piątek, 22 czerwca 2012

Jak wypłacić obiecane 100 zł z Alior Sync


Alior Sync to bank, którego premiery wyczekiwaliśmy i który nas srodze zawiódł. Krytykę znajdziecie w artykule kubeł zimnej wody dla rozpalonych. Ale coś nam się należy w zamian za te wielkie rozczarowanie i przemoczone ubranie.

Co do Euro tez mieliśmy dużo oczekiwań i piłkarze też nas rozczarowali ale przynajmniej zobaczyliśmy fajną pierwszą połowę z Grekami, dobry cały mecz z Rosją oraz fajną pierwszą połowę z Czechami. Piłkarze zawiedli ale dostali ładne pieniądze a jakie przeczytacie dziś na blogu Polak potrafi tutaj.

Nam Alior Sync nie zapłaci aż 15 tysięcy euro za start. Nasz początek z bankiem nowej generacji wyceniono za jedyne 100 zł o czym pisałem tutaj. Ale lepszy rydz niż nic. W końcu odpowiedzieliśmy im na 5 pytań po 20 zł każde. Pytanie szóste już niepłatne brzmi: jak je odzyskać?

Niestety samo udzielenie odpowiedzi na pytania czyli udział w konkursie 'TY i Sync' nie gwarantuje jeszcze wypłaty a jedynie możliwość jej otrzymania. Żeby możliwość stała się faktem, musimy założyć konto osobiste. I dopiero za ten krok dostaniemy 50 zł. Jak to zrobić?


1 Wypełnienie wniosku
Na początku trzeba wypełnić wniosek o konto osobiste dostępny na stronie banku i skorzystać z 6 typowych kroków. Jedynie pierwszy z nich może być problematyczny dotyczy bowiem wyboru sposobu założenia konta. Mamy do wyboru albo umowę online albo skorzystanie z kuriera.


Osobiście polecam pierwszą możliwość jest bowiem o wiele szybsza. Następne kroki są banalne: dane kontaktowe, osobowe i inne detale, które banki lubią sobie odnotowywać w swoich czeluściach baz danych, żeby potem chwalić się ile to klientów oni zagarnęli.

2 Przelew z innego banku
Po tych formalnościach dostaniesz na maila potwierdzenie złożenia wniosku oraz prośbę o przelanie dowolnej kwoty z innego rachunku. Ma on na celu weryfikację danych osobowych. Ważne jest oczywiście, żeby nasze dane w obu bankach się zgadzały.

Trzeba przyznać, że jest dość wygodne. Nie musimy wysyłać skanów dowodu osobistego jak to ma miejsce w innych bankach,  gdyż ten przelew ma na celu weryfikację naszych danych. W moim przypadku przelewu dokonałem na 1 zł z Alior banku i mimo przelewu o 16:30 już po godzinie dostałem potwierdzenie na komórkę o zaksięgowaniu przelewu

3 Przyznanie identyfikatora - numeru CIF
Po otrzymaniu przelanej kwoty Alior Sync odeśle ci na konto, z którego wysłałeś dowolną kwotę, tylko jeden grosz. I oczywiście grosz zostanie ci potrącony z rachunku bo to twój grosz. Poza obiecaną stówą Alior Sync nie da ci już jak widać ani grosza.

W potwierdzeniu przelewu dostaniesz numer CIF, który będzie służyć jako identyfikator do bankowości internetowej. Zobaczysz go albo w banku z którego wysłałeś, albo na poczcie.

4 Logowanie do systemu oraz odbiór premii
Po wpisaniu numeru CIF dostaniemy na komórkę hasło. Po jego wpisaniu, mamy możliwość zmiany hasła na dowolne jakie sobie zażyczymy. Odtąd logowanie będzie przebiegać według typowego schematu numer CIF + hasło.

Na swoim rachunku ujrzysz 50 zł + twój przelew - 1 grosz
Teraz mamy już dostęp do konta osobistego. A skoro jest beznadziejne to warto od razu przelać kwotę wybierając opcję transfer natychmiastowy. Tak bardzo natychmiastowy to on nie jest, ale po kilku minutach zobaczymy obiecane 50 zł na naszym koncie w innym banku. Czyli zapłata za 2,5 pytania:)

Całość zajmie nam zaledwie kilka godzin w zależności od tego z którego banku będziemy przelewać pieniądze. Ale to dopiero połowa pracy. Żeby dostać drugie 50 zł musimy we wniosku zaznaczyć, że chcemy kartę debetową. Dopiero po dokonaniu 3 płatności zostaniemy nagrodzeni drugim banknotem z Kazimierzem III Wielkim.

A potem? Potem możemy zapomnieć, że istnieje coś takiego jak Alior Sync. Trudno bowiem oczekiwać, że zmienią obecne liche menu na pikantne lokaty polewane gęstym sosem z kont.

6 komentarzy:

  1. Witam. Odpowiedziałem na pytania i następnie założyłem konto, mam już numer CIF i zalogowałem się, lecz nie mam pieniędzy na koncie. Jak je pozyskać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A odpowiedziałeś na pytania w trakcie trwania konkursu 'TY i Sync'? Wydaje mi się, że 100 zł było tylko przez określony okres choć nie jestem pewien. Ja po zalogowaniu miałem od razu 50,99 tak jak widać na zrzucie ekranowym.
      Radzę skontaktować się z bankiem wchodząc do wirtualnego oddziału i wybrać jedną z trzech opcji o których pisałem tutaj
      http://moneyafterhours.blogspot.com/2012/06/alior-sync-kube-zimnej-wody-dla.html

      Usuń
    2. Ja po zalogowaniu też od razu miałam na koncie 50 zł, podobnie mój mąż, natomiast u mamy nagrody nie było... Po rozmowie z miłą bankierką ;) wiem, że pieniądze powinny się pojawić do trzech dni od pierwszego logowania.

      Usuń
  2. Odpowiedziałem na 5 pytań od Alior Sync i mam kilka pytań.Czy muszę podać tego samego maila co przy odpowiadaniu na pytania? bo niestety nie pamiętam go :/ tzn. który to był i jeszcze jedno czy jeżeli dam, że chcę konto w alior sync bez karty to dostanę 50zł czy nic nie dostanę wtedy?Bo to że nie dostanę całego 100zł to wiem. I jeszcze jedno ale to już ostanie pytanie, czy założenie tego konta jest całkowicie darmowe?

    OdpowiedzUsuń
  3. A w co zainwestować tę stówkę? ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapewne na wódkę. ;D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...