poniedziałek, 29 kwietnia 2024

Kolejna niespodzianka z Santandera - premia za to, że jesteś

Jedną z wad posiadania konta w jednym banku jest fakt, że banki zwykle premiują nowych, zaś obecnych klientów po prostu olewają. O dziwo są też takie banki, które premiują nawet stałego klienta, chociaż jest ich niewiele. Należy do nich na pewno Santander.

W mało którym banku jest tak mało problemów jak w Santanderze. Niedawno bank ten zaskoczył mnie uznaniem reklamacji, którą mógł bez problemu odrzucić. Wkrótce po tym zaskoczył ponowną ofertą KO na fajnej stawce 6%. Ostatnio zaś zostałem zaproszony do...kolejnej premii za wynagrodzenie.

To już jest zupełny ewenement. Do tej pory korzystałem z premiowania przelewy wynagrodzenia w różnych bankach jak BGŻ, Credit Agricole, WBK czy PKO. Nigdy dotąd jednak nie dostałem takiej propozycji od tego samego banku po raz drugi. 

Jak się okazuje Santander jest pierwszym bankiem, który nagradza przelewy od pracodawcy.po raz drugi. Poprzednim razem wiązało się to z założeniem dodatkowego konta jakie chcę, jednak po zgarnięciu premii zamknąłem od razu to niepotrzebne konto.

Tym razem dostałem propozycję premii za przelew wynagrodzenia bez konieczności zmiany konta. To bez wątpienia nagroda za darmo, bowiem nasza robota ogranicza się do wizyty u księgowej i wypisania wniosku w którym wskazujemy nowe konto do przelewu.

Ponieważ bank po raz drugi chce wypłacić premię za darmo, tym razem wypełniłem wniosek po zalogowaniu się do bankowości Santandera. Różnica w tym taka, że na koniec wypełnienia wniosku dostajemy informację, że bank w ciągu 2 dni roboczych prześle dokumenty do naszego pracodawcy.

Dokumenty dotarły po 3 dniach roboczych w postaci tego samego wniosku, który daje nam księgować wraz z drugim dokumentem na którym jest numer konta w Santander. Dzięki temu upewniłem się, że tym razem faktycznie chodzi o stare konto 123 i nie trzeba otwierać nowego konta do wypłaty premii.


Opisywana oferta jest z tych, które bank ogranicza do osób zaproszonych. Nie wiem na jakiej podstawie bank dokonuje takiego wyboru, ale miło być wśród wybranych. W ubiegłym roku było coś takiego w Millennium w zamian za lokatę na 8% o czym pisał Gesso w komentarzach..Niestety nie zostałem do niej zaproszony.

Warto podkreślić, że nie trzeba nic robić by zgarnąć dodatkowe 100 zł w dwóch turach. W ostatniej premii za wynagrodzenie w której brałem udział PKO nakazywał dokonać 10 płatności kartą na dowolną kwotę. Tutaj wystarczy sama chęć i podpis.

Konto w Santanderze mam tylko i wyłącznie z powodu premii za opłacanie rachunków za gaz, prąd, telefon czy internet. Nie spodziewam się więcej, ale zawsze miło, gdy bank zaskakuje dodatkowymi premiami a tych namnożyło się ostatnio dość dużo.


Ten bank bez problemu wypłaca także premie za polecenia, czego nie da się powiedzieć o Pekao. Kto chciałby zostać poleconym i zgarnąć premię za polecenie oraz dodatkowe 400 zł może śmiało pisać na marszr1@gmail.com, a chętnie przekażę kod polecenia do banku, do którego mam najmniej zastrzeżeń.

Tutaj zgarniesz do 400 zł za konto w Santander 6% na KO  i zwroty za rachunki

Dla przypomnienia w banku tym można teraz zgarnąć 400 zł na start o czym pisałem niedawno tutaj. Dla przypomnienia bank premiuje nas już za tak banalne czynności jak przelewy i tylko jedną płatność na dowolną kwotę kartą, każdy zaś może skorzystać z KO na 6% oraz cashback za obowiązkowe rachunki.

Promocja z prelewem wynagrodzenia dla zaproszonych osób potrwa do 20 czerwca 2024. Sprawdź swoją pocztę wewnętrzną być może i Ty otrzymałeś zaproszenie do wypłaty w ramach podzięki za to że po prostu jesteś

Regulamin promocji 100 zł za konto w wynagrodzeniem


17 komentarzy:

  1. Ja nie mam pozytywnych doświadczeń z Santanderem. Otworzyłem konto w promocji noworocznej, do której przed zawarciem umowy nadesłano mailem pakiet dokumentów z Regulaminem promocji. Wynikało z niego że karencja na wcześniejsze posiadanie konta w tym banku obowiązuje od 1 stycznia 2021r. Po zawarciu umowy okazało się, że jest drugi Regulamin do mojej umowy, z karencją od 1 stycznia 2020r. Ponieważ w 2020 roku zamknąłem tam konto 1|2|3, zmianę Regulaminu odczułem dopiero po 3 miesiącach gdy nie wypłynęły na konto obiecane nagrody mimo wykonania wszystkich zobowiązań (comiesięcznych wpływów, płatności kartowych, logowań mobilnych itp.) zawartych w Regulaminie. Konto dziś zamknąłem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rośnie nieustannie luka VAT-owska. Wróciła normalność !?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poprzednicy wyprowadzają majątek

      Usuń
  3. Dla miłośników prania (nie chodzi o pranie brudnych pieniędzy!) - dziś w Biedronce Persil 1 plus drugi za złotówkę! od godziny 20 - tzw. rabatogodziny (informacja widoczna jest w aplikacji Biedronka).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś przelew z Millennium - propozycja lokaty - 5% na 3 miesiące do 200 tys. zł

    OdpowiedzUsuń
  5. Przelew z Millennium do Velo - propozycja 5,2% na 3 miesiące (okazuje się, że są różne stawki oferty zatrzymaniowej: 5%, 5,2%).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie "z powodu" kończącej się promocji KO w Millennium proponowano lokatę na... 5,15%. Czyli prawda leży pośrodku.

      Usuń
  6. Revolut plan metal tesz daje konto oszczędnościowe na 5.2 procent

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tesz ? naprawdę ? sprawdził ?

      Usuń
    2. Ale co tesz?

      Usuń
    3. K.Pytel tesz chce oszczędzać na dobry procent!

      Usuń
  7. Aktywowałem dziś velo. Macie jakieś przecieki? Uznałem, że nie ma co ryzykować, bo tendencja raczej spadkową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja siedzę do końcówki maja w 2-ej edycji, ale też dpaliliśmy dziś u mamy. Może procent jeszcze nie spadnie, ale podejrzewam, że limit już raczej tak.

      TomTom

      Usuń
    2. 400k, oprocentowanie bez zmian

      Usuń
  8. Hej ho, hej ho! Utrzymane Velo! Hejże ha, hejże ha. Kasa moja do nich gna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A moja ucieka od nich. W lepsze rejony !!!

      Usuń
    2. Ciekawe jakie to te lepsze rejony

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...