wtorek, 8 grudnia 2020

Choinkowe szaleństwo czyli 400 zł do zgarnięcia z okazji świąt

Jak było do przewidzenia po promocji Mikołajkowej przyszedł czas na promocję świąteczną. A że święta obchodzimy z większą pompą aniżeli Mikołaja, to i premia jest większa wynosi bowiem aż 400 zł. U Paribasa rzadko trafia się tak wysoka premia.

Kto może skorzystać z tej promocji? Tutaj nie ma żadnych problemów i wszystko jest jasne: bank przewiduje rok przerwy w posiadaniu konta, więc jeśli zdążyłeś zamknąć tutaj konto 12 miesięcy temu, to możesz wrócić po kolejną premię.

Tutaj weźmiesz udział w promocji Choinkowe szaleństwo i zgarniesz 400 zł

Promocja jak zwykle jest limitowana. Bank przewidział zaledwie 3000 wniosków więc planowany termin zakończenia ulegnie skróceniu. Link ma być aktywny do 23 grudnia, ale w przypadku promocji z Mikołajem akcja skończyła się już po kilku dniach, grubo przed czasem.


Co trzeba zrobić by zgarnąć fajną premię? Na wstępie warto pamiętać, by PIN do karty nadać przed 10 stycznia 2021. Do tego terminu musimy więc mieć także podpisać umowę, nie będzie to jednak trudne bo to oferta typu kto pierwszy ten lepszy.

Kwota premii sugeruje trudne warunki, a tymczasem jest... bardzo łatwo! Bank wymaga by w styczniu oraz w lutym 2021 wykonać:

  • wpływ na konto na 1000 zł
  • wykonać 4 przelewy GOonliną lub apką

I to już wszystko. Za wykonanie tych banalnych czynności w każdy z dwu pierwszych miesięcy dostaniemy aż po 200 zł premii. Nie pamiętam tak łatwych warunków dla tak dużej premii. Słowem jedna z najlepszych ofert roku:)


Szybko bo już do 18 lutego dostaniemy pierwsze 200 zł. W mailu będzie instruktaż o uzupełnieniu numeru konta do przelewu nagrody.  Na info o drugiej nagrodzie poczekamy najpóźniej do 26 marca 2021.

Tutaj weźmiesz udział w promocji Choinkowe szaleństwo i zgarniesz 400 zł

Jeśli Getin jest bezkonkurencyjny dla oszczędzających, to Paribas nie ma sobie równych w promocjach bankowych. I całe szczęście, że da się z nich skorzystać w każdym roku bo ta promocja jest z typu must have.

Regulamin promocji Choinkowe szaleństwo


25 komentarzy:

  1. Trzy razy w nocy próbowałem założyć to konto i lipa, twój wniosek został odrzucony bez podania przyczyny. Co za lipa. Teraz nawet jak się uda to będę się obawiał czy wszystko poszło schludnie i czy wniosek o konto był na 100% tym powiązanym ze stroną promocyjną, chętnie bym to jakoś zweryfikował...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złożyłem wniosek zapominając o zakazie używania Firefoxa dla wniosków bankowych. Przerwałem składanie wniosku i kontynuowałem z maila już przez Chrome. Całość poszła bez problemu.

      Usuń
    2. To bank daje taki zakaz używania Firefoxa do wniosków, czy o jakim zakazie piszesz?

      Usuń
    3. Z Firefox od wielu lat są problemy. Wielokrotnie zgłaszali je czytelnicy, wszyscy też przestrzegają mnie przed korzystaniem z jakiejkolwiek promocji przez Firefoxa przez domyślne blokady reklam.
      Złożyłem wczoraj wniosek i nie został on zaraportowany. Problemy Firefoxa są bardzo głebokie: nie da się drukować za jego pomocą (system się zawiesza) są problemy z obsługą dzwięku na Microsoft Teams itd.
      Używam Firefoxa bo tu od lat mam poukładane skróty, ale od nowego roku mam postanowienie by wycofać się z tego badziewia. Używam zawsze najnowszej wersji a to nie zmienia wcale skali problemu. Wniosek paribasowski był ostatnim wnioskiem bankowym z tej przeglądarki. Wczoraj utknąłem na wgraniu zdjęć z dowodu. Strona zablokowała się i nie dało się ani cofnąć kroku ani iść dalej, wszystko stanęło w miejscu na kilka munut.
      W Chromie wszystko poszło od razu tak jak powinno.

      Usuń
  2. ja wybrałam kuriera i przyszedł mail:

    Dzień dobry,
    Twoja umowa o Konto "Otwarte na Ciebie" czeka jeszcze na podpisanie. Aby to zrobić, kliknij w poniższy link:
    Na podpisanie umowy będziesz mieć 30 minut. Potem umowa niestety wygaśnie.

    ... i linku brak, więc w co se mam kliknąć... ;D też tak macie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosiłem ten problem, jak dostanę odpowiedź od razu poinformuję czego się dowiedziałem w tej sprawie.

      Usuń
    2. mi nic takiego nie przyszło. Też wybrałem kuriera, wypełniłem co trzeba a na koniec dostałem sms z kodem do podpisu. Potem przyszedł mail z linkiem do zawartej umowy i czekam na kartę z tego co rozumiem
      MM

      Usuń
    3. Ja mam to samo tj. brak linku do podpisania konta .

      Usuń
    4. a mieliście wyłączone adblocki i inne privacy badgery?
      MM

      Usuń
  3. Fajna promocja tylko nie pamiętam kiedy konta zamykałem. Oczywiście zanotowałem zamkniecie "30.03" ... tylko roku nie zapisałem i nie wiem czy 2019 czy 2020 to był :).
    Chyba 800 stówek przepadnie :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aż sprawdziłem. W połowie stycznia 2020r. złożyłem wypowiedzenie, więc się niestety nie łapię :(

      Usuń
    2. Ja też się nie łapię. Wypowiedzenie złożone 20 stycznia 2020, konto zamknęli mi 19 lutego.

      Usuń
    3. Pewnie nic straconego bo oni co tydzień chyba nową promocję mają :-)

      Usuń
  4. Już sobie zaklepałem. Od jakiegoś czasu nie biorę tych promocji ze wzg na kurierów (pandemia) i nieżyciowe często warunki ale tu długo się nie zastanawiałem
    MM

    OdpowiedzUsuń
  5. We wrzesniu minal mi rok, to nie bylo sensu sie zastanawiac, bo to 400zl w gotowce i karta nie trzeba nic robic (no wiadomo 1 platnosc co miesiac), szybko mozna zamknac w porownaniu do wczesniejszych promocji. Wniosek umowy przeszedl zatwiedzony sms, tylko czekac na kuriera z karta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Polcan
    1.czy za wpływy uznaje się przelew z innego konta w innym banku?
    2. Czy te 4 przelewy można wykonać na swoje konto w innym banku?
    3. Czy te przelewy GOonline to są zwykłe przelewy z bankowości internetowej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wszystkie pytania odpowiedź jest twierdząca. Poprawcie mnie jeśli się mylę.

      Usuń
    2. Potwierdzam, to co podal @Polcan, regulamin mowi dokladnie, "wplyw i przelew" a skad i dokad nie precyzuje, tzn. moze byc z naszego rach. w innym banku.
      Bank jako internetowe traktuje przelewy z kompa i z apki.

      Usuń
  7. Krzysiek
    Do Polcan i Anonimowy 8 grudnia 2020 09:44
    Dotyczy niewidocznego linku - nigdzie nie dzwońcie tylko trzeba zrobić tak:
    zrób "przekaż dalej wiadomość" i pokaże się taka dziwna ikonka z podpisem "Dokończ wniosek", ale będzie nie aktywny. Trzeba kliknąć na nim prawy przycisk myszy i wybrać "otwórz odnośnik w nowej karcie" i otworzy się strona Paribasa z możliwością dokończenia podpisania umowy.
    Sprawdzone z infolinią i działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam po zgloszeniu udzialu w promocji czekam na maila o przystapieniu do niej i tam jest zawsze wlasciwy link do otwarcia tego konta, zawsze to dziala.

      Usuń
  8. Panowie, pytanie, czy konto w Paribas jest darmowe? Czy jest opłata za wydanie i użytkowanie karty? Czy są opłaty za przelewy przez apkę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konto darmowe "na ciebie", karta podstawowa "otwarta na dzisiaj" tez pod warunkiem 1 transakcji karta/mies. Przelewy zwykle-internetowe (komp+apka) tez darmowe. Wplywow tez nie trzeba dokonywac (jak dobrze pamietam), oczywiscie w okresie, gdzie mamy warunki trzeba dokonac "czynnosci" zgodnie z wymogami promocji (przeczytac regulamin).

      Usuń
  9. Bardzo ciekawa promocja, myślę, że warto skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  10. już chyba link nie działa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się. O godzinie 13:22 dostałem informację, że limit wniosków został wyczerpany. To było do przewidzenia, bo oferta była najlepsza z dotychczasowych.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...