wtorek, 15 grudnia 2020

Zgarnij 300 zł do Biedronki za kartę w Citi

Do trwającej oferty karty w CA którą opisałem w ubiegłym tygodniu można mieć dużo zastrzeżeń. Nic dziwnego, w sprawie kart od lat bezkonkurencyjny jest Citi co łatwo obecnie porównać. Do zgarnięcia w obu przypadkach jest 300 zł, ale z Citi jest o wiele prościej zgarnąć tę premię.

 


Kto może z tego skorzystać? Tutaj mamy pozytywne zaskoczenie. Citi niczym mBank uparcie długo odmawiał przesunięcia okresu karencji, ale w tej ofercie jest nareszcie inaczej: nowy klient to taki co nie miał karty w Citi od 1 stycznia 2019. Nie ma już roku 2017 do którego pstrokaci wciąż się odwołują.

Tutaj zgarniesz 300 zł do Biedronki za kartę w Citi

Promocja nie potrwa zbyt długo bo tylko do końca roku. Karty w Citi zwykle były w promocji przez kilka miesięcy, teraz niestety mamy raptem tylko pół miesiąca na załapanie się na tę akcję.

 

Co trzeba zrobić by zgarnąć premię? CA jak pamiętamy dawał 2% cashback i płatności trzeba było wykonywać przez rok. Tutaj jest o wiele łatwiej, bank wymaga by:

  • raz zalogować się do bankowości (z kompa lub apki)
  • wydać kartą 1000 zł na co mamy nieco ponad 3 miesiące

Jak widać warunki są w miarę banalne, nie trzeba wydawać aż 1250 zł na miesiąc jak w CA, wystarczy 333 zł. Co więcej nie jesteśmy ograniczeni do płatności internetowych. Kupujemy co chcemy i gdzie chcemy:)

Tutaj zgarniesz 300 zł do Biedronki za kartę w Citi

Informację o przyznaniu nagrody czyli 300 zł do Biedronki w postaci e-kodu dostaniemy na bankowość internetową w ciągu 60 dni od momentu spełnienia warunków. Nagroda będzie ważna przez pół roku od momentu wydania.

Jedyny minus tej oferty to fakt, że w okresie oczekiwania na premię bank może pobierać nam opłatę za kartę. Do niedawna karta Citi Simplicity jako jedyna była całkowicie darmowa, ale od tego roku przez pandemię banki przykręcają śrubę i nie ominęło to tej karty.

Jak widzimy na powyższym screenie bank pobiera 12 zł na miesiąc za obsługę karty. W tej promocji jest jednak myk taki, że w pierwszym roku użytkowania karty nie będziemy ponosić opłat, jeśli będziemy wykonywać opłat na 300 zł miesięcznie. Przez pierwszy kwartał nie będzie to trudne, ta promocja wymaga bowiem by wydać około 333 zł.


 

Potem mamy wybór albo czekamy na premię i godzimy się na pobieranie opłat, lub wydajemy 300 zł płacąc kartą co zwalnia nas z opłat. A ściślej pozwala na zwrot pobranej opłaty. To już zależy od nas, premię 300 zł tak czy siak dostaniemy.

Regulamin oferty Zyskaj 300 zł do Biedronki z kartą Citi

Tabela opłat i prowizji za karty w Citi 

Aktualizacja do poprzedniego artykułu: Nowa edycja KO w Getin jest na 3 miesiące:


 

16 komentarzy:

  1. Dziś po raz pierwszy podczas przelewu Getin przygotował inną propozycję. Do tej pory miałem trzy lokaty na 1,40% natomiast dziś była lokata na 1,40% konto na 1,40% oraz lokata półroczna na zaledwie 0,60%.
    Nie wiem czy to jest warunek, ale nowa oferta pokazała się po zerwaniu lokaty na 1,40%.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosiłabym o przypomnienie - czy konto na 1,4% w Getinie proponowane jest tylko na dwa miesiące? Jest to dla mnie ważne, bo idziemy "na zakładkę" z tymi kontami z mężem (żeby zawsze któreś było do wykorzystania) i taki okres byłby dla nas za krótki. Symulacji przelewu nie robię, bo na razie nie mam czym:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, jest na 3 miesiące.

      Usuń
    2. Do Polcan

      Dali Ci propozycję KO na 3 m-ce? Ja w poprzedniej promocji i obecnie w ofercie na 1,4% miałem zawsze KO tylko na 2 m-ce. Lokaty były na 2 i 3 m-ce.

      Usuń
    3. Hmm - ja miałem ostatnio na 2 miesiące KO. Niejaki Polcan dwa dni temu umieścił screen na którym też widać 2M. Chyba nie nadążam za mnogością permutacji ofert w GB.

      Usuń
    4. Polecam przecież w poprzednim wpisie dałeś screen i KO jest na 2 m-ce

      Usuń
    5. Zgadza się, ale teraz jest na 3 miesiące i mam nowego screena, który to potwierdza:)
      Jako dowód zamieszczam regulamin nowej trzeci już edycji podwyższonego oprocentowania na KO na 3 miesiące:
      https://secure.getinbank.pl/docs/getinbank/Warunki_Oferty_Specjalnej.pdf

      Usuń
    6. To w końcu docenili i Polcana :)

      Usuń
    7. Dużo mi to nie dało, bo i tak z tego nie skorzystałem. Do marca jestem zapakowany pod korek w IB, resztę mam na lokatach w Getin, więc dla kilkunastu tysięcy nie ma sensu zakładać takiego konta.

      Usuń
  3. To nieciekawe. Ja miałam propozycję na 1,5 % !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Ja miałam propozycję na 1,5 % !"

      Tylko lokatę czy KO?

      Usuń
  4. Dzięki, polcan. A czy działa ono od momentu akceptacji, czy od daty wpływu na nie środków? I - w drugim przypadku - czy jest jakaś data graniczna konieczności jego zasilenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W komentarzu powyżej dodałem link do najnowszego, dzisiejszego regulaminu KO w Getin.

      Usuń
  5. Napewno na 3misiące? U mnie było tylko na 2m, na 3m proponowali lokatę też na 1,4%.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 3 miesiące, sam skorzystałem z tej promocji 15 grudnia.

      Usuń
  6. Sprawdziłam symulację przelewów z Getina do Idei. Bez środków na koncie i przelew z datą późniejszą - brak oferty KO na 1,4%. Potem bieżący z zapewnioną kwotą na ROR ponad 10.000,00 - pojawiła się. Podobnie jak polcan na razie nie skorzystałam (na małą kwotę nie warto) - czekam, co za kilka dni zaoferuje Idea na zawrotnej, potem w styczniu podobnie. "Rezerwować" nie będę, jeśli nie mam pewności, czy włożę tam pod korek. W odwodzie mam EKO, które można uruchomić do 17 stycznia.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...