środa, 9 grudnia 2020

Większa premia: 210 zł za otwarcie konta w mBank

Kontynuujemy przegląd najnowszych promocji bankowych. Paribas bardzo mile zaskoczył podwyższoną premią, która ma bardzo banalne warunki. W górę też idzie mBank, gdzie premie do tej pory były skromne, a obecnie można zgarnąć tutaj ponad 210 zł.


 

Kto może skorzystać z tej promocji? Hmmm tutaj jest mały problem. Regulamin zawiera zapis: jest nowych klientem banku i nie zawiera żadnej informacji o karencji. Przypuszczam więc, że chodzi o całkowicie nowego klienta, co byłoby bardzo restrykcyjnym warunkiem.

Tutaj zgarniesz 210 zł za otwarcie konta w mBank

Promocja ma potrwać do świąt a ściślej do 23 grudnia 2020. Bank jednocześnie informuje, że oferta jest limitowana i to tylko do 1000 sztuk. W przeciwieństwie do innych banków strona promocyjna zawiera licznik złożonych wniosków.

Dzięki temu można wiedzieć czy załapiemy się jeszcze do promocji czy nie. W momencie pisania artykułu na dedykowanej stronie do której prowadzi powyższy link jest informacja o pozostałych 671 sztukach premiowanych wniosków. Warto więc załapać się póki licznik nie wskaże zero.


Co trzeba zrobić by zgarnąć premię?

O dziwo warunki nie są wcale trudne. Bank wymaga by:

  • dokonać wpływu na 1000 zł 
  • zrobić 6 płatności kartą/telefonem/Blikiem na dowolną kwotę

Uwaga ważne: pierwszy wpływ na konto powinniśmy dokonać szybko bo już w ciągu 7 dni od otwarcia konta. To bardzo ważne, tym bardziej że pierwsza nagroda wypłacana w drugim miesiącu wynosi aż 150 zł!

Tutaj zgarniesz 210 zł za otwarcie konta w mBank

Powyższe warunki należy spełniać przez trzy kolejne miesiące, przy czym pierwszy miesiąc jest liczony jako zerowy i pierwszy. Zerowy to niepełny miesiąc w którym założymy konto, a pierwszy to pełny miesiąc w którym będziemy posiadać konto.


Wszystkie warunki są ładnie i przejrzyście opisane w tabeli w regulaminie. Przedstawiam ją na powyższym screenie, dla chętnych do wzięcia udziału w promocji ułatwi ono spełnienie łatwych warunków.


 

Podsumowując dość fajna promocja. Banki miały przykręcać śrubę, a póki co mamy lepsze promocje od poprzednich. Oby jak najdłużej. Mam nadzieję, że ten artykuł zdopinguje mnie by wreszcie zamknąć konto w mBank jeszcze w tym tygodniu...

Regulamin promocji eKonto z bonem AliExpress

28 komentarzy:

  1. Wyjasnione jest w regulaminie, nowy klient, czyli ten co nie mial konta po 01.01.2017.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A faktycznie jest w definicji nowego klienta. Wredne, bo to oznacza już blisko 4 lata karencji.

      Usuń
  2. Polcan napisał:

    "Banki miały przykręcać śrubę, a póki co mamy lepsze promocje od poprzednich."

    W promocjach może i tak, ale w opłatach i prowizjach idzie to niestety tylko w złym kierunku. Ta promocja - to najprawdopodobniej odzew na wczorajszą informację o "zmianach w cenniku" - czytaj wzroście opłat w mBanku. Wylała się na nich po tej decyzji fala hejtu i mnóstwo osób deklaruje zamknięcie konta w tym banku. To promocja to chyba taka mała próba ratowania statystyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W ostatnim miesiącu dałem się złapać na prowizje od wypłat w dwóch bankach:
    -w Idea banku za wielokrotne wypłaty z bankomatu Euronet skasowali mnie na 304,50zł
    -w Getinie skasowali mnie 5x2,57 $US za 5 wypłat x2000$ dokonanych w 5 oddziałach.
    W Idea Banku złożyłem reklamację przez wysłanie wiadomości ze swojego konta i wczoraj dostałem pisemną odpowiedź, iż z uwagi na wieloletnią dobrą współpracę opłata 304,50 została anulowana.
    Dzisiaj podobną reklamację złożyłem w Getinie i czekam na odpowiedź.
    Generalnie przestrzegam przed wpłatami/wypłatami/przelewami, bo w tej chwili banko biorą za wszystko kasę.
    Ostatnio mama zamykała konto w oddziale Boś banku i naliczyli jej 10zł za to, że nie oddała karty bankomatowej. Gdyby oddała to policzyliby 30 złotych za brak płacenia kartą w miesiącu wypowiedzenia.
    Jeżeli ktoś myśli, że otworzy konto w MBanku i dostanie bonus, to trzeba być wyjątkowo skrupulatnym aby nie nadziać się na minę prowizji/opłat.
    Skończyły się wisienki na otwieraniu kont, jeśli w ogóle kiedyś były bo to zawsze była skórka za wyprawkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety trzeba ciagle kontrolowac tabele oplat i prowizji, ale na razie jest jeszcze konkurencja i wielu wymienionych oplat mozna uniknac. Wisienki dalej sa np. za otwieranie konta w Paribasie i wiele innych. Nie nalezy sie tak latwo dawac skubac na prowizji, bo wielu mozna uniknac- wspomniane wyplaty waluty w Getin (2 darmowe w miesiacu)- trzeba bylo sobie skomasowac wyplaty lub wyplacic z roznych kont walutowych. W wiekszosci wysokie prowizje sa z naszej niewiedzy i nieznajomosci tabeli oplat. jezeli korzystam z banku, w ktorym sa np. drogie przelewy walutowe poza EUR, to musze odbic to sobie na oprocentowaniu lokaty, lepiej miec np. 0,5% na USD w Getinie niz 0,01% w PKOBP, wszystko zalezy tez od sumy, jezeli jest na tyle duza, ze odsetki po rok czy dwoch latach pokryja z nawiazka wysoka oplate za przelew (np. 250zl Getin) to i tak sie to oplaca. Wszystko (lub prawie wszystko) mozna przekalkulowac wczesniej i trzeba wiedziec z czego tak na prawde chcemy korzystac, zeby dobrac sobie wlasciwe konto czy lokate.

      Usuń
  4. mBank przykręci śrubę. 350 zł trzeba będzie machnąć żeby karta była bezpłatna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po co wam ten mbank, bylem jego klientem na samym poczatku, drugi raz jak potrzebowalem karty w EUR (konkurencja nie miala takiego konta z karta do darmowych wyplat EUR poza Polska), trzeci raz jak moglem zgarnac 650zl za platnosci karta. Moze jeszcze kiedys bede, ale poki moge lepsze uslugi miec poza tym bankiem, to jaki sens z niego korzystac. Jak ktos "nie musi" z niego korzystac, to mamy konkurencje, nie ma co plakac, ale przeniesc sie do banku, gdzie jest taniej.

      Usuń
  5. Mam pytanie o promocję choinkowa PARISBAS za 400zł.Wczoraj złożyłem wniosek, dostałem link z podpisana umowa a dziś dostałem info że kurier wiezie kartę. i teraz mam pytanie
    Jak aktywowac kartę? Wiem że mam nadać pin i to mam miec w instrukcji, ale jak mam aktywować kartę przez zaplacenie nią skoro mam zero na koncie a jak rozumiem do czasu aktywacji karty nie bedę miał dostępu do bankowości elektronicznej nawet bo z tego co mi przesłali to dostęp bedę miał dopiero jak aktywuję kartę.Nie wiem nawet czy konto będę miał aktywne do czasu aktywacji tej karty wiec w ciemno przelewać pieniądze?
    Ktoś może jakoś wytłumaczyć procedurę co i jak robic po kolei? Oto co mi napisali

    >>Co dalej
    Kurier dostarczy Ci kartę do konta i potwierdzi Twoje dane. Jeśli chcesz korzystać z konta od razu, nadaj PIN do karty i aktywuj kartę.

    Jak nadać PIN do karty:
    1. Nadaj PIN do karty. Instrukcję znajdziesz w kopercie z kartą.
    2. Aktywuj kartę: zapłać nią za zakupy albo zrób przelew w bankowości internetowej. Możesz też aktywować kartę pod numerem (numer) lub w bankomacie.
    3. Zaloguj się do bankowości - internetowej lub mobilnej: gdy aktywujesz kartę, wyślemy Ci e-mail z loginem do bankowości internetowej i mobilnej. Użyj go do aktywacji konta (pierwszego logowania).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taki "obled" w Paribasie, sprowadza sie to do zadzwonienia na infolinie, gdzie aktywuja karte oraz po pewnym czasie np. nastepnego dnia odblokuja faktyczna mozliwosc korzystania ze zdalnej bankowosci. Oprocz aktywacji PIN do karty nic nie zrobisz po wizycie Kuriera. Ten bank ma promocje, ale to jest bank "sprawny inaczej", stad trzeba zrobic tak jak napisalem.

      Usuń
    2. Jeden z gorszych banków. Jest tam kilka słabych rozwiązań np. zmienione limity na karcie obowiązują od następnego dnia roboczego, to samo ze zmianą PIN. Miałem przez to niemałe problemy, byłem przekonany, że zmiany obowiązują od razu jak w innych normalnych bankach no ale nie, tutaj musi być inaczej.

      Usuń
  6. Nie na temat. Czy w Getinie można otworzyć konto przez Infolinię? I w jaki sposób weryfikowana jest wówczas tożsamość? Po rozmowach (pisemnych) z doradcą przez bankowość internetową - (z innego, aktywnego konta) dostałam kilka możliwości, między innymi także infolinię. Ale... na ich stronie nic na ten temat nie ma, więc podejrzewam, że nasłucham się jedynie dobrych rad. Konto w Getinie wielokrotnie miałam, ale jakiś czas temu (odległy) wszystko pozamykałam, łącznie z bankowością internetową, więc nie mam możliwości jej odblokowania (taki mi się ukazuje komunikat, co potwierdził również doradca).
    Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki. Niestety, nie posiadam możliwości technicznych do założenia konta przez selfie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie w temacie. Widzieliście jakie wzrosty na lokatach Happy w IB? I to nie tylko %, ale również i limit tej Pro. Czekamy na wzrosty innych lokat od 21 grudnia. Na szczęście jest gdzie przenieść kasę - aby "pomóc" w negocjacjach z IDEĄ. Mam nadzieję, że większość z Was ma już trochę wolnego miejsca na KO 1,4% w Getinie - na poczet właśnie tych "negocjacji" pod koniec grudnia? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idea? To są idioci. Szukają nowych klientów i dają im 2,50, a jak ja chciałem im dać moją kasę na 1,60 to nie wzięli. W myśl ich regulaminu okazało się, że moje nowe środki nie są jednak wg. nich nowymi środkami. Musiałem z powrotem przelewać pieniądze do Getinu. Ja do końca grudnia nie mogę u nich nic ulokować na nowe środki. Taka ich polityka. Pies ich trącał.

      Usuń
    2. Też czekam niecierpliwie na rozwój sytuacji TT - 20-25 u mnie zaczynają się poważne manewry i nie ukrywam, że liczę na IB. W GB nie pomieszczę całej armii z IB :)

      Usuń
    3. Zgadza się większość zaradnych, a tutaj uważam, że innych nie ma, już zaklepało sobie 1,40% w GB.

      Usuń
    4. do TomTom 10 grudnia 2020 07:03 Ciekawe, po ile teraz chodzi zawrotna.

      Usuń
    5. Do Gesso

      Jest jej wersja z 4 grudnia, która pokazuje 1,4%. Tylko nie wiem czy jest jeszcze jakaś inna.

      https://www.ideabank.pl/uploads/doc/Regulamin_zawrotna_140_3M.pdf

      Usuń
    6. Zrobiłem wczoraj symulację i wyszło na zawrotnej 1.4%

      Usuń
    7. "Zgadza się większość zaradnych, a tutaj uważam, że innych nie ma, już zaklepało sobie 1,40% w GB."

      Chyba że uczestniczą w jakiś promocjach. Ja niestety na 1,2% i tylko do 200.000,00((. Jutro będzie w związku z tym zakładał mój mąż (z kurierem niestety), żeby chociaż te 400.000,00 wycisnąć. Musimy coś kupić (w opcji większe mieszkanie dla dziecka), bo poziom tracących na wartości oszczędności przekroczył przyzwoite granice.

      Usuń
  8. Zaraz będą kończyć się lokaty zakładane na 2,9% więc muszą coś dać, żeby zatrzymać odpływ gotówki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozostaje nam zatem po 21 grudnia (na tyle na ile pozwoli limit w Getinie) ewakuować się z IDEI - aby pozwolić im na zaoferowanie czegoś atrakcyjnego. Nałożą się wtedy 2 sprawy. Ucieczka z kończących się rewelacyjnie oprocentowanych lokat oraz końcówka roku, kiedy to dobrze mieć w bilansach większe aktywa bankowe. Mam cichą nadzieję, że przełoży się to na lepszy procent dla nas, ale czas pokaże ;)

      Usuń
  9. W nawiązaniu do mojego wpisu z:
    Anonimowy9 grudnia 2020 14:43
    informuję, że Getin Bank podobnie jak wcześniej Idea Bank anulował mi 5x2,57 US$ za wypłaty w kasie powyżej limitu 2x bezpłatnych wypłat.
    Dodam, że w obu bankach jestem aktywnym klientem od praktycznie początku ich istnienia, co pewnie miało istotny wpływ na wynik reklamacji.
    Zawsze kibicowałem obu bankom i trzymam mocno za nie kciuki.
    Oby nie upadły i ręce jakiegokolwiek rządu precz od tych banków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zawsze kibicowałem obu bankom i trzymam mocno za nie kciuki.
      Oby nie upadły i ręce jakiegokolwiek rządu precz od tych banków."

      Mam tak samo. Jestem z nimi od lat i w zasadzie tylko tam (na zmiany;) trzymam oszczędności. Reszta banków pod względem depozytów przestała właściwie dla mnie istnieć.

      Usuń
  10. ej ale pamiętacie jeszcze o Facto?
    Jest to niszowy bank ale atrakcyjny - 1,5% na 3/6m. Wiec ten zaklepany 1,4% w Getinie nie jest jakiś mega super.
    Zobaczymy czy Idea na koniec roku coś się szarpnie, jednak gdybym miał obstawiać to nie wierzę w więcej niż 1,6-1,8.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie czy sa przygotowani na odplyw sporej kasy z lokat na 2,9%? Oferta dla "nowych" nie sciagnie tylu nowych klientow, bo jak ktos raz byl klientem, to jego to juz nie dotyczy, czyli czysty zabieg marketingowy, ale bez wplywu na bilans lokat.

      Usuń
    2. Przecież oferowane dziś 1,6 i tak jest najlepsze na rynku. To niby gdzie z tych abstrakcyjnych 2,9 odpłyniesz? Pamiętaj w jakich warunkach rzucili te 2,9, teraz już nie muszą, bo na razie sytuacja się uciszyła, a i tak marne 1,6 jest nie do pobicia.

      Usuń
    3. Zapominasz o jednym drobnym szczególe: środki z kończących się lokat nie będą nowe i należy je przenieść gdzieś indziej, oferta idei dla starych środków to zaledwie 0,6%. Zatem większość kasy odpłynie.

      Usuń
  11. ale kto powiedział, że mówimy tylko o lokacie NŚ?
    Jestem przekonany, że wyrówna ją Zawrotna pod koniec miesiąca

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...