czwartek, 17 września 2015

Bałagan w Raiffeisen czyli jak utrudnić życie nowym klientom


Nie milkną echa problemów z zakładaniem Konta Wymarzony Cel w Raiffeisen. Codziennie publikuję nowe skargi czytelników, a liczba komentarzy rośnie z dnia na dzień. Zaś słowa cyrk oraz bałagan pojawiają się coraz częściej.

Wyjaśniło się także częściowo skąd w Rafie problemy z odrzuceniem przelewu weryfikacyjnego. Jak już pisałem w komentarzach do artykułu Znamy już szczegóły akcji Raiffeisen z 4% na koncie przy składaniu wniosku o otwarcie konta wybrałem przelew zamiast kuriera.

Konto w Raifie zamknąłem jeszcze w lipcu, więc w sierpniu mijał miesiąc wypowiedzenia. Dla świętego spokoju ankietę wypełniłem we wrześniu, żeby mieć pewność, że nie będzie problemu z otwarciem konta jako nowy klient. I...?


I problemy oczywiście były, a jakże. Witamy w świecie bankowego absurdu. Wniosek o konto przeszedł gładko, przelew na 1 zł poszedł wieczorem, zaś następnego dnia otrzymałem na maila potwierdzenie weryfikacji tożsamości.


Tożsamość poprawnie zweryfikowana ale... dla banku to za mało

Jak widzimy w treści: w odrębnej wiadomości Raif poinformuje o spełnieniu pozostałych warunków. I co ciekawe obie wiadomości przyszły jednocześnie o tej samej godzinie, a nawet minucie. Tyle, że z drugiej dowiedziałem się, że pozostałe warunki nie zostały spełnione.

Niestety treści nie mogę opublikować, bo w przeciwieństwie do powyższej wiadomości, tej drugiej o spełnieniu warunków bank... nie życzy sobie jej publikacji. Internet jednak oczywiście huczy o tym, bo w komentarzach znaleźć można wiele skarg dotyczących nieoczekiwanego braku aktywacji konta dla wracających klientów.

Udałem się rzecz jasna do oddziału celem wyjaśnienia sprawy. I to nie do dowolnego oddziału, ale konkretnie do tego w którym niedawno zamykałem konto. Poprosiłem oczywiście o spotkanie z osobą, która zamykała moje konto.

Konto zostało sprawdzone: jest zamknięte. Ekran komputera został przekręcony tak bym mógł to zobaczyć. Poprosiłem zatem, by konsultantka wyjaśniła tę sprawę na infolinii z centralą. I tu kolejne zaskoczenie, nie ma takiej opcji. Infolinia rozpoznaje, że dzwoni pracownik banku i takich zleceń nie realizuje.

No to masz babo placek. W dawnym Polbanku każdorazowo dowolny problem był wyjaśniany przez pracownika banku i nie było z tym żadnego problemu. W Raiffeisen, o komforcie obsługi znanym z Polbanku można zapomnieć. Młoty działają w pełnej krasie.

Zakazana wiadomość informowała między innymi o kontakcie ze strony banku w ciągu jednej doby. Niestety bank po prostu olał sprawę i żadnego zapowiadanego kontaktu ze strony banku nie było. Dopiero dwukrotne wysłanie maila poskutkowało telefonem od konsultanta.

Co się okazało? Ciekawa rzecz: po zamknięciu konta, bank dalej przechowuje nasze dane osobowe, nawet jeśli nie posiadamy żadnego produktu. Tymczasem przelew weryfikacyjny ma na celu sprawdzenie czy dane podane przez nas we wniosku o konto zgadzają się z danymi jakie posiada bank z którego dokonujemy przelew.

Robi się w tym momencie konflikt. Bank każe nam robić przelew celem weryfikacji podanych danych, ale ma nas w bazie, więc... nie ma potrzeby weryfikacji. I system się gubi i wysyła bezsensowny komunikat, że mamy produkt w banku, choć tak naprawdę go nie mamy.

Co należy zatem zrobić? Jeśli byłeś klientem banku, trzeba wybierać opcję z kurierem, a nie przelewem weryfikacyjnym. Nie wiem czy dotyczy to wszystkich banków, na pewno jednak dotyczy to Raiffeisena. Podobno ta droga jest skuteczna. Czy naprawdę, przekonam się niebawem. 

O tym jak trudno zamknąć konto w Raifie pisałem niedawno. Podobnie robi się z ponownym otwarciem konta. Dziś ma się pojawić kurier, a ja już zaczynam się zastanawiać jakie nowe problemy szykuje nam Wymarzone konto:)

82 komentarze:

  1. Ja sobie dałem z tym spokój - liczę że w innych bankach pieniędzy ubędzie i podniosą oprocentowania. W GetinOnline na Skarbonkowym mam lokatę która z promocyjną złotówką wychodzi na 3,5% na 6 miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosciej, jak bank zrobilby okres karencji na swoje promocyjne produkty, a tak to taka zabawa z wnioskami na innych stronach, itd.
    Jak zalezy im na nowych klientach, to okres karencji sprawdza sie znakomicie (patrz inne banki).

    OdpowiedzUsuń
  3. @polcan
    Mam podobną sytuację. Wcześniej zamknąłem konto, a teraz otwierałem nowe przez przelew i po przelewie brak odzewu. Czy w tym przypadku mam na nowo złożyć wniosek w opcji z kurierem?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja byłem blisko, ale też dałem sobie spokój. Zadzwonił pan, żeby mnie zweryfikować. Przeszliśmy przez (prawie) całą procedurę, a na końcu okazało się, że moje dotychczas prowadzone konto jest przeszkodą, bo jest wspólne z żoną i tak nie może być. Pan co prawda powiedział, że mogę sobie założyć u nich drugie konto, indywidualne, ale dla mnie to już trochę za dużo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawostka: jako dotychczasowy klient Raiffeisena 03.09.2015 dostałem wiadomość w bankowości internetowej, że 07.09.2015 zmianie ulega Regulamin Konta oraz Tabela Opłat i Prowizji, w związku z czym przysługuje mi prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec proponowanych zmian do Regulaminu i Tabeli przed datą ich wejścia w życie tj. do dnia 6 września 2015 r. oraz prawo do
    wypowiedzenia umowy ze skutkiem natychmiastowym bez ponoszenia opłat, przed datą wejścia w życie proponowanych zmian. Najciekawszy jest fakt, że według par. 76 ust. 6 tegoż Regulaminu "Bank informuje o proponowanych zmianach Regulaminu i Tabeli niepóźniej niż 2 miesiące przed proponowaną datą ich wejścia w życie". Jeżeli Raiffeisen nie przestrzega własnego Regulaminu to jaka jest gwarancja, że nie zrobi tego ponownie w przypadku omawianej tu promocji? Ostrzegam zatem wszystkich potencjalnych klientów i uczestników promocji tego banku, aby nie dali się omamić ich obietnicom i dwa razy zastanowili się przed powierzeniem ich swoich pieniędzy bo możecie tego później gorzko żałować.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałem konto w RF i musiałem zawierać nowe poprzez kuriera to troche chore, wystarczyło kilka razy kliknąć i takie konto powinno być założone przez bankowość internetową , potem ewentualnie mozna wysyłać umowe do podpisu i aktywować takie konto. Od 07 to trwa, konsultant oddzwonił po 5 dniach kurier po 3 dniach teraz czekam na aktywację konta bo kurier musi spowrotem dostarczyć podpisaną umowe do banku a tam muszą to posprawdzać zatwierdzic itp. Bez komentarza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem nowym klientem R-n i muszę przyznać , że takiego bałaganu i dezinformacji jak w R-n nie widziałem w żadnym innym banku . Ale od początku . Postanowiłem założyć konto „WC” /bez aluzji/. 31 sierpnia wypełniłem ankietę , która została zarejestrowana . W dniu 10 września dostałem e-maila z linkiem do założenia konta , zaś 11 września pomyślnie założyłem konto „WC” wraz z dwoma innymi po uprzedniej poprawnej weryfikacji tożsamości ( przelew 1 zł ) . Z banku otrzymałem informację , że umowy zostały zawarte . Samą umowę też mam w wersji elektronicznej . Wczoraj zaś dostałem kartę , którą aktywowałem i dokonałem wpłaty na konto . Cały czas postępowałem zgodnie z procedurami . Wszystko pięknie , ale tylko do dzisiaj . W południe dostałem telefon z R-n , że moje konto nie korzysta z bonusowego oprocentowania i nie będzie podlegało podwójnemu oprocentowaniu ponieważ konto założyłem po dniu 07 września , a należało założyć przed tym dniem . Mówię , że to chyba nieporozumienia ponieważ w karcie informacyjnej było napisane , że dopiero po otrzymaniu e-maila z linkiem otrzymam dodatkowe informacje o produkcie , a promocja zgodnie z regulaminem trwa do 30 września . No , ale pan nie dał się przekonać . Postanowiłem wyjaśnić sprawę bezpośrednio w placówce R-n przy ul. Jutrzenki w Lublinie . Byłem pewny , że tu otrzymam rzetelną informację . Jakież było moje zdziwienie kiedy pani z oddziału potwierdziła informację z infolinii , że moje konto nie jest bonusowe ponieważ konto założyłem po 7 września , a należało założyć przed tym dniem . Zaproponowała , żebym napisał reklamację co zresztą uczyniłem . Teraz czekam na odpowiedź . Czy ja rzeczywiście coś przeoczyłem ? , czy nieprawidłowo zinterpretowałem warunki promocji ? czy jest to tylko pranie mózgu ze strony banku .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczestnikiem oferty specjalnej jest klient, który w terminie od 7 września 2015 r. do 30 września 2015 r. włącznie, złoży oświadczenie o zamiarze zawarcia umowy o Konto Wymarzony Cel, zgodnie z instrukcją podaną w wiadomości elektronicznej przesłanej do Uczestnika na podany w formularzu adres e-mail i umowa ta zostanie skutecznie zawarta (przy czym osoba, która nie posiada w Banku Konta Osobistego, jednocześnie skutecznie zawrze umowę o Konto Osobiste będące w ofercie Banku).
      A może w terminie do 6 września włącznie nie wyraziłeś zgody na prowadzenie przez Raiffeisen Bank działań marketingowych drogą telefoniczną na wskazany numer telefonu, albo na otrzymywanie informacji handlowej za pomocą środków komunikowania się na odległość, komunikacji elektronicznej, z wykorzystaniem podanych danych kontaktowych?

      Usuń
    2. Ja też otrzymałem info w oddziale , że moje konto Wymarzony Cel jest tylko na 1,5 % . Ponoć zamiast założyć konto bezpośrednio z linku - założyłem konto ze strony , na którą przekierunkowywał tenże link. Na nic zdały się moje tłumaczenia , że inaczej nie mogłem ponieważ ten link z maila przenosił mnie do innej strony banku , na której mogłem dopiero założyć konto . Też złożyłem rekamację . A na infolinii nie mogą sprawdzić na jakich warunkach założyłem to konto tzn. promocyjnych czy nie . Pani powiedziała , że będę to wiedział dopiero po naliczonych odsetkach na koniec września . Jednym słowem niezły bajzel . Moim zdaniem sprawa nadaje się do rzecznika - bo sam bank nie wie czy spełniłem wszystkie kryteria czy też nie . Dla tego banku najważniejsze jest sprzedać produkt , a później to już same schody...

      Usuń
    3. Mam do Was pytanie. Jestem u nich nowym klientem i bank przy tej promocji wymagał ode mnie zamówienia karty do konta. Wczoraj ją otrzymałem i zgodnie z wytycznymi z linka promocji - aktywowałem choć regulamin tego nie wymaga. Czy mogę ją teraz zastrzec i zniszczyć nie obawiając się, że nie pomnożą mi tych odsetek czy coś? Bardzo proszę o odpowiedź. PS Może Ty Polcan coś wiesz na ten temat? (choć wiem że zraziłeś się do tego banku) Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź

      Usuń
    4. Dziś dwukrotnie dzwoniłem do banku z pytaniem czy fakt, że nie posiadam karty od samego początku dyskwalifikuje mnie z podwojenia stawki do 4%.
      Za pierwszym razem była to kobieta, za drugim razem mężczyzna. Obie osoby konsultowały to z szefowstwem i obie potwierdziły, że karta nie jest potrzebna.

      Zapisałem sobie oczywiście nazwiska obu osób, godzinę oraz minutę w której dzwoniłem do banku oraz czas trwania połączenia, na wypadek reklamacji. Wpisałem je dziś na umowie o konto, by tych cennych informacji nie zgubić.

      Usuń
  8. A ja mam jeszcze jeden kwiatek :) Jeżeli myślicie, że wizyta kuriera to ostatni etap to możecie być zaskoczeni !
    U mnie kurier był w poniedziałek a dzisiaj dostałem tel z banku że jest problem. Mianowicie podpisujemy dwa dokumenty - umowę na konto WC i składamy wzór podpisu. U mnie bank stwierdził, że wzór podpisu jest nieco odmienny na umowie i wzorze dlatego nie aktywowali mi jeszcze konta. Po chwili rozmowy i zapewnieniu że to ja podpisywałem dwa dokumenty (prawie w powietrzu) Pani stwierdziła że rozmowa jest nagrywana i takie oświadczenie wystarczy i że w ciągu kilku dni konto będzie aktywne. Moje pytanie jest następujące - po co im wzór podpisu. Ostatni raz robiłem coś takiego ponad 10 lat temu. Klientem RB jestem od wielu miesięcy i jakoś to do tej pory funkcjonowało bez wzorów podpisów. Kolejny absurd ?
    Apropos oprocentowania to wczoraj złożyłem prośbę o informację na piśmie ile wynosić będzie oprocentowanie w poszczególnych miesiącach. Jak na razie cisza !

    OdpowiedzUsuń
  9. Szanowny kolego Konto wymarzony Cel jest kontem lokacyjnym, dokładnie poczytaj umowę. W treści znajdziesz, że jst to Konto Wymarzony Cel. I nie wyzywaj od mongołów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam
    Mam takie pytanie na które konto należy płacić pieniądze żeby uzyskać premie procentową?
    Po zalogowaniu pojawiły mi się 3 subkonta
    Wymarzone Konto Osobiste
    Konto Wymarzony Cel
    Wymarzone Konto Lokacyjne
    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środki możesz przelać bezpośrednio na WC. Nie ma to znaczenia z jakiego konta są środki przelewane - ważne aby były na koncie wymarzony cel.

      Usuń
  11. Już o tym było. Na - Konto Wymarzony Cel

    OdpowiedzUsuń
  12. A czy są w ogóle jakieś zadowolone osoby ? Ja zgłosiłem swój akces do uczestnictwa w ofercie i konkursie, terminowo do 6 września. Jest czas, więc spokojnie obserwuję co piszecie. Ponawiam pytanie, czy ktoś jest zadowolony ? Niepokojące są te nieskuteczne dojścia do wyższego oprocentowania z powodu drobnych wydarzeń proceduralnych. Można się w styczniu 2016 roku dowiedzieć, że trzymało się kasę na 1,5 procent. A to już potencjalna trzecia liga tutejszych comiesięcznych zestawień Autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadowoleni będziemy pewnie wszyscy jak RB da nam to co obiecał czyli 4% przez 3M bez limitów wpłaty :)
      Na razie to panuje całkowity chaos i nawet infolinia podaje sprzeczne informacje lub nie zna odpowiedzi na pytania o podwójne oprocentowanie konta.
      Od dzisiaj podobnie jak Marcin zapisuję nazwiska i daty i godziny połączeń. Do tego chyba zacznę nagrywać rozmowy z konsultantami.

      Usuń
    2. @ Anonimowy17 września 2015 23:24
      Trudno o całkowite zadowolenie ponieważ procedura otwierania konta Wymarzony Cel jest niepotrzebnie tak zawiła.
      Ale ja nie jestem niezadowolony. Cierpliwie znosząc fanaberie banku (odporny na brak logiki jeszcze w PRL-u) i stosując się do treści e-maila doczekałem się wreszcie telefonu konsultanta, odsłuchałem 15-minutowego monologu w trakcie potwierdzania niezliczonych zgód i mam już podgląd nowego konta.
      Byłem nieaktywnym, starym klientem bez karty po promocji Comperii, ale skoro konto było bez opłat to nie widziałem potrzeby jego pilnego zamykania. Może dlatego teraz łatwiej przeszedłem procedury. Ciekawostka: na koncie Wymarzony Cel brak jest opcji przelewu z tego rachunku (na ROR lub na zewnątrz). Wygląda na to, że powinniśmy się nastawić na blokadę środków na tym rachunku co najmniej do końca roku ( a la lokata). Mnie to nie martwi bo nie zamierzam zrywać ale ktoś potrzebujący może mieć problem. Ponadto, by nie płacić słono za wycofanie środków w styczniu 2016, trzeba brać pod uwagę ograniczenie kwoty jednorazowego przelewu do 50 tys.zł.

      Usuń
    3. @ Anonimowy17 września 2015 23:24
      Trudno o całkowite zadowolenie ponieważ procedura otwierania konta Wymarzony Cel jest niepotrzebnie tak zawiła i angażująca kuriera.
      Ale ja nie jestem niezadowolony. Cierpliwie znosząc fanaberie banku (odporny na brak logiki jeszcze w PRL-u) i stosując się do treści e-maila doczekałem się wreszcie telefonu konsultanta, odsłuchałem 15-minutowego monologu w trakcie potwierdzania niezliczonych zgód i mam już podgląd nowego konta.
      Byłem nieaktywnym, starym klientem bez karty po promocji Comperii, ale skoro konto było bez opłat to nie widziałem potrzeby jego pilnego zamykania. Może dlatego teraz łatwiej przeszedłem procedury. Ciekawostka: na koncie Wymarzony Cel brak jest opcji przelewu z tego rachunku (na ROR lub na zewnątrz). Wygląda na to, że powinniśmy się nastawić na blokadę środków na tym rachunku co najmniej do końca roku ( a la lokata). Mnie to nie martwi bo nie zamierzam zrywać ale ktoś potrzebujący może mieć problem. Ponadto, by nie płacić słono za wycofanie środków w styczniu 2016, trzeba brać pod uwagę ograniczenie kwoty jednorazowego przelewu do 50 tys.zł.

      Usuń
  13. Regulamin promocji mówi, że oświadczenie o zamiarze zawarcia umowy o Konto WC należy złożyć zgodnie z instrukcja podaną w mailu. Także Polcan w artykule z 9.09.2015 pisał z wykrzyknikiem "Ważne by nowy wniosek składać klikając link w mailu!". Link do założenia konta z maila jest różny od linka ze strony Raiffa. Uważam, że Raiff postępuje fair dzwoniąc i informując o niespełnieniu wymogów regulaminowych.Mogliby olać sprawę i wypłacić w styczniu 1,5-2%.

    OdpowiedzUsuń
  14. Do Pio
    No tak - tylko klikając ten link z maila , przynajmniej u mnie przekierunkowuje on na inną stronę banku z której też można założyć konto WC . Bezpośrednio z linku zamieszczonego w mailu nie da się założyć konta ( przynajmniej u mnie ) . Sprawdziłem to dzisiaj jeszcze raz no i tak się dzieje . Po kliknięciu w link żadna plansza do założenia konta WC nie pokazuje się. Tylko następuje wspomniane przekierunkowanie . Czy u Was link działa bez tego przekierunkowania ???.

    OdpowiedzUsuń
  15. link z maila
    https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/konto-wymarzony-cel/1?utm_medium=emailno&utm_source=nopartnermail&utm_campaign=prelaunchwymarzonycelno&renderer.slotId=czhmql

    link ze strony
    https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/konto-wymarzony-cel/1?__af_appv=feb2&renderer.slotId=dt1mxa


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę powiedzieć , że bardzo zawiodłem się na R-nie. Początkowo nie wyglądało to aż tak źle . Dobre oprocentowanie i wydawać by się mogło proste rozwiązania zachęcały do uczestniczenia w tej akcji .
      Ale z upływem czasu i kolejnymi „haczykami” ten bank zraził mnie zdecydowanie zarówno do siebie jak i do tej oferty specjalnej . Dałem się jednak skusić czego dzisiaj bardzo żałuję . U mnie też otrzymany z R-na link nie działał prawidłowo i przeniósł na inna stronę banku z której założyłem konto .
      Dzisiaj chciałem doczytać regulamin promocji oferty specjalnej i konkursu na stronie banku.
      Jednakże po próbie wejścia pojawia się - Access denied .
      Uważam , że bank sam sobie strzelił w stopę usuwając ten regulamin . Nie jest to poważne traktowanie potencjalnych klientów .
      Dziwnym „zbiegiem okoliczności” po zalogowaniu się na konto w wiadomościach „zniknęło” mi też potwierdzenie zawarcia umowy , które wcześniej było . A miałem tę umowę tylko w wersji elektronicznej .
      Do tego wszystkiego dochodzi podstawowa kwestia , że nikt na infolinii nie jest w stanie potwierdzić , że na dzień dzisiejszy spełniałem /lub nie spełniam/ warunków do otrzymania bonusowego oprocentowania . No, ale to nie mój cyrk i nie moje małpy .

      Usuń
    2. Przesyłam raz jeszcze treść regulaminu, może z komentarza da się otworzyć?
      https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/wymarzonycel/mue0e97hyy02dbii/Regulamin_Oferty_Specjalnej_i_Konkursu_Twoj_Wymarzony_Cel.pdf?afattachment=Regulamin_Oferty_Specjalnej_i_Konkursu_Twoj_Wymarzony_Cel.pdf&dir=misc&renderer.lang=default&layout=72963&renderer=layout_attachment&__af_appv=feb2

      Usuń
  16. To teraz Was wszystkich zaskoczę. Jestem świeżo po kolejnej już rozmowie z konsultantem. Postanowiłem raz jeszcze upewnić się
    czy zastrzeżenie przeze mnie karty nie będzie miało wpływu na przemnożenie odsetek w styczniu? I co? Jakbym to zrobił nici z tych odsetek!!! Tak mi powiedział pan (zapisałem imię i nazwisko) który jeszcze dodatkowo potwierdził to u swojego przełożonego! To już normalnie cyrk na kółkach - bo słyszę już kolejną wersję co do tej nieszczęsnej karty. Tak więc uczulam Was wszystkich żeby w styczniu nie było zdziwienia! Może ktoś jeszcze potwierdzi to co usłyszałem tym razem? Sam już nie wiem kogo posłuchać, a płacenie za niepotrzebna mi zupełnie kartę wcale mi się nie uśmiecha :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A propos sposobu zamknięcia/zastrzeżenia karty - próbowałem zastrzec kartę w systemie transakcyjnym. Można wybrać tylko jeden z 2-óch powodów: zagubienie lub kradzież, a potem POWINNO się wytłumaczyć bankowi jak to się stało, że zagubiłem lub mi skradli (w ciągu 14 dni, pisemnie). Dobrze, a co gdy nie chcę jej po prostu mieć? Tego już system transakcyjny nie przewiduje. Zadzwoniłem na infolinię i Pani bezproblemowo zastrzegła, na moje życzenie. Dziwne to trochę.

      Regulamin promocji z podwójnymi odsetkami nie precyzuje jednoznacznie, że kartę należy mieć aktywną przez cały czas, a 3 zł nie mam zamiaru płacić za plastik. Zobaczymy ;-)

      Usuń
  17. Chciałem zapytać czy n/w fragment z potwierdzenia zawarcia umowy daje możliwość podwojenia odsetek ?. Nie ma tam nic o bonusowym oprocentowaniu i ofercie specjalnej . Czy Wy też macie taki zapis czy może inny ?

    3. Umowa o Konto Lokacyjne
    1. Klient oświadcza, że przyjmuje ofertę Banku zawarcia Umowy o Konto Lokacyjne w PLN (dalej „Umowa o konto”) o parametrach określonych w ust. 2.
    2. Rodzaj Konta Lokacyjnego: Konto Wymarzony Cel
    Numer Konta Lokacyjnego: xxxxx
    3. Na podstawie Umowy o konto Bank zobowiązuje się na czas nieoznaczony przechowywać środki pieniężne Klienta i wykonywać transakcje płatnicze na zlecenie Klienta. Zasady prowadzenia przez Bank Konta Lokacyjnego (rachunek oszczędnościowy), w tym
    wykonywania transakcji płatniczych, odpowiedzialności Banku i Klienta, oprocentowania środków i jego zmiany, oraz opłaty i prowizje określają:
    1) „Regulamin Konta Osobistego, Konta Lokacyjnego, Lokat Terminowych i Umowy Karty w Raiffeisen Bank Polska S.A.” (Regulamin);
    2) „Tabela oprocentowania, opłat, prowizji i limitów transakcyjnych w Raiffeisen Bank Polska Spółka Akcyjna dla: Konta Osobistego, Konta Lokacyjnego oraz Limitu zadłużenia w Koncie Osobistym” (Tabela).
    4. Za czynności związane z wykonaniem Umowy o konto Klient zobowiązuje się do zapłaty na rzecz Banku opłat i prowizji za czynności wykonywane przez Bank w ramach Umowy o konto
    zgodnie z Regulaminem i Tabelą.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurier miał być wczoraj i cisza. Ani kuriera, ani telefonu - po prostu ani mru mru...... Irytujące jak to działa, nie potrzebnie komplikują promocje a potem klapa aż chce się zamknąć konto i podziękować za współpracę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie kurier był tak jak go zapowiedziano czyli w czwartek. Od tej pory czekam.

      Usuń
    2. polcan a na co teraz czekasz?

      Usuń
    3. Mam do Was pytanie w związku z tym podwojeniem odsetek. Czy jak już otrzymaliście kartę - to aktywowaliście ją, zostawiliście w spokoju, czy po aktywacji od razu zastrzegliście? A jeśli jeszcze do Was nie dotarła - to co z nią zamierzacie zrobić?

      Usuń
    4. @anonimowy 11:53
      zwykle po kurierze czeka się 2-3 dni na dowiezienie dokumentów do banku, po czym mailowo przychodzi potwierdzenie aktywacji konta.

      Usuń
  19. Ludzie siejecie panikę. Ja złożyłem ankietę cierpliwie czekałem na telefon z banku. PO 1 , 2 , 3 dniach nie płakałem jak Wy nie dzwonię na infolinię zaraz. Dzwoni telefon po kilku dniach odbieram 10 minut pytania i umawiamy kuriera. Znowu zapominam o banku. Dzwoni kurier,że jest. Nie pasowało mi o 12 więc podjechał na koniec rozwożenia paczek w moim mieście o 14. Podpisałem co trzeba i zapominam o banku. Teraz tylko czekać jak bank aktywuje konto. Po co te wszystkie telefony itp.spowolniacie tylko pracę banku. Poczekajcie na swoją kolej do końca września każdy się wyrobi żeby tą 1 zł wpłacić. Z Toyoty kurrier byłpo 3 dniach od terminu i nikt nie robił tyle problemów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Autor bloga wskazał nam ciekawa propozycję, ale też teraz rzetelnie pokazuje nam liczne uchybienia ze strony banku. I to bardzo dobrze. dlatego mam zaufanie do tego bloga. I słusznie, że użytkownicy dzielą się swoimi problemami z tą ofertą !

    Czy ktoś zwrócił uwagę na być może pułapką w samum mailu: "Już możesz oszczędzać na swój wymarzony cel". Gorące łącze załóż konto jest małą czcionka ginącą w kolorowej informacji (na początku wiadomości). Na czerwono jak ŻARÓWA pali się za to gorące łącze o tym, aby dowiedzieć się więcej (na końcu wiadomości, a każdy czytając dochodzi właśnie tutaj). Po dowiedzeniu się więcej można zakładać konto. Obie procedury prowadzą klienta w zasadzie do zakładania konta. Tylko faktycznie z innych adresów na pasku adresów www, tylko kto normalny na to patrzy. Trzeba mieć osobowość paranoika, aby zwrócić na to uwagę !

    Może to perfidna premedytacja i prawdziwy powód dla którego niektórzy z komentatorów bloga nie dostali swojego oprocentowania bonusowego.

    Byłoby to nieprzeciętne świństwo.

    Myślę, że to doskonały temat dla bloga Polcana, aby wyjaśnić tę sprawę do końca. Wywiązanie się ze złożenia deklaracji do 6 września powinno nadawać prawo do skorzystania z dobrej oferty, a nie kliknięcie na właściwszy link we wiadomości, po uprzedniej gruntownej analizie sposobu ominięcia zastawionej pułapki.

    Jest Pan ważniejsza osobą, od przeciętnego klienta, bo Pana blog odwiedza wielu użytkowników. Czy nie jest to dobry temat na kolejny post - wyjaśnienie do końca tej przykrej sprawy, z jasnym stanowiskiem banku.

    OdpowiedzUsuń
  21. Co to znaczy jak wchodzi się bankowość internetową konto wymarzony cel i tam jest:
    ograniczenia - blokada rachunku.

    Jak kurier wróci z podpisaną umowa to ta blokada znika czy trzeba to jakoś odblokować?

    OdpowiedzUsuń


  22. Anonimowy19 września 2015 11:52

    Ludzie siejecie panikę. Ja złożyłem ankietę cierpliwie czekałem na telefon z banku. PO 1 , 2 , 3 dniach nie płakałem jak Wy nie dzwonię na infolinię zaraz.[...]
    Czy aby Ty wiesz, że zostało już tylko dziesięć dni do końca promocji i czy wiesz, że aby było podwójne oprocentowanie konto WC musi być SKUTECZNIE założone do końca miesiąca.
    Ja mam kuriera umówionego w połowie tygodnia tygodnia , kolejne kilka dni to czekanie na aktywacje. Kto wie może oni na to liczą, że niektórym się nie uda aktywować konta i nieświadomi nie będą mili bonusów. Jeżeli mi nie aktywują do 29 konta, to żadnej kasy do nich nie wpłacam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Od 10.08.2015 r. rating Raiffeisen został obniżony z poziomu BBB do poziomu BBB minus z perspektywą negatywną : http://www.eurorating.com/pl/ratingi/banki/raiffeisen-bank-polska Czy wiecie dlaczego ???. Bank jest przewidywany do sprzedaży w 2016 r. A cała ta promocja jak i wcześniejsze ma służyć jednemu : pozyskaniu jak największej kwoty depozytów i wykazanie ich w sumie bilansowej na koniec roku . Po takiej akcji aktywa banku wzrosną zdecydowanie ( bo nikt kto założył konto WC ich nie wycofa ponieważ straciłby korzystne oprocentowanie ) co bezpośrednio przełoży się na ofertę ceny sprzedaży banku . No cóż takie są praktyki banków .

    OdpowiedzUsuń
  24. Otworzyłem dziś paczkę od kuriera a tu: dwie umowy w tym jedna z napisem "załączone dokumenty prosimy zatrzymać dla siebie".

    Dodatkowo przesyłka zawiera kopertę zwrotną. Czyżby jedną umowę trzeba było podpisać i odesłać? Zakładałem dziesiątki razy konto przez kuriera i nie przypominam sobie sytuacji, bym musiał kiedykolwiek odsyłać dokumenty do banku. Każdorazowo to kurier odsyłał dokumenty.

    Też tak macie? Odsyłacie jeden egzemplarz do banku? W kopercie brak jakiejkolwiek instrukcji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marcin - sam wcześniej napisałeś "zwykle po kurierze czeka się 2-3 dni na dowiezienie dokumentów do banku, po czym mailowo przychodzi potwierdzenie aktywacji konta" - to kurier zabrał coś od Ciebie do banku czy nie ?.
      U mnie i u żony kurier otwierał przy nas przesyłkę i zabierał oczywiście podpisaną umowę i wzór podpisu. Do zapakowania wykorzystał kopertę która była w środku.
      Jeżeli masz w domu dwie umowy + kartę ze wzorem podpisu to pewnie jak najszybciej musisz odesłać to do banku bo Ci nie aktywują pełnego dostępu do konta.
      Swoją drogą kurier był u nas w pon i wtorek i kont nie mamy do dzisiaj w pełni aktywowanych.

      Usuń
    2. Kurier był w pracy, wziął wzór podpisu i kazał podpisać kilka papierków i zostawił zamkniętą kopertę DPD.
      Do tej pory wszystkie wizyty kuriera kończył się aktywowaniem konta przez bank.

      Dziś zalogowałem się banku i widzę tam trzy konta. Jutro zrobię przelew i zobaczę czy dojdzie. A z tym egzemlarzem wybiorę się do oddziału. Powinni choć zostawić jakiś instruktaż a tu nic.

      Usuń
    3. Kurier zostawił mi żółtą teczkę a w środku 5 spiętych kartek. To wszystko.
      Przelew na pewno dojdzie - ja testowy puściłem gdy kurier wyjechał ode mnie z dokumentami. Natomiast dopóki nie będą mieli dokumentów w banku będziesz widział OGRANICZENIA - BLOKADA RACHUNKU. Czyli w praktyce nie będziesz mógł wypłacić kasy z tego konta.

      Usuń
    4. Polcan, przy okazji wizyty w oddziale RB proszę wyjaśnij podnoszoną wcześniej kwestię konieczności aktywowania karty. Czy jej nieaktywowanie lub aktywowanie i zastrzeżenie ma wpływ na wysokość oprocentowania konta WC?

      Usuń
    5. Po pierwsze nigdy nie wierz w to co mówi konsultant, chyba że skontaktuje się z centralą celem weryfikacji. Konsultanci z banku nie wiedzą o ofertach dedykowanych bloggerom.

      Po drugie informowałem już, że jest możliwe całkowite olanie karty, co dwa razy weryfikowałem telefonicznie z centralą. Karty nie dostałem.

      Usuń
    6. Moim zdaniem jakakolwiek telefoniczna weryfikacja jest - niestety - niewiele warta (delikatnie mówiąc) - brak możliwości udowodnienia. Osobiście zażądałem jednoznacznej informacji na piśmie (emailem) - niestety, od czwartku brak odpowiedzi...

      Usuń
  25. U mnie kurier zabrał wzór podpisu, formularz i 1 egz. umowy. Dla mnie zostawił drugi już podpisany. Koperty nie było żadnej..

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurier mnie poinformował że jeden egzemplarz zostaje u mnie, tzn. "załączone dokumenty prosimy zatrzymać do siebie"
    Natomiast drugą podpisaną mogę odesłać osobiście do banku albo zrobić to za pośrednictwem kuriera, tak to zrozumiałem. Zdecydowałem się na tą drugą opcję, kurier był w środę 16.09. i do dnia dzisiejszego konta mi nie aktywowali. Mało tego nie mogę się zalogować do bankowości elektronicznej, od piątku mam info "prowadzimy prace modernizacyjne".

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie kurier zapakował w tą kopertę podpisany egzemplarz umowy i zabrał ze sobą. Po 2 dniach miałem już odblokowany "wymarzony cel".
    ww

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja mam ciąg dalszy cyrku. Właśnie się dowiedziałem, że oprócz problemu z podobno nieco odmiennymi podpisami kurier nie wziął OBOWIĄZKOWYCH SKANÓW DWÓCH DOKUMENTÓW - np dowodu i prawa jazdy !
    Bez nich konto nie może być w pełni aktywne. Moje pytanie - czy ktokolwiek Was informował o konieczności dołączania dokumentów do umowy ? Kurier nic nie chciał ode mnie - tylko spisał dane z dowodu. Teraz mam pilnie wysłać maila ze skanami brakujących dokumentów !
    Żona także nic nie dołączała a konto ma już w pełni aktywne (ale może za jakiś cza okaże się, że nie spełnia warunków promocji bo brakuje skanów dokumentów).
    Kompletny chaos informacyjny - co kilka dni coś nowego !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ode mnie żądano obu dokumentów i przekazałem je kurierowi. Teraz się zastanawiam czy oddał je bankowi.

      W jesiennej promocji siostra dała kurierowi skan dowodu + prawa jazdy. Ale kurier ich nie oddał w wyniku czego comperia nie wypłaciła premii, a reklamacja została uznana negatywnie. Ot Raifek...

      Usuń
  29. Witam Panie Marcinie,

    byłem dzisiaj w 2 oddziałach Raiffeisen dowiedzieć się czy moje konto Wymarzony Cel (WC) jest objęte promocją "Twój Wymarzony Cel", w której po spełnieniu warunków otrzymam podwojone odsetki na koniec promocji. W 1-szym oddziale nikt z pracowników nie wiedział o promocji specjalnej na otwarcie konta WC, tłumacząc, że zajmuje się tym dział marketingu. W drugim oddziale po okazaniu wydrukowanego regulaminu promocji, pracownica oświadczyła, że konto WC jest oprocentowane na 1,5% przez 230 dni, a potem może bank podwyższy oprocentowanie jak się nie nie wypłaci pieniędzy z konta. Przyjąłem te wiadomość z powątpiewaniem. Z kolei na infolinii konsultant oświadczył, że "marketing" zaadresował promocję "Twój Wymarzony Cel" do blogerów finansowych, którzy mieli nagonić klientów bankowi, dlatego oddziały nic nie wiedzą o promocji. Nic innego się nie dowiedziałem.

    Czy może Pan zrobić podsumowanie warunków oferty "Twój Wymarzony Cel" i konta WC, tak by uniknąć dalszych niejasności? Jest mnóstwo pytań czytelników w komentarzach, w wielu wątkach, wiele jest też sprzecznych doniesień z infolinii. Myślę, że taka synteza wielu czytelnikom ułatwi to podjęcie decyzji czy trwać do końca roku w tym chaosie czy podziękować i pożegnać się z Raiffeisen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, jest to oferta dedykowana do blogerów finansowych, ale jak zwykle bywa w tego typu przypadkach, wiążący jest regulamin, a nie co mówi konsultantka w oddziale, która bladego pojęcia nie ma o co biega.

      Ów regulamin zamieściłem raz jeszcze w jednym z powyższych komentarzy, więc warto sobie go ściągnąć i użyć w razie reklamacji. Ja dla świętego spokoju żeby nie było znów akcji z serii: "access denied" ściągnąłem sobie go na komputer. Radzę zrobić to samo wszystkim uczestnikom. A jeśli ktoś nie może go znaleźć w gąszczu komentarzy, zawsze może napisać do mnie na maila, a prześlę mu go.

      Usuń
  30. Polcan, sporo osób nie wie co zrobić z tą nieszczęsna, na siłę wepchniętą kartą. Na piśmie tego nie mam. Ale zapewniano mnie o tym parokrotnie na infolinii (poza 1-ym razem). Gdy już po raz ostatni się upewniałem co z nią zrobić - zapisałem datę, godzinę oraz imię i nazwisko osoby, która sama powiedziała, że nie ma o tym mowy w regulaminie, więc mogę spokojnie zrezygnować z karty bez obaw o to podwojenie odsetek. Tak też zrobiłem i zastrzegłem telefonicznie kartę tytułem: ''rezygnacja z karty bez jej zwrotu''. Kartę zniszczyłem według zaleceń. Pan nie był tylko pewien - czy nie zostanie mi przypadkiem naliczona 3zł-owa opłata za 1-szy miesiąc - bo kartę dla pewności aktywowałem (bez nadawania PIN-u) Pozdrawiam wszystkich zdezorientowanych i lekko zawiedzionych zagmatwaniem tych wszystkich procedur ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. 1. W tzw. REGULAMIN OFERTY SPECJALNEJ I KONKURSU nie ma nic o karcie. Też dołączam się do tej prośby. Proszę o jasną instrukcję jak się zachować z tą niechcianą kartą.

    2. Należy zauważyć, że w mailu informującym, że już można założyć wymarzone konto wyraźnie podają:

    Aby zyskać podwójne odsetki i zgarnąć 500 zł: Aktywuj kartę debetową do Wymarzonego Konta Osobistego (jeden z pięciu warunków)

    3. Czyli aktywować i zlecić rezygnację z niej, aktywować i używać przez cały czas promocji, aktywować w Sylwestra w ostatnim dniu promocji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto napisać do nich maila z zapytaniem, będziemy mieć potwierdzenie na piśmie. Tak zrobił jeden z czytelników Andrzej, który dziś rano podzielił się odpowiedzią z Raifa:

      "Szanowny Panie,

      nazywam się Rafał [...], dziękuję za przesłaną przez Pana wiadomość.

      Uprzejmie informuję, że aktywacja karty nie jest konieczna aby skorzystać z promocji oprocentowania 4% na koncie "Wymarzony Cel".

      Mam nadzieję, że powyższe wyjaśnienia okażą się pomocne."

      Usuń
  32. Ma ktoś może screen formularza, który się wypełniało na początku gdzie trzeba było wyrazić 2 zgody i zaakceptować Regulamin? Bo ktoś twierdzi, że takiego Regulaminu nie było w 1 wersji formularza i został dodany później.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. druga zgoda była trochę nałożona, ale było widać.
      Być może zależne to jest od przeglądarki. Używam starej opery 12,17 na silniku Presto, nie używasz przeglądarek ze szpiegowskim silnikiem od guugla Blink.
      http://voila.pl/uploads/ajzsq1tb20/files/_01_2015_09_16_16.11.jpg

      Usuń
    2. Screena masz tu - po kliknięciu "ZAŁÓŻ KONTO"

      https://wnioski.raiffeisenpolbank.com/wymarzony_cel_pre_rbpl/1?utm_medium=e-mail_rbpl&utm_source=agora_mail&utm_campaign=prelaunch_wymarzonycel_rbpl&__af_appv=feb2&renderer.slotId=zxxwps#

      Usuń
  33. Jak chyba w końcu dotarłem do końca po 10 dniach od wizyty kuriera. Po dosłaniu skanu dokumentów mailem konto mam aktywne i mam potwierdzenie z infolinii, że wszystko z KWC jest OK. Tym razem zaskoczyła mnie konsultantka twierdząc, że w sumie oprocentowanie to będzie niecałe 4% po spełnieniu warunków promocji ????
    Nie potrafiła powiedzieć ile to będzie dokładnie procent ale podała przykład że np w paź mam 10 zł odsetek w listopadzie 15 a grudniu 20 to suma ich jest 45 zł. Do 15 01 dostanę drugie 45 zł bonusu. To zapytałem na ile jest oprocentowane konto - na 1,5+0,5 (premia) czyli na 2%. A jak w styczniu dostanę podwojone odsetki to chyba wychodzi 4% - a Pani na to że nie do końca ?!?. Może są lepsze matematyki na forum ode mnie i ktoś to przeliczy bo ja nie łapię jej logiki...
    Wcześniej jak pytałem konsultantów to była mowa o 4%.

    OdpowiedzUsuń
  34. Radzę sprawdzić czy na koncie zaznaczona jest zgoda na otrzymywanie informacji handlowych przez SMS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałem. Na infolinii potwierdzili, że ta zgoda nie jest konieczna. Teraz zaczynam mieć wątpliwości. Jak to u was wyglądało?
      Chodzi o bodajże punkt 16 umowy - SMS handlowy

      Usuń
    2. Podczas zakładania konta przez infolinię konsultantka też mi powiedziała, że zgoda na smsy nie jest konieczna. Choć, o ile dobrze pamiętam, mówiła raczej o smsach informujących o zmianie salda na koncie wymarzony cel.. Jednak w systemie owe smsy są określone jako marketingowe, więc też się zastanawiam, czy brak zgody na nie nie wykluczy mnie z promocji..

      Usuń
    3. Regulamin, pkt. 3.7a) II-III każe nam wyrazić dwie zgody, ale do 6.09.
      Mail pt. "Już możesz oszczędzać na swój Wymarzony Cel.", zawierający link, przyszedł 9.09, więc wychodzi na to, że te dwie wymagane zgody, to już wcześniej musiały być do zaznaczenia, czyli pewnie gdzieś przy ankiecie.
      Ma ktoś screena albo pamięta, jak to wyglądało?

      Usuń
  35. niecałe bo podatek trzeba zapłacić

    OdpowiedzUsuń
  36. Zakładałem produkt przez Internet, jako nowy klient. Trzeba było swoje odczekać, a czekałem spokojnie, gdyż zainteresowanie produktem było chyba bardzo duże. Wszystko udało się bez niespodzianek.

    Po lekturze wielu wcześniejszych wpisów na tym blogu udałem się jednak do placówki, aby rozstrzygnąć pewne wątpliwości de facto wyszedłem na OSZOŁOMOGŁUPKA, gdyż:

    1. Sposób zakładania konta, linki z których się korzystało itp. duperele nie mają wpływu, czy uzyska się 4% na koniec lokowania. Można to robić przez Internet, kuriera, w placówce banku.

    2. Aktywacja karty debetowej nie ma nic do rzeczy i nie odnosi się do konta oszczędnościowego w żaden sposób.

    3. Wartość przelewu ma ograniczenia tylko w opcji przez Internet. Można ja też podnieść z 50.000 na wyższą kwotę. Jeśli na koniec lokowania będzie się chciało przelać ogromną kwotę, to robi się to w placówce banku bez żadnych ograniczeń.

    I tyle. I po co było opowiadać w komentarzach tyle ośmieszających bzdur.

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze dorzucę do całego bałaganu w RP mój przypadek. Otóż w systemie nie mogę aktywować otrzymanej przed paroma dnniami karty płatniczej. Wyświetla status: "[enum cardData.status.null]". Śmiech na sali. Dodam, że miałem kilka dni dostęp do bankowości elektronicznej, po czym został on zablokowany. Dopiero wizyta w placówce rozwiązała problem.

    OdpowiedzUsuń
  38. ja mam konto w raifeisenie osobiste i w ogole nie narzekam ani na obsługe ani na warunki. jestem zadowolona korzystam z konta i z ubezpieczeń/

    OdpowiedzUsuń
  39. pewnie jakiś chaos na początku raiffeisenowi się lekki wkradł. udało mi się w sumie bezproblemowo konto "wymarzony cel" utworzyć. na kuriera nie czekałam długo, konto aktywowane. najwidoczniej ogarnęli się tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Szanowni,
    przestrzegam - regulamin każe do 06.09 nie tylko wypełnić ankietę, ale też wyrazić dwie zgody: na otrzymywanie informacji handlowej oraz na prowadzenie przez bank działań marketingowych.
    Bez tego odsetki nie będą podwojone.
    Ja, szczerze mówiąc, nie pamiętam czy przy ankiecie były takie zgody i czy je zaznaczyłem.
    Polcan zamieścił w swoim artykule tylko screen ankiety:
    http://moneyafterhours.blogspot.com/2015/08/podwojenie-odsetek-na-koncie-za.html

    Jeśli ktoś ma więcej screenów sprzed 7.09, bardzo PROSZĘ o ich udostępnienie.

    Może tam w ogóle nie było tych zgód do zaznaczenia i warunków z regulaminu nie da się spełnić?
    Jeśli zgody były do zaznaczenia, ale nie pamiętacie, czy je zaznaczyliście, to upewnijcie się lepiej w banku, czy Wam podwoją odsetki.

    OdpowiedzUsuń
  41. zgody zaznaczyłem, pierwszy przelew na wymarzony cel już tez dziś puściłem i myślę ze już dalej bez niespodzianek i za odlozona kasę (jak śnieg pozwoli) w ferie z dzieciakami pojadę na narty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli kolega pamięta, że przy wypełnianiu ankiety były dwie zgody do zaznaczenia:
      na otrzymywanie informacji handlowej
      oraz
      na prowadzenie przez bank działań marketingowych.
      OK, to widocznie ja zawaliłem.

      Usuń
  42. zgody zaznaczyłem tak czy siak, najlepiej zadzwoń na infolinię do raiffeisena to się dowiesz, czy było to konieczne bo tu sprzeczne opinie.a w sumie lipa by była jakby ci się nie udało skorzystac z tej oferty

    OdpowiedzUsuń
  43. chyba dużo ludzi bardzo zgłosiło się do nich z tym kontem i dlatego takie opóxnienia. ale nie ma co sie denerwowac, ja cierpliwie poczekałam i juz wszystko mam załatwione ! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. pewnie jak się wszyscy rzucili na ten 'wymarzony cel' to siły przerobowe raiffeisena przerosło chwilowo, bo ja jakoś nie miałam opisywanych przez na tym forum problmeów. sprawnie poszło, konto uruchomione, przelałam na nie środki i czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy ktoś podobnie jak ja (mimo spełnienia warunków) nie otrzymał podwojonych odsetek? Najpierw problemy z założeniem konta teraz brak podwojenia... Brak słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno wypłaty zaczęły się 12 stycznia, sprawdziłem n-ty raz swoje konto i n-ty raz brak odsetek.

      Usuń
  46. Witaj polcan wśród swoich;) Do założenia konta Wymarzony Cel zachęciłam swoją Mamę. Mama odsetki otrzymała terminowo, ja... jak zawsze. Najpierw przechery z skbankiem teraz to - widać taka karma;) Złożyłam (telefonicznie) reklamację, masz jeszcze jakiś pomysł co (poza czekaniem) można zrobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czekałem i... o dziwo dziś zobaczyłem bonusowe odsetki na koncie. Przelew nosi tytuł: Odsetki dodatkowe - oferta specjal:)
      Data księgowania 22 stycznia.

      Usuń
  47. Super! Dzięki za odpowiedź, w takim razie jest nadzieja i dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. wprawdzie opróżniłem konto w raiffie, ale zastanawiam się, i czy ktoś może potwierdzić, że dalej u nich na WC obowiązują odsetki 1,5+05% czyli 2% ? Bo to chyba dobra przechowalnia kasy z optimy, którą czasowo należy opróżniać...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...