środa, 3 kwietnia 2019

350 do RTV Euro AGD za darmową kartę w Citi


Nowy miesiąc to jak zwykle czas na nowe promocje. Po odświeżeniu ofert w IB oraz ING czas na coś nowego. Tym razem z nową ofertą wyszedł Citibank, który za swoją jedyną w Polsce darmową kartę daje na start 350 zł do popularnego sklepu RTV Euro AGD.

Karta Citi to coś co każdy wisienkowicz mieć powinien. Sam przekonałem się do niej na tyle, że po premii na start i symulacji jej zamknięcia dla dodatkowej premii zachowałem ją sobie na dłużej, skoro daje zarabiać.


Nowi klienci do wachlarza promocji tej karty dostają nową: 350 zł na zakupy w RTV Euro AGD. Nowy dla Citi to taki co nie miał karty od 1 stycznia 2016. Strasznie długa ta karencja bowiem wynosi już grubo ponad 3 lata...

Tutaj zgarniesz 350 zł na zakupy do RTV Euro AGD za darmową kartę

Promocja ma potrwać do 14 maja 2019 i znając Citi tak właśnie będzie. Przy składaniu wniosku jak zwykle należy wyrazić zgodę na komunikację marketingową, ale muszę przyznać, że jakoś nie otrzymuję nachalnych telefonów od Citi mimo iż kartę posiadam już od dość dawna:)




Co trzeba zrobić by zgarnąć nagrody?
Przede wszystkim zarejestrować się do programu Priceless Specials. Domyślnie karta nie jest podłączona do tego programu, i przez długi dokonywałem zakupów bez połączenia z Priceless Specials. Dopiero niedawno dołączyłem do niej,  przy czym Citi informuje, że czas na przyłączenie wynosi 4 dni, warto więc zrobić to od razu.

Potem możemy już robić zakupy. Wymagane jest to samo co w T-mobile
  • zrobienie zakupów na 500 zł na miesiąc
Za zakupy na tę kwotę dostajemy 7000 punktów. Wystarczy powyższe zakupy robić przez 3 miesiące by uzbierać 21.000 punktów, które można wymienić właśnie na 350 zł do RTV Euro AGD.

Dla porównania, za 3 miesiące płacenia kartą kredytową w T-mobile też na kwotę 500 zł na miesiąc dostaniemy w sumie 75 zł czyli dużo mniej. Tyle że w T-mobile można tę operację ciągnąć latami, zaś w Citi premiowanie trwa tylko przez 3 miesiące. 



Karta w Citi ma też tę przewagę nad T-mobile, że to całkowicie darmowa karta. Nie ma opłat za wydanie czy użytkowanie, zaś w T-mobile musimy wydać rocznie 15.000 zł by karta była darmowa na kolejny rok.  

Z tego właśnie powodu nie mam zamiaru zamykać karty w Citi. Wiadomo, że większe płatności można płacić dwiema kartami, więc jeśli dokonuję zakupu większego niż limit na karcie w T-mobile, dzielę płatności na kartę T-mobile oraz Citi.

Należy jednak pamiętać, że w Citi nie wolno nam nadpłacać karty co jest ewenementem wśród kart. Za tę czynność Citi paradoksalnie pobiera opłatę tłumacząc, że karta to nie konto i nie wolno tutaj mieć kasy większej niż dostępny limit.

Innymi słowy jak macie limit na 3000 zł a robicie zakup na 5000 zł, to wpłata brakujących  2000 zł na kartę skutkuje w Citi naliczeniem... kary. Nie ma tego w T-mobile, ale po to mamy wiele kart by większe płatności rozbijać na kilka kart.

Dzięki temu oczywiście możemy liczyć na darmowy kredyt dzięki grace period jaki posiada każda karta kredytowa. Citi po każdej płatności powyżej 100 zł kusi rozłożeniem spłaty na raty, ale nie dajmy się na to nabrać, bo tutaj zapłacimy już niepotrzebne odsetki.

A po co? Wszak to my mamy zarabiać na banku a nie bank na nas. Jeśli karta ma być darmowa musimy spłacać całość w podanym terminie. Każda karta ma do ponad 50 dni darmowego użytkowania kredytu według zasad grace period, z czego korzystam już od wielu lat:)

Nagroda będzie przekazywana w 3 częściach czyli na bieżąco za spełnienie warunku płatności 500 zł w każdym miesiącu. Nagrody będą widoczne po zalogowaniu na stronie programu pl.priceless.com

Tutaj zgarniesz 350 zł na zakupy do RTV Euro AGD za darmową kartę

Przypomnę, że kto planuje wyrobić sobie kartę w Citi ma jeszcze możliwość skorzystania z promocji ze smartfonem Xiaomi Redmi 6a. Alternatywna promocja potrwa jeszcze tylko przez 3 tygodnie do 24 kwietnia szczegółowe info znajdziecie na PP1.

Hit 2019 dostępny jeszcze przez trzy tygodnie

Regulamin promocji omawianej w powyższym artykule
Regulamin Programu Priceless Specials
Regulamin kart kredytowych w Citibank

11 komentarzy:

  1. Ile się czeka na otrzymanie karty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałem dość długo bo około 3 tygodnie.

      Usuń
    2. Ja czekam już ponad 2 miesiące, co tylko mnie przekonuje żeby uciekać z Citi zaraz po odebraniu (mam nadzieję) telefonu.

      Usuń
  2. Czy w stantander da się przelać większe kwoty? Bo skończyła mi się lokata zakładana jeszcze w deutche banku i okazuje się, że przez internet można przelać tylko 25 tysięcy złoty. Ewakuacja środków zajmie w takim razie parę dni. Co za bank.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można do 125tyś ale limit możesz zmienić w placówce banku

      Usuń
    2. Mozna dowolna kwote przelac. Limity powyzej 25.000 mozna ustawic ale tylko w placowce/oddziale banku

      Usuń
    3. Mozna dowolna kwote przelac. Limity powyzej 25.000 mozna ustawic ale tylko w placowce/oddziale banku.
      POza tym nie narzekaj "co za bank", bo w takim Millennium masz sztywny limit 50.000zl i nie zmienisz go chocbys nawet pocalowal samego prezesa w ....

      Usuń
    4. Byłem w banku okazało się, że jest to placówka i limitu nie można zmienić. Tylko w oddziale. Nawet nie mogę konta zamknąć, bo też muszę jechać do oddziału. Jak spytałem o lepsze oprocentowanie to Pani powiedziała, że oddziale mogą mi zaproponować coś lepszego powyżej 1 %. Śmiech na sali. Tylko, że w millenium łatwo ten limit obejść. A tutaj jak nie masz oddziału w mieście jest już problem.

      Usuń
    5. Zamknąłem dzisiaj konto w Santander. Wczoraj udało się bez problemów zrobić przelew na te 25 tysięcy, dzisiaj natomiast przestały dochodzić do mnie smsy autoryzacyjne. Bank przerzuca winę na operatora, operator na bank. W każdym razie bank przyjął moją reklamację na ten fakt, a facet na infolinii stwierdził, że mają na rozpatrzenie 15 dni. Co zmusiło mnie do tego, że pojechałem do innego miasta do oddziału zamknąć konto i wypłacić pieniądze pozostałe po lokacie którą otworzyłem jeszcze w Deuche bank. I nie powiem w oddziale bez problemu Pani zleciła przelanie pieniędzy na inne konto, w dodatku zamknęła mi konto od ręki. Nawet się zdziwiłem bo konto zostało zamknięte z dniem dzisiejszym bez okresu wypowiedzenia. Ogólnie moja przygoda kończy się szczęśliwie, ale drugi raz już tutaj nie wejdę. I jeszcze się dowiedziałem, że byłe placówki WBK przejęte przez Santander działają jako inny podmiot. To znaczy że niby działa pod tą samą nazwą, ale jest to inny bank. Czyli de facto mamy 2 banki i dlatego w takich placówkach nie można sporo rzeczy załatwić.

      Usuń
  3. Ustawianie sztywnych limitów przez banki to nic innego jak nielegalna restrykcja dostępu do pieniędzy. Santander mi też uniemożliwił jednorazowy przelew i mając 300 tys zajeło mi 11 dni zabawa w przelewy. Nigdy wiecej Santander.

    OdpowiedzUsuń
  4. Warto napisać, że w połowie marca wprowadzili opłatę za doładowanie Revoluta w mało fajny sposób... stracili klienta

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...