niedziela, 30 grudnia 2018

Przyjemnej reklamacji ciąg dalszy czyli kolejny prezent od Citi


Udział w promocjach oferujących zgarnianie premii wiąże się także z okazjonalnym pisaniem reklamacji w przypadku braku jej przyznania. W tym roku masowo robi nas w konia Santander co zresztą potwierdzają liczne komentarze.


Premia za wynagrodzenie była bezdyskusyjna i naprawdę nie wiem jakim cudem bank rozpatrzył pozytywnie dopiero po wydłużonym okresie wnikliwej analizy. Sytuacja powtórzyła się zresztą raz jeszcze, gdy Santander nie wypłacił w drugim terminie obiecanych zaległych wypłat premii.

Po dwóch miesiącach użerki bank w końcu wypłacił nagrodę, ale niesmak pozostał. Gdyby sprawa była zawiła, lub wina była z mojej strony, sprawa wyglądałaby inaczej. W każdym razie zniechęciło mnie to do aktywnego śledzenia innych reklamacji.

Z końcem miesiąca robię jednak kalendarz płatności na kolejny miesiąc. I tylko dlatego z dużym opóźnieniem odkryłem, że reklamacja złożona na początku grudnia w Citi została rozpatrzona pozytywnie. A była to sprawa, którą z góry uważałem za przegraną.

Środki zaksięgowano z jednodniowym opóźnieniem

Sprawa dotyczy karty kredytowej, którą po raz pierwszy w życiu spłaciłem w jednodniowym opóźnieniem. Przełom listopada i grudnia to dla mnie najgorętszy okres w roku, między innymi z powodu rocznicy założenia bloga - fakt faktem termin płatności był 4 grudnia, a kasę przelałem dopiero dzień później.

Termin minął środki na rachunku karty zobaczyłem dopiero w Mikołaja, ale z księgowaniem właściwym czyli o dzień wcześniej o czym pisałem jakiś czas temu. Pozostało więc czekać na wyrok.

Kara pojawiła się dopiero 8 grudnia gdy dostałem raport karty za poprzedni miesiąc. Miałem jednak w pamięci incydent z pozytywną reklamacją w Millennium opisaną tutaj, Jak pamiętacie tam też sprawa była przegrana, bo zamknąłem konto i nie odebrałem w terminie premii za polecanie.

Były więc ostatnio dwie skrajne reklamacje: z winy banku, z którą Santander zwlekał do granic przyzwoitości oraz z mojej winy, którą Millennium rozpatrzył natychmiast. Pozytywne rozpatrzenie obu zachęciło mnie do napisania kolejnej, wszak cały problem sprowadza się do napisania krótkiej wiadomości w bankowości elektronicznej.

Środki zwrócono według podanej informacji, bez Santandarowego poślizgu

O dziwo mogłem z płatności styczniowych mogłem wykreślić pozycję Citi-kk. Bank cofnął mi bowiem opłatę, kwota co prawda jest niewielka, ale zawsze to miło jak bank idzie nam na rękę.

Tutaj założysz darmową kartę Citi z 4% zwrotu na booking.com

Zupełnie na marginesie nadmienię, że pisałem kiedyś reklamację w ING. Bank był nieugięty i powołując się na przepisy odrzucił ją, czego spodziewałem się teraz w Citi. W wyniku negatywnego rozpatrzenia zamknąłem wieloletnie konto. To był zresztą punkt zapalny, którego końcowym efektem jest powstanie tego bloga:)

Darmowa karta Citi to must have każdego wisienkowicza

Rok kończę więc bardzo pozytywnym akcentem. W tym miejscu warto przypomnieć, że to nie pierwszy prezent od Citi. Niedawno pisałem o tym, że za chęć zamknięcia karty bank przyznaje dodatkową premię w postaci 10% cashback.

Jak widać warto pisać reklamacje, trzeba jednak podawać w nich dość dyplomatyczne informacje. W moim przypadku napisałem ją jeszcze w dniu spłaty powołując się na brak księgowania przez Citi przelewów natychmiastowych

Jak widać taki argument wystarczył. Dzięki temu wróciła więc wiara w zasadność pisania reklamacji, którą Santander podkopał. Ważne, że wszystko dobre co się dobrze kończy, a ten rok można uznać za naprawdę udany. O kończących się promocjach na kilkaset złotych piszę jak zwykle na PP1 oraz na PP4.

Po nowym roku ruszą z pewnością kolejne promocje bowiem wyczerpana już pula nagród znów otworzy się na nowo.W Nowym Roku życzę więc Wam wraz z TomTomem, aby reklamacji było jak najmniej lub nawet wcale, a premii nie tylko bankowych było jak najwięcej.

40 komentarzy:

  1. Banki idąc na rękę klientom często w uzasadnieniu piszą, że reklamacja jest bezzasadna, bo niedopełniając jakiejś obowiązkowej czynności, wina leży po stronie klienta ale mając na uwadze dobrą wieloletnia współpracę robią wyjątek i... decydują po naszej myśli. Banki za wszelką cenę chcą zapobiec odejściu klienta i tak miałem ostatnio w Credit Agricole. Podobnie miałem u operatora telefonicznego T-mobile, który za ściągnięcie minimalnego pliku po odpaleniu telefonu w Monaco policzył mi 180 złotych. W obu przypadkach ewidentna wina była po mojej stronie ale reklamacje zostały pozytywnie rozpatrzone wbrew umowie i regulaminom abym tylko po 20 latach nie odszedł. Dlatego jak jestem wieloletnim klientem to piszę reklamację ale jeśli będąc winnym miałbym pisać reklamację tylko dla "nagrody" aby następnego dnia uciec to bym tego nie uczynił z przyzwoitości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klientem ING byłem ponad 10 lat, zostałem wprowadzony w błąd przez babkę w kasie, więc napisałem reklamację. Została ona odrzucona i po tym incydencie moje podejście do lojalności diametralnie się zmieniło.
      Być może dziś to się zmieniło i banki bardziej dbają o klienta, ale różnie to bywa. Santander zniechęcił mnie przez kilkumiesięczne rozpatrywanie oczywistej sprawy.
      Natomiast co do przyzwoitości, to dopóki bank premiuje moje poczynania, jestem skłonny pozostać. W Citi jest to widoczne, więc mam kartę dalej i nie zamykam konta. Jeśli jednak promocje się skończą, to przyjdzie czas na pożegnanie.
      Bank to nie rodzina, tutaj nie ma miejsca na 'na dobre i na złe'. To miejsce gdzie jest raczej układ obopólnej korzyści. Gdy jej nie ma, czas zmienić bank.

      Usuń
    2. "Banki za wszelką cenę chcą zapobiec odejściu klienta i tak miałem ostatnio w Credit Agricole."

      Muszę to potwierdzić na ostatnim moim przykładzie. Postanowiłem zamknąć konta w Millennium. Po części na poczet przyszłych promocji w tym banku, ale głównie z racji dłuższego zastoju na tych kontach. Dzięki super ofertom IB oraz Getinu od ponad pół roku mój kontakt z Mille polegał już tylko na comiesięcznej płatności jego kartą i przelewie tysiaka, który zaraz wracałem. Złożyłem zatem w ST wniosek o zamknięcie kont. Jeszcze tego samego dnia otrzymałem tel. od nich i propozycję braku opłat przez pół roku - przy niespełnieniu warunków bezpłatności. Dałem się szybko namówić - bo na tym zamykaniu (dobrego przyznaję konta) wcale mi nie zależało ;)

      Usuń
    3. "Bank to nie rodzina, tutaj nie ma miejsca na 'na dobre i na złe'. To miejsce gdzie jest raczej układ obopólnej korzyści. Gdy jej nie ma, czas zmienić bank."

      W 100% racja, a jak jeszcze dodatkowo z czymkolwiek robią nam "pod górkę" - to już wcale nie ma sentymentów - bye, bye na do widzenia! ;)

      Usuń
    4. Za wcześnie odpuściłeś. Mnie bank w takim przypadku oferuje jeszcze 5% zwrot za płatność blikiem i 2% za płatność kartą. W sumie 2x30 pln co miesiąc i tak już od 2 lat.

      Usuń
    5. "Za wcześnie odpuściłeś. Mnie bank w takim przypadku oferuje jeszcze 5% zwrot za płatność blikiem i 2% za płatność kartą. W sumie 2x30 pln co miesiąc i tak już od 2 lat."

      Tylko, że ja nic nie odpuszczałem - bo tylko o to mi chodziło ;) Wiedziałem już wcześniej od Was z komentarzy o tych propozycjach, ale nie jestem mimi zainteresowany. Obowiązkowe płatności kartą dalej traktuję jak zło konieczne, a BLIKA wcale nie używam. Dostałem to co chciałem - tylko zobacze ponownie za 6 m-cy jak bedzie z przedłużeniem tej promocji ;)

      Usuń
  2. Dla Citi Banku jutro ważny egzamin, gdyż mija ostateczny termin wypłacenia premii 30 zł za wpływ wynagrodzenia 2000 zł i jedną transakcję kartą debetową za założenie konta w promocji "Konto internetowe Citi Priority z premią walutową i zwrotem 150 zł za zakupy". Z komentarzy innych uczestników promocji wynika, że nikt jeszcze nie dostał premii za spełnienie warunków w listopadzie.
    Druga niezałatwiona sprawa dotyczy oczywiście Santander Banku i braku premii 20 zł za promocję "Poznaj ofertę banku online". Premie miały być wypłacone za udział w akcji do 21.12. Niektórym Bank odpisuje, że pula została wyczerpana, ale o tym pojawiła się informacja na stronie Banku 23.11. więc każdy, kto do tego czasu spełnił warunki, powinien ją otrzymać. Czekam na rozpatrzenie reklamacji i jutro na wpływ od Citi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy ktoś ma pravite banking konto ? I jaką ofertę lokat macie?

    OdpowiedzUsuń
  4. też napisałem reklamacje do Santander Banku o braku premii 20 zł za promocję "Poznaj ofertę banku online". Do promocji przystąpiłem 21.11 Czekam na odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, wypełniłam warunki promocji Poznaj oferte banku online i do 21.12.2018 miałam dostać nagrodę 20 zł. Do dzisiaj nie dostałam nic. Złozyłam reklamacje, zobaczymy!

      Usuń
  5. Czy można zamknąć już kartę w Santander do konta KJC? Zgarnąłem już całą premię za wynagrodzenie i konto jest już praktycznie bezużyteczne, a płacenie 5 razy kartą staje się niepotrzebne.
    Kasował już ktoś z Was kartę lub zamykał to konto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się jeszcze wstrzymuję z zamknięciem karty do konta w Santanderze. W grudniu z tytułu reklamacji za brak premii za wynagrodzenie wypłacili mi 150 zł i tak miałem w sumie 300 zł. 20.12.wpłynęła nadprogramowa premia, łącznie wypłacili już 350 zł. Być może to rekompensata jednorazowa, a może dopiero od naprawienia błędu liczą 6 wpływów i dalej będą wypłacać premie. Poczekam do końca stycznia 2019. Jeśli nic nie wpłynie, zamykam kartę. Póki co jest ona niezbędna do spełnienia warunków promocji.
      Wpływ wynagrodzenia zostawiam w Santanderze, dzięki temu mam ofertę online na kredyt, kartę, limit w koncie i bezpłatne przelewy ekspresowe. Nadal mam w Aliorze Konto Wyższej Jakości, ale tam samodzielnie przelewam 2500 zł miesięcznie, żeby mieć bezpłatne rachunki. Na razie wyzerowałem wszystko w Aliorze by móc się załapać na nową edycję Konta Mocno Oszczędzającego po 22.01.2019 gdyby w Idea Banku dalej była fala obniżek. Większość kasy mam w Getinie na 3,9%, resztę w Idea Banku, 20.01.2019 wyzeruję, żeby w lutym móc lokować nowe środki.

      Usuń
    2. Co jest w Santanderze z oferty na kartę i limit w koncie. Ja właśnie planuję powrót z wynagrodzeniem do Eurobanku po darmowy limit w koncie, który zamknąłem.
      W Citi jak się dowiedziałem na prośbę można zmniejszyć limit na karcie by zwiększyć zdolność kredytową. Ale z tego co wiem darmowe limity są tylko w Millennium oraz w Eurobanku.
      Kiedyś był darmowy w Kredyt banku, ale po przejęciu przez WBK stopniowo to wygasło, bo WBK nie miało darmowego limitu. Czyżby w Santanderze było inaczej?

      Usuń
    3. Ns stronie Santandera masz przyznanie za zero, ale korzystanie już nie czyli coś podobnego do oferty T-mobile. RRSO wynosi jednak aż 11,53%...

      Usuń
    4. Oferta kredytowa dostępna online na podstawie historii wpływów i bez zbędnych zaświadczeń, podobnie jak w mBanku, z którym już jakiś czas temu się pożegnałem. Przy limicie mam zero za przyznanie, nie ma okresu bezodsetkowego, więc to raczej traktuję jako wyjście w sytuacji kryzysowej. W karcie 1-2-3 otrzymałem we wrześniu ofertę bezpłatnych przelewów do końca roku. Zwiększyłem maksymalnie limit online i wrzuciłem na Beztroskie. Przy wymaganym terminie spłaty zrywałem lokaty, spłacałem i ponownie zakładałem. Teraz to się kończy, ale zostaje jeszcze przesunięcie terminu generowania wyciągu (prowizja 20zł) co wydłuża okres bezodsetkowy. Dodam, że przelewy z limitu karty 1-2-3 traktowane są jako transakcje bezgotówkowe.

      Usuń
    5. Ja robię podobnie przy limicie w Millennium. Czyli jednak limit nie jest ciekawy, a myślałem, że coś przeoczyłem.
      Mam już dwie kk, przy czym główna to ta z T-mobile, więc kolejnej nie będę wyrabiał. Dzięki za info.

      Usuń
    6. W City limit zmienia się poprzez system internetowy. Już dwukrotnie obniżałem. Szybko, sprawnie i łatwo. Wynagrodzenie z WBK też przenoszę, jeszcze się zastanawiam gdzie. Padnie chyba na Eurobank.

      Usuń
  6. Zmiany daty generowania wyciągów są różnie traktowane przez banki. Np. w Citi można raz w roku bezpłatnie dokonać zmiany, ale najpierw generują wyciąg wg wcześniejszego okresu, potem nowy, w Santanderze za 20 zł przesuwają termin wygenerowania wyciągu (dokonanie zmiany w odpowiednim momencie wydłuża okres bezodsetkowy nawet o 30 dodatkowe dni) plus 24 dni na spłatę bez naliczenia odsetek. Awaryjnie można z tego skorzystać, jeśli koszt odsetek miałby być wyższy niż pobierana opłata.
    Nie wiem czy ta propozycja, którą otrzymałem dotyczącą bezpłatnych przelewów na nieco ponad 3 miesiące była dostępna dla każdego. Ja otrzymałem taką wiadomość w systemie transakcyjnym i chętnie korzystałem. W następnym roku po zakończeniu promocji zmniejszę limit.
    Ciekawy jestem co jutro IB zaproponuje na Koncie Idealnie Prostym. 3,2% obowiązuje do dzisiaj. Stawiam na to, że przedłużą na podobnej stawce. Nie spodziewam się fajerwerków, chyba że wieczorem na niebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ciekawy jestem co jutro IB zaproponuje na Koncie Idealnie Prostym. 3,2% obowiązuje do dzisiaj. Stawiam na to, że przedłużą na podobnej stawce. Nie spodziewam się fajerwerków, chyba że wieczorem na niebie ;)"

      Albo, jeśli odpuszczą sobie te konta - pozostawią zgodne z tabelą 1,10% nie wprowadzając promocyjnego oprocentowania. Czas pokaże ;)

      Usuń
    2. 3,2% na pewno zostanie, pytanie czy to powstrzyma ucieczkę kapitału w Nowym Roku, gdy na rynkach zacznie się robić gorąco. Wydaje mi się, że będą musieli znowu podnieć oprocentowanie.

      Usuń
    3. "3,2% na pewno zostanie,..."

      ...i zostało. Pytanie tylko czy i dla już dawno założonych KO - bo jak rozumieć punkt: 3. e) z aktualnej promocji?
      https://www.ideabank.pl/uploads/REGULAMIN_Promocji_ZYSKAJ_WI%C4%98CEJ.31.pdf

      Czy mam rozumieć, że te obecne 3,2% przysługuje dopiero nowo przystępującym do aktualnej promocji i zakładającym te KO ??

      Usuń
    4. TomTom, mam te same wątpliwości dotyczące zapisu w regulaminie. Kilka razy czytałem i wnioskuję, że 3,2% jest dla nowo przystępujących do promocji. U mnie w szczegółach rachunku pokazywało dzisiaj 3,2%, ale pamiętamy historię z początków wprowadzenia promocji, gdzie przez dłuższy czas było 0%.
      Jutro policzę naliczone odsetki, będzie wiadomo. Na wszelki wypadek jutro po przerwie technicznej w IB przeniosę środki z konta na Beztroską, takie samo oprocentowanie.

      Usuń
    5. "Jutro policzę naliczone odsetki, będzie wiadomo."

      Ja nie mam jak policzyć - bo na koncie miałem i mam równe 0zł. Mam to 0 - bo państwo zjadło mi 100% odsetek. Bank dał 1gr i podatek go zjadł ;) System IB jednak wskazuje, że oprocentowanie konta to 3,2%.

      Usuń
    6. Jest 3,2% dla wszystkich z poprzedniej i obecnej promocji.

      Usuń
  7. 1. Wsypałem do IB na 3,9% prawie pod korek. Sam nie wiem czy dobrze zrobiłem, bo jednak moim zdaniem banki LC stoją nadal okrakiem nad przepaścią.
    Jakie są wasze przewidywania na pierwsze półrocze 2019?
    2. Dzisiaj czytałem, że inflacja w 2019r. będzie 3,2% z podkreśleniem, że nie jest to dobra wiadomość dla ciułaczy przy utrzymaniu bez zmian stóp procentowych. Biorąc pod uwagę podatek Belki to ile trzeba będzie dołożyć do najlepszych lokat w 2019r aby wyjść na zero? A jaki sens będzie trzymania w większości banków, które tylko udają, że dają %%%?
    3. Warto tu na forum tworzyć ranking polskich banków najgorzej procentujących depozyty! Dla mnie to Pekao SA i PKO BP, od upadku komuny nie miałem jakiejkolwiek motywacji aby u nich zdeponować choćby złotówkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1.Stały - bank nad przepaścią stoi wtedy gdy zaczyna się run na banki. Banki LC mają współczynniki wypłacalności lepsze niż europejskie duże banki zaliczone do 'zagrożonych'. zwłaszcza włoskie i greckie
    2. Inflacja - W przyszłym roku prawdopodobnie strzałem w 10 okażą sie obligacje COI. Tyle że najpierw trzeba odbębnić rok na 2.4% a potem liczyć się z mozliwoscią spadku inflacji i co za tym idzie oprocentowania. Ekonomiści twierdzą jednak że wbrew pozorom CPI nie przekroczy 2.5% w ciagu roku by średniorocznie osiągnać ok 2%. Jak będzie to zobaczymy
    https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/inflacja-ceny-nbp-podwyzki-prognozy-santander,88,0,2422104.html?src01=6a4c8&src02=facebook_money

    3. Z bankami to jest taki kłopot że poza Getinem i IB nie ma nic dla depozytariuszy. Znikną i będzie pozamiatane. Dlatego ja mam trochę kasy w COI, ale niewiele relatywnie do oszczednosci w bankach. Trochę w funduszach. Pewnie fund pienieżne dadzą cos zarobić wzgl lokat przy rosnącej inflacji ale przy tych złodziejach od Pixie i Dixie z NBP duszących stopy i Wibor to nie byłbym taki pewien.
    MM

    OdpowiedzUsuń
  9. I jak, dostał ktoś premię 30 zł z Citi za wpływ "wynagrodzenia" w listopadzie? Szkoda na to słów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie dostałem, sprawdzę jutro rano. Jak nie będzie, piszę reklamację.
      Kolejny bank, który nie wywiązuje się z podstawowych założeń promocji.

      Usuń
  10. Ja też nie dostałem.Jutro składam reklamację.
    Jak dla mnie SANTANDER po prostu się skompromitował.Ja też po rozpatrzeniu reklamacji wypowiadam umowę z tym beznadziejnym bankiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam nie dostałem 20 zł w promocji Sandandera "Poznaj ofertę banku online". Składałem reklamację i dzisiaj dostałem wiadomość, że jej rozpatrzenie zajmie im jeszcze trochę więcej czasu. Oni chyba tak mają, że prawidłowo naliczają jednej osobie na dziesięć.

      Usuń
  11. Panowie zrywać umowę za brak 30 złotych? Wielokrotnie pisałem tu na forum, że takich klientów, którzy otwierają konto dla premii żaden bank nie szanuje, bo ich nie potrzebuje. Żenująco te wasze wpisy wyglądają. Warto w 2019 roku się zastanowić czy warto się ośmieszać dla śmiesznej wysokości premii!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jakim ośmieszaniu mówisz? Ośmieszasz się to ty, tym wpisem.

      Usuń
    2. do anonimowy 21:49: o nie, nie, nie. Właśnie z takimi klientami bardziej się liczą. To stali wieloletni klienci nie są szanowani. Nie trzeba się o nich starać, a jak jeszcze są uwiązani kredytem to można ich rypać podnoszeniem opłat za obowiązkowe wg umowy konta. Z NIEpozdrowieniami dla nieboszczki pół-zombie Deutsche Banku - dobrze, że UOKIK w końcu się zajął tymi praktykami, szkoda że dopiero po kilku latach.

      Usuń
  12. premia z Santandera to 20 zł, z Citi 30 zł razy 5 przy spełnieniu warunków. Obu premii brak.
    Nie chodzi o 1 zł czy 20 zł czy 30 zł, ale jest umowa, pewne warunki, obie strony na coś się godzą, do czegoś zobowiązują. Nie odpuszczam żadnej reklamacji dla zasady - tak się nie postępuje z klientami chcąc budować zaufanie na linii Bank - Klient.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trafny komentarz . Nic dodać nic ująć .Bank , który nie przestrzega regulaminów przez siebie wytworzonych - to BANK KRZAK.

      Usuń
    2. Dzięki ;-)
      Dzisiaj poszła reklamacja do Citi.

      Usuń
  13. Dziś zakończyła mi się lokata zawrotna (założona wg regulaminu z lipca 2018 roku). Została ona automatycznie odnowiona (z odsetkami z poprzedniej lokaty zawrotnej) na lokatę o tej samej nazwie na 3,5% (na 3 miesiące). Lokatę tę zerwałem. Nb., nie zadziała już opcja tzw. symulowanego przelewu opisywana wielokrotnie na blogu. To nowość. Dotychczas bowiem po zakończeniu lokata zawrotna była odnawiana jako lokata standardowa. Tę lokatę standardową należało zerwać i podjąć próbę przelewu środków do innego banku. Wówczas można było otrzymać ponownie propozycję założenia lokaty zawrotnej (dla środków powyżej 10 tys.). W obecnej sytuacji lokata zawrotna nie ma zatem sensu. W ofercie są przecież lokata nr 1 na 3,8% na 3 miesiące oraz lokata hit plus na 3,9% (ta ostatnia z ograniczeniami).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gesso: mylisz pojęcia.
      Kazda lokata odnawialna w IdeaBanku odnawia się z taka sama nazwa, tylko na zasadach lokaty standardowej z oprocentowaniem zależnym od okresu poprzedniej (zwykle 3ms). Tak tez się stało w Twoim przypadku. Twoja odnawialna lokata Zawrotna odnowila się z taka sama nazwa (Zawrotna) ale na zasadach lokaty standardowej 3 miesięcznej dla której oprocentowanie w dniu rozpoczęcia wynosilo wlasnie 3,5%.
      Podsumowujac - lokata Zawrotna nadal ma sensm jeśli komus zostanie zaproponowana, bo będzie miała wyższe oprocentowanie.

      Usuń
    2. Nadal uważam, iż obecnie lokata nr 1 na 3,8% (na 3 m-ce) jest lepsza od zaoferowanej lokaty zawrotnej na 3,5% (na 3 m-ce). Różnica 0,3% przy dużej kwocie depozytu jest widoczna. Dlatego też obecnie lokata zawrotna nie ma sensu, chyba że Idea Bank proponuje lokatę zawrotną w różnych wariantach oprocentowania (ktoś lakonicznie wspominał o tym w komentarzach - dotychczas jednak nie zostało to potwierdzone).

      Usuń
  14. nie ma już obu HITów - tzn są ale oczko niżej na 3,8% :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...