niedziela, 3 października 2021

Jesienna edycja 3000 zł na powitanie za konto na zasadzie lokaty

W ostatnim kwartale tego roku ruszyła nowa, jesienna promocja konta za którego założenie można zgarnąć rekordowe 3000 zł. Poprzednim razem mieliśmy edycję letnią, więc jak widać oferta wraca i co ważniejsze warunki nie zmieniły się dalej premia jest wyższa o 1000 zł w stosunku do tego co było w pierwszej połowie tego roku.


Osoby które skorzystały z tej oferty sobie ją chwalą. I o dziwo wcale nie jest to jednorazówka, co sugeruje jakże okazała premia, wszak 3000 zł to rekord jakiego nie opisywałem tutaj. A według regulaminu wykluczone są osoby, które nie miały tutaj konta po 1 stycznia 2019.

Tutaj założysz konto w Citi, by zgarnąć do 3000 zł

Nowa edycja potrwa przez cały czwarty kwartał czyli do 31 grudnia 2021. Bank zaznacza jednak, że liczba wniosków jest bardzo ograniczona wynosi bowiem zaledwie... 275 sztuk. W wersji dedykowanej dla prawdziwych krezusów przeznaczono zaś 25 sztuk. To jednak nie dziwi, bo warunki są dość zaporowe.

Jak pamiętamy Citi oferuje dwie oferty do wyboru. Na drugiej do zgarnięcia jest nawet... 10.000 zł, ale warunki są zaporowe, więc nie sądzę by kogoś tutaj interesowały. Zaś warunki na 3000 zł są do wykonania przynajmniej dla części czytelników.

 


Co zatem trzeba zrobić by zgarnąć super premię w wysokości 3000 zł?

Warunki w zasadzie są podobne jak poprzednio. Mamy w zasadzie tylko dwa warunki do spełnienia, które na dobrą sprawę są warunkami jakie mamy dla lokat:

  • jedno logowanie do bankowości mobilnej w terminie do 4 miesięcy!
  • utrzymać średniomiesięczne saldo na poziomie 400.000 zł przez 3 miesiące

Sciślej saldo 400k powinno być utrzymane do ostatniego dnia 4 miesiąca kalendarzowego po otwarciu konta. Innymi słowy kto otworzy tutaj konto w październiku, powinien mieć saldo na poziomie 400k tutaj w listopadzie, grudniu oraz styczniu.

Oferta jest więc w zasadzie super, wpłacamy kasę, logujemy się by sprawdzić czy wszystko gra i koniec, wystarczy. Innymi słowy mamy praktycznie... lokatę, bo tak działają depozyty. Różnica jest jedynie taka, że na lokacie zamrażamy kasę, tutaj możemy ale nie musimy tak robić, można bowiem wpłacić więcej i z nadwyżką ponad 400k robić co nam się podoba..

Jednak i tak większość z nas wpakuje tu kasę na zasadzie lokaty: wpłacamy 400k i czekamy na premię. W zamian dostajemy połowę obiecanej nagrody czyli 1500 zł. A co z drugą połową? Wszak zgarniać premię to najlepiej całą pulę.

Nie trzeba robić nic szczególnego, żadnych milionowych zakupów, żadnych zakupów podejrzanych produktów. Po prostu po nowym roku dalej trzymamy kasę w tym banku czyli dalej utrzymujemy saldo na poziomie 400k, innymi słowy:

  • utrzymać średniomiesięczne saldo na poziomie 400.000 zł przez 3 kolejne miesiące

Za to dostaniemy kolejne 1500 zł. Można zatem zgarnąć połowę i zamknąć konto, albo poczekać kolejny kwartał i zgarnąć drugie tyle. I to za sam fakt przetrzymania 400k coś czego zdecydowanie brakuje w innych bankach.

 Tutaj założysz konto w Citi, by zgarnąć do 3000 zł

Co do drugiej opcji to otrzymać można dwa razy po 5000 zł, ale wtedy saldo musi wynosić 10x więcej czyli 4 miliony. Kwota raz że zaporowa, dwa że ryzykowna, wszak gwarancje BFG sięgają tylko nieco powyżej 400k.


 

Trzeba tu jednak nadmienić, że w połowie roku Citi zmienił swój cennik tabeli w opłat i prowizji. Do warunku darmowości konta co widzimy na powyższym screenie. Nie wystarczy już średniomiesięczne saldo na poziomie 400k, dodatkowo mamy do spełnienia jeden z trzech warunków:

  • suma zrealizowanych zleceń walutowych na poziomie 100k za ostatnie 3 miesiące
  • spłacamy w Citi produkt hipoteczny
  • wartość portfela min. 100k, ale z wyłączeniem hasła Depozyty

To powoduje, że przyjdzie nam się borykać z obniżoną opłatą za konto w wysokości 30 zł. A to już w znaczący sposób zmniejszy nam obiecany zysk i nie czyni tej oferty tak atrakcyjną jak była jeszcze w pierwszym półroczu, gdy nie było dodatkowych warunków.

Szkoda że inne banki swój private banking opierają na zupełnie innych zasadach. Ale jak już wspomniałem na początku, dla banku ten kto ma kasę, łatwo lubi nią szastać i to pod takich klientów skrojona jest oferta. Citi jest tutaj wyjątkiem, premiuje bowiem jedynie samą wpłatę czyli traktuje ofertę jako... lokatę.

Regulamin Jesiennej edycji konta z 3000 zł na powitanie

Tabela Opłat i Prowizji kont w Citi 

56 komentarzy:

  1. Wielu ekonomistów przewiduje na grudzień spadek inflacji do 5% i skok w styczniu do 7%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyzbym mogl liczyc na 8,5% dla moich EDO0330? To sa odsetki a nie jakies ochlapy w Citi.

      Usuń
    2. Napisz jaki to procent roczny (tak jak na lokacie) w przypadku I-okresu, jak i I+II-okres. Chetni beda mieli latwiej porownac te oferte do lokat w innych bankach.

      Usuń
    3. Wielokrotnie już o tym pisaliśmy przy okazji poprzednich edycji, że to zysk na poziomie 1,9%.
      Na pewno zaletą jest tu możliwość wyjścia po kwartale, jeśli pojawi się coś ciekawszego lub po pół roku, jeśli będzie gorzej na nieprzewidywalnym rynku.

      Usuń
    4. Anonimowy3 października 2021 16:49
      Co za bzdury wypisujesz! Poczytaj jest odwrotnie:
      https://www.bankier.pl/wiadomosc/Ekonomisci-inflacja-wkrotce-moze-zblizyc-sie-do-7-proc-8198833.html

      Usuń
  2. Czy wiadomo ile wynosi opłata miesięczna za konto? Tydzień temu żona zakładała i coś konsultant wypominał o opłatach, jak tylko 400k będzie leżało ale dokładnie nie zanotowała ile to będzie. Mam nadzieję, że nie 200 zł/mc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do artykułu załączyłem zatem także TOiP. Według niej dla CitiGold opłata wyniesie nawet więcej bo 220 zł.

      Usuń
    2. Do Arek
      Napisałeś: " Mam nadzieję, że nie 200 zł/mc :)"
      Jeśli tylko będzie kwota 400k zł - to opłata wyniesie 30zł - bo zakładam, że nie spełnicie 3 dodatkowych warunków, które w tabeli pojawiły się stosunkowo niedawno.

      Usuń
    3. Dzięki Marcin. Czyli przy utrzymaniu 400k opłata wyniesie 30PLN/mc. Jak będzie mniej na koncie to wówczas 220 PLN/mc, ale to wyklucza udział w opisanej promocji.

      Usuń
    4. Dzięki TT - dopiero zauważyłem Twój wpis. Gdy korzystałem z promocji opisanej przez Ciebie kilka miesięcy temu 400k zwalniało całkowicie z opłaty za konto. Teraz jak widać już nie więc oferta robi się przeciętna (ktoś tu wyliczył 1,125%) bez programu poleceń który był do końca września.
      Inbank daje więcej na 6M - 1,4%.

      Usuń
    5. Do Arek

      Nie ma sprawy ;) Według moich obliczeń - będzie to obecnie nawet odpowiednik lokaty na 1,74% (jeszcze przed odjęciem Belki i bez programu poleceń), a więc trochę lepiej jak w InBanku. Mało tego opłatę za konto (30zł) może częściowo (około 13,5zł) zrekompensować Ci/Wam trzymanie tych 400k zł na ich KO. Ja tak zrobiłem - gdy jeszcze nie było tej opłaty - co dodatkowo podniosło mój zysk z mojej wcześniejszej promocji. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Większość ekonomistów uważa, że RPP podniesie w tym roku stopy o 0.25% lub 0.5%. Pytanie jak to wpłynie na inflację i od kiedy? Czy mógłbym prosić o prognozę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam że tak. Dziękuję

      Usuń
    2. Podwyzek tak szybko chyba jednak nie bedzie, stad po lekkim umocnieniu PLN niedlugo znow ostre wzrosty walut:
      https://www.bankier.pl/wiadomosc/Borowski-RPP-najprawdopodobniej-utrzyma-status-quo-w-polityce-pienieznej-w-najblizszych-kwartalach-8199142.html

      Usuń
    3. Większosć ekonomistów zwykle się myli. Czytając co mają do powiedzenia członkowie RPP dostrzegam że jest zmiana percepcji procesów inflacyjnych, ale jest tez niechęć do wali z tą inflacją. Problem polega na tym że nasze rozmowy o stopach ograniczają się tak naprawdę tylko do wysokości oprocentowania lokat. nawet jeśli zaczną podnosić stopy to to nic nie da tak naprawdę ani w odniesieniu do wysokości % lokat ani w kontekście inflacji. Scenariusz bazowy dla mnie jest taki że nawet jak podwyższą stopy to zrobią to tak anemicznie że nic się nei zmieni.
      Będziemy mieli jeszcze przez rok, może dwa wysoką inflację. w 2023 zacznie się najprawdopodobniej ostry zjazd gospodarki w okolice 2%PKB i ta inflacja jeśli nie bedzie dalszych szoków zewnetrznych sama zacznie spadać. Spowolnienie gospodarcze sugerowałoby to też duże schłodzenie na rynku nieruchomości.
      Rząd i NBP taki scenariusz chyba obstawia. Dlatego to co zrobi NBP nie ma właściwie znaczenia w kontekście lokat i inflacji. ma duże znaczenie dla kursu PLN i rentowności obligacji. Moim zdaniem Glapiński niczego nie zmieni choć widać że w RPP zaczyna być już rozdźwięk między Glapa a resztą rady. jak dla mnie to komunikat pójdzie tai na 'alibi'. Jutro przeczytamy że rada zdecydowała ze istnieje potrzba zacieśniania, ale nie wie kiedy zacząć. i tak będzie przesuwała termin ad acta . Czyli bedziemy mieli podwyżki stóp bez podwyżek. Chodzi o to żeby oszukać w pewien sposób rynki. Te jak się wkurza to Euro będzie po 4.8pln niedługo
      MM

      Usuń
    4. @MM
      4,61 masz dziś, 4,90 za euro w grudniu to pewniak jak RPP nic nie zrobi, a zobaczycie, nie zrobi.
      Moim zdaniem oni idą na całego, tzn chcą osłabić złotówkę. Widzę to bardzo czarno, dlatego stety niestety zostają nam tylko waluty.

      Usuń
    5. Już wiadomo że będzie tak jak napisałem. Dzisiejsze słowa szefa NBP

      "Moment podwyżki się zbliża, ale trudno ocenić, czy już odstawić poncz biesiadnikom
      Nie zawahamy się aby użyć polityki pieniężnej, jeżeli przyjdzie moment"

      Tak jak pisałem Glapiński chce oszukać rynek. Obieca podwyżki tylko nie poda kiedy to ma zrobić. W listopadzie wyprodukują projekcję spadajacej inflacji i powie 'O ... a nie mówiłem? Nie trzeba żadnych podwyżek"
      Przepraszam, ale jeśli jutro to powie to jesteśmy już w Turcji tak naprawdę, bo moge się mylić, ale rynek tym razem już na to się nie nabierze i moga być kłopoty. To sa ludzie z ksieżyca po prostu. przepraszam Polcan... Nienormalni.
      MM

      Usuń
    6. Do MM

      Niestety masz rację. Dodałbym coś od siebie - bo miałem parę fajnych artykułów na potwierdzenie Twojej teorii, ale obiecałem sobie i innym, że już tego nie zrobię.

      Usuń
    7. Do Panów anonima 17.11 i mm. Byłbym ostrożny z takimi zdecydowanymi prognozami. Jak taki pewniak to na Forex, lewar i zarabiać krocie na wzrostach. Waluty w normalnym stanie uznałbym za przewartościowane, zważywszy że w eurolandzie czy USA sytuacja jest analogiczna jak w PL. Jak tam nie zmienią to nasze pozorowane ruchy będą mało znaczące dla kursów USD czy EUR. Ewentualne skoki bardziej możliwe przez globalne kryzysy, gwałtowną falę pandemii, Evergrande bis czy tp. ryzyko dla 3go świata w tym Polski ale to nie będzie miało nic wspólnego z tym co zrobi, a raczej czego nie zrobi RPP. Im bardziej chodzi o koszty długu w złotych a nie o obronę waluty. Poza tym jak spekulanci wejdą w PLN to Glapa rzuci trochę kasy na rynek by dać nauczkę traderom, tak jak już to nie raz robił i przy płytkim rynku opanuje sytuację. Dla mnie na Euro mamy okolice maksimum - w dwóch szczytach panik pandemicznych były podobne notowania. Natomiast USD zależy od Jerome Powella and Co. Podsumowanie. Nie grałbym na wzrosty i żeby było śmiesznej na spadki też nie choć docelowo bardziej prawdopodobne. Zbyt duże ryzyko bo PLN wahliwe. Zapomnieć o Forex, trzymać około 30-40% portfela w papierach światowych i to jest właściwa długoterminowa ekspozycja na waluty i hedguje kasę ulokowaną w coi czy Edo.

      Usuń
    8. Ja już nie raz tu ostrzegałem przed spekulacjami na walucie i właściwie nigdy nie gran na takim single asset bo to proszenie się o kłopoty. To jest oczywistą oczywistoscią że Glapiński zacznie interwencje walutowe.
      Niemniej jednak jeśli chodzi i m o koszty długu to dusząc tak stopy czynią wszystko aby rentownosci rosły. Jeśli mają te wzrosty hamować akcją skupu NBP to wymaga to wylania kolejnych miliardów PLN na rynek. To nie sa normalni ludzie.
      MM

      Usuń
    9. I tak uzupełniając mój wcześniejszy (21.26) post przed oczekiwanym komunikatem GL&company. Stawiam , że nic nie zmienią. Jestem prawie pewny, że także nie zmienią nic istotnego do końca roku. Lekka obsuwa PLN korzystna z punktu widzenia budżetu (bilans NBP i zysk za 2021 zasila kasę państwa) oraz planowanych ugód frankowych, z którymi startuje PKO BP (mniejszy wpływ na wynik banków z zakończenia swapów na franku wziętych na zabezpieczenie kredytów). I tak się pobujamy do końca roku. W nowym podniosą % by pokazać jacy to z nas rycerze. Czekamy na wiadomą decyzję bez cienia emocji.

      Usuń
    10. Sypie na głowę popiół. Glapa King:)

      Usuń
  4. Może jakiś jasnowidz mógłby udzielić odpowiedzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Otóż na tym blogu są osoby, które jasnowidzami nie są a potrafią w jasny i wyczerpujący sposób odpowiedzieć na takie pytania,np.MM.

      Usuń
    2. Nie sądzę...

      Usuń
  5. Polcan jak to wyliczyłeś, ten 1,9% ?
    Jeżeli za 3 m-c otrzymujesz 1500zł brutto, czyli netto 1215zł minus 30złx3m-ce Razem 1125zł za 400K na 3 m-ce. Z prostego wyliczenia wychodzi niestety tylko 1,125% netto w skali roku. Pozdrawiam, City nie jest aż tak hojne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wziąłem pod uwagę odliczenia 30 zł. A w takim przypadku niestety masz rację...

      Usuń
    2. Oczywiście dopisałem do artykułu tę istotną informację wraz ze screenem z TOiP.

      Usuń
    3. Ja liczę jeszcze w tym przypadku na premię za polecenie żony - w sumie 1,6k. Tak było do końca września... To trochę poprawi oprocentowanie !

      Usuń
    4. Do Anonimowy 4 października 2021 23:03

      Napisałeś:
      "Z prostego wyliczenia wychodzi niestety tylko 1,125% netto w skali roku. Pozdrawiam, City nie jest aż tak hojne."

      Według moich obliczeń wychodzi 1,74%. Biorąc pod uwagę przetrzymanie tej kasy na KO (0,05%), tak jak napisałem w komentarzu wyżej - wychodzi prawie 1,8% uwzględniając już opłatę, więc jest całkiem dobrze.

      Usuń
    5. "...więc jest całkiem dobrze"
      Jak ktos zostal z kasa >400 tys. PLN na rach. bankowych sprzed covida to sam sobie winien, dawno powinien "byc" w obligacjach indeksowanych lub walutach. Zaklinanie rzeczywistosci nie ma sensu, teraz tonacy to sie i brzytwy chwyta.

      Usuń
    6. "teraz tonacy to sie i brzytwy chwyta."

      Oczywiście, że tak. Dlatego przy ogólnej "mizernocie" bankowej i ustalonej stopie procentowej na 0,1 oferta - tak jakby lokaty bankowej na 1,8% i to dla dużych kwot - jest wręcz bardzo dobra. Oczywiście jak na dzisiejsze ciężkie czasy dla osób, które nie chcą się bawić w nieruchomości, giełdę, fundusze, forex-y, a nawet OSP.

      Usuń
    7. Na walutach z początku covida i na pierwszym okresie odsetkowym coi dostałby mniej niż na ostatkach ideabanku, facto czy tp. Ale od wiosny/lata 2021 faktycznie trzeba przestać skakać po marnych promocjach.

      Usuń
  6. Zdaje się, że wszyscy nie uwzględniacie jeszcze jednego miesiąca, przez który trzeba zachować konto, żeby dostać nagrodę. I za ten czwarty miesiąc albo będzie opłata 220, albo trzeba trzymać 400k, więc nagrodę trzeba przeliczać na oprocentowanie uwzględniając cztery, a nie trzy miesiące.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Anonimowy 6 października 2021 06:59

      Przy okazji poprzednich edycji pisałem już o tym wielokrotnie. Da się uniknąć tej opłaty nawet na 2 sposoby. Ja przetestowałem jeden z nich i nie zapłaciłem CITI nawet 1 zł.
      Wypłacasz kasę (400k) na początku 4-ego lub jak ktoś chce przechować kasę dłużej 7-go miesiąca. Czekasz aż do momentu wpływu nagrody i po jej wytransferowaniu poza CITI, zlecasz zamknięcie konta lub przekształcenie go na darmowe CITIKONTO (za niepełny m-ąc CITIGOLD) podobno nie pobiera opłaty. Ja sprawdziłem 1 wariant i wszystko przebiegło bez żadnych problemów.

      Usuń
  7. A czy w grę nie wejdzie też piąty miesiąc, bo regulamin mówi: 14. Nagrody zostaną przekazane wyłącznie w przypadku, gdy w dniu ich przekazania Konto nie zostało zamknięte lub Umowa Depozytowa nie znajduje się w okresie wypowiedzenia.

    OdpowiedzUsuń
  8. A jest jeszcze taki zapis: 15. Złożenie przez Klienta dyspozycji zmiany typu Konta lub dyspozycji zamknięcia Konta do momentu wypłaty Nagród oznacza rezygnację z udziału w Ofercie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Anonimowych 6 października 2021 09:07 oraz 09:13

      Wszystko wyjaśniłem w komentarzu powyżej.

      Usuń
  9. Banki przyzwyczaiły nas obecnie do tego, że prawie za wszystko trzeba im płacić. Czy wiecie, że Millennium może to Wam płacić 30zł miesięcznie i to za spełnienie ich zwykłych warunków "darmowości" konta. I tak przez okrągły rok? Ja taką ofertę właśnie dostałem i jestem Mille zaskoczony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielisz się tajemnicą jak to zrobiłeś z tym mille ?
      Konto powinienem już dawno zamknąć ale jeszcze trzymam. Może do czegoś się przyda jak 30 PLN wpadnie za nic !

      Usuń
    2. Do Arek

      To nie żadna tajemnica ;) Już Ci wyjaśniam jak to było. W miniony weekend złożyłem w millenecie wypowiedzenie kont i karty (nie 1-szy raz już zresztą). Wczoraj do mnie zadzwonili. Do tej pory dostawałem propozycję "darmowości" konta na pół roku i tego się spodziewałem i tym razem. Jednak tak potoczyła się rozmowa, że dostałem w/w ofertę. Przyjąłem bez wahania ;) W końcu to tak jakbym trzymał ok 90k zł na ich 0,5% i to przez rok. Mojej kasy będą mieli 1k zł raz w m-cu i to przez chwilę. Jak wrócę z pracy mogę Ci przesłać coś, jakby regulamin tej promocji, który mi podesłali - jeśli chcesz?

      Usuń
    3. Dzięki TT. Zaraz robię to samo :)

      Usuń
    4. Do Arek

      W razie co to są parametry, które mi podesłali:

      "OFERTA SPECJALNA - PREMIA ZA PENSJĘ

      Rachunek, o którym rozmawialiśmy objęliśmy specjalną promocją Premia za pensję. Dzięki niej można zyskać 30 zł miesięcznie za spełnienie bardzo prostych warunków w okresie od 01.11.2021 do 31.10.2021 r.

      Jak otrzymać premię:
      Wystarczy w miesiącu kalendarzowym:
      - zasilić konto wpływem z zewnątrz na min. 1 000 zł,
      - zrobić min. 1 płatność bezgotówkową kartą, BLIKIEM lub zbliżeniowo telefonem,
      - raz zalogować się do aplikacji mobilnej,

      Zasady przyznawania premii:
      Premię 30 zł przekażemy na rachunek do końca kolejnego miesiąca od spełnienia warunków."

      I tu takie info ode mnie. Jak powiedziałem, że nie mam ich aplikacji - zapewniono mnie, że wystarczy 1 logowanie w m-cu do millenetu.
      Widzę też, że w treści jest literówka, a w zasadzie "cyfrówka" - w dacie zakończenia - bo powinien być 2022r. (mowa była o pełnym roku promocji)

      Usuń
    5. do TomTom 6 października 2021 16:16 TomTom Ten zabieg wydaje się niebezpieczny. Gdy bowiem klikniesz, czyli aktywujesz, dyspozycję zamknięcia konta w Millenecie sprawisz, że teoretycznie konto zostanie zamknięte po 30 dniach. Nigdy nie ma pewności, że Bank skontaktuje się z klientem w tym czasie i zaproponuje ofertę zatrzymaniową. Jeśli Bank nie skontaktuje się z klientem, konto zostanie zamknięte (a tego de facto taki klient nie chce).

      Usuń
    6. Gesso, te 30 dni masz przecież do namysłu i w dowolnym momencie możesz się rozmyślić i odwołać zamknięcie konta. Coś na wzór symulowanej lokaty, można symulować zamknięcie konta.

      Usuń
    7. Do Gesso

      Dokładnie tak, jak napisał Polcan. Masz ten okres wypowiedzenia i w przypadku braku kontaktu z ich strony (co osobiście nigdy mi się nie zdarzyło) - możesz wycofać taki wniosek. Do mnie jak nie mogłem odebrać potrafili wydzwaniać i 3 dni z rzędu ;)

      Usuń
    8. do TomTom 7 października 2021 17:44 A w jaki sposób można ewentualnie cofnąć złożony wniosek?

      Usuń
    9. Do Gesso

      Jak złożysz taki wniosek - trafia on do tzw. "wniosków otwartych". Możesz go edytować np. anulując (przynajmniej do tej pory tak było), a podejrzewam, że spokojnie załatwisz taką sprawę również przez infolinię. Kiedyś wymusiłem na nich taki "telefon zatrzymaniowy" - jak często nie miałem jak odebrać go od nich - bo byłem w pracy. PS Pamiętaj/cie jednak, że nie ma gwarancji, że zaproponują Wam taką samą ofertę jak mi. Co jak co, ale ja potrafię "nawijać makaron" bankowcom i może dlatego padła ta propozycja ;)

      Usuń
    10. Ja wniosek złożyłem + wyraziłem zgodę marketingową na kontakt telefoniczny. Żona w ubiegłym roku nie miała takiej zgody i do niej nie zadzwonili i konto się zamknęło :)
      Dam znać jak zadzwonią.

      Usuń
  10. Mnie się "darmowość" ich konta, zaoferowana po ostatnim wypowiedzeniu, kończy w listopadzie. Wtedy znowu ponowię "chęć odejścia". Ciekawe, co zaproponują. 30 zł by się oczywiście przydało - ja taką kasę przeliczam na "Ptasie mleczka":).

    OdpowiedzUsuń
  11. do TomTom 7 października 2021 20:17, do Arek 7 października 2021 21:39 Dziękuję za informację. Czy jednak dobrze zrozumialem, że kwota 30 zł co miesiąc przez rok (co łacznie dałoby 360 zł)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Gesso. Przy spełnieniu warunków w danym m-cu - wypłata 30zł do końca następnego m-ca i tak przez rok - czyli wyliczone przez Ciebie 360zł. De facto 360 - to nazwa ich konta i mogli marketingowo w to pójść w nazewnictwie tej promocji ;)

      Usuń
    2. Oferta ma w podtytule "Premia za pensję". Czyli ma do nich wpływać, czy wystarczy samemu przelewać te 1.000,00 złotych? No i ten wymóg apki... Jest w regulaminie, a co mówi konsultant... Wiadomo, jak bywa. Boję się, że przy braku logowania do apki może się okazać, że nie tylko brak premii, ale i konto jest płatne, bo się nie spełniło jednego z warunków.

      Usuń
    3. Do Anonimowy 8 października 2021 18:31

      Po pierwsze - to nie jest żaden regulamin. To tylko przybliżone warunki oferty, o które sam poprosiłem konsultanta (zawsze chce mieć takie potwierdzenie). Mam zapis rozmowy - datę i godzinę, oraz dane osoby, która przedstawiła i zmodyfikowała ofertę - tylko tych danych już Wam nie wklejałem. Tak, więc mam podkładkę do ewentualnej reklamacji. To tylko tytuł oferty, nic więcej. Konsultant nawet nie wspomniał, że musi to być wpływ z tytułu wynagrodzenia, ani nie ma tego w warunkach promocji.
      PS A dlaczego niby miałoby być płatne? Wiesz, które warunki odpowiadają za płatność konta w Mille? Wpływ patyka i płatność kartą/BLIK-iem.

      Usuń
    4. Gesso - dzisiaj do mnie zadzwonili, niestety propozycja była taka, że dają konto na 6-mcy za free bez konieczności zasilania i płatności kartą. Próbowałem nakierować rozmowę na to co by było gdybym przeniósł do mille wypłatę pensji... ale bez odzewu :)
      I tak pół roku spokoju więc dziękuję TT za info !

      Usuń
    5. "I tak pół roku spokoju więc dziękuję TT za info !"

      Nie ma sprawy Arku ;) Ja tak robię już od dość dawna, a dokładniej od czasu gdy nie mają ciekawej oferty depozytowej. I tylko teraz mille zaskoczyli mnie tą promocją.
      Pamiętaj jednak o tym, a najlepiej zapisz to sobie gdzieś, że aby NIE naliczyli Ci opłaty w maju 22r. - musisz spełnić warunki "bezpłatnoći" już w kwietniu! Trochę zmylające jest w przypadku tej promocji info w millenecie, które co miesiąc wyświetla: "W tym m-cu konto jest bezpłatne". Tak będzie i w kwietniu, ale jak nie spełnisz w tym miesiącu warunków - to w maju naliczy Ci opłatę. Najlepiej, jeśli dalej w Mille nie będzie nic ciekawego - złożyć na początku kwietnia - ponowny wniosek o rezygnację z kont i karty oraz poczekać na odzew ze strony banku ;) Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...