poniedziałek, 1 kwietnia 2019

3,20% przedłużone w promocji Zyskaj jeszcze więcej na KO w Idea bank


O miłą niespodziankę postarał się dziś Idea bank i bynajmniej nie jest to żaden primaprilisowy żart na co wskazywałaby dzisiejsza data. A przynajmniej mam taką nadzieję.

Po raz kolejny bowiem bank utrzymuje nam stawkę 3,20% na trzech kontach oszczędnościowych. Nie spodziewałem się tego po całej serii obniżek jakie niebiescy nam zafundowali w pierwszym kwartale tego roku.



Jak widzimy w poniższej tabeli wszystko pozostaje bez zmian. W dalszym ciągu warto na jednym koncie trzymać maksymalnie 20.000 zł bowiem powyżej tej stawki bank obetnie nam oprocentowanie do 2,50% czyli mniej niż na omawianym wczoraj KO w Millennium

UWAGA:
Należy uważać by nie pakować więcej niż 20.000 zł. Jeśli będziemy mieć nadwyżkę wówczas bank obetnie nam stawkę dla... całości oprocentowania, a nie tylko dla nadwyżki. Wyraźnie to widać na poniższym screenie.
 
Nie trzymajcie nadwyżek ponad 20k na jednym koncie!


Gwarancję 3,20% mamy na kolejny kwartał czyli do 30 czerwca 2019. Stawka cieszy tym bardziej, że pozwala nam uniezależnić się od zakus na lokacie zawrotnej. Jak pamiętamy w pierwszym kwartale Idea bank przy przelewach do innego banku aniżeli Getin oferowała stawki poniżej 3,20%.

Tutaj założysz konto oszczędnościowe na 3,20% w Idea bank

Jak pisaliście w komentarzach stawki wahały się od 3,10% w dół nawet do 2,90% co dla posiadaczy kont Idealnie Prostych było bezsensem - przynajmniej do kwoty 60.000 zł. Teraz się to zmieniło bowiem z komentarza pod kwietniowym rankingiem lokat prezentowanym na PP4 jest info o propozycji zawrotnej na 3,28% przy próbie przelewu do Alior banku.

Niestety jak już pisałem w komentarzach zostałem wyłączony z oferowania lokaty zawrotnej. Do niedawna regularnie dostawałem oferty przy przelewach na kwoty od 10.000 zł wzwyż. Niestety od marca się to zmieniło.

Najprawdopodobniej przyczyną wykluczenia były symulowane lokaty. Na potrzeby artykułów o lokacie zawrotnej robiłem przelew do wybranego banku tylko po to by zobaczyć jaką stawkę możemy mieć i by zdobyć regulamin na dzień publikacji artykułu.

Teraz się to zmieniło i musimy bazować na tym co inni piszą w komentarzach. Przy częstym powtarzaniu przez wielu z Was danej stawki można przyjąć to za pewnik. Pytanie pozostaje jak wrócić do łask, lub zostać wreszcie wliczonym w poczet oferentów lokaty zawrotnej?

Regulamin promocji Zyskaj jeszcze więcej w Idea bank

72 komentarze:

  1. Zgodnie z regulaminem odsetki będą naliczane dopiero 30 czerwca? czy coś żle zrozumiałem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsetki na KO są (jak to zwykle na kontach) kapitalizowane co miesiąc. Do 30 czerwca jest oferowane owe 3,2%, potem może być inne oprocentowanie.

      Usuń
  2. Jeszcze jest Zawrotna 3,5 proc w IB na przelew do szkaradnych Zielonych.
    Stan na godz 11:00

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co to są szkaradni zieloni

      Usuń
    2. Zieloni to Getin, natomiast szkaradni to zapewne fakt, że dana osoba nie lubi danego banku. Jak użyłbym innego przymiotnika, bo lubię Getin.

      Usuń
    3. Dziś także propozycja zwrotnej 3.5% przy próbie przelewu do Getinu

      Usuń
  3. Polcan, a może jest tak, że aby dostać zawrotną musi kończyć się w IB jakaś lokata terminowa i taka propozycja pojawia się wtedy przy przelewie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest tak. Niejednokrotnie przelewałem kasę z KO i propozycja była. Ostatnio też kończyły mi się lokata zawrotna na pokaźną kwotę i nie dostałem żadnej propozycji.
      Akurat obecnie i tak bym z niej skorzystał, bowiem 3,50% na KO w Getin jest dla mnie atrakcyjniejsze niż tyle samo na lokacie, ale jak widzę z komentarzy nie tylko mnie wykluczono z oferty, co potwierdza fakt o akcji działu IT.

      Usuń
  4. Dzisiaj przelewając kilkukrotnie z Getina dostawałem zawrotną 2,9%... Czy ktoś w GB dostał propozycję z wyższym %%%? 5 kwietnia kończy mi się w GB 100tyś. Jest jakiś sposób na minimum 3,2% w GB?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Getinie potwierdzam Lipa , oferta tylko 2,9 przy przelewie.
      To juz lepiej IB, to ten sam leszek , tylko niebieski.
      Unikac jak ognia Lions Banku, bo sie rozsypał po Getbacku. Wszystkie oddziały pozamykali. Ludzi pozwalniali. A jeszcze 2 miesiace temu Leszek sie zaklinal, ze marka nie zniknie z rynku.

      Usuń
  5. a jak założyć takie konto na 3,2% - można samemu przez bankowość internetową? utrzymanie tego konta jest darmowe? i czy przelewy na zew. są płatne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można. Utrzymanie darmowe jak każdego KO, na każdym też masz 1 darmowy przelew w miesiącu. Ja nigdy nie wykonuję przelewów zewnętrznych z KO, zawsze najpierw na ror, a potem tam gdzie mi pasuje, bo zwykle robię wiele przelewów do różnych banków.

      Usuń
    2. darmowy jest jeden przelew wewnętrzny (na konto idealne).
      inne przelewy (zewnętrzne i kolejne wewnętrzne w miesiącu) kosztują 5 zł
      informacja o koszcie przelewu jest na ekranie przy zatwierdzaniu.

      ostatnio miałem problem - po wycofaniu się z przelewu, następnym razem przelew faktycznie pierwszy w miesiącu był traktowany jako kolejny z opłatą 5 pln'ów :(

      Usuń
  6. "Okres Przystąpienia – okres, w którym Uczestnik może przystąpić do Promocji, począwszy od dnia 8 stycznia 2019 r. do czasu odwołania, jednak nie krócej niż do dnia 8 kwietnia 2019 r."

    Czy to oznacza, że założone w 1-ej edycji KO w Idei (od 31 paźdz.) nie łapią się na tą promocję??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TEZ jest 3,2% na takich kontach. Po prostu bezmyslnie zmienili date poczatkowa i koncowa a reszte metoda "kopiuj-wklej i nie czytaj co wyszlo".

      Usuń
    2. Z regulaminu niezbyt jasno wynika czy aktualni posiadacze kont nadal mogą liczyć na 3,2%,,,

      Usuń
    3. Ja zakładałem w pierwszej edycji jak tylko to konto się pojawiło się w ofercie. System pokazuje mi stawkę 3,20%.

      Usuń
    4. A sprawdzałeś, czy odsetki naliczyli Ci według tego wyświetlanego 3,2?

      Usuń
  7. Czy lokaty zgromadzone w IB nie są wliczane do salda konta Idealnie Prostego? Czyli, praktycznie biorąc, mogę mieć osobno lokaty, a osobno konto z sumą do 20 tys. oprocentowane na 3,2?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ustalenia poziomu oprocentowania na KO lokaty nie są brane pod uwagę.

      Usuń
  8. Dzisiaj byłem zmuszony wpłacić kasę gotówką w kasie IB w Warszawie. A tu niespodzianka oddział na ul. Marszałkowskiej zlikwidowany. Pojechałem do oddziału na Polną a tam jak nigdy mnóstwo pracowników banku kręcących się bez celu, potykających się o własne nogi. Nowe kasjerki na przyuczeniu, a w barze na kawomacie napis "mleka brak tylko czarna kawa". Główny oddział IB w centrum Warszawy jakby czekał na wytyczne Leszka! Też do likwidacji? Widać że cięcia po całości na wszystkim. Zatem już po kryzysie czy przed burzą? No ale skoro żona wywozi właściciela banku z domu w bagażniku samochodu to czy może być dobrze? Czas pokaże... Wszyscy tam pakujemy kasę ale czy dobrze robimy? To tak ku przestrodze i dla zastanowienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze czy niedobrze robimy, w razie kataklizmu mamy jeszcze BFG i nie bądź takim czarnowidzem.

      Usuń
    2. Wiadomo , ze Leszek to Janusz jakiego mało dlatego pod korek Bfg i masz spokój. Pis dał raz kredyt z Nbp aby podratować ich plynnoscią, to da i drugi raz. W oddziałach chaos , bo obsługuja tez klientów Lionsa i rotacja 50 procent. Z brakiem kawy to normalka w korpo. Do wyborów na jesień dociągną. Potem - nie wiem.

      Usuń
    3. Ja tam bym takim Januszem jak Leszek chciał być. Swoją drogą to ile trzeba mieć kompleksów żeby poniżać ludzi którzy do czegoś dochodzą...

      Usuń
  9. Miesiąc temu wszedłem w XVII edycję KO/3,5% w GB. Dzisiaj bez pytania i reklamacji otrzymałem od banku info, że "Informujemy, że oprocentowanie promocyjne nie jest naliczane na Koncie Oszczędnościowym ze względu na brak spełnienia warunków wskazanych w Regulaminie oferty specjalnej Na nowe środki dostępnym na stronie internetowej Banku."
    Pierwszy i ostatni raz wszedłem w takie g..., które od początku do końca nie informowało mnie jak oprocentowane miałem środki na KO!
    200tysi dzisiaj wyjechało z Getinu i na takie szemrane produkty już mnie nie nabiorą. Ktoś tu dzisiaj czy wczoraj pisał, że przerobił to samo w GB. Dlatego przestrzegam, przeliczcie odsetki jakie Wam bank wypłacił za marzec.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlazłam w rzeczone g.... znaczy w XVII edycję ale procenty dostałam. Nadmienię, że konto nóweczka i 0 zł w styczniu. Zatem warunki zostały spełnione.
      Informacja nt. oprocentowania stoi jak byk w szczegółach, więc bez nerw.

      Usuń
    2. Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w Szczegółach KO pisze :oprocentowanie zgodnie z tabelą oprocentowania.Nie ma napisane jakie dokładnie jest oprocentowanie:(

      Usuń
    3. obok tej informacji jest link do regulaminu promocji w ktorym podane jest wlasciwe oprocentowanie

      Usuń

    4. Anonimowy 1 kwietnia 2019 19:38
      Dlatego przestrzegam, przeliczcie odsetki jakie Wam bank wypłacił za marzec.

      W dniu dzisiejszym policzyłem odsetki jakie powinienem otrzymać za marzec na KO w Getin Banku i zgadzam się z tobą bank oszukał mnie według mojego liczenia o 7,73 zł. Od dawna mam swój algorytm liczenia w Microsoft Exel i nigdy mnie nie zawiódł, a tym razem w Getin niespodzianka, mniej mi naliczyli, niż mój program w Exelu. Czasem zdarzało się mniej, ale nie więcej jak o 0,01 zł, ale wynikało to z zaokrąglania podatku do pełnych groszy.

      Usuń
    5. Napisz do nich maila reklamacyjnego w bankowości internetowej o tym fakcie. Powinni się ustosunkować do Twojej argumentacji.

      Usuń
    6. Polcan masz rację, złożyłem dzisiaj reklamację. Podejrzewam, że nie tylko mnie rąbnęli po rogach.

      Usuń
    7. Powodzenia. Daj znać co Ci odpowiedzieli.

      Usuń
    8. Miałem podobny przypadek tylko z Idea Bank. Nie naliczyli w ogóle odsetek od zerwanych lokat beztroskich. Czekam na rozpatrzenie reklamacji.

      Usuń
    9. Polcan reklamacja w ciągu 2 dni została rozpatrzona. Bank przyznał mi rację, że nastąpił błąd w liczeniu odsetek. Przeprosili, zwrócili odsetki. A to odpowiedź Banku:
      Szanowni Państwo,
      Uprzejmie informujemy, że zidentyfikowaliśmy nieprawidłowość w naliczeniu odsetek na Koncie Oszczędnościowym w ofercie specjalnej „Na nowe środki”.
      Dotyczy ona jednego dnia marca (9.03.2019r.)
      W związku z powyższym w dniu dzisiejszym (4 kwietnia 2019 r.) zaksięgowaliśmy na Państwa Koncie Oszczędnościowym należne odsetki.
      Przepraszamy za zaistniałą sytuację i zapewniamy, że miała ona charakter incydentalny.

      Pozdrawiamy,
      Zespół Getin Noble Banku

      Usuń
    10. Gdzie mogę znaleźć jakiś algorytm do liczenia odsetek na KO?
      Wypadałoby czasami sprawdzić czy nie lecą w gumki.

      Usuń
  10. Nie wiem czy tylko u mnie ale mam zle naliczone odsetki na oszczednosciowym w GNB za marzec (promocja na 3,5%), moze nie taka wielka ta roznica bo kilka zlotych, ale zawsze matematyka byla nauka jednoznaczna. Za luty mialem OK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystko gra.

      Usuń
    2. U mnie też wygląda, że jest odrobinę za mało.
      Pieniądze wchodziły w 5 partiach (terminach) do ostatecznej kwoty lekko ponad 50tys. Szablon excela pokazuje błąd 0,30zł. Tej samej tabeli excela używałem wcześniej w innym banku i liczyła bezbłędnie...

      Usuń
    3. Getin dziwnie nalicza oprocentowanie.Zawsze odsetki są u mnie mniejsze niż powinny być. Chodzi zazwyczaj o kwoty poniżej złotówki netto więc luz,ale nie jest to uczciwe.

      Usuń
    4. Wyżej pisałem o błędzie w naliczeniu % w wysokości 0,30zł.
      Po wpisie Anonimowego z 5 kwietnia 2019 07:12 o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji, sprawdziłem obecny stan mojego KO.
      U mnie również skorygowali błąd (bez zgłaszania reklamacji), ale nadal jest rozbieżność w naliczonych odsetkach. Teraz różnica w stosunku do moich obliczeń wynosi: 4 grosze ;))
      Ten ich system liczy naprawdę pokracznie, bo opisy ostatnich operacji korygujących wyglądają tak:
      korekta odsetek za marzec (na +)
      podatek od korekty za marzec (na -)
      korekta podatku od korekty za marzec (na -)
      :))

      Usuń
  11. Czy przelew na ROR Getin minimum 1000 zł musi być dokonany z mojego konta zewnętrznego czy z dowolnego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byle zewnętrzne się liczy. Nieważne czy z Twojego konta forsa przypłynie czy cioci Kloci.

      Usuń
  12. Zawrotna z dzisiaj: przelew do mille 3,33%. Przelew do GB 3,5% na 3M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Ci się jeszcze udało. Niebawem będzie 3,20% dla GB oraz schodkowe 3,12% do 3.06%.
      Ja w przyszłym tygodniu ewakuuję wszystko do Getin.

      Usuń
    2. Można wiedzieć.. do kiedy? Wytrzyma do końca tygodnia bez obniżki?

      Usuń
    3. Tego Ci nie powiem. W Idea bank codziennie są jakieś pomysły i różnie bywa z ich wprowadzaniem w życie. Jestem za tym by obniżki były jak najpóźniej. Do innych banków zresztą nie będzie się opłaciło robić przelewów, skoro 3,20% mamy na KO.

      Usuń
  13. Zawrotna nadal 3,5% przy przelewie do GB

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj - 90% lokat kończy mi się w tym miesiącu :(. Wszystkie w ib. Oczywiście jest jeszcze GB ale nie pomieści wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście pomieści wszystko, bo większość środków mam poza bankami.

      Usuń
  15. Spotkało mnie niemiłe zaskoczenie z lokatami beztroskimi w IB. Wczoraj zerwałem jedną przed czasem i nie naliczyły się odsetki. Zapytałem bank o co chodzi. Odpowiedź brzmi tak: to była lokata pierwotnie założona jako beztroska (w listopadzie), potem odnowiona już jako standardowa (w lutym). Dlatego za drugi okres nie należały się odsetki. Wytłumaczenie niby logiczne. Dlaczego jednak lokata odnowiła się z nazwą beztroska i jako taka widniała aż do zerwania. To nieuczciwie mylące! Może w takim razie nie mamy się sugerować także oprocentowaniem i zamiast widniejących 2,x tak naprawdę jest 0,01? Sądzicie, że jest tu pole do reklamacji? Z góry dzięki za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Dlaczego jednak lokata odnowiła się z nazwą beztroska i jako taka widniała aż do zerwania. To nieuczciwie mylące!"

      I tutaj się z Tobą zgodzę w 100%. Nazwa powinna być inna - Lokata standardowa - bo na takich warunkach się odnowiła. Moim zdaniem bank zrobił to świadomie - licząc właśnie na takie osoby jak Ty. Jak później rozróżnić, która lokata to ta do zerwania, a która nie - jak mają taką samą nazwę? To celowe zagranie banku.

      Usuń
    2. No ale zaraz ta odnowiona bez względu na nazwę widniała z jakim oprocentowaniem?????

      Usuń
    3. do Anonimowy3 kwietnia 2019 21:32
      Po automatycznym odnowieniu beztroskiej pozostaje pierwotna nazwa lokaty (mimo że jest to już lokata standardowa) . Taki zabieg wprowadza w błąd. Bezsprzecznie. U mnie było tak samo, z tym że tę odnowioną zerwałem po dwóch dniach (wtedy właśnie się o tym przekonałem). W IdeaBank należy zachowywać czujność non stop i sprawdzać każdą operację.

      Usuń
    4. Mi też odnowiły się lokaty jako beztroskie na 2,5 %, a po ich zerwaniu bank nie naliczył w ogóle odsetek. Skoro nie ma znaczenia co pisze w ich systemie transakcyjnym, to jaką mamy pewność, że jutro bank nie oświadczy, że nie tylko nie przedłużył na warunkach jakie są wpisane w systemie ale w ogóle nie ma naszych pieniędzy i nigdy nie miał, a to co pisało w systemie dotychczas nie ma znaczenia. Nie mam zamiaru trzymać dłużej ani złotówki w banku, który oszukuje klientów. Nie będę się woził potem po sądach, żeby udowodnić, że w ogóle miałem tam jakieś depozyty.

      Usuń
    5. Jak już ktoś zaznaczył wyżej beztroska odnawia się jako standardowa, a ta nie ma odsetek za zerwanie. To ewidentnie wina banku, że nie zmienia nazwy na standardową.
      Z drugiej strony po co trzymacie lokaty odnowione? Ja zamykam od razu odnowioną lokatę i przelewam tam gdzie lepsze stawki. Kolejna lokata kończy się we wtorek i od razu leci do Getin, bez względu na to jak się odnowi.

      Usuń
  16. Moim zdaniem nic nie ugrasz, według regulaminu lokata beztroska odnawia się na zasadach lokaty standardowej, gdzie nie ma możliwości zerwania bez utraty odsetek. Sama nazwa lokaty nie ma znaczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nazwa lokaty owszem jak najbardziej powinna mieć znaczenie, bo inaczej będzie można nazwać jakąkolwiek marną lokatę hasłem sugerującym coś zupełnie innego (co innego gdy nazwa jest neutralna i nie budzi żadnych wątpliwości).
      Nazwa lokaty i Regulamin powinny być spójne.
      Pierwotnie "Beztroska" była proponowana w kryzysowym momencie dla banku i miała zachęcić klientów nie tylko wysokim %, ale i możliwością zerwania bez utraty %.
      Na czym w takim razie polega beztroskość "Beztroskiej" po jej wznowieniu?
      Moim zdaniem jest to kłamstwo i manipulacja w czystej formie.
      Jeśli pozwolimy banksterom iść tą drogą, to za chwilę lokaty będą nazywane np. "Zerwij dla zysku" - nazwa - swoje a warunki regulaminu swoje ...a zysk przecież de facto będzie ...dla banku :)

      Usuń
  17. Anonimowy4 kwietnia 2019 12:06
    Rozumiem Twoje oburzenie. Jednak o ile dobrze pamiętam wszystkie lokaty niebieskich odnawiały się pod dotychczasową nazwą, jedyne co się zmieniało to warunki, oprocentowanie i termin. Jakiejś szczególnej celowości tutaj nie ma, chociaż po tych bankach można spodziewa się wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  18. A swoją droga czy przy automatycznym odnowieniu nie powinnismy dostać na maila informacji i regulaminu lokaty jak to ma miejsce przy jej zakładaniu ?

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję wszystkim za odpowiedzi. Planuję złożyć reklamację. Będę Was informował o efektach moich działań. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy ktoś mógłby podać linki do regulaminów lokaty HIT PLUS obowiązujących w Idea Bank w dniach:
    - 1 lutego 2019 r. (oprocentowanie 3.60%)
    - 6 lutego 2019 r. (oprocentowanie 3.50%) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Regulaminy lokat znajdziesz w załącznikach do e-maili informujących o złożeniu wniosku o daną lokatę.

      Usuń
    2. Jasne, ale jak się zapomniało zapisać i skasowało ;) a obecnie na stronie IB nie ma.

      Usuń
  21. Na chwilę obecną zawrotna bez zmian, 3,5% do getin.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dzisiaj skończyła mi się lokata w GB 100tyś/4M/3,9%(5.12-5.04). Otrzymałem 1047,23 odsetek. Mi wychodzi z prostej arytmetyki 1053zł odsetek. Wszystko wskazuje, że różnica wynika z metodologii liczenia odsetek. System bankowy GB najprawdopodobniej uwzględnia odsetki liczone za cały rok, które dzieli przez ilość dni kalendarzowych lokaty i w którymś momencie odlicza podatek Belki. Zaokrąglanie odsetek dziennych przed a może również i po odjęciu podatku Belki powoduje różnice w obliczaniu odsetek. Czy system jest tak ustawiony, że zawsze zaokrągla na niekorzyść klienta? Wszystko na to wskazuje że tak, bo nie tylko ja mam odsetki zaniżone.
    Wczoraj 4 kwietnia na rachunku oszczędnościowym ukazała mi się pozycja: "Dopisanie odsetek korekta za marzec 2019 +0,93zł". Kto i dlaczego to koryguje? Ręcznie? No bo chyba nie system się obudził po 4 dniach? Ja niczego nie reklamowałem, choć kasa wyjechała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odsetki są naliczane za dni a nie za miesiące i pamiętaj że luty miał 28 dni. Jeżeli policzysz odsetki za 121 dni to otrzymasz dokładnie tyle co Ci wyliczył bank.

      Usuń
    2. "Odsetki są naliczane za dni a nie za miesiące i pamiętaj że luty miał 28 dni. Jeżeli policzysz odsetki za 121 dni to otrzymasz dokładnie tyle co Ci wyliczył bank."

      Nie otrzyma, bank naprawdę pomylił się i teraz ręcznie bądź nie - to koryguje. Niżej cytuję Anonimowego, który to właśnie zareklamował i dostał od banku odpowiedź, którą zacytował parę postów wyżej. Pozwolę sobie raz jeszcze zacytować jego komentarz:

      "Polcan reklamacja w ciągu 2 dni została rozpatrzona. Bank przyznał mi rację, że nastąpił błąd w liczeniu odsetek. Przeprosili, zwrócili odsetki. A to odpowiedź Banku:
      Szanowni Państwo,
      Uprzejmie informujemy, że zidentyfikowaliśmy nieprawidłowość w naliczeniu odsetek na Koncie Oszczędnościowym w ofercie specjalnej „Na nowe środki”.
      Dotyczy ona jednego dnia marca (9.03.2019r.)
      W związku z powyższym w dniu dzisiejszym (4 kwietnia 2019 r.) zaksięgowaliśmy na Państwa Koncie Oszczędnościowym należne odsetki.
      Przepraszamy za zaistniałą sytuację i zapewniamy, że miała ona charakter incydentalny.

      Pozdrawiamy,
      Zespół Getin Noble Banku"

      Usuń
    3. TomTom5 kwietnia 2019 14:45.Błędne naliczenie odsetek dotyczy KO natomiast odsetki z lokaty którą opisuje wyżej anonimowy zostały naliczone poprawianie

      Usuń
  23. Czy zna ktoś sposób na zaklepanie sobie w Idei lokaty zawrotnej 3.50% poprzez inicjację przelewu z przyszłą datą do Getina przed zerwaniem posiadanych lokat HIT PLUS (z których to środki miałyby być przeznaczone na lokatę zawrotną - a więc na moment zlecania przelewu przyszłego do Getina nie ma żadnych środków na koncie idealnym) ? Z góry dziękuję za podpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  24. "Odsetki są naliczane za dni a nie za miesiące i pamiętaj że luty miał 28 dni. Jeżeli policzysz odsetki za 121 dni to otrzymasz dokładnie tyle co Ci wyliczył bank."
    Masz rację, bo 100 000x3,9%:365x121(dni lokaty)-19%(Belka)=1047,23zł czyli tyle ile naliczył system bankowy GB tylko, że ja nie zakładałem lokaty na 121 dni od 5.12-5.04 tylko w tym okresie ale na 4 miesiące, a 4 miesiące to 1/3 roku. Pewnie się czepiam ale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dokładnie w taki sposób jak to pokazałeś bank nalicza odsetki i nie liczy 1/3 roku dla lokaty 4 miesięcznej albo 1/4 roku dla lokaty 3 miesięcznej tylko dokładnie ile dni trwała dana lokata.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...