wtorek, 15 listopada 2022

Niespodzianka z Santander - 100 zł w gotówce za dwa przelewy z apki

Wczoraj opisałem najnowszą, listopadową promocję w Santanderze w której można zgarnąć do 500 zł na start i zarabiać z bankiem darmową kasę przez kolejne lata poprzez zwroty za rachunki. Jak się okazuje bank ten potrafi zrobić też fajne niespodzianki dla stałych klientów niczym PKO. To jakiś nowy trend?


Dla mnie to totalne zaskoczenie, bo chociaż konto w Santanderze, przeniesione przymusowo z dawnego WBK, am od wielu lat, nigdy dotąd darmowej kasy poza zwrotami za rachunki nie było. Tymczasem dziś dostałem smsa od banku, że jestem zaproszony do nowej promocji o nazwie Premia za przelewy.

Banki znane są z tego, że premiują tylko nowych klientów, dlatego też zakładamy konta dla premii i zamykamy je zaraz po ich zgarnięciu. Po czym odczekujemy swoją karencję by wrócić po nową premię. Tak jest od samego początku istnienia tego bloga.

Tymczasem PKO jako pierwszy wyłamał się z tej tendencji i w tym roku zaoferował już dwie promocje dedykowane dla zaproszonych klientów. Teraz tą samą drogą idzie Santander, który także oferuje 100 zł, ale warunki do jej zgarnięcia są dużo prostsze, nie trzeba bowiem wykonywać dużo płatności kartą i przenosić wynagrodzenia.


Co więcej Santander nie oferuje bonów do Allegro, lecz oferuje kasę w gotówce, którą będzie można zapłacić za telefon i internet za co też dostaniemy dodatkową premię. Jedyne co trzeba zrobić to:

  • wykonać jeden przelew apką na dowolne konto

należy to wykonać raz w listopadzie i raz w grudniu. Za każdy taki przelew dostaniemy po 50 zł. Kasa zostanie wypłacona do 28 lutego 2023.

Przypomina to popularną akcję w Getin, który też za jeden przelew płacił 50 zł i można było zgarnąć dwie takie premie jeśli skorzystało się z usług Getin banku oraz Getin online. Wtedy po raz pierwszy zdecydowałem się na zainstalowanie apki na swojego smartfona.

Nie wiem na jakiej zasadzie bank wybiera sobie zaproszonych klientów. Być może robi to po to by zachęcić nas do używania apek. Nie lubię aplikacji bankowych i jeśli nie dają one dodatkowych korzyści to ich nie instaluję. Teraz mam powód by to zrobić.

Nie jestem też nowy w tym procederze. Brałem udział w promocji Santandera w którym musiałem się zalogować do apki by zgarnąć premię. Apka jednak została odinstalowana jak tylko zgarnąłem premię, zajmuje bowiem tylko niepotrzebnie miejsce, a wszelkie przelewy zawsze robię z kompa.


Chociaż oferta jest dedykowana dla zaproszonych warto odnotować, że nie tylko PKO robi takie prezenty. Przypominam zatem tym co przegapili wczorajszy wpis o premii 500 zł, być może wam też w przyszłości bank zaproponuje ekstra bonus.

Tutaj zgarniesz do 500 zł i zwroty za rachunki w nowej promocji Santandera

Pytanie do czytelników - też dostaliście takie zaproszenie? Mieliście zainstalowaną apkę?


Regulamin promocji Premia za przelewy w Santander

53 komentarze:

  1. Zaproszenia dostają Ci którzy nie logowali się do apki min 30 dni

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleś Ty uwsteczniony, kup se telefon z porządną pamięcią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Loguję się codziennie i otrzymałem SMSa

    OdpowiedzUsuń
  4. Lokaty w PKO BP bez zmian na następny miesiąc. To pewnie jutro podobnie będzie z KO.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oferta zatrzymaniowa z Getin: 7,3% na dwa miesiące i 7,5% na cztery. Ale kwota była niewielka.

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zawrotna" z Neo 7,2% na trzy miesiące. Z lokaty na 6,7%.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie dostałem sms :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ING OKO po staremu. Od dziś do stanu wojennego 8%.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe jakim cudem dostałeś SMSa skoro regulamin wyraźnie mówi, że "W promocji mogą wziąć udział tylko osoby, które nie logowały się do aplikacji Santander mobile w ciągu 30 dni przed startem promocji". Ja loguję się raz w miesiącu i nic nie dostałem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam karty, płacę blikiem, więc nie dostanę nic. Taki cud.

      Usuń
  10. Propozycja zatrzymaniowa PKO BP: 7% na pół roku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oprocentowanie KO w PKO BP na niezmienionym poziomie, ale żeby się analitycy nie nudzili, to wymyślili 57 dni (zamiast 49) i koniec promocji 4 stycznia (dotychczas było w połowie miesiąca). Ot, takie zabawy dużych dziewczynek i chłopców.

    OdpowiedzUsuń
  12. A MY się tymi zabawami podniecamy ...!...

    OdpowiedzUsuń
  13. Paribas. Nie mogę wyegzekwować nagrody.
    """"""""""""Dzień dobry,
    w tej sprawie proszę o kontakt z organizatorem promocji: „Mega Okazja” Agencją Hagen, ul. Sabały 60, 02-174 Warszawa.
    Adres kontaktowy do Organizatora został podany w Regulaminie Promocji i jest to: megaokazja@promocja.bnpparibas.pl ​​​​​​​
    Reklamację można złożyć również telefonicznie: 22 299 11 50. Infolinia czynna jest w dni robocze od 9.00 do 17.00."""""""""""""""
    Paribas umywa ręce a Agencja Hagen nie odpowiada na wezwania.
    Przerabiał ktoś taki temat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorę udział w tej za 450 złotych, która miała koniec 25 września. Załoźyłem konto na selfie i aktywowałem kartę we wrześniu. W październiku dostałem pierwsży przelew bez problemu.

      Usuń
    2. Paribas i wszystko jasne. Tam sztuki pracują jeśli chodzi o konsultantów.

      Usuń
    3. Chyba już trzy promocje Paribasa na "nowe konto" za mną i nigdy nie było problemów. Trzeba czytać regulaminy i ich przestrzegać to nie ma problemów.

      Usuń
    4. Z tego co wiem, to problem startujących w promocji paribasa polega przede wszystkim na tym punkcie reulaminu:
      "Aplikacja Mobilna musi zostać pobrana poprzez link przesłany w wiadomości SMS, którą Uczestnik otrzyma po wybraniu możliwości złożenia wniosku o Konto Osobiste w Aplikacji Mobilnej przechodząc na stronę Banku bezpośrednio z Linku promocyjnego. Proces składnia wniosku o Konto Osobiste za pomocą Aplikacji Mobilnej nie może zostać przerwany. W przypadku przerwania składania wniosku należy odinstalować Aplikację Mobilną i ponownie przejść bezpośrednio z Linka promocyjnego na wniosek bankowy;"
      Jeżeli ktoś pobrał aplikację paribasa z google play w konwencjonalny sposób to nie jest widziany jako uczestnik promocji. Jak zwykle diabeł tkwei w sczegółach.

      Usuń
    5. E tam . Kto by czytał takie bzdury jak regulamin . Bank jest zły i ma kły.

      Usuń
    6. Dlatego Paribasa najlepiej robi sie z linku do promocji, potem po rejestracji jest guzik na otwarcie konta, przychodzi e-mail o rejestracji oraz wizyta kuriera i nie ma problemow. Apke to sobie mozna zrobic pozniej, jak jest potrzebna w promocji np. do blikow.

      Usuń
    7. Tylko, że ja otrzymałem esemesa abym po zalogowaniu się na stronie Paribasa kliknął w link w którym miałem podać numer konta do przelewu nagrody. Nie dało się tego linku otworzyć z różnych przeglądarek.
      Zatem zadzwoniłem do agencji Hagen gdzie panienka mi powiedziała, że nie ma problemu abym wysłał numer konta na ogólny adres mailowy agencji. Tak zrobiłem i dalej cisza, nikt nic nie wie, spychologia albo nie odbierają telefonów.

      Usuń
    8. https://www.bnpparibas.pl/megaokazja/konto/
      To się nie otwiera z żadnej przegladarki? Dziwne. U mnie otwiera się z każdej

      Usuń
    9. Ja myślę że gościu przespał termin na podanie nr konta. Jeżeli ma teraz pretensje to dotyczą one nagrody z października. Trzeba było podać nr konta do 26.10, a teraz mamy druga połowę listopada. Więc bajka o nieotwierajacym się linku trzy tygodnie po terminie.

      Usuń
  14. zamiast zajmować się jakimś tam bankiem Paribas lepiej pojechać do Paryża (Paris) i zwiedzać, zwiedzać, zwiedzać...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ptok, ale jak wpisuję adres mailowy i hasło, które mi przysłali to jest na moment błysk i nic się nie otwiera...

    OdpowiedzUsuń
  16. Teraz ci link otworzył stronę? Dziwne. Ja się też już nie mogę zalogować.. Po tym jak wpisałem kiedyś mój IBAN nie moge się już zalogować bo i po co. Są dwie opcje. Albo nie możesz się zalogować bo uzupełnili twój Iban z twojego maila, ale wtedy powinieneś dostać przelew. Albo jak ktoś tu pisze olali cię bo minęło już 3 tygodnie i logowanie jest juz nieaktywne, a oni przymierzaja sie do wypłaty drugiej nagrody. Trzeba było dłużej spać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. https://www.money.pl/gospodarka/nowa-czlonkini-rpp-wyjasnila-w-radiu-maryja-co-bedzie-ze-stopami-procentowymi-6826797864147872a.html
    No to chyba czas otwierać lokaty długoterminowe na te obecne 8%. Bo depozyty też już nie pójda w górę. To jest jasny sygnał, że RPP juz nie podniesie stóp, nawet wibor zaczął spadać. Ja otworzę jeszcze w listopadzie jakieś COI. Procentów w pierwszym roku na COI jest siedem, a lokaty już nie wzrosną albo pójda w dół i tez nie będzie więcej. A zapowiada się długotrwała wysoka inflacja bo RPP ma to gdzieś i zamierza jedynie obserwować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Ptok 17 listopada 2022 20:54 Szkopuł w tym, że te słowa padły w Radiu Maryja (sic!).

      Usuń
    2. Wszystko zalezy od dalszej polityki FED, wiec poczynania RPP beda od tego zalezne. Radze wstrzymac sie do grudniowej podwyzki FED, to zobaczymy w jakim kierunku bedziemy zmierzac. Ponowny wzrost USD da paliwo do oslabienia PLN i wznowienia podwyzek RPP w przeciwnym razie RPP nie bedzie podnosic.

      Usuń
    3. Ptok. A nie lepiej kupić EDO? Ponoć nawet przy 2 zł za wcześniejszy wykup, w 4-letniej perspektywie bardziej się opłaca kupić obligacje 10-letnie. Obliczał to ktoś czy rzeczywiście tak jest?

      Usuń
    4. Kupuj co ci pasuje. Ja za stary jestem na EDO.

      Usuń
    5. Biorę COI. Ja w międzyczasie mam zamiar wydawać odsetki, a nie rolować. Swiat zwiedzać. Ja już emeryt. Do trumny wezmę te pieniądze?

      Usuń
    6. Wie ktoś czy obligacje można mupić na spólkę z małżonkiem? Co się dzieje z obligacjami po śmierci właściciela/współwłaściciela?

      Usuń
    7. Jezeli masz na mysli detaliczne to sa one dostepne dla osob fizycznych nie dla przedsiebiorstw majacych osobowosc prawna.
      Po smierci danej osoby podlegaja one dziedziczeniu, jak i inne dobra danej osoby.
      Obligacje detaliczne kupujesz immiennie wiec nie ma tu wspolwlasciciela.

      Usuń
  18. Do sądu. polskie sądy są "sprawiedliwe".

    OdpowiedzUsuń
  19. Strona Getin/Velo niedostępna. Tylko u mnie czy w ogóle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo od wczoraj wieczorem.

      Usuń
  20. W tym getinie to jednak banda idiotów siedzi. Niby obecna edycja KO do 20.11., ale oni zrobili od dziś czyli od 19go następną edycję. Też 8% do 400k. A dlaczego idioci? Bo saldo początkowe dalej z 13 października.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy poprzednim "przyspieszeniu" promocji w Getin też się wkurzyłam, bo gdyby dociągnęli do terminu, a przede wszystkim dali późniejszą datę badania salda, to bym się załapała. Co prawda podczas ewakuacji otrzymałam propozycję "zawrotną" 8% na KO (skorzystałam), ale nie zmienia to faktu, że takie pogrywanie z klientami jest co najmniej nieeleganckie.

      Usuń
    2. Wiem o co im chodzi. Chcą żebyśmy zakładali lokaty z których nie da się szybko wycofać kasy tak jak z KO. Dlatego dzień badania salda dla lokat na nowe środki to 16 listopad, a dla KO 13 październik.

      Usuń
  21. Plusem jest,że to nowe velo konto jest darmowe, nie ma wymogu pięciu płatności bezgotówkowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A konto trzeba zmienić czy automatycznie prowadzenie za 0 zł ?

      Usuń
    2. Czyli trzeba składać wniosek o nowe velokonto bez karty. A zamykać stare proste zasady. Nowe jest bezpłatne bez karty.. Karta jest tutaj płatna 7 Zeta, no chyba że zrobisz 5 transakcji.

      Usuń
    3. Anonimowy19 listopada 2022 13:49
      Ale karta debetowa 7 zł lub 5 płatności bezgotówkowych. Konto może być bez karty.

      Usuń
    4. Serio? Ekstra wiadomosc. Jeszcze w listopadzie trzeba zrobic? Bo w sumie na razie to jeszcze getin.

      Usuń
    5. Jeszcze maja jakis cashback na stronie 10% niby.

      Usuń
    6. Jest darmowe, ale nie mozna posiadac karty, gdyz jest ona platna (wymog 5 trans) oraz nie mozna miec konta walutowego. Walutowe i tak jest nieatrakcyjne ze wzgl. na wycofanie wszystkich promocji dla lokat/KO walutowych.
      Dla tych co nie mieli konta jest ladna promocja z 10% zwrotu platn. karta, czyli 600zl na 6-miesiecy. Pewnie @Polcan juz ja niebawem opisze. Reszta bez zmian, czyli kto moze wezmie karte na 6-m, potem ja zlikwiduje po promocji. Szumne zapowiedzi medialne oproc. kont osobistych czy wiekszej aktywnosci klientow nie okazaly sie prawda.

      Usuń
    7. Czy żeby mieć darmowe konto w Velo, trzeba najpierw zamknąć Getina, a później otworzyć u nich? Czy po prostu ta miła niespodzianka dotyczy też "starych" klientów?

      Usuń
    8. Jak to nie ma, jak jest? 5 płatności to wymóg, jeśli chcesz mieć darmowe konto. Ten warunek przekleili z Getin.

      Usuń
    9. Powolujemy sie na tabele oplat i prowizji, ktora umiescili na stronie. Prowadzenie konta (w tym obecnego konta w PLN-wersja podstawowa, bez dawnego Noble) jest za bezwzgledne 0zl. Obecni musza zamknac tylko karte, zeby za nia nie placic. Jezeli ktos ma rach walutowy biezacy, to dalej musi miec karte i machac 5 x w celu jego darmowosci.

      Usuń
    10. Nie masz racji. Jest też tabela opłat i prowizji obowiązująca od 19 listopada dla kont wycofanych ze sprzedaży. I tam jak byk jest konto "proste zasady" i nic się nie zmieniło. Mam tą TOiP przed sobą. Nadal konto 9 złotych, karta 5 złotych, no chyba że zrobisz 5 płatności. Kto ma "dobre zasady" ten płaci po staremu.

      Usuń
  22. W tym nowym koncie jest jeszcze zwrot 10% do stówki miesięcznie. Ale dotyczy tylko nowych. Czyli nowi otwierają z kartą, a starzy bez karty, to wtedy darmowe.

    OdpowiedzUsuń
  23. Konto darmowe, ale karta - opłata 7 złotych, jeśli nie wykonasz w poprzednim miesiącu pięciu transakcji bezgotówkowych. Czyli ewentualna "kara" tylko zmniejsza się bez spełnienia warunku. Pewnie więc będzie masowa rezygnacja z kart.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...