niedziela, 17 sierpnia 2014

Lokata sierpniowa bez dodatków na ponad 5,00% w Expanderze


Dobre lokaty w Expanderze pojawiają się bardzo rzadko. Oczywiście mowa tutaj o takich, które nie wymagają żadnych dodatkowych produktów, jakie ta firma doradztwa finansowego lubi sobie dodawać do lokat.

Czytelnicy bloga nauczyli się już rozróżniać lokaty podpięte do różnego rodzaju pikantnych dodatków. A to dodadzą strukturkę, albo zaplanują za nas emeryturę, a to ubezpieczą na życie lub dożycie, jeśli starczy nam zdrowia i nerwów.

Tym razem mamy jednak ofertę bez tych niepotrzebnych śmieci. Zresztą gdyby były, nie omawialibyśmy ich tutaj, by sobie nie psuć humoru. Jakie zatem parametry ma lokata sierpniowa? Widzimy to niżej.

I to do 50.000 zł



Dla przypomnienia Expander działa na zlecenie Meritum banku. Sam Meritum od niedawna ma lokatę start na 5,00%, tam jednak jest ograniczenie do 10.000 zł. A nic nie stoi na przeszkodzie by skorzystać także z dodatkowego kanału dystrybucji, który pozwala na ulokowanie znacznie wyższej kwoty.

Co ciekawe według informacji jakie otrzymałem oferta jest dostępna dopiero od... wtorku 19 sierpnia. Rzadko się zdarza by reklama była z wyprzedzeniem i to kilkudniowym, pojawiła się bowiem wczoraj. Pewnie dlatego nie ma jej jeszcze na stronie głównej Expandera.

Czytelnicy mogą znów zarzucić, że to lokata bardzo krótkoterminowa, trwa bowiem zaledwie jeden miesiąc czyli tyle ile kończąca się dziś oferta BOŚ. Mamy tutaj jednak znacznie wyższe oprocentowanie, a więc zysk tutaj też będzie wyższy.

Dokładniej minimalna kwota lokaty to 30.000 zł. Kto ma więcej, może wpakować tutaj nawet do 50.000 zł. Sęk w tym, że trzeba się udać do oddziału na rozmowę bo to zwykła lokata z doradcą. Jak zresztą wszystkie promocyjne lokaty bez pikantnych dodatków.

Innymi słowy lokata jest bez dodatkowych produktów, gdyż do tych dodatków będzie starać się nas namawiać doradca. Czekać będzie do 1 września, ale tylko na nowych klientów, którzy nigdy nie nabyli produktu finansowego u Expanderowców. 

Cóż doradcy wśród nowego narybku liczą pewnie na znalezienie naiwnych, którzy dadzą się naciągnąć na coś ekstra. Ale tylko od nas zależy czy damy się przegadać, czy powiemy od razu, po co się fatygowaliśmy do oddziału.

5 komentarzy:

  1. Zysk netto 37,12zł nad smart ko 4% z 50tys. Moim zdaniem jak komuś po drodze może iść. Ja mam wolnych środków 5tyś więc sobie daruję ale pewnie i tak bym nie poszedł (wolę unikać "doradców").

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolę 4,8% na lokacie rentierskiej w SKOK Wołomin, bez zawracania głowy przez 'doradcę' i innych czarów marów.

    OdpowiedzUsuń
  3. a w SKOK Kasa Polska mamy lokatę na 5,2% na 6 miesięcy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby nie była dla nowych to bym skorzystał.
    Nigdy jeszcze nic mi nie wcisnęli w Expanderze jak zakładałem lokaty, a 10 min. na pogawędkę mogę poświęcić.

    Pozdrawiam
    TomL

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam, założyłam lokatę, mam 5 dni roboczych na opłacenie. Kosztowało mnie to ponad pół godziny, bo doradca koniecznie chciał mnie namówić na Gwarantowany Program Emerytalny Plus z Aegona... Nawet mam wydrukowane OWU do poczytania i pewnie na lekturze się skończy... Grunt, ze kasa upchnięta choć na miesiąc ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...