piątek, 21 września 2018

3% przez pół roku na koncie oszczędnościowym w Nest w limitowej promocji


Rusza nowa świetna promocja z 3% na koncie oszczędnościowym i to przez pół roku, a więc dwa razy dłużej niż gwarantuje nam Getin. Dziś taką niespodziankę zafundował nam nieco zapomniany już Nest bank. To wręcz pożądana odpowiedź na zagrywki jakie ostatnio zafundował nam Getin.


Im więcej ofert z 3% tym lepiej. To powoduje, że inne banki muszą podrasowywać swoje oferty by przyciągnąć klientów, pojawia się bowiem furtka by uciekać. Niestety z przypadku Nesta wyłączeni są klienci, którzy skorzystali wcześniej z Nest lokaty Witaj oraz posiadali konta w Nest przez ostatnie 12 miesięcy.

Tutaj założysz konto oszczędnościowe w Nest ze stawką 3% 

Promocja ma potrwać tylko do 19 października 2018. W teorii bowiem bank mocno ograniczył liczbę promocyjnych kont. Do dyspozycji mamy zaledwie 2000 wniosków, a Nest nie jest zbyt popularnym bankiem i dużo klientów może jeszcze skorzystać z tej promocji.

Sam zresztą zaliczam się do grona klientów, którzy niczego jeszcze nie założyli u rudych. Powód był prosty: zbyt małe oprocentowanie KO, które wynosiło zaledwie 2,25%. Nowe 3% wygląda dużo ciekawiej, nawet jeśli ograniczone jest do kwoty 50.000 zł.



Co trzeba zrobić by mieć 3% na KO w Nest?
Warunki widzimy wyżej. Najpierw otwieramy Nest konto, po czym w ciągu 30 dni musimy otworzyć konto oszczędnościowe, więc w międzyczasie możemy poczekać na zakończenie stawki 3% w Getin.

Jest tutaj jednak jeden haczyk: w ciągu 60 dni od założenia konta powinniśmy przelewać tutaj wynagrodzenie w wysokości minimum 1000 zł.To już nie wygląda tak różowo jak się wydaje na pierwszy rzut oka.

W tym momencie warto sprawdzić, czy nasz pracodawca wyrazi zgodę na podział wynagrodzenia na przelewy do różnych banków. Tysiąc to nie jest dużo, więc większość z nas ma możliwość równoczesnego skorzystania z premii za wynagrodzenie w WBK (minimum do przelewu to 1500 zł) oraz KO w Nest.

  W moim przypadku zresztą dalej brak premii w WBK czyli obecnym Santanderze. WBK przyjął reklamację, Santander wysłał esemsa o treści: rozpatrzenie reklamacji xxx zajmie nam jeszcze trochę czasu. Jak widać bałagan dalej tutaj trwa skoro tak prosta reklamacja zajmuje im sporo czasu.

Tutaj założysz konto oszczędnościowe w Nest ze stawką 3%

Dla przypomnienia konto w Nest to jedno z nielicznych kont na rynku, które jest całkowicie darmowe. Nie musimy więc się martwić o jakieś ukryte opłaty. A po zakończeniu promocji 3% będzie można powrócić do innych banków, gdzie łatwiej będzie o spełnienie definicji nowych środków.


Regulamin promocji 3% na koncie oszczędnościowym w Nest bank

24 komentarze:

  1. Czyli stopa procentowa i limity identyczne jak w T-Mobile. Fajna oferta dla nowych - bo ja niestety wg. regulaminu na nią się nie łapię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak każdy kto zajrzał na ten blog więcej niż 2 razy :)))

      Usuń
  2. Bezsensowne ograniczenie. Założyłem u nich konto dawno temu ale po wyczerpaniu lokaty powitalnej nie utrzymywałem na nim żadnych środków. Przez to martwe konto nie kwalifikuję się do udziału w promocji. Jeżeli zależy im na depozytach, lepiej gdyby zrobili barierę nowych środków jak Getin albo IB.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Przez to martwe konto nie kwalifikuję się do udziału w promocji. Jeżeli zależy im na depozytach, lepiej gdyby zrobili barierę nowych środków jak Getin albo IB."
      Mam dokładnie tak samo. W zasadzie tylko dla tej powitalnej zakłada się to konto - bo na KO 2,25% nie dałem się skusić. Teraz "za karę" nie da się skorzystać z promocji ;)

      Usuń
    2. I ja rowniez. Mogliby dac dla nowych srodkow i to kazdy by zrozumial, ale tylko dla nowych uzytkownikow, to juz slabo. Szkoda, bo pol roku to kawal czasu, mialbym swiety spokoj, a tak zostaje kombinowanie z getinem i innymi.

      Usuń
  3. Tylko że lokaty obniżyli jeszcze bardziej. W ten sposób chcą zdobyć klientów???

    OdpowiedzUsuń
  4. z wpisów jw. widać, że takich klientów co od dawna nie mają żadnych środków w NEST jest więcej. Wniosek jest taki "konto trzeba zamknąć"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieużywane konta warto od razu zamykać, tym bardziej, jeśli karencja jest krótka.
      W przyszłym miesiącu zgarniam premię w Optimie i zamykam to zbyteczne konto na rok.

      Usuń
    2. W moim przypadku konta oszczędnościowe walutowe gbp eur i usd z czasów bank smartu trzymają mnie w tym banku - oprocentowanie 0,5% na waluty to rzadkość, a kont/lokat w pln nawet pod te 3% to dostatek w innych bankach

      Usuń
    3. Wcale nie jest takie za darmo, jak sie ma w kilku walutach, to druga karta jest platna, posiadam karte tylko w EUR i stare konto na 0,5% co jest ok dla srodkow w EUR. PLN sie u nich nie trzyma, bo lepsza oferta jest u konkurencji. Jak starych klientow maja gdzies to nic od nich nie dostana, a lokaty PLN na smiesznym poziomie.

      Usuń
    4. A genralnie to jak zamykacie nieużywane konta? Od razu ramówkę wypowiadacie czy zamykacie same rachunki i zostaje umowa ramowa + dostęp do panelu bankowości elektronicznej?
      W sumie to może mieć znaczenie przy warunkach da promocji dla nowych klientów. Nie wiem.. Nie próbowałem zamykać samych rachunków. Zawsze wysyłałem wypowiedzenie ramowej. Teraz mam Tmobile do zamknięcia i być może Optimę, ale ta mi się przydaje od czasu do czasu do przezimowania kasy na kilka dni woczekiwaniu na upływ karencji na niektórych ofertach w innych bankach wiec zamykanie go dla kilku zł premiowanej lokaty raz na rok czy dwa to dla mnie bez sensu. natomiast jaja sobie robią z wyliczaniem salda. Miesiąc do tyłu to przesada przy 3-miesiecznej promocji (tyle chyba zwykle trwa).

      Usuń
    5. Ja tam nie zamykam, bo sie przydaja czasem rachunki. W TMUB np. trafila sie lokata 2,9% na 2 lata na poczatku 2017 i sobie zalozylem, a tak bym sie pewnie nie wyrobil, bo bym musial nowy rachunek otwierac itd.

      Usuń
  5. Próbuję zrobić przelew z Nest banku. Nic z tego. "Nie odnaleziono serwera"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprobuj w aplikacji mobilnej

      Usuń
  6. może przez dużą awarię home.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że jest jakaś awaria/atak i próbowałam założyć dziś konto przez stronę. Czekałam kilka godzin na maila z umową ale niestety nie dotarł. Czy to może mieć związek z tym atakiem czy po prostu w Neście tak długo się to odbywa? Trochę się denerwuje czy moje dane są bezpieczne?

      Usuń
    2. Według informacji jakie mi przesłano:
      'Niedostępność usług home.pl w dniu 24 września 2018 roku związana była z przeprowadzonym przez nieznanych sprawców atakiem DDoS (https://pomoc.home.pl/baza-wiedzy/co-to-jest-atak-ddos) na naszą firmę.

      Żadne dane naszych klientów nie były i nie są w jakikolwiek sposób zagrożone, a sam atak skierowany był na blokowanie infrastruktury sieciowej. W następstwie ataku serwisy utrzymywane w naszej sieci nie były widoczne w sieci Internet.

      Był to największy atak DDoS w ponad 20 letniej historii firmy. W wyniku prac administracyjnych o godzinie 9:45 atak został powstrzymany, a dostępność usług home.pl w pełni przywrócona.

      Podkreślamy, że opisana sytuacja nie miała i nie ma wpływu na bezpieczeństwo danych umieszczonych na serwerach użytkowników korzystających z usług home.pl.

      Pragniemy przeprosić wszystkich Klientów za powstałe utrudnienia. Jednocześnie będziemy współpracować z organami ścigania w celu ustalenia sprawców dzisiejszego ataku. '

      Usuń
    3. Polcan a dlaczego atak na home.pl ma wpływ na nestbank?

      Usuń
    4. Jeżeli korzystasz z linków internetowych, to są one dostarczane przez różnych dostawców usług tego typu.

      Usuń
  7. Niestety z przypadku Nesta wyłączeni są klienci, którzy skorzystali wcześniej z Nest lokaty Witaj oraz nie posiadali konta w Nest przez ostatnie 12 miesięcy.

    - zle napisales. Wylaczeni to sa, ci ktorzy wlasnie POSIADALI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, nie wiem skąd się wzięło to chochlikowe 'nie', które już usunąłem, ale to oczywiste, że każdy bank daje karencję na pewien okres. Tutaj jest to jeden rok.

      Usuń
  8. Założyłam konto ze strony promocyjnej i zamiast stawki 3% wyświetla mi się 2.25%, to samo mam w Potwierdzeniu otwarcia rachunku oszczędnościowego, które przyszło razem z umową. Co to za promocja?
    W tabeli oprocentowania jest % standardowe i jakieś % specjalne właśnie 2.25% przez dwa miesiące od otwarcia konta ale ja chciałam skorzystać z promocji 3% przez pół roku. Regulaminu tej promocji na 2.25% nie mogę znaleźć, o co tu chodzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sądzę 3% jest uwarunkowane przelewaniem wynagrodzenia od pracodawcy. Więc zapewne dopiero po spełnieniu tego warunku bank podniesie stawkę do trzech procent.

      Usuń
  9. Tylko dlaczego pokazuje się oprocentowanie specjalne 2.25% a nie standardowe 0.5%? Wg regulaminu "Promocji 3%" po upływie okresu promocji środki podlegają oprocentowaniu standardowemu 0.5%. W okresie przed rozpoczęciem promocji (czyli przed wpływem wynagrodzenia) obowiązywałoby oprocentowanie niestandardowe? trochę to dziwne.
    Konto zakładałam w czasie poniedziałkowej awarii i obawiam się, że może ten link promocyjny źle zadziałał i zamiast promocji 3% konto aktywowało się w jakiejś starej ofercie 2.25% i nawet po wpływie wynagrodzenia nic się nie zmieni, tzn. zmieni się tyle, że po dwóch miesiącach (zgodnie z tabelą) oprocentowanie 2.25% zostanie obniżone do standardowego 0.5%

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...