poniedziałek, 14 grudnia 2020

1,2% oraz 2% na nowa edycji KO w Getin oraz lokata na 1,40% w trzech wariantach

W międzyczasie wystartowała nowa edycja KO w Getin. Mam jakoś wyjątkowego pecha, że wszelakie promocje mnie omijają ostatnimi czasy, bowiem moja edycja zakończyła się na 2 dni przed startem opisywanej dziś promocji.


Przypomnijmy szybko parametry: można tu pakować znów praktycznie pod korek czyli do 400 tys. zł. Należy przy tym pamiętać, że nowe środki bank liczy na dzień 1 grudnia 2020 czyli na tydzień przed jej startem.

Tutaj założysz najlepsze konto oszczędnościowe na rynku na 1,2%

Nowa edycja potrwa tym razem ponad miesiąc, zakończy się bowiem dopiero 17 stycznia 2021. Dobra informacja jest jednak taka, że kto wpakuje tu nowe środki może liczyć na 92 dni promocyjnego oprocentowania, a nie na 60 do którego od niedawna banki zaczynają nas przyzwyczajać.


Podpowiem, że kto chce wyższą stawkę, może zrobić symulowany przelew a minimum 10.000 zł. Zwykle wyświetla się wówczas powyższy komunikat o możliwości założenia lokat na 1,40% z możliwością wyboru długości. Są 3 opcje z jednym, dwoma lub trzema miesiącami.

Wybrałem tę lokatę dla środków, które przewyższyły mi już limit w Idea bank, gdzie wytransferowałem środki po zakończeniu promocyjnego okresu na KO w Getin.

Dla potencjalnych nowych klientów przypominam, że jest możliwość zgarnięcia na start 50 zł za skorzystanie z programu poleceń. Należy wówczas we wniosku podać kod polecający. Jeśli chciałbyś zdobyć taki kod możesz śmiało pisać na marszr1@gmail.com, a udostępnię Ci go.

Tutaj zgarniesz dodatkowe 50 zł za założenie konta w Getin

Nowi mogą dodatkowo liczyć na 2% na KO i to przez rok czasu. Co prawda obowiązuje to tylko do 10k, ale można tę promocję łączyć z kontem na 1,2%. Dzięki temu do 10k mamy stawkę 2%, powyżej już 1,2% co jest zdecydowanie najlepszą kombinacją na chwilę obecną. Dla podwyższenia stawki wystarczy jeden przelew na 1500 zł. 

Getin to dziś bez wątpienia najlepszy bank w Polsce. I oby był z nami jak najdłużej.

Regulamin XVI edycji KO w Getin na 1,2%

Regulamin XII edycji KO w Getin na 2% 

47 komentarzy:

  1. Komu wyswietla sie 1,4% na KO i czy dotyczy to tylko tych osob co nic nie maja na KO? Jezeli ktos ma caly czas te 10 tys. na starej promocji za wplywy, to czy wyswietli sie promocja na KO czy nie? Obstawiam, ze to raczej dla tych co maja zero na KO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Obstawiam, ze to raczej dla tych co maja zero na KO."

      Nie trzeba mieć 0zł na KO. Nie można jednak aktualnie uczestniczyć w żadnej edycji promocji EKO. Ja miałem kasę na KO - bo sam uczestniczę w spersonalizowanej wersji "Bonus za aktywność" i wyświetliła się ta potrójna oferta. Wybrałem właśnie 1,4% na KO.
      PS Ktoś ostatnio pisał, że nie da się już tak jak to kiedyś robiłem i Wam podpowiadałem (parę osób tu skorzystało) z zaklepania sobie KO na 1,4% przy całkowitym braku kasy na kontach. Wystarczyło zainicjować przelew z datą przyszłą na kwotę min. 10k zł ;)

      Usuń
    2. Mi zaostały odsetki na EKO bo o nich zapomnialem. Kilkanaście PLN i widze ze jest opis oferty na nowe środki 1.2%. Nie widze nigdzie 1.4
      Zapytam się przy okazji. Zamknąłem wczoraj rachunki w MIlle i nie wiem teraz czy w styczniu mam wykonać jeszcze płatność kartą aby nie skasowali 7zł? W grudniu już zapłaciłem i przelew na 1k też zrobiony.
      A drugie pytanie to dotyczy promocji choinkowej. mam 7 dni na nadanie PIN do karty a aktywację mam zrobic do 10 stycznia. Niepotrzebana mi w sumie ta karta w grudniu bo warunki promocji sa takie żeby ja wykorzystać w styczniu i lutym (plus przelewy). Wiec chyba nie musze aktywować jej koniecznie w grudniu ? Chyba że za brak aktywnosci kartą bank naliczy mi za grudzień jakies oplaty, ale chyba tam samo konto jest darmowe w Paribas.

      Usuń
    3. W Mille musisz spełnić warunki także za styczeń inaczej skasują Cie za konto+kartę i nie zamkną rachunku(!).
      Jeśli chodzi o Paribasa to lepiej aktywuj kartę zgodnie z instrukcją no chyba, że chcesz później latać po oddziałach lub wisieć na infolinii. Kup bułki kartą lub zapłać za coś w necie i masz spokój.

      Usuń
    4. W styczniu tez

      Usuń
    5. IDEA Bank ma 2.5 % dla nowych. Jakas super promka?

      Usuń
    6. hmm. Sprawdziłem w tabelach oplat i wyraźnie pisze ze opłaty za nieużywaną kartę pobiera się za poprzedni miesiąc. Czyli w styczniu pobrali by mi za to że nie używałem karty w grudniu. Po co mi więc płacić za coś w styczniu? To błahostka bo mogę przecież kupić bułkę w sklepie, ale tak dla zasady - skoro 13 stycznie nie bede miał już konta to jak w lutym chcą mi opłatę naliczyć za nieuzywanie karty w styczniu?
      Szczerze mówiac to pierwszy raz zamykam konto razem z kartą wiec mam małą zagwozdkę i próbuję rozgryźć ten mechanizm.

      Usuń
  2. Milenium daje lokatę 0.5 ale nie zakładam bo bank milenium ukradł 900 zl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiu co ci kto ukradł świętego mikołaja ? ;)

      Usuń
  3. Nic z tych informacji w moim wypadku się nie sprawdza. Pokazuje się oferta lokaty na 1.4% na 3 miesiące i 0.6% na 6 miesięcy. Przelew między 10k a 110K do Idea i oferta identyczna niezależnie od tego czy są czy nie ma środków na koncie. Dwukrotnie testowane. Więc albo coś zmienili albo algorytm nie działa. jedynie co mam to EKO na euro. w pln zero złotych lub kwota przelewu na koncie osobistym i nowa promocja na EKO nieuruchomiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolego mam dokladnie to samo co Ty - 0.6 lub 1.4 na lokacie (nawey 1.3 zaleznie od banku). Moze trzeba okreslona date dac, z komputera, albo kwote? Ja sprawdzalem juz rozne kombinacje i nadal nic...

      Usuń
  4. Do jakiego banku robicie przelew, aby wyskoczylo KO na 1.4? Mi pokazuje jedynie lokate, ktorej nie chce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie oferta 1,4% na KO najprawdopodobniej już zniknęła, ale może jeszcze ktoś z Was to potwierdzi.

      Usuń
    2. Ja założyłem przed chwilą.

      Usuń
    3. Do jakiego banku robiles przelew?

      Usuń
    4. Sprawdzalem przed chwila na alior, mbank, nest i pokazuje jedynie lokate na 1.3 i obok na 0,6% ;/

      Usuń
    5. GODZ 13.27 - KO GETIN 1,3%

      Usuń
    6. "Do jakiego banku robiles przelew?"

      Ja tylko do IDEA Banku i zawsze działało :)

      Usuń
    7. Ja przetestowalem wszystkie banki juz i wyskakuje mi 1.3 lub 1.4 ale na lokacie, zaleznie od banku. W ogole oferta KO mi nie wyskakuje. Robie to z appki getina, moze to kwestia tego? Wy z komputera?

      Usuń
    8. Z komputera, przelew do Idea Bank.

      Usuń
  5. Tak dla przypomnienia, bo może nie wszyscy na bieżąco czytają bloga...
    Aby wyskoczyły oferty na 1,4% przy przelewach do innych banków, trzeba mieć koniecznie wyrażone wszystkie zgody marketingowe ( ja nie mem tylko jednej o grupie kapitałowej, z tego co pamiętam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi wyskakuje, ale tylko lokata, a nie KO.

      Usuń
  6. Potwierdzam to co niedawno napisał TomTom. Dziś robiłem przelew z KO na konto Idealne w IB oraz spróbowałem zrobić drugi. System nie pokazuje opłat podczas próby drugiego przelewu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli już w styczniu - o tyle będą lepsi od starszego brata Getinu- darmowe przelewy z KO ;)

      Usuń
    2. Jak na razie nowej 2-edycji KO w IB nie ma. Pierwsza edycja kończy się dla wszystkich 18.01.2021 roku. Od 11.12.2020 roku KO w IB to 0,10%.

      Usuń
    3. Do Anonimowy 15 grudnia 2020 12:15

      Spokojnie, po 21 grudnia na pewno będzie nowa edycja. Może nawet na lepszy % ;)

      Usuń
  7. Dzisiaj na infolinii wyraziłem trzy zgody marketingowe na jednym z dwóch rodzinnych kont w Idea Banku. Ciekaw jestem jakie będą różnicę w promocjach obu kont i czy przy przelewach zewnętrznych powrócą oferty zawrotnych lokat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za twoim przykładem dziś też zadzwoniłem i aktywowałem trzy zgody, które mogą mieć wpływ na otrzymywanie propozycji zawrotnej. Okazało się, że wszystkie zgody u nich miałem na "nie". Pamiętam, ze lata temu wszystko blokowałem, bo wtedy był okres dzwonienia przez nich bez przerwy z propozycjami różnych dziwnych struktur, polisolokat itp.

      Usuń
    2. Na niechciane dzwonienie musisz być przygotowany bo kredyty i karty kredytowe maja do wciśnięcia. Ja na dzień dobry mówię, że forsy mam tyle, że nie mam gdzie upychać i zwykle konsultanta zatyka i odpuszcza. Jeśli przy przelewach zewnętrznych nic się nie będzie pojawiać to znowu wykonam telefon i będzie blokada na NIE.

      Usuń
  8. 11.grudnia przy wypłacie do Alior wyskoczyło KO na 1,3%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaka date przelewu dajecie i jaka kwote? Z kompa czy z tel?

      Usuń
  9. Tak jak wielu z Was dzisiaj dałem polecenie zamknięcia kont w Mille.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie otrzymałeś żadnej propozycji na zatrzymanie?

      Usuń
    2. Dzwonią dopiero po kilku dniach i podobno nie każdy dostaje propozycję cashbacku, czasem pada tylko zwolnienie z opłat.

      Usuń
    3. W mille dzwonią pod warunkiem wyrażenia zgód marketingowych. Nie masz zgody - nie zadzwonią z propozycją "zatrzymania"

      Usuń
    4. Nieprawda, do mnie i do brata dzwonili mimo braku zgód.

      Usuń
    5. "W mille dzwonią pod warunkiem wyrażenia zgód marketingowych."

      Niekoniecznie Arku. Ja akurat w Mille nie mam wyrażonych żadnych zgód i zawsze do mnie dzwonią. Nawet już nie zliczę ile razy ;)

      Usuń
  10. No widzicie - do żony, jak jej konto zamykałem w ubiegłym roku, nie zadzwonili ani razu. Zgód marketingowych nie miała i myślałem, że to z tym było związane.
    W sumie dobrze się stało - zawsze można zarobić na poleceniu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie miała dużych wpływów, nie trzymała za dużo pieniędzy albo miała mały obrót na koncie i zakwalifikowali ją jako nieistotnego klienta. Ja tam miałem zawsze pod korek, była też rotacja kasy i jakieś płatności kartą.

      Usuń
  11. Mail Idea Bank'u

    Odkryj świąteczną niespodziankę przygotowaną specjalnie dla Ciebie
    LOKATA ŚWIĄTECZNA 2,2%
    Oferta ważna od 21.12.2020 do 24.12.2020
    Kwota lokaty od 500 zł aż do 1 000 000 zł
    Okres lokaty to 2 miesiące
    Lokata będzie dostępna w Idea Cloud

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe, czy będzie można ją założyć z kończących się właśnie wtedy tych na 2,9%. Bo jeśli nie - to marny to prezent.

      Usuń
  12. DZIŚ w aplikacji mobilnej pokazała mi się Lokata Świąteczna na 2.2% ważna do 21grudnia.Natomiast w serwisie internetowym 21-24 grudnia.NIe rozumiem tego.Dyspozycji jeszcze nie złożyłam bo czekam na kasę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dalej nie rozumiem jak na lokacie lub koncie oszcz. w Getin banku można uzyskać oprocentowanie powyżej 1,2 %/rocznie ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli posiadasz środki i postanawiasz je przelać gdzie indziej, to przy przelewie wyskakują różne opcje takie jak lokata na 3 miesiące na 1,4% lub KO na 1,4%, przerywasz wykonywanie przelewu, klikasz na opcje, która cię interesuje i masz 1,4%.

      Usuń
  14. A czy zawsze taka opcja pojawi się - 1,4 % ?? Mam sporą lokatę w GB i kończy mi się dosłownie za kilka dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej tak. Musisz tylko koniecznie zainicjować przelew do IDEA Banku i wprowadzić kwotę >= 10k zł. Mi dziś wyskoczyła oferta na lokatę 1,4% ponieważ KO na 1,4% już mam.

      Usuń
    2. Powinieneś otrzymać taką ofertę, o ile jest jeszcze proponowana - LC jednak pozostanie na wolności także nie mają już takiej presji aby dawać lepsze oprocentowanie. Mogą też wymagać zgód marketingowych (bez ostatniej dla grupy kapitałowej) ale takie warunki ma też standardowe promo na 1,2%.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...