czwartek, 3 grudnia 2020

Lokata specjalny procent w Getin z teraz dużą kwotą wymaganą na start

W komentarzach często pytacie o najnowsze oferty lokat przy przelewach. Dziś przy przelewie z Getin do Idea bank pojawiła się oferta lokat na 1,40% ale... minimalna kwota przelewu to aż 110.000 zł. Do wyboru mamy 2 oraz 3 miesiące:

Z tego wynika, że zrobienie przelewu na kwotę stu tysięcy jeszcze nie skutkuje przedstawieniem oferty. Dla zainteresowanych zostawiam kartę produktu.

Być może już niebawem uda mi się wrócić do regularnego pisania o ofertach.  

 Regulamin oferty lokaty w Getin

60 komentarzy:

  1. ciekawe ile będą w nowym roku wołać za przelew z ko w getinie bo tylko do końca roku pierwszy przelew jest darmowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pierwszy, tylko do końca roku każdy wewnętrzny przelew darmowy.

      Usuń
  2. Ja dostałem ofertę lokaty od 30 000 złotych, więc to nie musi być koniecznie tak duża kwota.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zasugerowałem się tym co widać na screenie: "od 110k", przelew robiłem dziś na dużo wyższą kwotę.

      Usuń
  3. a już myślałem że ta dziwna kwota 110k pokazała mi się dlatego, że probowałem wycofać trochę ponad 120k... ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polcan pisze:
    "Z tego wynika, że zrobienie przelewu na kwotę stu tysięcy jeszcze nie skutkuje przedstawieniem oferty."

    Jeszcze wczoraj na 3 różnych kontach wystarczyło zainicjować przelew do IB na 10k zł i to wystarczyło. Ponieważ nikt z rodziny nie miał odpalonej promocji na EKO - to wyskoczyły 3 propozycje zatrzymania na 1,4%. KO na 2 m-ce oraz lokaty na 2 lub 3 m-ce. I co najważniejsze nie ma znaczenia jaka jest kwota minimalna lokaty! Sprawdzałem to już parę razy również wcześniej. Wystarczy wpisać cokolwiek ponad 10k zł (teraz może te 110k) i wykonać próbę przelewu z datą przyszłą - nawet nie mając tej kwoty na kontach, a oferta i tak wyskoczy :) Przydaje się - gdy czekamy np. na zakończenie jakiejś lokaty w IB, a nie mamy jeszcze kasy fizycznie na koncie w Getinie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co wtedy, bank zarezerwuje możliwość założenia lokaty na później? Możesz temat rozwinąć?

      Usuń
    2. Z tego by wynikało, że algorytm sprytnie wybiera minimalną kwotę w zależności od kwoty przelewu, tak by zasugerować robiącemu przelew, że musi założyć na wyższą kwotę. Dobrze wiedzieć.

      Usuń
    3. Do BlackJackPL 3 grudnia 2020 11:41

      Nie. Nie dotyczy to lokaty - tylko propozycji oferty KO na 2 m-ce 1,4%. Można nie mieć nic na kontach w Getinie. Inicjujesz przelew na min.10k zł z ROR do IDEA Banku koniecznie z datą przyszłą. Wtedy i tak wyskakuje propozycja zatrzymania. Wybierasz tą na EKO i od następnego dnia obowiązuje na nim 1,4% przez 2 miechy do 400k zł. Jak będziesz już miał kasę - to na nie przelewasz i tyle ;) PS Podkreślam, że ta oferta jako jedna z opcji - pojawia się tylko u osób, które nie uczestniczą aktualnie w żadnej promocji na EKO w GB.

      Usuń
    4. BlackJackPL3 grudnia 2020 11:41
      Nic nie zarezerwuje. Środki muszą być na koncie w trakcie zakładania Lokaty Specjalny procent.

      Usuń
    5. do TomTom 3 grudnia 2020 11:12 TomTom, podaj e-maila, wyślę zdjęcie tych propozycji, o których napisałeś. U mnie także było od 10 tys. - w trzech wariantach.

      Usuń
    6. do TomTom 3 grudnia 2020 12:08 Ale od tego następnego dnia jest już liczone to 2 miesiące EKO?

      Usuń
    7. Tak Gesso. Promocję odpalałem wczoraj - to od dzisiaj ruszyła i jest o niej informacja w szczegółach EKO w systemie :) PS Co do zdjęcia 3 propozycji - to wyślij je proszę na maila Polcana (jest na stronie) i jak to czyta - to prośba o zamieszczenie w tym artykule dla wszystkich "niedowiarków" ;)

      Usuń
    8. Jak udaje się wam zasymulować przelew z Getin do Idei z przyszłą datą na kwotę np. 10 000zl (chociaż nie macie tyle środków na koncie) aby dostać ofertę EKO na 1,4% ? Mi wyskakuje że mam niewystarczające środki na koncie...

      Usuń
    9. Wczoraj właśnie symulowałem przelew z GB do IB z przyszłą datą na kwotę 10000 zł nie mając środków na koncie i wszystko ok. Wybrałem KO 1,4% na dwa miesiące.

      Usuń
    10. Do Anonimowy 5 grudnia 2020 11:49

      Obok kwoty przelewu masz datę jego wykonania. Wpisujesz ręcznie, albo klikasz "z kalendarzyka" jakąś datę w przyszłości - np. 10 grudnia. Możesz też najpierw wpisać tą datę, a dopiero później kwotę przelewu (min. 10k zł). Potem przechodzisz dalej jakbyś chciał/a wykonać ten przelew. Wtedy powinna Ci wyskoczyć oferta :)

      Usuń
    11. Robię jak mówicie,p z konta proste zasady w Getin do Idea Banku, wybieram datę np. 08/12/2020 i wpisuje kwotę 10000 PLN i wyskakuje ciągle brak środków na koncie... dlaczego u innych to działa?

      Usuń
    12. "...dlaczego u innych to działa?"

      Powinno działać i u Ciebie. Założenie przelewu z datą przyszłą jest takie, że zostanie on zrealizowany jak kasa (której obecnie nie mamy) wpłynie nam na konto np. pensja. Dlatego powinno to działać u wszystkich, ale pamiętam, że podobną sytuację do Twojej miałem kiedyś na koncie w Millennium. Za nic nie dało się ustawić przelewu z datą przyszłą i wyskakiwał mi komunikat - taki jak teraz u Ciebie w Getinie :(

      Usuń
  5. Widać mają różne warianty. Tak jak pisałem wczoraj - miałem trzy oferty przy przelewie na 200k - jak Marcin pokazał na za zdjęciu + na środku miałem jeszcze KO. Przy mniejszej kwocie wyskoczył mi 1% z tego co pamiętam.
    TT - super informacja z tą rezerwacją lokaty w GB. Na ile można ją zrobić ? Nie mam chwilowo kasy na symulację w GB... a w IB mam koniec lokat 16,21,22,30...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Arek i Jerzy

      Wytłumaczyłem wszystko powyżej. Zarezerwować można tylko i wyłącznie promocję na EKO! Sprawdzone parokrotnie :)

      Usuń
    2. Dzięki TT - faktycznie zrobiłem symulację z zerowymi środkami i wyskoczyła mi propozycja KO na 1,4%. Co dziwne - wyskoczyły także dwie lokaty na 1,4% ... ale już od 10k.
      Wniosek - oferta "zawrotnych" uzależniona jest od aktualnego salda wolnych środków na koncie. Wczoraj przed założeniem lokaty z większa kwotą wolnych środków miałem propozycje na 1,4% od 110k - dziś z "pustym" kontem mam to samo od 10k.
      A KO zarezerwowałem pod ewentualne spady z IB :)Będzie do 5 lutego jak by co.

      Usuń
    3. Arek napisał:

      "A KO zarezerwowałem pod ewentualne spady z IB :)Będzie do 5 lutego jak by co."

      Ja zarezerwowałem na kończące mi się od 21 grudnia lokaty w IDEI ;) PS Aby promocja kończyła Ci się 5 lutego - musi ona ruszyć 5 grudnia - czyli jej fizyczne odpalenie (wciśnięcie klawisza - aktywuj ofertę) musiałoby nastąpić dopiero jutro (4 grudnia). Pytanie czy? i ile jeszcze ona się utrzyma?

      Usuń
    4. TT dokładny jesteś - źle spojrzałem na datę - masz oczywiście rację :). Będę miał promo z 1,4% do 04.02 !

      Usuń
    5. do TomTom 3 grudnia 2020 20:04 Założyłem to EKO 1,4%. Zrobiłem tak jak pisałeś. Dziękuję.

      Usuń
    6. Do Gesso i Arek

      Nie ma sprawy. Ja też często korzystam z Waszych informacji i porad na tym forum i o to chodzi :)

      Usuń
  6. Wczoraj pisałam - ta lokata (1,4% na 2 lub 3 miesiące) pojawiła mi się przy przelewaniu 16.000,00.

    OdpowiedzUsuń
  7. W regulaminie nic nie ma o kwocie minimalnej - pojawiły mi się te propozycje przy przelewie na dużo mniej i było, ze od 10.000,00.

    OdpowiedzUsuń
  8. A czy istnieje możliwość rezygnacji z aktualnej promocji na EKO, jeśli bierze się w niej udział? No - wiadomo dlaczego - żeby załapać się na tę lepszą opcję poprzez symulowanie przelewu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "A czy istnieje możliwość rezygnacji z aktualnej promocji na EKO"

      Niestety w Getinie nie jest tak jak w Mille, gdzie przynajmniej kiedyś - dało się zrezygnować z danej promocji na KO Profit. Kiedyś też miałem ochotę wskoczyć w lepszą ofertę na EKO w GB i niestety tak się nie da :(

      Usuń
    2. TomTom - Czyli trzeba czekać całe 92 dni od daty wpływu środków na KO, czy wystarczy wycofać teraz wszystko i przeczekać jedną edycję? Konkretnie: biorę udział w XIV edycji. Czy jak przeczekam na zero XV, to będę mogła wziąć udział w XVI?

      Usuń
    3. Do Anonimowy 3 grudnia 2020 20:15

      Niestety musi Ci się zakończyć obecna edycja. Mało tego - ewentualne kolejne, które swoim terminem do przystąpienia zahaczą (nawet jeden dzień) o okres Twojej obecnej promocji - również Cię wykluczą :( Mówi o tym jeden z punktów regulaminu. Ważne jest pamiętać, aby przystąpić do kolejnych edycji (tych po zakończeniu Twojej) wyzerować środki (na produktach depozytowych) na min. tydzień przed startem nowej promocji. Obecnie taki jest m. więcej czas - do ustalania dnia badania salda. Dobrze jak jest wtedy równe 0zł, choć nie musi. Nadwyżka dopiero - łapie się jako nowe środki.

      Usuń
    4. Dziękuję. No to sobie poczekam. A w międzyczasie założę konto na członka rodziny i uszczęśliwię go nowymi środkami:))

      Usuń
  9. Nie w temacie. Pamiętacie jeszcze może spółdzielczy neoBANK? Kiedyś miał dobrą ofertę depozytową, ale największą jego bolączką - była "jednorazowość" oferty. Teraz chyba i oni odczuli odpływ kasy z lokat - bo dają "wysokie" jak na dzisiejsze czasy 1,2% i to nawet dla dotychczasowych klientów. Oczywiście przy spełnieniu warunku nowych środków:

    https://www.neobank.pl/1/n_neobank/aktualnosci?news_id=mzh-ySTfpr95GWvsZ1eXL4pixjBsotp3yeKr6OIjprwfYPptpjL8Sp4h92Ft8iXW&

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto temu tematowi poświęcić osobny artykuł? Bo jak na dzisiejsze czasy to procenty do przyjęcia, a przy okazji można by coś napisać o koncie technicznym kontra osobistym (wady i zalety obu, ewentualne prowizje).

      Usuń
    2. Polcan - cieszę się, że znów jesteś z nami!

      Usuń
    3. Polcan - czy TomTom nie mógłby powrócić do łask i znowu zająć się publikowaniem artykułów? Dobry był, a teraz też służy konstruktywnymi radami...

      Usuń
    4. O - mam tam nawet jeszcze konto w neoGangu - jedno z 22 aktywnych :).
      Ale z 1,2 ... to czekamy na IB i rozwój sytuacji za dwa tygodnie.

      Usuń
    5. W neoGangu nadal można założyć konto przez przelew weryfikacyjny. Miałam tam kiedyś lokaty, ale wszystko zamknęłam (nie przewidziałam pandemii:)).
      Wtedy wszystko robiłam bezstresowo w oddziale - piękne czasy...

      Usuń
    6. Do Anonimowy 3 grudnia 2020 20:44

      Odpowiem za siebie ;) Polcan nie odsunął mnie od pisania artykułów. Musiałem zrezygnować z tego sam - bo zmieniła mi się specyfikacja pracy i nie miałem już jak :( Jeśli chodzi o komentarze - to w każdej wolnej chwili je zamieszczam. Sam często korzystam też z Waszych, a jak znam coś z własnego doświadczenia dzielę się tym tu na forum. To działa w dwie strony ;)

      Usuń
    7. W neoBanku jest jeszcze Oferta Specjalna
      Lokata onLINE dla wybranych klientów ale nie wiadomo jakie ma oprocentowanie.Lokata może zostać udostępniona dla środków pochodzących z wybranych, zrywanych lokat, co jest uwidocznione w postaci komunikatu wyświetlanego bezpośrednio po zrywaniu lokaty lub zostać udostępniona dla Klienta nieposiadającego Lokat w neoBANKU w sekcji "Nowa lokata".

      Usuń
  10. Ma ktoś regulamin Getin na EKO 1,4% ? Wiadome do kiedy ta promocja trwa?
    Bo nie wiem ile czekać, żeby to spróbować uruchomic, bo jeśli teraz uruchomie to środki tam wpłacę dopiero w przyszłym tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do Anonimowy 3 grudnia 2020 22:51 W tym regulaminie nie ma daty zakończenia. Nie jest nawet podane, na jaki procent jest to EKO. Trzeba założyć niezwłocznie - tak jak pisał TomTom. Jest takie tylko ogólne stwierdzenie - Warunki Oferty Specjalnej „Podwyższamy oprocentowanie” – II edycja: Okres trwania Oprocentowania podwyższonego – 2 miesiące kalendarzowe, liczone od dnia następnego po przystąpieniu przez Posiadacza
      do Oferty Specjalnej.
      3. Oprocentowanie podwyższone – podwyższone oprocentowanie na Koncie Oszczędnościowym, którego wysokość określana jest w ofercie
      skierowanej indywidualnie do Posiadacza przez Bank.

      Usuń
    2. "Ma ktoś regulamin Getin na EKO 1,4% ?"

      Mam go w domu na pulpicie, więc jak do mojego powrotu z pracy nikt go tu nie zamieści - zrobię to ja. Jest on ogólny dla wszystkich wersji tych promocji na EKO, więc nie ma konkretnych informacji o % i górnym limicie - tylko wzmianka, że będą takie jakie zaakceptowaliśmy wciskając przycisk - "aktywuj ofertę".

      "Wiadome do kiedy ta promocja trwa?"

      Właśnie tego nie wiadomo. Parametry mogą się zmienić w każdej chwili.

      Usuń
    3. Czy ktoś orientuje się czy korzystając z oferty specjalnej KO na 1,4% nadal są darmowe przelewy do końca roku z tego konta?
      Po uruchomieniu tej oferty zmieniła mi się nazwa z dawnej EKO na OFERTA "PODWYŻSZAMY OPROCENTOWANIE".
      A w regulaminie jest takie zdanie w pkt III/5 :
      Uczestnik w Okresie trwania Oprocentowania podwyższonego nie może korzystać z Oferty specjalnej: Nowe środki na Elastycznym Koncie
      Oszczędnościowym
      TomTom może Ty masz jakieś info na ten temat?

      Usuń
    4. "TomTom może Ty masz jakieś info na ten temat?"

      Też są darmowe. Sprawdzone w tej i poprzednich ofertach tej promocji:)

      Usuń
    5. No właśnie to konto już nie nazywa się EKO tylko KO. Ja korzystałem z promocji bonus za aktywność na EKO do 10 tyś na 3,5%. Skoro to już nie jest EKO to znaczy że straciłem tą promocję???

      Usuń
    6. Do Anonimowy 5 grudnia 2020 13:43

      Nie straciłeś. Brałem udział już w poprzedniej wersji tej oferty specjalnej (były gorsze warunki), a też uczestniczę w spersonalizowanej wersji "Bonus za aktywność". Wszystko działało jak trzeba. Do 15 dnia każdego miesiąca dostaję wyrównanie do 3,5% dla kwoty 10k zł.

      Usuń
    7. A ok bo już się bałem. Czyli rozumiem że po zakończeniu oferty "PODWYŻSZAMY OPROCENTOWANIE" KO znowu wróci do nazwy EKO?

      Usuń
    8. Po zakończeniu mojej poprzedniej promocji wszystko wróciło do normy. Do odpalenia tej obecnej oferty miałem "na zielonej belce" info, że konto: do oferty "na nowe środki", więc to chyba tylko taka chwilowa zmiana nazwy bez większego znaczenia.

      Usuń
    9. Już chyba nieaktualne, symulowałem przelew z datą przyszłą na 150k i nie otrzymałem żadnej propozycji. Komunikat pojawiał się Wam przed zatwierdzeniem przelewu tak jak w Idei?

      Usuń
    10. Do Anonimowy 9 grudnia 2020 20:36

      Ktoś kiedyś pisał, że propozycja ta nie wyskakuje w Getinie przy większych kwotach. Może spróbuj z mała kwotą - np. 10k zł? Komunikat wyskakiwał po wybraniu daty, wpisaniu kwoty i próbie przejścia dalej - czyli chęci wykonania przelewu (oczywiście przed zatwierdzaniem go).

      Usuń
    11. Niestety u mnie to nie działa.
      Jakie są aktualne terminy sesji przychodzących w Getinie? Czekam na przelew zlecony wczoraj, jest 11:42 i stan konta nadal bez zmian. Coś pozmieniali? Kiedyś przelewy z I sesji były księgowane przed 11:00.

      Usuń
    12. Aktualizacja. Pieniądze doszły po 12:00, oferta z lokatami i KO pokazała się dopiero po wpływie pieniędzy na konto, kwota przelewu 10,5k PLN z datą dzisiejszą. Ale najpierw spróbowałem jak wczoraj z data przyszła i nie było propozycji.

      Usuń
    13. "Ale najpierw spróbowałem jak wczoraj z data przyszła i nie było propozycji."

      Może już to poprawili w banku. Podpowiedziałem jak - to zrobić i chociaż część z Was tak jak i ja zaklepaliśmy sobie to KO na kończące się lokaty z IB. Możliwe, że teraz już tak się nie da :(

      Usuń
  11. Tymczasem ruszyła kolejna promocja na nowe środki na EKO w Getin. Parametry identyczne jak tej ostatniej 1,2% do 400k zł:

    https://www.getinbank.pl/centralne_repozytorium_dokumentow/B39894F778E83F12917A94D3032FFCCECCF5F8C3F423A0E97D0717A674AC3881

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to kolejny mój pech, moja promocja KO jeszcze z 1% skończyło się w piątek. Coś ostatnio nie po drodze mi z Getinem.
      TomTom jak rozumiem w IB na KO z 1,2% które sobie założyłem jest tylko jeden darmowy przelew w miesiącu?

      Usuń
    2. "TomTom jak rozumiem w IB na KO z 1,2% które sobie założyłem jest tylko jeden darmowy przelew w miesiącu?"

      Ja odbieram to tak, że bezpłatne są wszystkie (zwykłe) przelewy, a nie tylko ten 1-szy w miesiącu. Tak samo nie widać nic o takiej opłacie w TOiP. To cytat z ich strony promującej to konto:
      "Opłata za przelewy przez internet (za internetowe przelewy krajowe i SEPA) z Konta IDEALNIE OSZCZĘDZAJĄCEGO: 0 zł"

      Usuń
    3. Brzmi dobrze. Jak będę robił drugi przelew to na pewno spojrzę na sekcję: opłata za przelew. Z tego co mówisz powinno się tam pojawić 0 zł. Dam znać jeśli tak będzie. I tak siedzę jak na beczce prochu, bo w IB mam już ponad korek. To efekt wykluczenia w Getin oraz w Alior, który tak uwstecznił datę badania salda, że akurat załapałem się na duże środki własne...

      Usuń
    4. "Z tego co mówisz powinno się tam pojawić 0 zł."

      Niby powinno, ale przyznam się szczerze, że nie studiowałem dokładnie tego konta i nie mam go jeszcze założonego. Wszystko to przez to, że w IB mam pod korek BFG. Nie łapię się też u nich na nowe środki, więc pewnie założę je trochę później.

      Usuń
    5. do polcan 7 grudnia 2020 10:27 Od razu podczas składania dyspozycji przelewu widać informację o pobraniu ewentualnej opłaty za przelew.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...