niedziela, 22 stycznia 2023

Od jutra 6% lub 8% na KO w Millennium oraz do 500 zł na start

 Oj coś źle się dzieje ostatnio w Millennium. Od jutra rusza nowa oferta konta oszczędnościowego i tak jak poprzednio jest ona dwutorowa, ale nowo utworzone tory rozjeżdżają się coraz bardziej. Za to w stosunku do poprzedniego artykułu na temat KO tym razem do zgarnięcia jest bardzo łatwa premia na start w wysokości 400 zł.


Zwyczajowo zaczynamy od omówienia nowej 47 już edycji KO. Rusza już jutro i potrwa dłużej od konkurencji bo aż do 4 marca 2023. Inne banki zapowiedziały nowe edycje już na początku lutego, więc w przypadku bordowych wiemy czego możemy się spodziewać o miesiąc dłużej.

A spodziewać się można dwóch stawek: tak jak poprzednio 8% przy 5 płatnościach dla kwoty do 300k i zaledwie 6% przy spełnieniu tylko warunku nowych środków. Przy czym definicja nowych środków sięga dość mocno wstecz bo aż 10 dni do 13 stycznia 2023.

W poprzedniej edycji mieliśmy obsunięcie z 8% do 7% dla osób które nie machają 5 krotnie kartą. Teraz kara jest jest jeszcze większa o kolejny 1pp w dół. Jak dla mnie te 5 płatności jest jeszcze do zaakceptowania, bo da się to załatwić podczas jednych drobnych zakupów, ale odstrasza mnie mały limit 300k.

 

Nowi klienci mogą dodatkowo zgarnąć do 500 zł na start. Dobra wiadomość to taka, że wreszcie przesunięto nieco karencję, chociaż nie aż tak jak byśmy sobie tego życzyli. W ubiegłym roku bank sięgał wstecz aż do początku 2019. Teraz karencję skrócono o rok i liczy się brak posiadania konta po 1 stycznia 2020. I tak długo, ale być może część z was dzięki tej zmianie się załapie.

Tutaj zgarniesz 400 zł w Millennium i załapiesz się na KO do 8%

Nowa promocja potrwa dość długo bo końca pierwszego kwartału czyli do 31 marca 2023. Bank co prawda ostrzega, że może się ona zakończyć przed czasem, ale wątpię by przygotowane aż 30 tysięcy wniosków mogło się wyczerpać w takim terminie nawet jeśli premia jest łatwa do zgarnięcia.

Co trzeba zrobić by zgarnąć 400 zł na nowy rok?


1) 200 zł za spełnienie 3 warunków

Promocję podzielono na dwie części z równym podziałem premii. W pierwszej z nich wymgane są tylko 3 warunki:

  • logowanie do apki Millennium
  • wpływ na konto na kwotę 1000 zł w terminie 14 dni od momentu założenia konta
  • zapłacić 5 razy kartą lub BLIKiem

W zasadzie mamy więc te same warunki co zwykły klient posiadający konto od niedawna musi robić co miesiąc. Należy jednak tutaj podkreślić nowość, której nie pamiętam by były w poprzednich tego typu akcjach - krótki termin przelewu.

Każdy posiadający konto w Millennium zobligowany jest na wpływ na 1000 zł, ale nie ma znaczenia kiedy będzie to miało miejsce. Tutaj musimy to zrobić w terminie 14 dni co przypomina warunek mBanku, który swoim klientom daje 7 dni na wykonanie tej czynności. Nie jest to trudny warunek, ale trzeba o nim pamiętać.

W przypadku płatności tego wymogu już nie ma. 5 płatności mamy wykonać do końca miesiąca, 


2) 200 zł w drugiej turze przez 3 kolejne miesiące

Aby otrzymać drugą premię musimy spełnić warunki wymienione w części pierwszej. Trochę to niefajne ze strony banku. Santander ostatnio wysyłał przypominajkę, że dwumiesięczna promocja z przelewem jest niezależna i kto przegapił pierwszą turę może dalej zgarnąć nagrodę w drugiej. U bordowych to niestety nie zadziała.

Poza tym warunki w drugiej turze się nie zmieniły, dalej musimy robić:

  • logowanie do apki Millennium
  • wpływ na konto na kwotę 1000 zł
  • zapłacić 5 razy kartą lub BLIKiem

ale nie musimy już dbać o to by przelew do banku doszedł w określonym terminie, mamy na to cały miesiąc kalendarzowy. Musimy jednak powyższe czynności wykonywać przez 3 kolejne miesiące, więc kto założy w styczniu, to powyższe warunki będziemy musieli spełnić w marcu, kwietniu oraz maju. Premię rzecz jasna dostaniemy do końca czerwca.


3) 100 zł premii za konto dla dziecka

Dodatkowo można zgarnąć 100 zł na karcie podarunkowej do goodie jeśli otworzymy konto dla dziecka 360 Junior. Termin przystąpienia do promocji jest taki sam, a więc 31 marca 2023, przy czym dziecko nie ma tutaj karencji.

Warunkiem otrzymania dodatkowej premii jest zasilenie konta Junior na kwotę 150 zł do dnia 28 kwietnia 2023. Przelew nie musi być jednorazowy, ważne by suma wpłat w podanym terminie wyniosła 150 zł.

Dodatkowo dziecko musi:

  • aktywować apkę w telefonie
  • wykonać 1 transakcję kartą, BLIKiem lub zbliżeniowo telefonem

To dość trudne warunki jak na dzieciaka w porównaniu z innymi bankami. Dodatkowo oczywiście trzeba wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i marketingowych co już wydaje się lekką przesadą. Można je oczywiście wycofać już po uzyskaniu premii.


Podsumowując bardo rozczarowujące są nowe ustalenia jakie poczyniono w lubianym bądź co bądź banku. Niestety cierpliwość każdego klienta ma swoje granice i ostatnimi poczynaniami bank wystawia swoich klientów na poważną próbę. W moim przypadku za porządnym KO będę się rozglądał pod koniec marca, a wtedy będzie już kolejne edycja KO w Millennium. Czy z kolejnym rozjazdem?

Regulamin 47 edycji KO ze stawką do 8%

Regulamin promocji 400 zł za konto w Millennium

Regulamin promocji 100 zł do Goodie za konto dla dziecka

40 komentarzy:

  1. Dziś zleciłem przelew wewnętrzny z datą przyszłą tj. jutrzejszą z konta oszczędnościowego na ROR a środki pojawiły się od razu na RORze i w historii jest przelew wykonany i data jutrzejsza. Czy ktoś miał podobny przypadek? Napisałem maila w Millenet. Zobaczę co odpowiedzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak kiedyś miałem i wiem teraz, że w niedziele i święta nie należy zlecać wewnętrznych przelewów na dzień następny bowiem wykonają się od razu. Taki dziwny standard w Millennium, z którym nie spotkałem się winnych bankach. Natomiast zlecenie "przyszłe" ustawione w sobotę - czeka z wykonaniem tak jak powinno.

      Usuń
    2. W niedziele tak, bo i tak nic z nimi nie zrobisz dzisiaj - nie wypchniesz poza bank.

      Usuń
    3. Tylko jest pewna różnica, gdzie leży ta kasa jeden dzień. Bo KO jest oprocentowane, a od 400 tys. to już trochę grosza.

      Usuń
    4. Przez niedziele lezy na KO - przeciez masz date transakcji w historii zapisana na poniedzialek (pomimo, ze widzisz juz to w niedziele)

      Usuń
  2. Takiego przypadku nie miałam, ale dzięki za ostrzeżenie, bo zastanawiałam się, czy tego nie zrobić z datą na wtorek (żeby mieć już sprawę "z głowy").
    Ale - o czym już tu pisałam - dwa razy robiłam "operację" z przelewami z datami przyszłymi z ROR-u. Pierwszego dnia zlecenie ok, każdego następnego pokazywało przelew o dzień późniejszy. Zanim się połapałam, to zatwierdziłam. Potem to zlecenie anulowałam, ale już zaliczyli to jako wyczerpanie limitu tego dnia. Następne przelewy musiałam zlecać z datą o dzień późniejszą od tej "chcianej" i było, jak sobie zaplanowałam.
    Teraz robiłam takie przelewy po raz trzeci (w życiu) i - o dziwo - już mi w nich daty nie zmieniano. Czyli - naprawili jedno, a popsuli drugie?

    OdpowiedzUsuń
  3. 6 % lub 8 % do wyboru. ja wybieram 6 %.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W SCB jest zdecydowanie weselej bo dają do 24 kwietnia 7% i nieograniczoną liczbę przelewów na zewnątrz.

      Usuń
    2. Duzo prostsza alternatywa jest Pekao. Jak sie nie bierze udzialu w promocji za otwarcie konta, to w ogole nie trzeba wyrabiac karty a samo konto przekorzytne jest prowadzone za darmo + oszczednosciowe na 8% na 183-dni. Przenoszenie srodkow w aplikacji za darmo miedzy kontami bez ograniczen.
      Millennium to najgorszy wybor, raz wymagane obroty karta, dwa niskie limity transakcyjne, trzy jeden przelew z KO na ROR w miesiacu.

      Usuń
  4. Tylko pytanie czy te środki jeszcze procentują w niedzielę na koncie oszczędnościowym?

    OdpowiedzUsuń
  5. W niedzielę i w inny dzień świąteczny środki nie pracują...

    OdpowiedzUsuń
  6. Teoretycznie "uciekłam" z Millennium do Nesta, bo tam wyższe oprocentowanie KO. Ale - żeby od razu zaparkować szybko maksa, zrobiłam to via Alior. Czyli - z Aliora KO (8%) na ROR w Aliorze i całość (zmiana limitów w bankowości internetowej) na KO w Neście. I to było proste. Potem wielodniowe zlecanie przelewów z datą przyszłą w Millennium (bo ograniczenie do 50k dziennie). Na koniec w dzień "ewakuacji" (robię to w nocy) wszystko z KO w Mille (8%) na ROR w Mille i już... w drogę:). Ktoś napisał humorystycznie, że woli u nich 6%, nie 8%, a ja - nic. To będzie dla mnie bank ostatniego wyboru, nawet jeślibym musiała przechodzić procedurę zakładania nowego konta (a mam jeszcze gdzie). Wymyślanie kretyńskich warunków dla wyższego oprocentowania (czyli łapanie jeleni), drastycznie niski limit dzienny oraz blokowanie konta przy zlecaniu przelewów (i nigdy nie wiesz, kiedy cię to spotka) skutecznie mnie odstraszają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Swoją drogą to zastanawiam się ile jest osób, które nie zna elementarnej matematyki i nie umie liczyć %. Wydaje mi się, że niestety większość. Logiczny wniosek wynika z tego, że większość promocji to jakieś wabiki paręset zł + jakieś lepszy % na 2-4 mcy. Skoro bankom opłaca się to non stop robić a póniej pogarszać ofertę to chyba znaczy, że większośc ludzi nie potrafi liczyć i jest na tyle leniwa lub niechętna do czytania ze zrozumieniem, że to się musi opłacać. W bankach jest kasy po sufit a opisywane tu często promocje to kilka tyś. wniosków i jakoś się nie wyczerpują. Z tego też logiczny wniosek, że takich osób jak my, którzy próbują coś aktywnie dzialać na tym froncie to niewielka liczba. Mille już zaczyna mnie drażnić i poszukam sobie czegoś innego. Tyle w temacie. Mbank drugi mądry bank w kolejce. Założyłem w mile 3 rachunki KO i chciałem trochę porotować - już mi się nie chce. Poczekam na wyrok TSUE ws. korzystania z kapitału i wtedy się pośmieję jak będą biegać z promocjami a ja będę gdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja będę gdzie indziej. Pod palmami ???

      Usuń
  8. Ciechanów 3 miesiące, nowe środki, zjazd na 7,50%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka dni temu udało mi się założyć na 8,3%. jutro wpływają następne pln zobaczymy jaki % będzie dostępny.
      pirx

      Usuń
    2. 7,5, bo tyle jest od 24tego

      Usuń
    3. założyłem dziś 8% na 3m
      pirx

      Usuń
  9. Ktoś korzysta w CA z oferty zatrzymaniowej z premią 300 zł na rok za odwołanie wypowiedzenia ror lub innej promocji gdzie wymagane jest wynagrodzenie min 1000 zł ? Co tam przechodzi , ma ktoś jakieś praktyczne doświadczenia ? Proszę o podpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ma być wynagrodzenie, czy po prostu przelew z konta na którym nie ma Twojego imienia i nazwiska? Ja korzystam z portfeli w kantorach wymiany walut online. Przelew do portfela w na konto w PLN i dalej wylew w PLN na konto w CA. Nadawca to na ogół firma prowadząca kantor.

      Usuń
    2. Jak masz w regulaminie CA wynagrodzenie, to podsuwaja kartke o przelewanie tego wynagrodzenia na ich konto. Zapisy w regulaminie o wplywach zwalniajacych z oplaty za konto wymagaja jedynie przelewu z innego banku, ale nie z twojego konta. Zapis mowi, ze nie moze to byc z twojego konta oraz z takiego, gdzie jestes wspolposiadaczem czy pelnomocnikie. Praktycznie sa tylko w stanie zweryfikowac czy nie przychodzi to z twojego rachunku (twoje dane w polu nadawca). Nie sa w stanie zweryfikowanac wspolposiadania czy tym bardziej pelnomocnictwa, bo taka baza danych miedzybankowa nie istnieje.

      Usuń
    3. Teoretycznie wynagrodzenie a praktycznie nie wiem co CA uznaje ,może ktoś korzysta z promo i coś wie ? Z jakiego portfela i kantoru mogę korzystać i jak duży będzie koszt wymiany 1000 zł ? Alior kantor też do tego się nadaje ?

      Usuń
    4. Jestem współposiadaczem jednego z kont. Gdy jest robiony przelew z tego konta to zawsze jako nadawca przelewu jest wyszczególniona ta osoba, która jest aktualnie zalogowana. Gdy chce żeby przelew nie wyszedł z moimi danymi, muszę się zalogować jako drugi współposiadacz. Sprawdzone w praktyce.

      Usuń
    5. @Ptok, dokladnie jak napisales, zgadza sie z moim postem@11:49. Spelnianie warunku w CA nie jest trudne, wystarczy wyslac tak, zeby byly dane drugiego wspolposiadacza lub z jego indywidualnego konta. Zapisy CA sa fikcja, bo jedynie moga sprawdzac pole nadawcy przelewu, do innych danych konta nie maja dostepu, stad nie wiem po co wypisuja te bzdury o wspolposiadaczu, czy tym bardziej pelnomocniku. Nie trzeba sie uciekac do puszczania przelewu z kantoru czy innych dziwnych miejsc.
      Jedynie, jak ktos bierze udzial w promocji, gdzie warunkiem jest przelewanie wynagrodzenia, to wtedy podsuwaja mu blankiet ze zleceniem przelewu od pracodawcy. W innych promocjach czy zwolnieniach za wplywy wystarcza przelewy z konta innego czlonka rodziny i jest ok.

      Usuń
    6. "Jak masz w regulaminie CA wynagrodzenie, to podsuwaja kartke o przelewanie tego wynagrodzenia na ich konto". Tylko że to oferta telefoniczna, więc nic nie podsuwają.
      Ja korzystam z Walutomatu i nie trzeba nic wymieniać. Wpłacasz do portfela złotówki i od razu (bez żadnej wymiany) wypłacasz te same złotówki na konto w CA (najpierw to konto CA trzeba sobie dodać w swoich kontach w profilu). Nadawca przelewu to firma prowadząca kantor, a więc można ją uznać za wypłacającą "wynagrodzenie". Wszystko w godzinę i bezkosztowo, możesz zrobić przelew na próbę.

      Usuń
    7. Jedyna promocja to bodajze 300zl za otwarcie konta i przelew wynagrodzenia. Nic nie trzeba kombinowac dla warunku wplywow na konto, puszczam zawsze od drugiego czlonka rodziny i jest ok. Kantor to ja uzywam "bankowy", gdzie srodki sa caly czas moja wlasnoscia a nie jakies tam firmy, ale to juz dyskusja na inny temat.

      Usuń
    8. US może się przypiąć do przelewów "od drugiego członka rodziny", zwłaszcza jak przekroczą chyba obecnie łącznie jakieś 9 tys, w ciągu 5 lat (chyba że to żona ze wspólnotą majątkową). Ale przelewy od Taty, Mamy itp, to bym jednak uważała, zwłaszcza że teraz US może wejść na każde konto bez powiadomienia właściciela.

      Usuń
    9. Jak jest wspolnosc ustawowa malzonkow to nie moze. Druga rzecz wystarczy miec nawet konto wspolne np. matka+corka i tez jest to trudne do ogarniecia, bo pieniadze na takim rach sa wspolne---->przyklad: przychodza pieniadze dla matki na wspolne konto, corka puszcza je do CA (CA widzi przelew od corki), ale wplyw jest na konto matki w CA(wiec warunki wplywu sa spelnione), pieniadz nie zmienia wlasciciela dla US. Musi sie toczyc okreslona sprawa przeciw tobie, urzednik z US nie moze sobie tak przegladac dowolnego konta na wlasne "widzi mi sie".

      Usuń
    10. Zmieniły się przepisy od 1 lipca (Polski Ład - zmienili jedno słowo w przepisach z chyba "podejrzany" na "osoba"!) i już może bez wszczynania żadnych postępowań, wystarczą podejrzenia. W internecie było głośno o zablokowanym koncie pewnej dziewczyny, której chłopak z zagranicy przelewał co miesiąc pieniądze na najem mieszkania. Dowiedziała się o tym, jak US zablokował jej konto.
      Jak ktoś nie ma współwłaściciela to myk z kantorem działa, a Walutomat to sprawdzona firma działająca od wielu lat.

      Usuń
    11. kate25 stycznia 2023 08:34 - Masz rację. US odpuszcza grube afery, ale na nas maluczkich, których łatwo sprawdzić, będzie polować, bo to poprawi im statystyki:). Dlatego duże kwoty przelewamy z mężem sobie wzajemnie (wspólnota majątkowa), ale już wspomaganie córki idzie jako darowizna ze złożeniem przez nią odpowiedniego druku zwalniającego z podatku, a mniejsze pieniądze opatruję tytułami typu: "imieniny", "zwrot za zakupy" itp.

      Usuń
  10. Milenium lokata zatrzymaniowa 8 procent przy zamknięciu konta

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie banki mają totalnie "gdzieś" swoich starych klientów. Promocje, atrakcyjne oprocentowanie tylko dla nowych. Dlatego bardzo pozytywnie odebrałem działanie instytucji okołobankowej jaką jest BIK. Mam tam od dawna uruchomione alerty BIK. Okazało się że roczna opłata za alerty wzrosła z 24 do 36 złotych. Ale tylko dla nowych. Starzy klienci przedłużają alerty na następny rok po starej cenie 24 złote. Tak trzymać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banki ciagle maja za duzo "dodrukowanej" kasy. W latach "normalnej" bankowosci, gdy banki byly zainteresowane depozytami, to im wiecej deponowales dostawales wiekszy "procent", obecnie jak przynosisz kase do banku, to im na niej nie zalezy, wiec stad ciagle promocje dla nowych, na nowe srodki, itd.

      Usuń
    2. Oprocentowanie w bankach sterowane jest politycznie.

      Usuń
    3. Do Ptok

      Miałem dokładnie tak samo z tym BIK-iem ;) Gorzej jest np. z Millennium. Mimo, że jestem ich starym klientem i teoretycznie muszę wykonać tylko 1 płatność w m-cu - aby spełnić warunki "darmowości" konta - to i tak bank wymusza ich 5 dla promocji na KO Profit. Na razie mam zwolnienie z opłat na pół roku, ale jak się nic nie zmieni - to się z nimi żegnam bez sentymentu.

      TomTom

      Usuń
    4. A ja nie mogę jakoś się rozstać z tym bankiem. Na okrągło składam wypowiedzenie a oni na okrągło dają premie na zatrzymanie. I tak się to kręci już chyba 3 rok. Pewnie dlatego, że mi nie zależy.

      Usuń
    5. "Na okrągło składam wypowiedzenie a oni na okrągło dają premie na zatrzymanie."

      Też tak robię od lat z małymi przerwami na czas kiedy mam u nich promocję na KO Profit ;) Teraz się to pewnie zmieni - jeśli oni nie zmienią polityki co do powiązania promocji z 5 płatnościami.
      PS Najlepszą propozycją na zatrzymanie było 30 zeta m-cznie za zwykłe spełnienie warunków darmowości. Jednak najczęściej dostaję pół roku bez opłat ;)

      TomTom

      Usuń
    6. A ja mam tak: 5% za płatności blikiem do 600 zł i 2% za płatności kartą debetową. Razem mogę wycisnąć maksymalnie 60 zł co zresztą mi się udaje. Póki co, bawi mnie to.
      A kiedy dzwoni do mnie pani z ofertą i pyta dlaczego chcę się wymiksować to mówię już otwartym tekstem, że fajnie już było, promocja się skończyła. Wtedy proponują mi jakieś nieciekawe lokaty albo 30 zeta o których piszesz. Mówię, że podobała mi się ta promka 2 i 5% i taką ofertą byłabym zainteresowania.
      No i jak dają to bierę :-)))

      Usuń
  12. Wpłaciłam nowe środki 4 marca, zgodnie z regulaminem powinnam się była załapać na 47 edycję, czyli jeszcze na 8%, a tymczasem dziś bank proponuje mi udział w mniej korzystnej edycji. Zdarzyło się komuś?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...