wtorek, 2 kwietnia 2024

A jednak 7% dalej na KO w Velo z wyższymi limitami oraz 650 zł na start

No i proszę, Velo jest dalej na rynku i co dziwniejsze od dziś rusza nowa, jeszcze lepsza edycja konta oszczędnościowego. Myślałem, że od kwietnia będziemy w podobnym nastroju co przy zmianie właściciela Idea banku. A tymczasem jest lepiej.

 

Od dziś mamy 4 edycję KO, wszak zaczyna się czwarty miesiąc roku. I stawki pozostały bez zmian, ale podwyższono limity. Nowi mogą liczyć teraz na 2x więcej, do 100k na 7% + 6,50% za nadwyżkę do kwoty 400k. Dodatkowo za otwarcie konta nowi dostaną 600 zł na start + 50 zł za skorzystanie z polecenia o czym niżej.

Tutaj założysz KO na nowej, dzielonej stawce 7/6,50% w Velo

Obecni klienci zaś mogą w dalszym ciągu korzystać z dobrodziejstw banku. Tutaj dostajemy stawkę 6,50% z limitem do 400k, czyli o 100k więcej niż osoby, które uruchomiły promocję w marcu. Oczywiście należy zadbać by były to nowe środki, a te obecnie liczy się względem 27 marca 2024.

Dalej mamy darmowe przelewy wewnętrzne. Ostatnio dużo miejsca w komentarzach poświęciliście nowym opłatom, te są jednak kompletnie nieistotne dotyczą bowiem przelewów z KO na zewnątrz. My zaś każdorazowo transferujemy środki na ror, a potem dopiero out, a to jest dalej darmowe dla nieograniczonej liczby przelewów.

Jedyne co niepokoi, to fakt, że obecna promocja jest bardzo krótka i nie potrwa nawet miesiąc. Skończy się już 29 kwietnia, więc nie wiadomo czy w maju nie nastąpi tu jakieś tąpnięcie. W każdym razie kto się załapie temu nic się nie stanie i będzie mieć zagwarantowaną fajną stawkę przez 3 miesiące, warto więc korzystać póki można.

1) 600 zł na start dla nowych klientów

Nowi, a tych jak widzę po chętnych zgłaszających się po kod polecający, jest wciąż dużo, mogą na start zgarnąć w bardzo łatwy sposób 650 zł: 600 zł za cashback na przyzwoitym poziomie 10% oraz dodatkowo 50 zł za polecenie o czym niżej.


Zaczynamy oczywiście od rzutu oka na karencję. Choć Velo to bardzo fajny bank, to jednak w przypadku karencji nie wygląda to już tak różowo, bowiem bank jej nie skraca. Obecnie wynosi ona już ponad rok, bank bowiem sprawdza czy byliśmy jego klientami przed 31 grudnia 2022. Innymi słowy tylko ten kto zamknął konto przed tą datą może wracać po nową premię.

Tutaj zgarniesz 650 zł na start w Velo bank i założysz KO na 7%

Od nowego roku Velo zmienia numerację i rozpoczynająca się od 1 lutego nowa promocja konta nosi numer 1/2024 Potrwa ona. do 30 kwietnia 2024 i załapując się do tego dnia do tej promocji masz możliwość zgarnięcia 600 zł przez kolejne pół roku, więc nie ma znaczenia kiedy przystąpisz do promocji.


 

Na czym polega sama promocja? W zasadzie na tym samym co kiedyś oferował Getin czyli 10% cashback. W jednym miesiącu można zgarnąć do 100 zł, łatwo więc policzyć, że aby zgarnąć całą pulę wystarczy wydać 1000 zł w miesiącu. Dziś przy galopującej inflacji nie jest to już niemożliwe.

Skoro oferta ma potrwać przez pół roku, to łatwo policzyć, że po 6 miesiącach dostaniemy przelewem na konto w sumie 600 zł. A po drodze można zgarnąć dodatkowe 50 zł i o wiele więcej z odsetek na KO.


2) 50 zł za skorzystanie z polecenia

Zyski z zakupów można podkręcić korzystając polecenia. Jest to osobna promocja, która rusza dziś i potrwa do 31 maja 2024. Chociaż czas trwania powyższych dwóch promocji jest różny, to karencja dla obu jest identyczna, nie można mieć tutaj konta po 31 grudnia 2022.

Jedyne co musi zrobić polecony to wpisać kod od polecającego, wyrazić odpowiednie zgody i zrobić 3 przelewy po 2000 zł każdy przez kolejne 3 miesiące. Jednym słowem warunki są banalne, nic dziwnego że od wielu lat najwięcej chętnych zgłaszających się do mnie po kod jest wśród klientów Velo.

Jeśli nie masz kodu polecającego możesz śmiało pisać na marszr1@gmail.com. Chociaż polecam wiele kont, Velo zdecydowanie jest najczęściej wybierane przez was. Nic dziwnego bo to bardzo fajne konto z darmowymi przelewami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi.

Podsumowując nie jest lepiej niż dobrze. Gdyby Velo przejął inny bank oferujący swe usługi w Polsce, wtedy oferta z marszu uległaby pogorszeniu, banki bowiem narzekają na nadmiar gotówki i tną stawki gdzie się da. Nowy właściciel Velo to nie bank, a Fundusz Cerberus zaś fundusze jak widać rządzą się innymi prawami. Póki co dla nas korzystniejszymi.


Regulamin 4/2024 edycji KO w Velo na 7/6,50% do 29 kwietnia 2024

Regulamin promocji Witaj w Velo bank i zgarnij 600 zł ważne do 30 kwietnia.2024

Regulamin programu poleceń Velo - edycja nr 5 do 31 maja 2024

46 komentarzy:

  1. Wypłacili Wam już idsetkj premiowe w Millenium? U mnie zaksiegowane są tylko podstawowe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, spokojnie, przecież zawsze się z tym guzdrają, dziś do końca dnia albo nawet jutro.

      Usuń
    2. Polcan, z odpowiedzi uzyskanej z Millennium: z uwagi na okres świąteczny odsetki premiowe zostaną wypłacone najpóźniej 3 kwietnia.

      Usuń
    3. Podobna sytuacja na Profit w Millennium wydarzy się zapewne w maju (zwłoka w wypłacie odsetek) - 1 maja - środa (dzień wolny), 2 maja - roboczy i 3 maja - piątek (dzień wolny) - jeszcze gorzej niż teraz. Bardzo trudno obliczyć prawidłową kwotę odsetek na koncie Profit. Czy jutro klienci otrzymają odsetki za 2/3 kwietnia, czy dopiero w maju? Gdy zadałem 2 miesiące temu - w podobnej sprawie -pytanie, na odpowiedź czekałem omal 10 dni (konsultanci na czacie byli bezradni i moje zapytanie uznali za reklamację).

      Usuń
    4. Mam wrażenie, że Velo to jedyny normalny bank dla wypłat odsetek. W PKO też nie dostałem wypłaty za kasę wpłacona w sobotę 30 marca. Chyba nie liczą wpłat w dniach wolnych od pracy i odsetek za dwa dni nie dostałem. Jak sądzę, będą dopiero pod koniec kwietnia...

      Usuń
    5. Polcan, zgadzam się z Tobą odnośnie do Velo (tam odsetki wpływają około 1.30 w nocy pierwszego dnia miesiąca). Alior też wypłacał odsetki bez zastrzeżeń (obecnie jednak już z Alior nie korzystam - 4,5% to za mało).

      Usuń
  2. Przecież Velo nie zmienił jeszcze właściciela. Wszystko jest na razie po staremu. Kupujący czeka na zatwierdzenie przez KNF, Komisję Europejską itd. Jeszcze przez kilka miesięcy oficjalnie nic się tam nie zmieni, więc i oferta będzie jak obecnie. @Polcan nie siej dezinformacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie na razie tak samo

    OdpowiedzUsuń
  4. Odsetki premiowe Profit w Millennium zostaną wypłacone 3 kwietnia (potwierdzone).

    OdpowiedzUsuń
  5. Obecnie występują problemy z zalogowaniem się do Velo poprzez przeglądarkę - nie działa przekierowanie na stronę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, oszczędziłeś mi niepotrzebnego logowania. Przynajmniej wiem, ze je dostanę.
      Gorzej wygląda sprawa z ING, dziś potwierdzono mi, że odsetek nigdy nie dostanę w tym banku za konto oko bonus. Tak wynika z informacji z chatu z konsultantem. I to nawet jeśli zamknę to konto.

      Usuń
    2. Komunikat Velo: Przepraszamy, coś poszło nie tak
      Nie możemy załadować danych. Spróbuj jeszcze raz wykonać operację lub skorzystaj z aplikacji mobilnej na telefonie.

      Usuń
    3. Polcan, jak to rozumieć, że nie otrzymasz odsetek w ING z OKO Bonus?

      Usuń
    4. Wpłaciłem w lutym kasę na dwa dni na OKO bonus. Spodziewałem się wypłaty odsetek na koniec marca, ale ich nie dostałem. Ani podstawowych tych na 1,50% ani promocyjnych czyli na 6%.
      Dziś zadałem pytanie dlaczego ich nie dostałem, dostałem odpowiedź, że dostane je 16 maja, jesli moje saldo tego dnia będzie wyższe niż w dniu startu. W walentynki moje saldo na drugim OKO nie bonus było prawie 200k, które będę zerować pod koniec kwietnia. Nie będę przelewać 200k na jeden dzień w maju na 0% by dostać odsetki na OKO bonus. Zdaniem banku nie dostanę ich wcale, nawet jeśli zamknę konto dziś. Miał ktoś podobna sytuację?

      Usuń
    5. Mialem problem z wyplata bonusu za zalozenie konta, bo nie zaznaczyli mi jakies zgody. Owa zgoda musiala byc wyrazona przy zakladaniu konta, ja zrobilem to pare dni pozniej, jak zaczalem sprawdzac te zgody. Reklamacje uznali, ale niesmak pozostal, bo ten bank kombinuje jak kon pod gore z roznymi zapisami. Nic tam nie mam i nie zamierzam otwierac zadnych kont w ING. Akurat mialem wtedy tylko bonus na start, gdzie poczatkowe saldo jest zero, wiec nie bylo z tym problemu, ale oczekiwanie na odsetki 3 miechy wcale mi sie nie usmiecha, jak najdalej od ING.

      Usuń
    6. @Polcan.
      Mówiłem kiedyś że czarno to widzę. Wykrakałem?
      https://moneyafterhours.blogspot.com/2024/02/6-dalej-na-ko-w-ing-oraz-500-z-na-start.html?showComment=1707857369821&m=1#c7234583840098392234

      Usuń
    7. Pamiętam, pamiętam. Będę miał nauczkę na przyszłość z tym bankiem. Na szczęście straciłem niecały 1 zł, więc tragedii nie ma. Coś czułem że będą kłopoty, więc szybko przerzuciłem środki do millennium.
      Jutro będę rezygnował z promocji w Mille.

      Usuń
  6. Odestki w Ing naliczają po 3 miesiącach pod warunkiem, że stan jego środków będzie wyższy na moment ustalania nowych środków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co? Pierwszo słyszę, że jakieś saldo trzeba zwiększyć. Jak wpłaciłem 200k pod korek na oko na 3 miesiące to coś jeszcze muszę robić?

      Usuń
    2. Jeśli na stan badania nowych srodkow miałeś np 7000 zł to co wpłaciłeś ponad to jest liczone jako nowe środki. Jeżeli w ostatnim dniu promocji z jakiego powodu będziesz miał mniej niż ten 7000 zl to otrzymasz zero.

      Usuń
    3. I to jest, jak dla mnie, dużo gorsze od Santandera na którego pieknie się Ptok. Prościej jest pilnować by nie przekroczyć limitu co miesiąc, niż kombinować że w ING miało się mniej niż jakaś kwota.
      Już machnalem rękę na te niezapłacone odsetki w ING, na szczęście nie jest tego dużo, bo te środki po dwóch dniach przerzuciłem do Millennium na 6,25%.

      Usuń
    4. Ok dzięki, miałem 0, bo zamykam konto jak się kończy promocja.

      Usuń
  7. Tak velo jest awaria w aplikacji mobilnej nie można zalogować

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam pytanie w sprawie konta "moje cele" mBanku. Otóż promocja jest na 3 miesiące kalendarzowe po miesiącu otwarcia na 6,5% ale jak się założy to konto na początku miesiąca to w zasadzie jest na 4 miesiące(ja otwierałem na początku marca, więc powinienem mieć cały czerwiec, maj i kwiecień oraz prawie cały marzec na 6,5%). Jedynym warunkiem jest to aby robić przelew stały na minimum 100zł na "moje cele" co miesiąc. I teraz, w poprzednich edycjach tej promocji nie miałem z tym problemów i musiałem tylko zrobić trzy przelewy po 100zł żeby mieć promocyjne oprocentowanie przez cały okres promocji ale tym razem mi nie naliczyło promocyjnego oprocentowania za miesiąc marzec. Na infolinii poinformowano mnie że nie miałem wpłaty 100zł w miesiącu marcu. Ale w marcu otwierałem promocję to wpłaciłem jednym przelewem prawie tyle ile wynosi limit kwotowy tej promocji. Czy ktoś miał podobny problem? Może powinienem to reklamować? Naliczyło się za marzec odsetek kilkanaście zł kiedy powinno być ponad dwieście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że reklamować, zwłaszcza za pierwszy miesiąc to oni nie mają wymówki żeby nie naliczyć oprocentowania promocyjnego, bo nie ma porównania ze stanem na koniec poprzedniego miesiąca (nie chodzi o przelew na 100 zł, tylko żeby na koniec danego miesiąca było o 100 zł więcej niż na koniec poprzedniego miesiąca). Nie miałeś czasem naliczonych dziwnie odsetek po tym dużym przelewie np. po 2-3 dniach od niego, masz oprocentowanie jak należy 6,5%, czy wyświetla ci się jakieś inne?

      Usuń
    2. Do Anonimowy 2 kwietnia 2024 17:33

      Może ustawiłeś automatyczny pobór 100-ki na np. 1-ego każdego m-ca, a promkę zacząłeś później i system zwariował - bo nie pobrał w niepełnym m-cu tej kasy? To nie powinno mieć jednak wpływu na promocyjny % (o czym wyżej napisała kate). Ja zawsze odpalam promocję 2-go danego m-ca, a automatyczne pobranie ustawiam na połowę m-ca - czyli 15-ego.

      Do kate

      Napisałaś: "Nie miałeś czasem naliczonych dziwnie odsetek po tym dużym przelewie np. po 2-3 dniach od niego..."

      Ja zawsze mam dziwny % na następny dzień od wpływu pierwszej kasy, ale na koniec m-ca jest już wszystko ok. W obecnej (jeszcze tej na 7%) za luty naliczyli mi 7,23%, a za marzec 7,21% ;)

      TomTom

      Usuń
    3. To jest tak zwany procent składany trzeba oszczędzać przez 2 lata wpłacać na konto oszczędnościowe po 900 zł i nie wypłacić to powstanie procent składany

      Usuń
    4. Gdzie jest tak?

      Usuń
  9. Tom tom w Alior Bank na wyciągu jest nisze oprocentowanie mega konta oszczędnościowe dwa razy reklamację pisał i nie uznali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby pisał ktoś inny - być może by uznali. Na tym polega uznaniowość.

      Usuń
    2. Do Anonimowego 3 kwietnia 2024 07:54 czyli chyba Krzysia?

      Tak bywa z reklamacjami. Z tego co pamiętam na sporą ich liczbę tylko raz bank nie uznał. Nawet Toyota, która w bardzo pokrętny sposób wyjaśniała mi brak ok 5zł na odsetkach z 4 lokat po 40k zł tłumacząc się rokiem przestępnym - zrehabilitowała się w odsetkach na kolejnych lokatach. Z ostatniej na 40k zł dostałem nawet 6 zł więcej niż powinienem ;)

      TomTom

      Usuń
    3. Czy w toyota bank trzeba pita składać?

      Usuń
    4. Pit? A w zwiazku z czym?

      Usuń
    5. Z podatkiem belki.w toyota bank podatek belki w Polsce?

      Usuń
    6. Tak, Toyota bank to "polski bank" dla celów podatkowych i Belka liczona jest po polsku

      Usuń
    7. Do Anonimowy 4 kwietnia 2024 08:07

      Tu masz (Krzysiu?) małą podpowiedź:

      https://www.bfg.pl/gwarantowanie-depozytow/podmioty-objete-gwarancjami/

      TomTom

      Usuń
  10. Bank Millennium lokata utrzymaniowa 5 procent na rok

    OdpowiedzUsuń
  11. Santander Consumer już na mnie pogniewany. Przysłał mi pismo w rodzaju: skoro nie wpłacasz na nasze konto oszczędnościowe to moze byś rozwiazał umowę. Nawet blankiet przysłali zebym wysłał po wypełnieniu.
    Chrzanie ich serdecznie. Niech dadza lepszy procent na tym ich KO, albo niech mi sami wypowiedzą. Płakał nie bedę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To weź otwórz sobie lokaty roczne Ferdek

      Usuń
    2. Przyslali smsa ze to pismo przez pomylke

      Usuń
    3. Tak, dostałem wczoraj smsa że sie pomylili. Straszny burdel mają w tym archeo.

      Usuń
    4. Mnie kiedyś konto w Neście zamknęli za brak aktywności. Bez pomyłki - "zamkło się".

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...