środa, 4 grudnia 2019

100 zł w promocji Bonus z Twisto oraz karta jakiej nie ma w żadnym banku wraca!


No i mamy powrót świetnej promocji z poprzedniego miesiąca. Darmowa stówka przyznawana za samą rejestrację w Twisto miało trwać do końca listopada, a skończyła się dużo przed czasem i obawiałem się, że taka fajna okazja się już nie pojawi.

Tymczasem od dziś rusza nowa akcja, która kojarzy się z hitową akcją ze 100 zł z blue bonus. Mamy teraz kolejną bardzo ciekawą akcję, w której też łatwo zgarnąć 100 zł na start oraz zyskać o wiele więcej.

Tym razem oferentem nie jest firma pożyczkowa, lecz fintech. O fintechach jest głośno już od dłuższego czasu i jest to z pewnością coś czym warto się zainteresować bliżej. Cóż to zatem jest ten fintech?



W tym przypadku nazwa mówi tutaj sama za siebie: Fintech to skrót od słów Finansowe Technologie czyli sektor gospodarki obejmujący przedsiębiorstwa operujące w branży Finansowej oraz Technologicznej. 

Czytamy o nich już od dość dawna, ale wreszcie pojawiły się bonusy na start dla nowych klientów. Bardzo możliwe więc, że będą się one pojawiały na blogu coraz częściej. Jak zwykle sam zresztą zamierzam testować je na sobie i będę dzielić się z wami swoimi wrażeniami.

Pierwszym fintechem jaki weźmiemy na warsztat będzie Twisto, który już za samą rejestrację daje nam 100 zł. I co więcej nie trzeba czekać długo na tę kasę: pojawia się ona na naszym koncie już po 1-2 dniach. To bez wątpienia najszybsza promocja na blogu:)

Tutaj zgarniesz 100 zł za rejestrację w Twisto

Uwaga - bardzo ważne:
Powyższy link zostaje czasowo ZAMIENIONY ze względu na planowane zmiany we wniosku. Oferta ma być znów aktywna od przyszłego tygodnia, o czym poinformuję w kolejnej aktualizacji.

Link jest już aktywny:)

Dostałem informację, iż proces weryfikacji tożsamości został uproszczony. Twisto zrezygnowało z weryfikacji dowodem. Przelew weryfikacyjny z konta, którego się jest posiadaczem, jest wystarczającym potwierdzeniem tożsamości, na wszystkich wnioskach krok z załączaniem skanu dowodu nie będzie się wywoływać:)

Promocja, która na marginesie jest dostępna tylko dla osób mieszkających na stałe w Polsce, ma potrwać póki co bez terminu, nie oznacza to jednak, że będzie stale w ofercie co sugeruje III jej edycja.

Poprzednim razem limit był 5000 wniosków i skończył się dużo przed terminem. W nowej III edycji także mamy taki sam limit, więc ze względu na fakt, że to bardzo atrakcyjna promocja może skończyć się szybko. Warto więc zarejestrować się szybciej.

Co trzeba zrobić by zdobyć stówkę? Według regulaminu prawo do Bonusu nabywamy, jeśli weźmiemy udział w promocji czyli zarejestrujemy się w niej. To typowe dla fintechów, że nie dają żadnych ekstra warunków.




Jak działa twisto 
Twisto Free to darmowy limit kredytowy do wykorzystania w sklepach internetowych i stacjonarnych. Podczas składania wniosku jesteśmy pytani o podstawowe informacje jakie podajemy przy wyrabianiu karty kredytowej czyli dochody, wydatki itp. W zamian dostajemy limit kredytowy, który różni się dość znacznie od karty kredytowej i to na plus:)



 
Używanie twisto jest podobne do używania karty kredytowej. Jest jednak jedna zasadnicza różnica - tutaj można wybierać, kiedy chce się za nie zapłacić – od razu czy nawet do 45 dni od zakupu. I co więcej kompletnie bez żadnych opłat ani koniecznych limitów jakie trzeba wyrobić co jest normą przy kk.  Wszystko jest tutaj za friko.

Jedyna rzecz przed jaką warto ostrzec jest wydłużenie płatności. Firma sugeruje by zwrócić tylko 10% wartości wydatków. Jeśli chcemy zarabiać na tej karcie, a to nam chodzi w każdej promocji, należy zawsze wszystko spłacać w terminie i nie dać się nabrać na te sugestie.


Tym co jednak mnie przekonało do karty Twisto jest fakt, że - jak to żartobliwie nazywa oferent - zapłacić nią można w całej galaktyce;) A na poważnie, chodzi o to, że dokonując transakcji w innej walucie przeliczenie na naszą walutę odbywa się praktycznie po najniższym możliwym kursie.

Co w tym jest takiego fajnego? Przecież w Aliorze oraz w Pekao też mamy fajną rzecz bo nie płaci się za przewalutowanie. Fakt, będąc ostatnio za granicą płaciłem kartą debetową z włączoną opcją darmowego przewalutowania w Aliorze i ceny były akceptowalne, nie było bowiem gigantycznych marż jakie płaciłem, gdy używałem karty kredytowej za granicą.

Problemem jest jednak to, że na koncie musimy mieć kasę przez co ciągle musiałem robić przelewy do Aliora by mieć czym płacić. Innymi słowy gotówka się marnowała na ror zamiast pracować na fajnym KO.


Tutaj ten problem jest z głowy, wszak na Twisto otrzymujemy darmowy limit kredytowy i wykorzystać go można płacąc na internecie jak również stacjonarnie. Mamy więc to czego nie ma żadna karta kredytowa w żadnym banku: życie na koszt fintecha z gwarancją przeliczania po najlepszym możliwym kursie wszędzie tam gdzie jest akceptowany Mastercard oraz brakiem opłat i prowizji, które naliczają banki.

Tutaj zgarniesz 100 zł za rejestrację w Twisto

Po powrocie z zagranicy pierwsze co zrobiłem to zamknąłem niepotrzebną już kartę w Aliorze. W grudniu czeka mnie kolejny wyjazd i pierwotnie zamierzałem zabrać ze sobą kartę Pekao. Zanosi się jednak na to, że będę testować kartę Twisto:)




Regulamin III edycji promocji 100 zł z Twisto
Umowa Twisto Free

33 komentarze:

  1. Pytanie o przewalutowania. Jakiego kursu uzywa Twisto? Co to znaczy najniższy możliwy kurs? Kurs Mastercarda, bezspreadowy forex? Czy ING?
    Fik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co zauważyłem to kursy lepsze niż w revolut.

      Usuń
    2. to ciekawe :) Fik

      Usuń
    3. kursy twisto można sobie obejrzeć https://www.twisto.pl/kurs-wymiany/ dodatkowa zaleta, że w przeciwnieństwie do revolut czy curve nie nalicza prowizji za transakcje w weekendy:)

      Usuń
    4. według faq Twisto: https://www.mastercard.us/en-us/consumers/get-support/convert-currency.html taki kurs

      Usuń
  2. Czy aby wziąć udział w tej promocji i dostać bonus trzeba mieć jakieś udokumentowane dochody? I czy pytaja o dane pracodawcy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie o nic nie pytali. Wnioskowałem o 2000 zł i tyle dostałem

      Usuń
  3. Zamykałem dzisiaj 3 konta w ideabanku przez edycję telefoniczną i nawet sprawnie to poszło. Ktoś pisał, że musiał każde konto oddzielnie zamykać, u mnie Pan przyjął dyspozycję od razu do wszystkich kont, więc może coś w tym względzie zmienili.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy w Millennium przy zerowaniu KO i wypłacie gotówki do innego banku dają jakąś propozycję założenia promocyjnej lokaty, tak jak np. w Idea Bank?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś w Oddziale Millennium uzyskałem informację, iż z Millennium - ze względów bezpieczeństwa - dziennie można przelać "na zewnątrz" co najwyżej 50 tys. zł. Mogłaby być to kwota wyższa - wtedy należy jednak udać się do Oddziału Banku, a operacja taka byłaby płatna (8 zł). Zdziwiło mnie to - wszak Polcan pisał ostatnio o możliwości przelewania 100 tys. dziennie - bez żadnych opłat, prowizji itp. (Konsultant upierał się, iz samodzielnie nie możemy tego zrobić).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio pisałem jak samodzielnie zmienić ten limit do 100 tys. zł, opis poniżej.
      https://moneyafterhours.blogspot.com/2019/11/270-na-ko-w-millennium-oraz-jak-zmienic.html

      Usuń
    2. Dla zainteresowanych. Stary sposób wylewania z Millenium jednego dnia kwoty 100 tys. zł działa dalej. Chodzi o przelewy z datą przyszłą..

      Usuń
    3. do: polcan 6 grudnia 2019 06:46 Tak, pamiętam. Tym bardziej zdziwiła mnie wczorajsza informacja w Oddziale.

      Usuń
    4. Hmmm u mnie właśnie też już nie działa stary sposób...jednak coś zmienili chyba od 1.grudnia
      Mialem 120 tys i 3 dni zajeło zerowanie, 50 dziennie. Millenium ponoć ma lekkie problemy taka plota krąży. Nawet w Idea Banku nie było takich limitów w wypłacaniu własnych pieniędzy. Ostro komuś mózg się rozchorował w millenium. Ja zamknąłem konto.

      Usuń
    5. Ja robiłem przelewy w grudniu..

      Usuń
    6. "Mialem 120 tys i 3 dni zajeło zerowanie, 50 dziennie."

      Pisałem już o tym kiedyś na początku listopada. U mnie też nie dało się zrobić patentu z datą przyszłą i też przelewałem jak Ty kasę przez 3 dni, choć kiedyś wielokrotnie mi to działało :(

      "Ostro komuś mózg się rozchorował w millenium. Ja zamknąłem konto."

      Mnie też to rozzłościło i właśnie jestem w trakcie wypowiedzenia. Mało tego po wchłonięciu eurobanku - pierwszy raz nie zadzwonili do mnie z Mille z propozycją zatrzymania. Kiedyś robili to 2-krotnie proponując pół roku bez opłat za konto.

      Usuń
    7. Panie TomTom jaki inny bank Pan wybrał i dlaczego(też zamierzam zamknąć konto w Milenium).

      Usuń
    8. "...jaki inny bank Pan wybrał i dlaczego"

      Część mam w IDEI na rocznych - 3,5%, a pozostałe w Getinie na EKO - bo załapałem się jeszcze na 2,8%. Ogromnym atutem Getinu jest brak opłat za przelewy wewnętrzne z EKO do końca 2020r. - więc KO działa jak zwykły ROR :)
      Mam zamiar także pod koniec stycznia odpalić KO na nowe środki w mBanku na 2,7%. Stawka taka jak u konkurencji, ale na dłużej - bo 4 m-ce i do aż pół mln zł, a to już kwota niedostępna u konkurencji ;) Warto dodać, że 2,7% przysługuje tylko dla posiadaczy konta INTENSIVE, ale przekształcenie na takie w promocji do końca roku - powoduje brak opłat (normalnie 49,50zł) za jego prowadzenie przez ponad pół roku ;)

      Usuń
    9. Dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam Pana

      Usuń
    10. Nie ma sprawy, również pozdrawiam :)

      Usuń
    11. Tom tom, do końca roku jest darmowe przekształcenie czy do końca stycznia ?Bo piszesz że do końca roku,a odpalał będziesz pod koniec stycznia

      Usuń
    12. Do końca roku przekształcenie, a do 3 lutego - promocja na nowe środki na KO :)

      Usuń
    13. Przekształca się w systemie czy na infolinii? I jak przekształcę teraz to do kiedy będzie darmowe to konto? Przepraszam ale sam nie mogę znaleźć tych informacji. Masz jakiś link ?

      Usuń
    14. Ja przekształcałem na infolinii i musiałem wszystko im po kolei tłumaczyć ;) Chciałem mieć pewność, że przekształcam w tej promocji - bo regulamin mówi o konieczności zaznaczenia pewnej zgody oraz chciałem zachować swoją obecną kartę - bo tak można. Nie miałem pewności - czy ze strony, którą zamieszczam poniżej i czerwonego linku do przekształcenia ona będzie.
      W promocji konto jest darmowe do końca miesiąca, w którym dokonaliśmy przekształcenia i kolejne, pełne 6 m-cy po nim, tak więc do końca czerwca.

      https://www.mbank.pl/lp/promocja-dla-klientow-intensive/

      Usuń
  6. Dla zainteresowanych: dziś przy serii przelewów na większą kwotę Getin oferuje lokaty:
    2,40% przy przelewie do Pekao
    2,20% przy przelewie do PKO
    2,00% przy przelewie do Millennium
    2,20% przy przelewie do T-mobile
    Przelewy na kwotę mniejszą niż 10k nie generują żadnych ofert lokat specjalnych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualizacja artykułu:
    Link do Twisto podany w artykule zostaje czasowo zawieszony ze względu na planowane zmiany we wniosku. Oferta ma być znów aktywna od przyszłego tygodnia, o czym poinformuję w kolejnej aktualizacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Panie Polcan w jakiej formie i kiedy dostanę 100zł za założenie konta w twisto z Pana linku po ukazaniu się postu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 100 punktów czyli równowartość 100 zł pokazało się już po dwóch dniach od momentu rejestracji.
      Jest to widoczne w prawym górnym rogu pod imieniem i nazwiskiem po zalogowaniu się na swoje konto w Twisto.
      Link rejestracyjny chwilowo jest nieaktywny, gdyż trwają prace nad jego modyfikacją. Od nowego tygodnia ma być znów aktywny.

      Usuń
    2. Ok. Mam tak jak Pan napisał. Czyli aby wykorzystać te 100 punktów trzeba coś kupić za pomocą Twisto?

      Usuń
    3. Proszę kliknąć w strzałkę skierowaną w dół obok nazwiska i wybrać opcję Punkty.
      Pojawi się komunikat:
      'Masz punkty o wartości 100 zł
      Możesz użyć punktów do opłacenia swoich transakcji i rachunków miesięcznych'

      Usuń
  9. Aktualizacja:
    Dziś wstawiłem nowy aktywny link, jest to link polecający konto Twisto. Można zgarnąć w ten sposób 50 zł za rejestrację

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...