wtorek, 14 czerwca 2016

100 zł od Bankiera 100 zł od Fly oraz 360 zł od Millennium w nowej akcji zgarnij premię


Dziś rusza kolejna akcja specjalna i kolejny raz oferuje ją prawdziwy weteran bonusów czyli Millennium. Ale tym razem jest inaczej niż było do tej pory, bowiem pierwszy raz do zgarnięcia są aż 3 bonusy jednocześnie z trzech różnych źródeł:)

Jak zwykle nie ma tego typu akcji na stronie banku, gdyż jest to akcja specjalna z dedykowanym linkiem do rejestracji. Zostawiamy tam swój mail, po czym z linka jaki otrzymamy na podany mail rejestrujemy się w akcji.

Millennium wciąż promuje to co zwykle: swoje bardzo dobre konto, na którym łatwo zgarnąć 360 zł co znamy już z wielu promocji. Uznano chyba jednak, że ten bonus jest za mały bo do promocji dookoptowano dwóch innych, a każdy oferuje po 100 zł.

Niestety nie zmieniły się warunki dotyczące nowego klienta, jak to miało miejsce w opisywanej wczoraj akcji z premią 100 zł w ING. W dalszym ciągu nowy klient to taki, co nie miał konta w Millennium od 1 kwietnia 2015.

1) III edycja akcji konto 360 zł za założenie konta 360 zł w Millennium
Millennium nagradza jak zwykle: przez 6 miesięcy oferuje po 60 zł jeśli:
  • 2% cashback za płatność kartą do konta - max 30 zł na miesiąc
  • 5% cashback za płatności BLIK - max 30 zł na miesiąc
Więc tu się nic nie zmienia. Warto jednak przypomnieć, ze aby konto było absolutnie wystarczy spełnić banalne warunki: jeden przelew na 1000 zł oraz 1 płatność kartą na dowolną kwotę.

Tutaj założysz konto w Millenium z dwoma bonusami po 200 zł oraz premią 360 zł


2) 100 zł od bankiera za rejestrację
Kolejna premia jest typowa dla akcji specjalnych, a więc ważne jest by pilnować terminów.  Zebrane one są na poniższym obrazku.
 
Ważne terminy


I tak z linku rejestracyjnego można korzystać do 30 czerwca 2016. Zaś najpóźniej do 4 lipca należy zawrzeć umowę o konto. By zgarnąć stówkę wystarczy przez dwa wakacyjne miesiące spełnić warunek aktywności na koncie.


3) Kupon na 100 zł od fly.pl
Nietypowy jest trzeci punkt, a więc możliwość zdobycia dodatkowych kuponów na fly.pl Co ciekawe nie trzeba spełniać dodatkowych warunków, wystarczą te opisane w punkcie drugim.



Kupon na 100 zł do fly można wymienić na wybrane usługi turystyczne dostępne w ofercie fly a prezentowane na stronie wczasy.fly.pl. Są one ważne aż do 30 października 2016.

Słowem fajna akcja specjalna, w której po raz pierwszy biorą udział aż trzy firmy. Ciekaw jestem czy to tylko jednorazowa okazja tego typu, czy też będzie takowych więcej w przyszłości.

Regulamin III edycji premii na 360 zł w Millennium
Regulamin akcji specjalnej zgarnij premię z bankier na 100 zł
Regulamin realizacji kuponów z fly.pl na 100 zł

32 komentarze:

  1. Komentarz nie na temat, ale czy ktokolwiek dostał od Toyoty banku wiadomość o zakwalifikowaniu do odebrania 100 zł premii z promocji "Tankuj korzyści"? Termin otrzymania wiadomości ustalony w regulaminie promocji mija dzisiaj, a wiadomości ani widu ani słychu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam
    Przyłączam się do tematu TOYOTA BANK i akcji LOKATA.
    Jako klient banku liczyłam na 50zł. za założenie kolejnego depozytu, warunki oczywiście spełniłam, wczoraj minął dzień tj 14.06.2016 a organizator nie przesłał na moją skrzynkę email, wiadomości, tym samym nie spełniony został pkt.
    IV. Premia i Premia dodatkowa
    1. Rozstrzygnięcie „Akcji Lokata” (powiadomienie o zakwalifikowaniu do otrzymania Premii) nastąpi do dnia 14.06.2016 roku. O przyznaniu Premii i Premii dodatkowej uczestnik Akcji zostanie powiadomiony przez Organizatora poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail wskazany przy rejestracji w Aplikacji. Warunkiem otrzymania Premii i Premii dodatkowej jest łączne spełnienie warunków wskazanych w §2 Regulaminu.

    zgłosiłam już reklamację, taki email podają w regulaminie :
    VII. Postępowanie reklamacyjne 1. Reklamacje dotyczące spraw związanych z Akcją prosimy składać na piśmie wraz z uzasadnieniem do Organizatora na adres: Agora SA, ul. Czerska 8/10, 00-732 Warszawa lub pocztą elektroniczną na adres tankujkorzysci@bankzpremia.pl.
    może się komuś też przyda , pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agora ponownie sprawia problemy. Nie jesteście odosobnieni w tej sprawie. Ja również nie otrzymałem powiadomienia. Przed chwilą też wysłałem reklamację. To już moja 2 reklamacja wysłana do Agory. Poprzednia rozpatrzona pozytywnie. Premia została wypłacona.
      Partner Toyoty Bank - AGORA, liczy ponownie na zapomnienie przez uczestników promocji.

      Usuń
    2. Przekazałem sprawę do kilku osób i mam nadzieję, że ktoś wyjaśni tę sprawę.

      Usuń
    3. Potwierdzam, też nie dostałem maila przy oczywistym spełnieniu warunków promocji. Reklamacja zgłoszona dziś rano mailem.

      Usuń
    4. Dostałem informację, że dziś sprawa powinna być wyjaśniona. Sam też czekam.

      Usuń
    5. Przed chwilą otrzymałem e-maila od Agory do uzupełnienia danych do przelewu. Jednak po zalogowaniu się na wskazanej stronie dalej brak możliwości wpisania danych. Strona wyświetla się Cyt: Konkurs zakończony Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w akcji promocyjnej. Błąd na stronie: http://tankujkorzysci.zpremia.pl/promocja/

      Usuń
    6. @Anonimowy15 czerwca 2016 11:35
      coś kręcisz, sam nie uczestniczę w tej promocji, ale wszyttkie działają podobnie, Jak mogłeś się zalogować pod tym linkiem, który podałeś...
      Tu masz link poprawny, zaloguj się i uzupełni dane proste jak drut :)
      http://tankujkorzysci.zpremia.pl/promocja/zaloguj/

      Zalogujesz się i nic Ci nie wyskoczy.

      Usuń
    7. Link:http://tankujkorzysci.zpremia.pl/promocja/Prawy górny róg masz opcję Zaloguj. Od zakręcenia to chyba ty jesteś.

      Usuń
  3. Udał Ci się wpisać dane do przelewu?

    OdpowiedzUsuń
  4. 12:30 wciąż nie dostałem maila.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dostałem informację, że mail o premii wyszedł o godzinie 10:52
    Dotarł do mnie o godzinie 12:30

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polcan masz możliwość wpisania danych, cz tak samo jak u mnie wyświetla się po zalogowaniu napis: Konkurs zakończony Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w akcji promocyjnej.

      Usuń
    2. Po pracy czyli wieczorem sprawdzę i dam znać.

      Usuń
    3. Mam możliwość. Pokazuje się: załóż lokatę na 100 dni i odbierz do 110 zł premii.
      Oczywiście jak zwykle zaczynam od przypomnienia hasła.
      Reszta poszła bez problemu.

      Usuń
  6. 12:57 maila brak. To może zapytaj Polcan, czy w związku z naruszeniem Regulaminu Agora przewiduje rekompensatę...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przynajmniej YB wypłacił dzisiaj premie. Wszystko się zgadza !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Potwierdzam wypłatę z YB

    OdpowiedzUsuń
  9. Każą wpisać adres mail i jakieś hasło. Nie wiem o co chodzi. Jakie hasło ? Nie pamiętam, abym coś takiego ustalał - minęło sporo czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hasło dostałeś przy rejestracji i pewnie nie zwróciłeś na to uwagi. Mi się nigdy nie chce szukać tego starego maila, więc od razu klikam na Przypomnij hasło i korzystam z nowego, które przyjdzie na maila.

      Usuń
    2. Do tej pory nie dostałem maila od Agory (3 inne osoby z rodziny - również).
      Myślałem, że po Waszych reklamacjach oprzytomnieją i wszystkim wyślą zaległą wiadomość... ale jak widać wolą lecieć w kulki i liczyć, że się zapomni...
      No cóż, trzeba słać kolejne reklamacje, a Agorę dopisać w pamięci do listy krętaczy.

      Usuń
    3. Tez nie dostałem maila, a wszystkie warunki spełnione. Co jest grane? Czy naprawdę nic nie może stać się bez reklamacji?

      Usuń
    4. Ja poinformowałem agorę, że nie mam maila od nich. Okazało się, że nie wysłali mi, bo zwykle piszą do mnie na maila dostępnego dla wszystkich, a rejestrowałem się z innego.
      Po wyjaśnieniu wątpliwości wysłali mi zgłoszenie do odbioru nagrody na właściwego maila.

      Usuń
  10. w odpowiedzi na mojego maila, wczoraj o 15:41 dostałem taką odpowiedź:
    Szanowny Panie,

    uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie zostało przekazane do weryfikacji przez Toyota Bank.
    Prosimy o cierpliwość, odpowiedź zostanie udzielona tak szybko, jak będzie to możliwe.


    OdpowiedzUsuń
  11. Witam
    Ponownie Marta z tej strony.
    Wypłata premii na konto w Toyota Bank ma nastąpić do 30 czerwca.
    Czy np. dziś mogę wysłać wypowiedzenie umowy rachunku(karty,konto) do Toyota, i premię zgodnie z obietnicą dostane do dnia 30 czerwca.
    płacę 2,49 zł za konto, co miesiąc - karty nie mam. jak wypowiem umowę to tylko zapłacę za lipiec 2,49.
    jeśli wstrzymam się do konca miesiaca z wypowiedzieniem, to znając życie wyśle list w lipcu, wiec pobiorą 2,49, oraz pewnie za sierpień też wezmą 2,49. bo okres wypowiedzenia pobiegnie powiedzmy od 7 lipca do 7 sierpnia.
    A toyota zawsze 1 każdego miesiąca pobiera opłatę 2,49...
    proszę o pomoc.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to nie jest pomysł. Sam zamierzam zamknąć konto w Toyocie ze względu na to, że obecna promocja omija obecnych klientów Toyoty, ale czekam z tym do momentu otrzymania premii na konto.

      Dostałem maila od wściekłego czytelnika w tym temacie. Oto jego fragment:
      "Utrudniają wypowiedzenie umowy. Każą wysyłać list lub przyjeżdżać osobiście do siedziby centrali ! Moja żona wypowiedziała umowę w dniu 20.05., aby od lipca nie płacić za prowadzenie rachunku i właśnie dowiedziała się, że nie dostanie premii gwarantowanej i bonusa, ponieważ jej rachunek będzie zamknięty w dniu 19.06.2016, a bank będzie przelewać premię i bonus do 30.06.2016 !!! Teraz musi pilnie jechać i wycofywać wypowiedzenie, a potem znowu jechać, aby złożyć ponownie !!"

      Usuń
    2. Ale w tym przypadku jest wszystko jasne, skoro Pani złożyła wypowiedzenie w maju (!), to 20 czerwca bank zamknie rachunek. a zgodnie z regulaminem aby dostać premię rachunek musi być aktywny do 30 czerwca. więcej komentarza nie potrzeba.
      Dla mnie jeśli złoże wypowiedzenie 23 czerwca to konto zostanie zamknięte 23 lipca. W tym okresie tj. 30 czerwca w chwili przelewania rachunek nadal bedzie otwarty, aktywny. NIe wiem tylko czy rachunki w trakcie wypowiedzienia również są liczone do wypłaty premii ?
      pozdr. Marta

      Usuń
    3. Nie wiem czy używanie racjonalizmu w przypadku banków to dobre podejście. Toyota ewidentnie nie spełniła warunku daty granicznej, spóźniła się o dzień i wszystko jest niby ok.
      Gdyby działało to w drugą stronę i zawinił Kowalski mogłoby to wyglądać zupełnie inaczej...
      Ja w każdym razie dla świętego spokoju czekam na otrzymanie premii i wysyłam wypowiedzenia niepotrzebnego już konta.

      Usuń
  12. Szanowny Panie,

    Pańskie zgłoszenie zostało zweryfikowane pozytywnie. Proszę zalogować się na stronie tankujkorzysci.zpremia.pl i uzupełnić dane do przelewu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Po wysłaniu reklamacji o braku powiadomienia o zakwalifikowaniu do otrzymania Premii, dostałem odpowiedź 17-go czerwca:
    "uprzejmie informuję, że Pana zgłoszenie zostało przekazane do weryfikacji przez Toyota Bank.
    Prosimy o cierpliwość, odpowiedź zostanie udzielona tak szybko, jak będzie to możliwe."

    ... i na tym koniec - do dzisiaj brak jakiejkolwiek informacji.
    Jest ktoś w podobnej sytuacji?
    Ile mamy czekać? 21-go czerwca minął już regulaminowy termin na uzupełnienie danych, wypłata powinna być do 30-06-2016...

    OdpowiedzUsuń
  14. Czy ktoś jeszcze nie otrzymał, po pozytywnej reklamacji, wypłaty premii, która miała zostać przekazana do 30.06.2016?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...