sobota, 7 marca 2015

Jak założyć lokatę na 6% w Raiffeisen


Witam Panie Marcinie,
chciałabym uprzejmie zapytać, czy coś się stało,że nie ma żadnych wpisów na Pana blogu?
Mam nadzieję, że wszystko u Pana ok!; brakuje  tylko Pana.


Dostałem mnóstwo maili od Was z podobną treścią. Niestety nie jestem w stanie odpowiedzieć na wszystkie z nich, więc krótkie wyjaśnienie tutaj. Informowałem w rankingu lokat, że będzie na blogu krótka przerwa ze względu na delegację zagraniczną.

Wasze komentarze były publikowane przez mojego zastępcę. Oczywiście macie rację, że link podany w ostatnim artykule nie da gwarantowanej lokaty na 6%. Do tego służy link, który uczestnicy ankiety dostali na swojego maila.




Każdy otrzymuje swój link

Po kliknięciu na link zostajemy przekierowani do strony, która posiada już odpowiedni numer wniosku. Link ten identyfikuje nas jako potencjalnych posiadaczy lokaty na 6%. Jak wynika z komentarzy nie jest łatwo tę lokatę założyć:

tez wam przyszedł tak email po wypełnieniu wniosku "Z przykrością informujemy, że dalsze procesowanie wniosku nie jest możliwe, ponieważ posiadają już Państwo produkty i usługi w Raiffeisen Polbank. W związku z tym zawarcie Umowy nie doszło do skutku."
Przecież promocja dotyczy również obecnych klientów!


Okazuje się jednak, że jest to możliwe. 
Ja już założyłem konto "wymarzone" jako stary klient, ale tylko w oddziale, przez Internet nie było to możliwe, Dopisano mi nowe konta do starych.
Lokatę po wpłynięciu środków bez problemu założono mi prze infolinię.


A więc trzeba się pofatygować do oddziału. Inni czytelnicy podają, że lokatę trzeba założyć do 31 marca. To ważna informacja, bowiem warto znaleźć sobie wolny dzień na wizytę w "marmurku", jak nazywacie oddział:) Dzwonienie na infolinie banku raz że nie jest darmowe nawet przy wykupionym abonamencie, dwa że nawet najspokojniejszego stoika potrafi wytrącić z równowagi.

Lokatę 6% da się założyć tylko przez infolinię (lub w marmurku jak kto lubi). U mnie to 3x10minut oczekiwania. zjadło mi z prepaida ze 3pln i traktuje to jako obniżenie odsetek. parodią jest kontakt z infolinią: 
1x - Pani nie wie przełączy mnie do kogoś kto wie ... po paru minutach dzwonię 
2x (dziś przed 16) - "mamy awarię systemu, proszę zadzwonić za pół godziny,na pewno będzie naprawione" - chyba kończą zmianę o 16 w infolinii. Zadzwoniłem koło 20 
3raz i poszło wsio o.k. - oddzwaniają z potwierdzeniem lokaty, to na plus - pamiętajcie żeby podczas rozmowy poprosić o potwierdzenia elektroniczne bo przyślą papier (ostatnio mi przyszedł z innego banku w otwartej kopercie-na papierze oczywiście nr dowodu i inne dane wrażliwe).

Ja dopiero dziś wróciłem do kraju. Niestety w hotelu, w którym przebywałem, nie było dostępu do internetu, więc dopiero dziś zobaczyłem ów link i mogę przystąpić do zakładania lokaty.  Byłem kiedyś klientem Polbanku, więc pewnie figuruję w bazie danych Raiffeisen. O tym jak to było w moim przypadku podam niebawem.

22 komentarze:

  1. 3 zł wydane na telefon... masakra jakaś. Zamiast 6% realnie ma tylko 5,99%. To nie dzwoń, nie zakładaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta uszczypliwość jest nie na miejscu. Zmień forum jak czyjeś zwierzenia Ci nie odpowiadają.

      Usuń
    2. Widzisz, jednak jest to masakra.
      Wszakże wyjściowo jest to tylko 4,86% po Belce i nie spada o setne części, tylko z 81 do 78pln (wiwat calc),
      to chodzi jeszcze o wartość dodaną tj. prawie godzina życia którą możesz poświęcić albo na zabawę z dzieciakami, nawet na czytanie blogów a nie wkur* się na system.
      W pewnym wieku zaczniesz szanować siebie i domagać się jakości - po co reklamują to jako "wymarzone"?
      Nie jest wymarzonym dzwonić i nie móc załatwić. Indolencja na infolii. Karta płatna. Jedyny plus to jedna cyferka mniej w loginie - widać realnie zakładają że dziesiątek milionów klientów nie będą mieli :P
      Dla mnie poziom reiff jest taki sam jak alior - żenada niższej kultury czyli przeciętna miernota. Biorę co dają i potem adieu.
      Chcą kupić moje dane i płacą (30k dobrze ulokowane).
      Najwięcej i tak wie o Tobie bank w którym płacisz kartą.
      pozdro
      misiek
      ps dobrze że wróciłeś Polcan zacząłem się martwić że nie ma Cię na agregatorze

      Usuń
    3. No dawaj lepsze propozycje, przemądrzały malkontencie.

      Usuń
  2. Byłem również klientem Polbanku w ubiegłym roku i nie miałem problemów ze złożeniem wniosku o konto przez internet oczywiście z linku wysłanego na mój email. Przeszedłem całą procedurę z aktywowaniem konta online bez jakichkolwiek problemów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z chwilą przelania 1 zł. w celu weryfikacji przez Media Blue nie mineło kilka minut i otrzymałem SMS z Identyfikatorem (Login) do bankowości elektronicznej oraz tymczasowe hasło. Od złożenia wniosku do aktywacji konta oraz ustawienia sobie w EKD TPIN czyli telekody nie trwało więcej jak 20 minut.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko 20 tys. na 3 m-ce. Za kilka złotych więcej warto się tak zabijać? Do tego beztrosko sprzedając swoje dane jakiejś innej firmie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolego są osoby, ktore chcą i potrafią zbierać wisienki. Znasz powiedzenie: grosz do grosza, a zbierze się kokosza. Pewien amerykański pucybut właśnie wten sposób został milionerem.

      Usuń
    2. Usiądż z założonymi rękami i czekaj, aż te kilka złotych wpadnie Ci do portfela. Każdy, kto chce zarobić więcej lub mniej musi sprzedać beztrosko swoje dane. Transakcje anonimowe są tylko w świecie przestępczym.

      Usuń
  5. Totalny bałagan i chaos informacyjny i od początku zabawa w ciuciubabkę.
    Bank nie jest stroną umowy/regulaminu promocji "Wymarzone konto”. Na stronie banku raiffeisenpolbank.com nie ma żadnych informacji o tej lokacie 6%.
    Regulamin Novem mówi: nie, komputer mówi: nie, infolinia mówi: nie wiem, a później i tak ręczne ustawiają lokaty w systemie.
    Ciekawe co powie komputer jak przyjdzie termin wypłaty kwoty lokaty i odsetek.
    Mam u nich lokatę mobilną na 4% (wg regulaminu z jednego konta osobistego dostępna jest tylko 1 lokata do 10 tys. zł ). Przychodzę do oddziału i mówię: No dobra, ale jak wybiorę takie i takie opcje w aplikacji mobilnej to widzę, że jest kolejna dostępna. Odpowiedź: oficjalnie jest tylko jedna dostępna, ale ludziom się udaje kilka założyć i jeszcze mi podpowiedzieli drugą "sztuczkę" na zwielokrotnienie liczby lokat.
    Trochę to niepoważne. To znaczy jak się uda to fajnie, ale co jak komputer później powie: nie.
    W Getin Online miałem lokatę mobilną 4%. Odnowiła się w systemie znowu na 4%, choć nie powinna. Nawet potwierdzenie w pliku pdf można było ściągnąć. Co z tego jak za jakiś czas skorygowali oprocentowanie w systemie zgodnie z regulaminem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, że warto! A jeśli uważasz, że nie warto to wal śmiało. Jakieś propozycje?

    OdpowiedzUsuń
  7. 1 zł nie zasilił konta w Raiffeisenie, lecz błyskawicznie wrócił na konto z ktorego był przelew identyfikacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ oczywiście. 3 miechy mijają i wypad :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewentualnie jeszcze zabawa w 4% dla mobilnych. Lokaty na 4% i więcej można w tych czasach policzyć na palcach.

      Usuń
  9. Teraz to trzeba się skupić na Małych i Średnich Spółkach a nie polować na zdechłe 4%.

    OdpowiedzUsuń
  10. Polcan, to jak to w końcu jest? Czy klient posiadający już konto w Raiffeisen, który wypełnił ankietę i otrzymał link do założenia konta będzie mógł otworzyć tą lokatę po konwersji konta z obecnego "wygodnego" na konto "wymarzone"? Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. A nie lepiej zadzwonić na infolinię?

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesłany link nie działa. Strona wymarzonekonto.pl do której odwołuje się link, też nie działa. Czas na założenie lokaty miał być do 31 marca - coś bardzo niepoważne to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  13. wczoraj zadzwoniłem na infolinie. Bez problemu miła konsultantka dokonała konwersji moich kont (wygodne i wygodne lokacyjne plus) na wymarzone informując, że nastąpi to 13 marca. Potwierdziła również fakt, że w związku z tym, że wypełniłem ankietę mam prawo do założenia lokaty 6% do końca marca. Zamierzam jeszcze skorzystać z programu lojalny bank - daje to możliwość do skorzystania z oferty korzystniejszej niż standardowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lokatę najlepiej zakładać jednak przez telefon. Dziś byłem w oddziale w Warszawie i po długim szperaniu w komputerze pan mi oświadczył, że nie ma mnie w bazie, a poza tym, to otrzymali wczoraj dyspozycję, że klient ma przynieść wydruk z maila, mówiący o lokacie 6%. I bez tego mi nie założy.
    (Mają widocznie jakieś problemy z bazą, komu wysłali maile)
    Pół godziny później założyłem bez problemu przez telefon...

    OdpowiedzUsuń
  15. Dużo naczytałam się o tej lokacie i szczerze mówiąc nie jestem za. O wiele lepsze oferty sa w innych bankach. Ja np założyłem na https://www.deutschebank.pl i jestem zadowolony. Żeby założyć lokatę trzeba się nieźle napocić i zapoznać się dokładnie z ofertą

    OdpowiedzUsuń
  16. Żeby założyć lokatę trzeba się bardzo napocić i zapoznać się z ofertami bardzo dokładnie. Słyszałem o tej lokacie i nie sadze żeby była to dobra oferta. Ja założyłem sobie lokatę na https://www.deutschebank.pl i jestem zadowolony. Oczywiście ofert lokat jest dużo w zależności od oczekiwań :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...