czwartek, 17 grudnia 2020

Nowa promocja Paribasa - darmowe Książkobranie wraz z kodem do Biedronki

Ostatnia promocja Paribasa była hitem, który po jednym dniu zniknął z oferty. Można się było spodziewać, że niebawem ruszy kolejna promka. No i mamy ją, jest jednak zupełnie inna, bo w różnorodności to Paribas nie ma sobie równych.

 


Tym razem adresatem oferty mają być zwolennicy książek, do których zresztą sam należę. No dobra, tyle że jak dla mnie książka musi być w formie papierowej, zaś tutaj mamy do czynienia z ebookami oraz audiobookami.

Tutaj weźmiesz udział w najnowszej promocji Paribasa Książkobranie

Promocja ma potrwać do 10 stycznia 2021. Oczywiście jak się można spodziewać, oferta jest limitowana i to tylko do 3000 sztuk, ale nie sądzę, by mimo to powyższy link stał się nieaktywny przed czasem.

Mogę się zgodzić z powyższym zdaniem Szymborskiej, że czytanie książek to najpiękniejsza zabawa jaką ludzkość wymyśliła. Ale dalsza część reklamy czyli wyobrażenie sobie, o nielimitowanym dostępie do 60.000 ebooków i audiobooków jakoś mnie nie przekonuje.

Co jest do zyskania w tej promocji? W sumie 7 miesięcy (7*30dniowych kodów) dostępu do Legimi oraz 60 tysięcy ebooków i audiobooków na różne urządzenia w tym Kindle. Uwaga: jeśli konto przetrzymamy o miesiąc dłużej czyli do końca wakacji dostajemy w nagrodę ebon do Biedronki na 50 zł.

 


Każdy ma swoje gusta i jeśli wolicie czytnik kindle zamiast książki w wersji papierowej, to możecie zapoznać się z ofertą, warunki są widoczne na powyższym screenie. Co ciekawe są podobne do poprzedniej oferty: bank nie wymaga wcale używania karty, znów wystarczą tylko przelewy oraz wpływy na małe kwoty.

Tutaj weźmiesz udział w najnowszej promocji Paribasa Książkobranie

Ze swojej strony zapytam Was czy jesteście zwolennikami wersji elektronicznej książek czy też standardowej? O ile czytacie, bo pożeracze książek to podobno gatunek na wymarciu;)

Regulamin nowej promocji Książkobranie 

30 komentarzy:

  1. Podobnie jak Ty - książki pożeram, ale wyłącznie w wersji papierowej. Dlatego muszę należeć do biblioteki, bo z moim apetytem to pensji by nie starczyło. Na szczęście w mojej można za jednym zamachem wziąć ich 10 i dodatkowo zamawia się przez Internet, więc na jakiś czas starcza, a odbiór w miarę bezpieczny. Oddawanie do książkomatu, więc bajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc fajnie, że nie tylko ją tak mam:) Biblioteka to genialny pomysł, są też znajomi co pożyczają, o więcej wszystkie nagrody z polecenia kont, gdzie do wyboru jest empik, zwykle idą na zakup książek.
      Wygrałem kiedyś czytnik Kindle, ale skoro była możliwość wyboru gotówki zamiast niepotrzebnego gadżetu wybrałem kasę. I tak kundel leżałby w kącie i się kurzył.

      Usuń
  2. Jeszcze o Getin i jego Specjalnym Procencie na KO (1,4%). Chociaż w Regulaminie (bardzo ogólnym) stoi, że to trzecia edycja, to nic o tym koncie nie wiem, bo nigdy mi go wcześniej nie proponowano. W Centrum Dokumentów nic nie znalazłam i mam pytania/wątpliwości. Jakie są prowizje za prowadzenie i przelewy? Czy po zakończeniu promocji ono po prostu zniknie, czy trzeba samemu zamknąć? A jeżeli pozostanie, to czy po jego założeniu nadal będzie równolegle widoczne EKO? (w tym czasie oczywiście niewykorzystywane). Czy po zakończeniu promocji można znów (spełniając warunki) brać udział w kolejnych edycjach Elastycznego Konta Oszczędnościowego? Podsumowując: po prostu czy coś klientowi grozi, jeśli się zgodzi na tę propozycję?-:)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie grozi. To z pewnością najlepsze konto na rynku na dziś, gdzie wystarczy jedna płatność kartą na dowolną kwotę by wszystko było darmowe. Co więcej bank zasypuje nas promocjami jak ta o której piszesz, a ponadto można brać udział w standardowej ofercie z 1,2% z której można korzystać w co drugiej edycji. Dodatkowo na start można łatwo zgarnąć 50 zł jeśli skorzysta się z kodu polecającego o czym pisałem szczegółowo w poniedziałek:
      https://moneyafterhours.blogspot.com/2020/12/12-na-nowa-edycji-ko-w-getin-oraz.html

      Usuń
  3. Konto Proste Zasady i Elastyczne Konto Oszczędnościowe mam w Getinie od zawsze. Chodziło mi wyłącznie o zagrożenia związane z akceptacją tego KO na 1,4% - czy na przykład po skończeniu okresu promocji może uniemożliwić powrót na EKO.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Chodziło mi wyłącznie o zagrożenia związane z akceptacją tego KO na 1,4% - czy na przykład po skończeniu okresu promocji może uniemożliwić powrót na EKO."

      Ja już kiedyś odpalałem tą promocję, a mam od dawna oprócz ROR-u tylko EKO. Po zakończeniu promocji wszystko wróciło do normy i teraz znowu mam niby zwykłe KO z 1,4% w 2-ej edycji tej "oferty zatrzymaniowej".

      Usuń
  4. To stare dobre EKO i opłaty są jak dla EKO. Do końca roku jeszcze darmowe przelewy ale od 1.01 tylko jeden darmowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Po zalogowaniu do IB- informacja o lokacie swiatecznej dostepnej od 21 do 24 grudnia na 2,2% na 2-mies. Widac boja sie masowego odplywu kasy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, ale tylko dla wybranych. Lokata zostanie udostępniona tylko dla tych, co mają kończące się wysoko oprocentowane lokaty. www.ideabank.pl/uploads/doc/Regulamin_Swiateczna_12.2020.pdf

      Usuń
  6. Właśnie przyszedł e-mail od IB o lokacie świątecznej https://ibb.co/1GhZJnL

    OdpowiedzUsuń
  7. Od poniedziałku będzie w Idea Banku dostępna Lokata świąteczna na 2 miesiące. REgulamin jest już dostępny. Będzie ona widoczna od poniedziałku w Idea Cloud.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wniosek lokaty świątecznej będzie ważny 2 dni http://ideabank.pl/uploads/doc/Regulamin_Swiateczna_12.2020.pdf

    OdpowiedzUsuń
  9. Od 21 grudnia będzie w Idea Banku dostępna Lokata świąteczna 2,2% na 2 miesiące. Regulamin jest już dostępny. Będzie ona widoczna od poniedziałku w Idea Cloud. REGULAMIN LOKATY OSZCZĘDNOŚCIOWEJ
    LOKATA ŚWIĄTECZNA(wprowadzony w dniu 21 grudnia 2020 r.) Oprocentowanie Lokaty jest stałe i wynosi 2,20% w skali roku. Od 500 zł do 1.000.000 zł. Z Lokaty może skorzystać osoba, która w okresie ważności oferty złoży poprawnie wypełniony Wniosek (ważny 2 dni). Oferta Lokaty obowiązuje od dnia 21 grudnia 2020 r. do odwołania, jednak nie krócej niż do dnia 24 grudnia 2020 r. Nie ma jednak informacji, ile takich lokat można założyć.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lokata świąteczna będzie dostępna tylko dla wybranej grupy klientów,nie dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytanie czy można założyć będzie tylko 1 taką lokatę? Czy też kilka? (nie czytałem jeszcze regulaminu)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej informacji w regulaminie

      Usuń
  12. Zarówno ja, jak i mój mąż dostaliśmy tę ofertę na maila. Lokaty (spore) kończą nam się 22 i 24 grudnia. Jeśli można z nich będzie można założyć te lokaty, to miły prezent. Jeśli nie - frustrujący, bo w Idei mamy oboje "pod korek". Zobaczymy. Cieszę się jednak, że nie "zarezerwowałam" sobie KO na 1,4% w Getinie - ten bank poczeka do połowy stycznia i zobaczymy, czym wtedy zachęci nas Idea.

    OdpowiedzUsuń
  13. do TomTom 18 grudnia 2020 17:13 Nie jest to napisane w regulaminie, a na konsultantów nie liczyłbym w tym zakresie. Regulamin jest ułożony w standardowy sposób (opis lokaty). Jednak z uwagi na jej atrakcyjny i okolicznościowy charakter nie będę ryzykować i złożę jeden wniosek o o tę lokatę (łącząc w jedną lokatę kilka kończących się w przyszłym tygodniu).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobię podobnie - tylko w moim przypadku nie będę dzielić tego, co się skończy:).

      Usuń
    2. do Anonimowy 18 grudnia 2020 20:25 Też nie będę dzielić. Mam kilka lokat, które kończą się w przyszłym tygodniu. Złożę więc wniosek o lokatę świąteczną opiewający na sumę tych lokat (wyłączając odsetki).

      Usuń
    3. Nie będę dzielić, bo mam wszystko w jednym kawałku. I też wniosek bez odsetek, ponieważ ostrożnie podchodzę do Funduszu Gwarancyjnego. A odsetki - no cóż - na wiele wacików starczą:)

      Usuń
  14. do Anonimowy 18 grudnia 2020 17:56 Właśnie z tych kończących się lokat założyć możesz tę lokatę świąteczną (dotychczasowe skończą się przecież 22 i 24 grudnia). Wniosek o lokatę świąteczną można złożyć do co najmniej 24 grudnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie aktywowałem kartę Paribas (Otw. na Dzisiaj) w aplikacji. Moze ktoś mi powiedzieć czy muszę teraz pierwszą płatnosć przez PIN przeprowadzić czy mogę od razu zbliżeniowo? Jak to jest w tym banku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym znanym mi banku pierwszą transakcję kartą trzeba odpalić przez wklepanie PINu, więc dziwi mnie pytanie "Jak to jest w tym banku?".

      Usuń
  16. Pytanie do Gesso/Was. Skąd wzieliście do tej lokaty świątecznej regulamin? Z maila? (nie mam zgód na spam). I czy w okienko, które wyskakuje z informacją o niej w systemie transakcyjnym da się wejść czy tylko zamknąć? Ja niechcący od razu zamknąłem i teraz nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w mailu jest link do regulaminu https://ibb.co/b2cjnFm

      Usuń
  17. do TomTom 18 grudnia 2020 20:07 Link do regulaminu tej lokaty podany został w e-mailu w formie PDF. Ja też zamknąłem to okienko i już nie wyskakuje (było tylko przy pierwszym logowaniu). W mailu podali, że lokata ta pojawi się na liście w poniedziałek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gesso/Anonimowy za odpowiedzi :)

      Usuń
  18. A wszystko zaczęło się od książek. I jak tu nie wierzyć w moc słowa pisanego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja żadnego info o takowej lokacie nie dostałem. Moze dlatego ze awaryjnie mam tam kilkadziesiat tys na miesiecznej lokacie. 2.2 czy 1.5 to już zadna różnica chyba ze ktoś ma miliony. Inflacja odczuwalna to jakieś 6% teraz.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...