środa, 8 grudnia 2021

500 zł do zgarnięcia w nowej promocji Santander lub nawet dwa razy tyle

Niedawno opisywałem dwa razy promocję Santandera, w pierwszym wpisie do zgarnięcia było w łatwy sposób 300 zł, później bank dołożył do tego 150 zł co czyni ofertą jedną z najlepszych na rynku. Dziś zakładałem siostrze to konto i na koniec składania wniosku okazało się, że można zarobić jeszcze dodatkowe 50 zł, więc łączna pula na start wynosi już 500 zł. A może to być nawet dwa razy tyle.


A to nie wszystko bo przecież od lat zarabia się w tym banku na zwrotach za rachunki. To zresztą główny powód dla którego nie mam zamiaru zamykać tutaj konta. Ponieważ ofertę z 300 zł oraz 150 zł już omawialiśmy, dziś o tym jak zdobyć dodatkowy bonus w postaci 50 zł. Jak można zgarnąć 3 bonusy jednocześnie to czemu nie?

Tutaj zgarniesz do 500 zł i więcej za otwarcie konta w Santander

Promocja potrwa jeszcze tylko do 20 grudnia, więc warto się pospieszyć by zgarnąć całą pulę. Jak to zrobić przypomnę szybko niżej:


1) 300 zł z promocji podstawowej

Początek jest banalny. Za jedno jedyne logowanie do apki Santandera dostajemy aż 100 zł, zaś w kolejnych miesiącach wystarczy to

  • logowanie do apki
  • wpływ na konto na 1000 zł
  • wykonanie płatności na 10 zł

Za wykonanie tych czynności przez kolejne 3 miesiące dostajemy 200 zł w formie przelewu na konto. Omówiłem to szczegółowo w artykule wstępnym tutaj


 

2) 150 zł w promocji dodatkowej

Potem bank dodał dodatkowy bonus za wydanie 300 zł do końca stycznia. Nie jest to trudny warunek, tym bardziej że do zgarnięcia jest bonus w wysokości 50% cashbacku. 150 zł w postaci e-kodów przyda się na pewno a wybór mamy w postaci popularnych sklepów jak Biedronka czy Euro RTV. Szczegóły omawialiśmy tutaj.


3) 50 zł za skorzystanie z polecenia

Promocja jest na tyle fajna, że zachęciłem do niej siostrę i pomogłem jej założyć dziś to konto. Na koniec wniosku zobaczyłem jednak prośbę o wpisanie kodu polecającego innymi słowy ta promocja łączy się z programem poleceń, co nie zawsze jest oczywiste, banki bowiem zwykle uznają je za osobne promocje.

A skoro można zgarnąć więcej to czemu nie. Wy też możecie z tego skorzystać i na koniec wniosku wpisać kod polecający. Jeśli chcielibyście skorzystać z mojego to ma on formę 1009987440. Wystarczy ten numer wpisać na koniec składania wniosku.

Jak zdobyć dodatkowe 50 zł? W zasadzie pokrywa się to z punktem nr 2 bank wymaga aby:

  • raz zalogować się do apki
  • wydać 300 zł do końca drugiego miesiąca po tym w którym zawarliśmy konto

Innymi słowy będzie to konieczność wydania 300 zł do końca stycznia.

Na marginesie program poleceń ma odrębne terminy. Można brać w nim udział do 28 lutego 2022.

 


4) Do 500 zł za polecanie konta

Oczywiście po założeniu konta nic nie stoi na przeszkodzie by polecać to konto dalej i samemu zarabiać. Za każdego poleconego dostajemy 50 zł, a skoro można polecić nawet 10 osobom z tego prosty wniosek, że w sumie do zgarnięcia jest drugie tyle ile dostajemy na start. Nieźle.


5) Zwroty za rachunki

Oczywiście po założeniu konta warto uruchomić sobie zwroty za rachunki. Wystarczy zgłosić do banku numery kont do przelewu za telefon, telewizję, gaz czy prąd by dostawać co miesiąc zwrot na nasze konto tylko za to że przelewu dokonaliśmy z Santander. Robię tak od lat i to darmowa dodatkowa kasa, bo rachunki tak zawsze trzeba uiścić.

Tutaj zgarniesz do 500 zł i więcej za otwarcie konta w Santander

Podsumowując to jedna z najlepszych obecnie promocji. Szkoda tylko że czasowa i skończy się jeszcze przed świętami.

Regulamin promocji 300 zł na dobry początek w Santander

Regulamin promocji dodatkowe 150 zł na zakupy

Regulamin promocji Polecam bank Santander

30 komentarzy:

  1. RRP podwyższyła stopy procentowe o 0,5%

    OdpowiedzUsuń
  2. Ktoś otwierał kardę kredytową w santander z promocji ze zwrotem za zakupy i darmową kartą na rok? Czy przychodzi jakaś informacja o braniu udziału w promocji?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesli skladales wniosek o konto i karte w okresie promocji to obowiazuja te warunki. Zadnej informacji nie dostajesz.

    OdpowiedzUsuń
  4. W tym roku millennium się nie popisał. Jako lokatę urodzinowa proponuje tylko stawkę 1% i to z limitem do 10k

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do polcan 9 grudnia 2021 09:16 A zatem tyle, ile na początku tego roku! Podobnie jest ze specjalną. Nadal 0,5%.

      Usuń
    2. Ale w dalszym ciągu Millennium oferuje w ramach utrzymania klienta 5% za płatności blikiem i 2% kartą. To lepsze niż zakichana lokata na okoliczność urodzin.

      Usuń
    3. Rozumiem, że ludzie wystraszyli się kredytów po podwyższeniu stóp procentowych. Ale limit w Mille na KO jest śmieszny. Ze względu na małe wymagania bezpłatności konta traktuję ten bank jako "przesiadkowy" - potrzymanie na chwilę pieniędzy na trzech rodzinnych kontach w oczekiwaniu na spełnienie warunków w innych.

      Usuń
  5. Neobank podnosi oprocentowanie lokat. Neolokata Zysk 3m już 1,70%. https://www.neobank.pl/n_neobank/oszczednosci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...zaś Szafranowa i Lawendowa już nawet 2%. Niestety tylko dla zupełnie nowych, wyłącznie w placówkach stacjonarnych i tylko do 50k zł.

      Usuń
    2. Dla mnie równie ważna jest zmiana daty liczenia salda przez neo. No bo miałam pecha - u mnie tam miejsce na nowe środki się zrobiło 12 października, a oni ustawili "szlaban" na dzień wcześniej:)

      Usuń
  6. Millennium z roku na rok mierniejesz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Inflacja w USA: 7 %.

    OdpowiedzUsuń
  8. Neobank energolokata dla nowych klientów już 1,8% do 400k na 3 miesiące

    OdpowiedzUsuń
  9. Podczas przelewu z Alior do PKO dziś oferta lokat na... 0,30%. Co więcej nie działają przelewy natychmiastowe, zrobiłem 4 próby, każdorazowo z komunikatem 'operacja czasowo niedostępna'. Pierwszy taki zgrzyt w tym banku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym banku nawet przelewy na telefon blokują. Pierwszy przelew na 500 zł przechodzi, a drugi już nie. Pomimo, że w ciągu doby limit jest 5000 zł.

      Usuń
    2. Lokaty na rok 0.6 w ailor bank bez warunków

      Usuń
    3. No to szczęśliwie, że natychmiastowy z Aliora zrobiłam wczoraj. Zresztą pierwszy raz skorzystałam z tej opcji i "wpadłam" w niepotrzebny stres, jak mi się pokazała opłata 32 zł oraz informacja, że sorbent. Oczywiście zapomniałam, że bezpłatny elixir działa tylko do 100.000,00 i dołączyłam też odsetki. Skończyło się dobrze, bo czytam dokładnie dane do przelewu i "się opamiętałam":). Ale następny rodzinny natychmiastowy czeka mnie pojutrze i wolałabym nie spotkać się z niemiłą niespodzianką.

      Usuń
    4. Nie ma co z tego robić tragedii. Zwykłe przelewy działają, więc dla mnie różnica tylko taka, że po ciemku będę wypłacać kasę z bankomatu, a to raczej nie problem.

      Usuń
    5. Pewnie, że to nie tragedia, ale jak coś się zaplanuje, żeby zadziałało szybko i wiadomo, że "się należy", to robi się przykro, jeśli nie. Bez względu na to, jakie to straty/niedogodności powoduje.



      Usuń
    6. Napisałem właśnie ku przestrodze i to nie tylko innym, ale też sobie. Rano robiłem przelewy za czynsz, ale aliorowskiego już mi się chciało, bo przecież miał być natychmiastowy. Mam nauczkę na przyszłość, na szczęście bezkarna.

      Usuń
  10. A czy za założenie konta w Getin, bank ten daje obecnie jakieś profity (premie itp.)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Non stop jest aktywny program poleceń, jeśli chcesz skorzystać to daj znać.

      Usuń
  11. Od jutra nowa promocja na KO Profit w Mille. Parametry bez zmian: 1,25% do 50k zł na 60 dni, a dzień wyliczania sald to 10 grudnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają tam potwornego "błęda". Promocja 6-dniowa.

      "Zyskaj 1,25% w skali roku przez 6 dni dla nowych środków do 50 000 zł"
      To ze strony banku:
      https://www.bankmillennium.pl/klienci-indywidualni/oszczednosci-i-inwestycje#produkty-oszczednosciowe

      Usuń
    2. Do Ptok

      Tak, widziałem ten "chochlik", ale jak przejdzie się dalej - jest już ok. Mało tego, odnośnik jest jeszcze do starego regulaminu - gdzie były 62 dni promocji.

      Usuń
    3. Atrakcyjna niezwykle oferta. W sam raz dla Toma.

      Usuń
    4. Do Anonimowy 12 grudnia 2021 11:51

      Nie mój naczelny hejterze. Nie wchodzę w to. Za mały %, limit i czas trwania.

      Usuń
    5. @Anonimowy12 grudnia 2021 11:51

      ...oj ta obsesja na punkcie TT. Chyba ciezko Ci sie z niej wyleczyc.

      Usuń
  12. Lokaty po staremu w milenium kredyt na 10.5 a lokaty na 0.01

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...