wtorek, 9 kwietnia 2019

Nowe ale gorsze konto w ofercie Paribasa


Paribas wręcz galopuje ze swoimi promocjami konta. Do tej pory każda oferta była mniej lub bardziej udana i warto je było polecać. Tym razem jednak mamy coś czego polecić się raczej nie da.

Przyzwyczailiśmy się do tego, że banki oferują promocje w której można zgarnąć fajną premię i to czy skorzystamy z danej promocji czy nie sprowadzało się do warunków jakie trzeba było spełnić. Ostatnimi czasy przodował w tym Paribas.


Tymczasem dziś dostałem informację o starcie nowej 'promocji', którą trudno nazwać promocją. Możecie sobie ją zresztą zobaczyć sami i ocenić.

Najnowsza propozycja Konta z kartą otwartą na dzisiaj

Nie mamy tutaj żadnej dodatkowej premii. Jest jedynie konto za zero czyli brak opłat za prowadzenie rachunku. W przypadku opłaty za kartę debetową też niby zero, ale mamy już tutaj odnośnik do informacji o wymaganiu jednej płatności.

Z tego co się dowiedziałem, nowe konto ma zastąpić dotychczasowe konto Optymalne, które funkcjonowało bez zarzutu i nie było się tutaj do czego uczepić. Jak widać ta idylla zaczyna się kończyć.

Można by powiedzieć, że w ten sposób Paribas powiela wymagania Getin i Millennium, które wymagają jednej płatności kartą za darmowość konta. Ale Paribas i tak wychodzi na tym gorzej bowiem zieloni i bordowi mają wszystkie bankomaty za darmo, zaś Paribas premiuje tylko bankomaty własne oraz Planet Cash, chociaż w tym drugim przypadku nie dotyczy to wypłat... BLIK, za co zapłacimy aż 5 zł.

Wygląda więc na to, że mamy pogorszenie oferty w dość popularnym ostatnio banku. Nie jest to jeszcze jakaś tragiczna zmiana, ale bez wątpienia zmiana na gorsze:(

7 komentarzy:

  1. Mozna robic 1 platnosc, ale musi byc cos dodane albo dobrze oprocentowane KO albo premia za niezbyt wygorowane warunki, inaczej nikt z "grupowiczow" nie bedzie otwieral kont w tym banku. Darmowosc to ja mam pelna z dawnym kontem WJ Aliora (za przelewanie 2500-latwe do spelnienia), takze nie szukam konta podstawowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z informacji jakie dostałem to właśnie konto będzie promowane w przyszłych promocjach. Na KO raczej nie ma co liczyć, bardziej kasę za otwarcie konta.
      Co do 1 płatności to ok, da się zrobić, ale już bankomaty odpadają. Ja akurat potrzebuję dużo kart by wypłacić większą gotówkę, bo limit na karcie to zwykle tylko 10k, ale muszą to być wszystkie bankomaty w kraju za friko, a nie tylko paribasowski.

      Usuń
  2. BGZ to porażka, ile reklamacji się opisałam, bo był problem że przechowywali moje dane w Planecie i nie mogłam się zarejestrować w promocji, kiedy w końcu się zarejestrowałam po wielkich bojach - to wczoraj robiłam przelew z Santadera , express elixir - własnie do BNP i oczywiscie nie doszedł ten przelew mimo iż był natycnmiastowy. Zaznaczę że w tym samy czasie robiłam inne przelewy express i wszystki doszly do innych banków, rozmawial tez z konsultantem Santandera i zapewniał że od ich strony wszystko jest ok, przelew wyszedł, ale nie doszedł....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "...to wczoraj robiłam przelew z Santadera , express elixir - własnie do BNP i oczywiscie nie doszedł ten przelew mimo iż był natychmiastowy."

      To akurat nie wina BNP Paribasa - tylko Santandera, który wczoraj miał "małe" problemy z przelewami expresowymi. Moja dziewczyna puszczała wczoraj dwa ekspresy z Santandera i żaden z nich do teraz nie doszedł :(

      Usuń
  3. puszczałam wczoraj w podobnym czasie kilka express elixirów i wszystkie doszly do innych banków, tylko nie do BGZ... konsultant Santandera też potwierdził, że wyszło i powinno być ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "konsultant Santandera też potwierdził, że wyszło i powinno być ok. "

      Nam też to powiedział, tylko że exspress elixiry do mnie (mBank) i do jej koleżanki (Getin) dotarły dopiero dziś o normalnej porze 1-ej sesji przelewów. Tak więc to tylko do niektórych banków był problem, ale wszystkie wysłane "niby exspressem" z Santandera.

      Usuń
  4. dokładnie - przelew do BGZ dotarł fizycznie dziś, czyli 10-04-2019, z pierwszą sesja przychodzącą (po 11.00), a w dacie zaksięgowania jest 09-04-2019... chyba napisze reklamajce, tylko do kogo do Santandera, czy do BGZ? ;D.. co za kłamcy z tych konsultantów, a specjalnie go pytałam, czy to jakieś jednorazowe, czy zgłaszał ktoś problemy z elixirem i zaprzeczył...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...