wtorek, 23 kwietnia 2019

120 zł do zgarnięcia w promocji Młodzi mogą więcej


Dużo nowości kont z premią w tym tygodniu. Po omówionych już poniedziałek 100 zł w Paribasie, 200 zł w Millennium oraz wtorkowym 100 zł w Nest w środę pojawia się kolejna premia za otwarcie konta. 

Tym razem jednak adresatem są młodzi, którym dodatkowa kasa zawsze się przyda. Do zgarnięcia jest 120 zł za otwarcie konta w mBank, a warunki są łatwe. Jak zwykle w przypadku młodych.


Kto może zgarnąć kasę? Definicja 'młody' różni się w bankach. Z reguły górną granicą wiekową jest 26 lat, ale w przypadku mBanku jest niestety krócej o dwa lata. Do tego trzeba nie tylko mieć max. 24 lata, ale dodatkowo nie mogą posiadać ani ror ani KO w mBanku od 1 stycznia 2017.

Tutaj zgarniesz 120 zł za konto dla młodych w mBank

W przeciwieństwie do innych promocji ta oferta ma potrwać długo bo aż do 29 sierpnia 2019. mBank w przeciwieństwie do Nesta czy Paribasa raczej nie skraca czasu promocji, więc tym razem spieszyć się nie trzeba. Chyba, że ktoś potrzebuje kasę jak najszybciej by się wyszaleć;)




Co trzeba zatem zrobić? 
W zasadzie wyjaśnia to powyższy screen. Warunki są w sumie trzy:
  • zapłacić 2x telefonem
  • wykonać 2 przelewy na telefon
  • posiadać aktywny cel oszczędnościowy
Jak widać mBank stawia na przyzwyczajanie swoich klientów od młodych lat do korzystania z bankowości za pomocą telefonu, a nie kompa. Chociaż mam poinstalowane apki, to i tak wolę korzystać z kompa przy bankowości, ale w promocjach raczej będzie to szło w drugą stronę.

Trzeci warunek polega na wyborze sposobu oszczędzania

Na powyższe, łatwe warunki mamy czas nieco powyżej miesiąca. Dla banku liczy się miesiąc w którym otwarliśmy konto plus cały kolejny. Więc jak otworzymy konto jeszcze w kwietniu, to do końca maja mamy czas na spełnienie warunków. W czerwcu za to bank nagrodzi nas premią 120 zł.


Konto jest oczywiście darmowe co w przypadku młodych stało się od dawna normą. Dotyczy to nawet wypłat ze wszystkich bankomatów w Polsce, co dla starszych użytkowników normą już nie jest.

Tutaj zgarniesz 120 zł za konto dla młodych w mBank

Słowem mamy promocję, z której warto skorzystać zgarnąć premię i zamknąć konto. Im szybciej zamkniemy konto, tym szybciej będzie można skorzystać z kolejnej premii, nawet jeśli to już nie będzie promocja dla młodych.



Regulamin promocji Młodzi mogą więcej w mBank

10 komentarzy:

  1. za kilka dni kończy mi się lokata w Getin na 3,9%. Ustawiłem jako odnawialna i dostałem informację, że odnowi się na 2,9%. to niestety za mało i najpewniej będzie ewakuacja do IB na 3,5%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dniu dzisiejszym robiłem przelew z Getin do Ideii, ukazała mi się oferta specjalna podwyższenie oprocentowania KO na 3.30% na 3 m-ce. Ostatnia edycja skończyła mi się 15.04.2019r. i nie łapałem się na XIX edycję z oprocentowaniem 3,40%, która obecnie jest dostępna do 19.05.2019r.

      Usuń
    2. Mi już się skończyła. Przy przelewie do IB zaproponowali właśnie te ich marne 2,9% - dlatego teraz kasa pracuje na 3,5% w Idei. Część na Zawrotnej 3 m-ce, a część na nowe środki 1 rok. W Getinie mam teraz równiutkie 0zł ;)

      Usuń
    3. Na rok? Chyba nigdy nie miałem takiej lokaty, najdłużej trwała 8 miesięcy i przez połowę tego czasu denerwowałem się, że żal jej zerwać, bo w międzyczasie pojawiły się nowe okazje.
      Już jest taka okazja, lokata wiosenna, na które od dziś zacząłem ewakuować swoje środki.
      https://moneyafterhours.blogspot.com/2019/04/lokata-wiosenna-na-350-w-idea-bank-dla.html

      Usuń
  2. W IB pojawiła się wiosenna 3,5%/3M z możliwością zerwania.

    OdpowiedzUsuń
  3. IB daje dziś 3,5% na wiosennej chyba bez żadnych warunków.

    OdpowiedzUsuń
  4. I ta wiosenna w dodatku z możliwością zerwania bez utraty odsetek. Znowu szorują po dnie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wysokie odsetki, wysokie ryzyko! Czym to się skończy? Rok temu o tej porze zaczęła się panika i ucieczka z giełdy, czy teraz będzie powtórka?
    Dobrze, że dali tylko na 3M i z możliwością ucieczki. Ale przecież jakby coś to nieszczęście nie przyjdzie za dnia tylko nocą i zerwać nie będzie jak. Tylko nie pocieszajcie BFG, bo to gówno puste jak bęben turecki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twój 'optymizm' jest rozwalający.

      Usuń
  6. Człowieku , za żadne skarby świata Pis nie może sobie pozwolić na upadłość likwidacyjną banku Leszka Cz. Co najwyżej PKO przejmie go za 1 zł. BFG przerabiałem już kilka razy i zawsze dostawałem pełny zwrot. Niepanikuj.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...