temu bliżej.



Oferta dotyczy prestiżowego konta CitiGold i zawiera dwie opcje: premię z 1000 zł i z 2000 zł. Ta druga odpada na start, bo wymaga trzymania zbyt dużej kasy na koncie, więc rozważyć warto tylko opcję z 1000 zł.

Promocja przeznaczona jest dla osób, które nie miały konta po 1 stycznia 2018 roku. Zakończenie promocji przewidziane jest na 30 czerwca 2020 roku, ale dostępnych jest tylko 150 wniosków.

Tutaj założysz konto by zyskać do 2000 zł

Do wyboru są są dwa konta: CitiGold Private Client lub CitiGold. W zależności od wybranego konta przysługuje nam nagroda 2000 zł lub 1000 zł. Co oczywiste warunek otrzymania nagrody również się nieco różni - choć znacząco w odniesieniu do kwoty.

Co trzeba zrobić aby otrzymać nagrodę?

1000 zł otrzymamy po założeniu konta CitiGold oraz spełnieniu warunków:
  • do 10 dni kalendarzowych od otwarcia konta należy podpisać regulamin promocji 
  • utrzymać saldo na rachunkach, co najmniej 400 000 zł w dwóch bezpośrednio następujących po dobie miesiącach - najpóźniej do ostatniego dnia 3 miesiąca kalendarzowego.
Natomiast 2000 zł otrzymamy jeśli założymy konto CitiGold Private Client oraz spełnimy warunki:
  • do 10 dni kalendarzowych od otwarcia konta należy podpisać regulamin promocji 
  • utrzymać saldo na rachunkach, co najmniej 4 000 000 zł w dwóch bezpośrednio następujących po dobie miesiącach - najpóźniej do ostatniego dnia 3 miesiąca kalendarzowego.
Średniomiesięczne saldo środków wyliczane jest z sumy środków znajdujących się na wszystkich naszych rachunkach prowadzonych przez bank. Dlatego środki możemy trzymać na koncie oszczędnościowym, aby nie marnować bez sensu takiej kwoty.



Oprocentowanie nie jest wysokie. Bank oferuje 0,8% do kwoty 200 tysięcy w przypadku konta CitiGold. Powyżej tej kwoty mamy już oferowane tylko 0,1%. Stawki są małe, ale rekompensuje je sowita premia, która zdecydowanie winduje stawkę w górę, więc można to potraktować tak jak oferty w Toyota bank.

Czy to ma sens? 
Zróbmy sobie krótką symulację. 
  • Getin przy swojej fajnej stawce 2,70% do kwoty 400.000 zł daje po miesiącu obecnie zysk na poziomie mniej więcej 729 zł miesięcznie
  • City przy swoich marnych stawkach daje około 110 zł za same odsetki, do tego dochodzi jednak 500 zł premii, jeżeli bierzemy pod uwagę skalę miesiąca. Różnica w tym momencie nie jest już aż tak duża.
Gdyby udało nam się skorzystać z polecenia konta w Citi, wtedy zysk już znacznie przerośnie Getin. Amerykanie oferują bowiem kolejny 1000 zł za skuteczne polecenie nowego klienta:)


Przy wyliczaniu salda w Citi nie są brane pod uwagę środki pochodzące z rachunków prowadzonych przez bank  z rachunków, których jesteśmy drugim lub kolejnym współposiadaczem. Nie wliczają się również środki w walucie euro.

Nagrodę pieniężną otrzymamy na konto najpóźniej do końca miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym spełnimy warunki.

Tutaj założysz konto by zyskać do 2000 zł

Do 31 maja 2020 roku, można wziąć udział również w promocji polecania konta Citi Gold. Za poleconego, który spełni warunki, otrzymamy 1000 zł nagrody. Aby polecić konto należy skontaktować się ze swoim bankowym opiekunem. 


Do kogo więc jest ta oferta? Moim zdaniem na dziś oferta wygląda średnio ciekawie i może zainteresować osoby, które posiadają znaczne zasoby gotówki. Jeśli wykorzystałeś wszystkie dobre oferty i nie masz gdzie dać nadwyżki, a nie lubisz spekulować, ta oferta może być alternatywą dla nadwyżek np. ponad 400k.

Z drugiej strony atrakcyjność tej oferty może rosnąć, jeśli faktycznie banki będą ciąć stawki jak RPP stopy procentowe. W maju lub w czerwcu, jeśli oferta ta nie wyczerpie limitu 150 wniosków, będzie wyglądać na pewno zdecydowanie inaczej.
Regulamin promocji 1000 powodów by otworzyć konto CitiGold

Regulamin programu poleceń

47 komentarzy:

  1. Ktoś wie jakie wymogi trzeba spełnić, żeby zaoferowali w banku millenium kartę kredytową platynową?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytam, bo dzisiaj oferowano mi kartę gold, ale ta mi się wizualnie nie podoba, natomiast platynową bym z chęcią przygarnął i zastanawiam się, czy bank ma jakieś konkretne wymagania co do możliwości starania się o nią. W sensie dochód lub aktywa w banku.

      Usuń
  2. To promocja dla biedaków,przecież każdy ma w skarpecie po kilkaset tysięcy :-D.

    OdpowiedzUsuń
  3. IB na nowe środki spadło do 2%

    OdpowiedzUsuń
  4. W ramach upychania środków chciałbym otworzyć w ING banku Konto Direct(promocja 160zł) + KO "OKO" na 2,5%/4M. Konto OKO na którym mi zależy szczególnie musi być założone do max. 6maja(środa). Zależy mi na max. późnym otwarciu tego konta "OKO" czyli najlepiej 6.05 np. w punkcie stacjonarnym ING Banku.
    1. Czy mogę założyć Konto Direct jeszcze w kwietniu i czy dla promocji 160zł musi być otwarte z linku online czy może być umowa zawarta w punkcie stacjonarnym?
    2. Czy mając już Konto Direct mogę w bankowości online otworzyć KO "OKO" ostatniego dnia promocji czyli 6.05, czy to otwarcie wymaga jakichś dodatkowych ceregieli?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OKO możesz otworzyć przez internet jak masz ROR. To napewno.Prawdopodobnie możesz też otworzyć ROR. Ja tak robiłem ale może coś się zmieniło. Otwarcie KO to chwila i jest widoczne.

      Usuń
  5. Jest taki problem: złożyłem dyspozycję wypowiedzenia karty kredytowej Citi Simplicity po czym ukatrupiłem kartę w przeświadczeniu, że jest to definitywny rozwód. Wkrótce zadzwoniła konsultantka z propozycją utrzymaniową polegającą na wyrobieniu kartą transakcji na 1000 zł przez 3 miechy i 10% cashbacku.
    Ponieważ propozycja wystąpiła z inicjatywy banku to moje pytanie jest takie: czy aby na pewno powinienem ponosić koszt wydania duplikatu karty w tym przypadku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 30 zł w plery zgodnie z topi, niestety.

      Usuń
    2. Mnie się wszystko zamyka w City około 23 kwietnia. Ale nic nie niszczę (ukatrupiam) do tego terminu, bo właśnie liczę na jakieś niebywale atrakcyjne propozycje:))

      Usuń
  6. Właśnie przelewałem z IDEI do mBanku (tam mam jeszcze do 27 maja - KO na 2,7%) ponad 200k. Nie dostałem żadnej propozycji lokaty Zawrotnej, ale też specjalnie na nią nie liczyłem. Jeszcze tylko w połowie maja wyfrunie z IB lokata na 3,2% i będzie u nich równiutkie 0 zł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy naprawdę myśliśz, że IDEA to czyta? Tyle tu już było Twoich komentarzy: "Zostanę jak dadzą 3,00", "jak nie dadzą żadnej propozycji to idę do millenium" itp.. Pzepraszam ale nie umiałem się powstrzymać. Bank patrzy na wpływy i bilanse a nie na jeden z tysięcy blogów.. Pewnie zaraz będzie odpowiedż, że czytają.. Może kiedyś ale z pewnością nie dziś. Ale i tak nigdy nie podejmują decyzji pod wpływem komentarzy.. Mechanizm jest zupełnie inny..

      Usuń
    2. Nawet nie biorę pod uwagę, że czytają to aktualnie w IB (choć kiedyś nawet Polcan spekulował, że tak było;) Jeśli chodzi o komentarze typu "zostanę jak dadzą..." - to mnóstwo osób tu tak komentowało i ja jedynie się pod tym podpisuję i w przeciwieństwie do niektórych - tak rzeczywiście robię. Idę tam gdzie jest lepiej. A bank rzecz oczywista robi tak jak potrzebuje. Nie chcę się powtarzać - odpłynie mu kasy to się do nas zgłosi, proste. Było tak wiele razy - będzie tak i niedługo. Nie musisz mnie pouczać - bo dobrze wiem, że akcja kredytowa strasznie spadła, a banki jeszcze dokładniej przyglądają się tym którym pożyczają, więc i kasy tak nie potrzebują.

      Usuń
    3. Nie spekulowałem, po prostu zdziwiło mnie jak pewnego dnia wszedłem do oddziału Idea bank, a przywitano mnie 'Oo bloger', zapytałem skąd o tym wiedzą, to odpowiedziano, że wiedzą to i owo. Oddziały były puste, jak zwykle zresztą, ale atmosfera bardzo przyjemna:)

      Usuń
    4. No proszę jest nawet potwierdzenie, że rzeczywiście tak było, a tu są osoby małej wiary i w to nie wierzą ;)

      Usuń
  7. Odnoszę wrażenie, że trochę się obrażacie na Idea Bank, że zamiast 3,2% nie dają wam 3,5%. "Wyfruwając" z banku liczycie, że szantażem ekonomicznym wymusicie od banku wyższe %%%. Uciekniesz na KO maksymalnie do wakacji, a później wrócisz do Idea Banku po to co rzucą. Toż te KO do wakacji też padną na 0%. Póki Idea istnieje to płaci najnajwięcej na rynku nawet jak płaci 2% i nie ma się co obrażać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Anonimowy godz.8:48
      Ty chyba żartujesz? To nie jest obraza - tylko czysta ekonomia. Idę tam gdzie mam lepiej - proste. Czy Twoim zdaniem miałbym teraz pozostać w IDEI - gdzie moje środki nie kwalifikują się teraz jako nowe? Musiałbym więc założyć lokatę na 3 m-ce i 1,6%. Śmiech na sali - podczas gdy mam jeszcze 3 oferty KO na 2,7%! Z jednym masz rację, szantaż tu już wielokrotnie pomógł ;) Jak wypłynęło im sporo kasy - to musieli zaproponować coś lepszego i wtedy się do nich wracało. Obstawiam, że właśnie tak będzie od połowy maja kiedy kończyć się będą te lokaty na 3,2% 2 m-ce - bo jak widzę kończące się roczne na 3,5% nie robią na nich większego wrażenia. Jestem cierpliwy. Będę miał teraz gdzie trzymać na KO 2,7% do połowy wakacji i jeśli wtedy IDEA będzie coś ciekawego miała w ofercie - to oczywiście do nich wrócę. Proste reguły rynkowe.

      Usuń
    2. Tom, a nie rozważałeś jednak przeniesienia jakiejś części oszczędności w EDO/COI czy przyszle kronabondy? Stopy procentowe i lokaty poniżej inflacji to masz jak w banku nomen omen przez lata. Może nie trzeba się rzucać z zakupami teraz, ale jak inflacja zacznie się obniżać to chyba jeszcze dokupię COI chyba że znajdzie się jakaś nieruchomość do kupienia okazyjnie to wtedy wszystko posprzedaję i cześć.
      Niestety kiszenie teraz kasy w bankach to sadomasochizm. Też lubię okazje i wisienki, ale jak skończy się 3% w IB to raczej nie będę już się rzucał na jakieś ochłapy po 2%. Fundusze najniższego ryzyka są ekstremalnie przecenione. Nigdy w historii to się im nie przytrafiło aby miały miesięczną stratę ~2%. Ja powoli sobie to dokupuję choć ostrożność wskazana. W ogóle fundusze długu koprpo wyglądają jak po przejeździe walca drogowego. W perspektywie dłuższej stanowią okazję, ale obecnie i tak trzeba do nich podchodzić z ostrożnością.
      Jest trochę kierunków. No niestety, takie czasy Glapiński wyprodukował inflację, ściął stopy i w efekcie wyprodukował najniższą realną stopę procentową na świecie. To jest po prostu skrajnie nieodpowiedzialne i zwyczajnie podle wobec posiadaczy oszczędnosci. I tak polityka będzie niestety trwała jeszcze długo a ta RPP udowodniła ze jest zdolna do posunieć ekstremalnych. Co innego realna stopa -1% w Niemczech a co innego -4% w Polsce
      MM

      Usuń
    3. jak wyżej do komentarza z 5.55.. Zadzwoń do IDEI, zapytaj o ofertę indywidualną a nie takie strojenie fochów.. Miałkie to jest i nic nie wnosi.. Informujmy się o produktach, promocjach a nie dzielmy się swoimi oczekiwaniami czy pobożnymi życzeniami..

      Usuń
    4. Masz rację z tymi regułami rynkowymi ale... gotówka bankom potrzebna jest wyłącznie do akcji kredytowej, która obecnie nie istnieje i może się do końca roku nie podnieść. Dlatego banki obniżają %depozytów do zera bo nie mają szans złapania klientów na kredyty. To też jest reguła rynkowa ale od strony banku.

      Usuń
    5. Do Anonimowy 17 kwietnia 2020 11:11
      Nie mam najmniejszego zamiaru dzwonić do IB, wisieć pół godziny na tel. - aby się do nich dodzwonić, "płaszczyć się i błagać" - aby dali mi łaskawie 0,1 procenta więcej niż mi przysługuje. Przeczytaj jeszcze raz uważnie co napisałem. Mam jeszcze 3 różne oferty KO na 2,7% w innych bankach i tam pójdzie kasa, a nie do IB na 1,6%! Oni jej nie potrzebują - rozumiem, więc ją przenoszę. PS Piszesz trochę jak zdesperowany pracownik IDEI- jak obserwuje co się dzieje na rynku. IDEA nigdy nie będzie przeze mnie traktowana jak inne banki - bo podobnie jak w przypadku Getina tylko korzystałem i dalej korzystam na ich problemach - taki klimat ;)

      "Informujmy się o produktach, promocjach a nie dzielmy się swoimi oczekiwaniami czy pobożnymi życzeniami.."

      Pozwolisz, że nie Ty będziesz decydował o czym ja lub inni w komentarzach będą się informować. Nikt przecież nie karze Ci tego czytać.

      Usuń
    6. "Póki Idea istnieje to płaci najnajwięcej na rynku nawet jak płaci 2% i nie ma się co obrażać."

      Ale ja się nie obrażam, tylko zabieram od nich pieniądze i lokuję u tych, którzy dają więcej.
      W tej chwili nawet Alior czy ING dają 2,5 na rachunkach oszczędnościowych. Idea jest bankiem wysokiego ryzyka, bankiem o złej reputacji, i zawsze musi dawać więcej niż inne banki, jeżeli chce dostać kasę. Jak daje mniej, tzn. ze mojej kasy nie potrzebuje. To ja także nie potrzebuję ich z takim niskim oprocentowaniem. Ja się na nich nie obrażam, tylko są mi w takiej sytuacji "na wała" potrzebni.

      Usuń
    7. Do MM
      Całkowicie zgadzam się z tym co napisałeś. Zresztą z większością Twoich wypowiedzi tu na blogu - bo wypowiadasz się dość długo, ale przynajmniej rzeczowo ;)
      W obligacjach skarbowych już siedziałem - i były to czasy, że dawały one lepszy procent niż lokaty bankowe i to nawet obligi stało-procentowe. Przyznam szczerze, że już wielokrotnie zastanawiałem się nad tym czy nie wrócić do nich i wcale nie jest przesądzone, że tak nie będzie ;) Przy czterolatkach jednak "przeraża mnie" ich długość (nie chciałbym mrozić kasy na aż tyle, a wcześniejszy wykup prawie niweluje ich cały zysk) a dodatkowo istnieje groźba w kolejnych latach deflacji, która spowoduje, że przy obecnej emisji dostanę tylko (a może aż;) 1,25%.

      Usuń
    8. Rzeczywiscie - jak masz zamiar sprzedawać po 2 latach przy możliwej deflacji w przyszłym roku to trochę bez sensu. ja przynajmniej mam za dwa lata już 6.5% na COI wiec coś tam by zostało po odjęciu opłaty. Gorzej z EDo, a dziś już mama się pytała co robić moimi i jej oszczędnościami. Obawiam się bardzo tego co będzie z inflacją po kryzysie i tego co stanie się z rynkiem nieruchomości. Możliwe że w tym roku będzie ostatni gwizdek na kupno nieruchomoci za jakieś relatywnie duże oszczędności. Po ilości wpisów z zapytaniami o ceny sądzę ze ludzie stoją w blokach zeby wykupić rynek. przynajmniej w dużych miastach. jakos nie uśmiecha mi się kupno mieszkania pod wynajem bo wiem ile mnie zdrowia kosztowały przepychanki z wynajmującymi-kretynami, ale chyba nie będzie lepszej możliwości do przeniesienia wartości pieniędzy w czasie. Ja zrobiłem duży błąd że w ciężkiej chorobie zdecydowałem się sprzedać jedno. Teraz dzięki Glapińskiemu i idiotom-analitykom wróżącym wzrost stóp w długim okresie pluję sobie w brodę, ale to był czas kiedy jeszcze nie siedziałem głębiej w makroekonomii :-) Z drugiej strony o kredyt teraz będzie trudno, Ukraińcy wyjechali więc rynek musi przystopować. A co potem? Jak pisałem - tłum stoi w blokach.
      MM

      Usuń
    9. "...ja przynajmniej mam za dwa lata już 6.5% na COI wiec coś tam by zostało po odjęciu opłaty"
      Trzeba przyznać, że dobrze trafiłeś z tą indeksacją inflacją ;) Nawet jak je dotrzymasz do końca - to będzie dobrze. Wcześniej pytałeś o korona-obligacje. Spekuluje się, że mają być one na aż 5 lat i co chyba dla mnie je przekreśla, emitentem ma być PFR, a nie Skarb Państwa :( Co do nieruchomości zamieściłem swój pogląd na ten temat prawie w tym samym czasie co Ty MM w komentarzu poniżej.

      Usuń
    10. Rynek nieruchomości jest rynkiem niepłynnym. Tam wszystko odbywa się znacznie wolniej i to że teraz ludzie biegną z kasą kupować mieszkania może się szybko zmienić jak zobaczą ze to co kupili nagle tanieje. A to wymaga czasu. Coraz częściej czytam o tym że może być wprowadzony podatek katastralny. Trudno dyskutować czy a już na pewno w jakiej formie, ale on na pewno sotudziłby trochę rynek a dodatkowo koronabondy tez ściągnęlyby kilka miliardów z rynku. W długim terminie jednak nieruchomosci będą dobrą lokatą kapitału. jak zawsze chyba poza okresem wojen :-)
      MM

      Usuń
    11. @MM a ja doszedłem do wniosku że trzeba życ z dnia na dzień. Jak tylko otworzą granicę, to jak Polcan musze trochę oblatać świat, Ameryka Łacińska, Stany, Australia. I nadszarpnąć te moje oszczędności. Jak zrobie sie dziadem to i tak po co mi kasa, tylko dla dzieci i wnuki ? To już bezsens dla tych 1-2% trzymać pieniądze w bankach, gdzie jeszcze robią ci łaskę jak chcesz wypłacić walutę, bo mają mało tej waluty w gotówce.
      Katastrat wprowadzi nie tyle rząd co samorzady, bo są zadłużone na potęgę. Choćby w gdańsku jest dużo instytucji publicznych do utrzymania przez nasza mądrą panią prezydent. Centrum Solidarnosci 10 mln na mc. Muzeum 2.W św. I tak dalej. Zwalamy wszystko na rząd ale ci z drugiej opcji to taka sama patologia. To wszystko ludzie, chciwi i pazerni. Dlatego pozwiedzam świat. Tak jak mówi MM, mieszkanie na wynajem to też nie moja bajka. Wynajmowałem już i masz albo pecha albo fuksa. Jak pecha to zamiatasz po wynajmujących i ze 2 lata przy naszych wydajnych sądach. Mam 4 dychy na karku, męczy mnie to już wszystko. Chyba nadszedł koniec z oszczędzaniem na lokatach :)

      Usuń
    12. Popieram. Przyznaję, że w tym roku szykowałem się na wzięcie bardzo długiego urlopu w pracy i objechania świata wzdłuż i wszerz. Przygotowania do tego spowodowały zwłokę w planach i pierwszych wpłatach, które zwykle robiłem w okolicach lutego. Jak się okazało dobrze się stało, że zwlekałem, bo firma z którą jechałem w ubiegłym roku zdążyła już upaść, więc gdybym powtórzył w tym roku to co robiłem w latach ubiegłych musiałbym się starać o zwrot kasy.
      Zresztą brat, któremu zamawiałem bilety lotnicze już dostał informację, że loty na maj zostały odwołane...
      Na razie nici z wyjazdu, tym bardziej, że od 20 marca wprowadzono wizy do Japonii:(

      Usuń
  8. Duże spadki na lokatach w Nest banku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się nie mogę doczekać. Otrzymać 0.05 % brutto za trzymanie 4 milionów przez 2 mc. Po prostu oferta której nie można się oprzeć :-)
    MM

    OdpowiedzUsuń
  10. Przelew do Mille z IB kwota 80 tys, i nie bylo propozycji Zawrotnej. Chyba nadal są zapchani.

    OdpowiedzUsuń
  11. To nie jest kwestia zapchania tego czy innego banku, tylko padła akcja kredytowa i po co bankom gotówka!
    A druga kwestia, że wszystkie banki w wyniku zmowy cenowej mają nieoprocentowaną gotówkę bo gdzie uciekniesz? do skarpety czy w akcje, a może w nieruchomości, których też nikt nie chce...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "...a może w nieruchomości, których też nikt nie chce..."

      I właśnie o to chodzi. Liczę, że właśnie tak będzie i chociaż trochę ich kosmiczna i oderwana od rzeczywistości cena m2 spadnie. Póki co jednak tak nie jest - bo czytałem wczoraj artykuł, w którym napisano, że zainteresowanie nieruchomościami właśnie nie spadło, a stało się wręcz odwrotnie. To pewnie będzie nowy kierunek lokowania kasy z kiepsko oprocentowanych lokat bankowych i niestety nie spowoduje dużego spadku cen mieszkań, ale czas pokarze...

      Usuń
  12. Jaki jest limit przelewu z mbanku? lub gdzie to można sprawdzić? 14 maja kończy mi się promocyjne oprocentowanie na koncie intensive. Rozumiem, że żeby uniknąć opłat za konto (prawie 50 zł), to w maju i czerwcu muszę przelać tam 7 tysięcy. Bo ewakuacja środków nastąpi jak tylko skończy mi się promocyjne oprocentowanie. Natomiast wypowiedzenie umowy złożyć jakoś w maju, żeby konto zamknęło się w czerwcu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dla pewności przelej te 7k w tych miesiącach. Kiedyś dowiadywałem się też, że nie musi to być jednorazowy wpływ, a tylko suma przelewów w danym miesiącu.
      Moja promo kończy się w mBanku 27 maja i zastanawiam się co zrobić? To mój główny bank, więc albo będę przelewał po te 7k co miesiąc, albo przekształcę z powrotem na eKonto osobiste - gdzie jedna płatność kartą/BLIKiem zwalnia z opłat ;)

      Usuń
    2. TomTom skoro jest to twój główny bank to czy konto intensive zakładałeś przekształcając dotychczasowe konto w mbanku? bo jeżeli tak to jeśli dobrze pamiętam to była promocja, półrocznej darmowości tego konta, bez warunków. Sam żałowałem, że nie otworzyłem najpierw ekonta osobistego i nie przekształciłem go w konto intensive.

      Usuń
    3. Dokładnie tak było. Przekształcałem konto na INTENSIVE w promocji i mam je jeszcze do końca czerwca darmowe. O "tricku" z zakładaniem najpierw zwykłego konta - aby je później przekształcić dla 2,7% na KO podpowiadałem Wam w komentarzach właśnie wtedy i wiem, że część z Was z tego skorzystała. Nie sądziłem, że tak szybko nadejdą czasy, że takie 2,7% będzie aż takim rarytasem ;)

      Usuń
    4. Czy jest jeszcze możliwość przekształcenia konta w mbanku na Intensive i dostać 2,7% na koncie oszczędnościowym?

      Usuń
    5. Przekształcić niby możesz, ale nic to nie da - ponieważ promocja na 2,7% na KO już dawno się skończyła :(

      Usuń
    6. Podobnie do wymogów w mBanku. Ponieważ na dwie wiadomości wysłane do City (z konta mojego i męża) dostałam zupełnie inne odpowiedzi (nie pobierają opłat/pobierają opłaty) na wszelki wypadek w okresie zamykania wszystkiego poprzelewałam te "wymagane" 5.000,00, żeby uniknąć drakońskich haraczy. Jedno wiem - jeśli się to wszystko skończy a ja będę "aktywna" - nigdy więcej banków, które "czyhają" na mniej świadomych klientów, ustalając tak horrendalne opłaty. Nawet jeśliby to były "wyjątkowe" promocje - po prostu nie lubię złodziei.

      Usuń
    7. Z tymi "złodziejami" mocno przesadzasz... nie czytasz tabel opłat za czynności bankowe tylko skupiasz uwagę wyłącznie na tabeli "wyjątkowego promocyjnego" oprocentowania i stąd Twoje nieuzasadnione roszczenia. Ty "czyhasz" na wisienki, banki czyhają na "mniej świadomych klientów"...

      Usuń
  13. do TomTom 17 kwietnia 2020 10:12 Także uważam, że wkrótce w Idea Bank zmieni się in plus. Przecież całkiem niedawno na nowe środki była tam na 1,9%. Wolno uznać, iż specjalnie obniżają co kilka dni oprocentowanie, aby zainteresowani myśleli, że to, co jest obecnie, jest nader atrakcyjne. Wszak jutro może być jeszcze niższe oprocentowanie. Zatem trzeba założyć lokatę. A wiadomo, nie zawsze już założoną lokatę opłaca się zrywać, nawet gdyby zaproponowano później lokaty lepiej oprocentowane. Odnośnie do lokaty zawrotnej. Wychodzi na to, iż była ona w ofercie przez około tydzień miesiąc temu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak jak napisałeś. W IDEI trzeba polować na okazje - bo takie potrafią się nie utrzymać nawet 1 dnia, ale są. Przeważnie przy masowej ewakuacji kończących się dobrze oprocentowanych lokat i trzeba się na nie załapać. Teraz też pewnie tak będzie, ale o 3,2 czy 3% możemy już chyba niestety tylko pomarzyć... :(

      Usuń
  14. Szanowni Państwo. Dobijamy KO na kończące się 2,5-2,7% i zjeżdżamy na wisienki poniżej 2%.
    Jak czytam, że pandemia potrwa 2 lata to wszystko si roz.....li w trymiga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Skończyła mi się dwuletnia lokata na kwotę 60tyś zł z oprocentowaniem 3%. Według moich obliczeń powinno być 2916zł odsetek a dopisali 2960,52zł. Prawdopodobnie zastosowali roczną kapitalizację odsetek a nie na koniec okresu plus 1 dzień więcej ponieważ luty miał 29dni ale i tak nie do końca mi się to zgadza.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam pytanko odnośnie KO w Millennium. Na 14.03 miałem łącznie na wszystkich kontach 0 zł. 1.04 uruchomiłem lokatę urodzinową i na dzień 17.04 moje saldo wynosi 10 tys. Jeśli uruchomię tą nową promocję 24.04 przelewając na KO np. 1 zł to 1.05 po przelaniu tych 10 tys. na KO gdy zakończy się lokata urodzinowa będą zaliczone do nowych środków ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja traktuję EDO jak konto oszczędnościowe o długim terminie - gdybyś korzystał z lokaty bankowej i zerwał ją przed terminem, utraciłbyś 100% odsetek,im później dokonasz przedterminowego wykupu, tym mniejsze znaczenie ma opłata za przedterminowy wykup, ponieważ jest ona ustalona kwotowo, a nie procentowo.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...