czwartek, 17 marca 2016

30 zł na wiosnę w wiosennych kuponach allegro


Przedwiośnie w pełni, wszystko zaczyna się powoli budzić do życia, ale raczej nie dotyczy to banków. Pożegnaliśmy Idea bank już jakiś czas temu, od wczoraj żegnamy też Lion's bank, który poszedł w ślady swojego nadzorcy i wypada powoli nawet z drugiej ligi mimo olbrzymiej kwoty minimalnej na start. 

Wiosennie za to robi się w promocjach pozabankowych. Nieustannymi akcjami raczy nas allegro. Tym razem mamy tutaj wiosenne kupony rabatowe. Liczba mnoga użyta w poprzednim zdaniu nie jest błędem.

Są bowiem dwa kupony do zdobycia. Pierwszy, mniejszy na 10 zł można bardzo łatwo dostać za użycie w aplikacji mobilnej wesołego kodu: wiosna. Tak jak to widzimy niżej:





Drugi kupon jest jeszcze lepszy bo na 20 zł. Niby niewiele, ale dla zwolenników zakupów na allegro przyda się każdy rabat. Ten drugi dostaniemy, w przypadku kupna na kwotę minimum 50 zł. Ważne by zrobić to w terminie 7 dni od otrzymania kuponu, bo tylko wtedy można dostać dodatkowy kupon.



Jak widać poza bankami zaczyna się już wiosna. W bankach zaś poza akcjami specjalnymi, które zebrałem w osobnym artykule na PP1, daleko do wiosny. I raczej wcale się na nią nie zanosi...

Regulamin nowej wiosennej promocji na allegro

24 komentarze:

  1. Tylko po co to ograniczanie się tylko do aplikacji mobilnych?

    OdpowiedzUsuń
  2. Być może przegapiłem wpis na ten temat... a może stało się to dzisiaj:
    BZWBK zlikwidowało 4% dla konta czwartego.
    Tłumaczone jest to błędem systemu bankowego, który umożliwił nam otworzenie więcej niż, regulaminowo dozwolonych, trzech kont z podwyższonym %.
    Sprawdźcie (jeśli posiadacie więcej niż 3) ostatnie otworzone konto w BZWBK - to właśnie tego konta dotyczy zmiana.
    Należy wejść w szczegóły konta i sprawdzić pole "oprocentoanie" - zamiast dotychczasowej informacji w rozwijanym oknie o 4% do kwoty 4.000, widnieje jednoznaczny wpis: 0%.
    MD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdziłem wszystkie 4 konta i wszystkie mam na dziś oprocentowane na 4%.
      O tym, że bank ma zamiar anulować 4% na kontach powyżej 3 sztuk była już mowa w artykule: Ile można mieć kont na 4% w WBK, opublikowanym na PP1.
      http://polakcan.blogspot.com/2016/03/ile-mozna-miec-kont-na-4-w-bz-wbk.html

      Usuń
    2. Rzeczywiście, jest to prawdziwy skandal! Nawet nas o tym nie poinformowali. Gdyby nie Twoja czujność, to przez kilkanaście miesięcy miałbym nieoprocentowane 4 tysiące... Polcan opisz to na blogu, co z tym robimy?

      Usuń
    3. Nic z tym nie robimy. Cieszymy się, że bank zrobił nam furtkę, którą można było wykorzystać i przez jakiś czas mieliśmy gwarantowane 4%, które bank obiecuje dać na dowolnej ilości kont (rekordzista posiada podobno 26 kont).
      Według regulaminu można mieć tylko 3 takie konta, kto miał więcej zyskał:)

      Usuń
    4. Dzięki za informację. Przed chwilą wyczyściłem 3 dodatkowe KGP. Zgadza się Bank poprawił błąd. Trochę szkoda, gdyż miałem nie 12 000 PLN a 24 000 PLN na 4%.

      Usuń
  3. po co wpis o allegro na blogu jak cytuję autora:

    "Blog o efektywnym oszczędzaniu dla wyjadaczy wisienek: najciekawsze promocje bankowe, atrakcyjne lokaty, najlepsze konta, dobry cashback, akcje specjalne z bonusem"

    Obniżasz poziom. O tego typu akcjach informują na innych blogach, nie rób z tego mydła i powidła.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też 4 na 4%

    OdpowiedzUsuń
  5. Po co allegro promuje aplikacje mobilne? Jaki ma w tym interes? Czy jest w zmowie z bankami, czy robi to na własne konto?

    OdpowiedzUsuń
  6. Potwierdzam BZ WBK zlikwidowało oprocentowanie 4% na więcej niż 3 KGP. Miałem ich, aż 6. Więc 3 KGP do likwidacji. Po otrzymaniu odsetek z dniem 01.04.2016r. zamykam je.

    OdpowiedzUsuń
  7. W ramach doprecyzowania:
    O zmianie % byłem informowany przez BZWBK telefonicznie (ale moja mama i żona już nie).
    Z rozmowy dowiedziałem się, że oprocentowanie "nadliczbowych" kont będzie zmieniane sukcesywnie, dlatego niektórzy mogą jeszcze być może posiadać 4%.
    MD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaraz szlag mnie trafi nie dość , że nie dostałam 100zł premii to jeszcze właśnie zobaczyłam, że na 1SZYM KONCIE widnieje 0% czyli tym z którego płaciłam kartą. A ostanie jest na 4. Kpina nie mam już siły do tych idiotów , przed chwilą pół godziny zadawałam jedno pytanie czemu zlikwidowano 4% na 1szym promocyjnym koncie i odp cały czas jak z durnego automatu , bo regulamin tak mówi. Proszę o jakąś interwencje w tym pseudo banku, bo to co robią z ludźmi to dno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi dokładnie tak samo zlikwidowali na 1 koncie. Konto nie ma 4% to i w promocji nie będzie pewno karta . Trzeba zastrzec. Same problemy :(

      Usuń
  9. Czy ktoś z Was wie od kiedy BZWBK likwiduje 4% na "nadliczbowych" Kontach Godnego Polecenia?
    Codziennie zaglądam na blog Polcana i dopiero dzisiaj dowiedziałem się o tej akcji banku. Dobrze by było znać datę zmiany oprocentowania aby ew. pisać reklamację o zwrot odsetek. Bank pozwolił założyć więcej niż 3 konta i nieładnie się zachował bo nie poinformował, że zmienia oprocentowanie.
    Waldemar

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc chyba nie zaglądasz na mojego pierwszego bloga czyli PP1. Tam już 2 marca pojawiła się informacja, że konsultantka z WBK mówiła pomyłce systemowej:
      http://polakcan.blogspot.com/2016/03/ile-mozna-miec-kont-na-4-w-bz-wbk.html?showComment=1456933750531#c8851485138593915205

      Wiadomo było, że likwidacja oprocentowania dla kont powyżej 3 sztuk jest tylko kwestią czasu, a każdy dzień spóźnionej reakcji to nasz zysk. Bank bowiem zadeklarował, że nie będzie działał wstecz i do momentu posiadania 4%, odsetki powinny być prawidłowo wypłacone.

      Usuń
    2. pocan mało tego że dali ciała na ilości kont na 4%. Ja mam dowód na to że bank popełnił jeszcze inną gafę w tych kontach oczywiście na naszą korzyść. Chodzi o pewną dodatkową zaletę dla osób korzystających z konta w banku z melonikiem. Dodam że dla ciebie jest ona mało istotna, zresztą dla mnie też.Wiem że blog jest czytany przez pracowników banku więc nie będę opisywał co i jak dokładnie. hi hi hi

      Usuń
    3. Ciekawe czy za te 4 konto pociągną opłaty?

      Usuń
    4. Dokładnie, Waldemar ma rację. Znienacka zmniejszono do 0 oprocentowanie i w żaden sposób o tym nie powiadomili. Gdyby nie czujność Anonimowy17 marca 2016 07:46, to bym jak głupi trzymał pieniądze do czerwca 2017. Sam miałem w sumie 4 konta, 1 założone w innej promocji, a w tej tylko 3, więc z regulaminem powinno się zgadzać, a skoro zmieniają interpretację, to powinni o tym poinformować!!! Reszta niech się tak nie cieszy, w tym Polcan, zanosi się na to, że żadnych odsetek za marzec nie przyznają, a za miesiące wcześniejsze zażądają zwrotu...

      Usuń
  10. Czy kwota minimalna 50 zł wymagana jest również w przypadku chęci skorzystania wyłącznie z kupony 10 zł?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam 0 procent na koncie do którego podpięta jest karta więc muszę ją zastrzec jak najszybciej żeby nie naliczyli opłat. Ciekawe jak bank z tego wybrnie. bo konta mogą być tylko 3

    OdpowiedzUsuń
  12. Strona Getin Banku padła

    OdpowiedzUsuń
  13. Rozmawiałem z konsultantką z BZWBK. Oczywiście gra głupa i wcale nie przyjmuje do wiadomości, że to nie jest wina klienta że założył więcej niż trzy KGP bo przecież to bank mu pozwolił a nie klient wymógł na banku. Twierdzi, że na kontach nadliczbowych widnieje 0% i bank żadnych odsetek płacił nie będzie. Nie chciała też podać od kiedy bank zmienił oprocentowanie z 4% na 0%. Moim zdaniem przyjęli cwaną taktykę, że to pomyłka i wina klienta że założył więcej niż trzy konta. Bank oczywiście nie jest winien a aplikacje do zakładania kont i kuriera przywieźli krasnoludki z Ziemi Nieznanej.Bank powinien zachować się formalnie tj.wypowiedzieć umowę w trybie przewidzianym prawem i wypłacić należne odsetki.Ale oni najpierw przygotowali umowę o konto na 0% a w aplikacji internetowej wstawili 4%.I tłumaczą, że obowiązuje regulamin promocji a nie umowa.Z takiej kombinacji śmieją się nawet studenci prawa a co mowa zawodowi prawnicy.Ja czekam do końca kwietnia i jak nie wypłacą odsetek to piszę reklamację/ tak też doradziła konsultantka/ i skargę do KNF.
    Waldemar

    OdpowiedzUsuń
  14. No właśnie czy ktoś z tego banczku odpowie co mają zrobić osoby mające karty do 1szego konta, które nagle przestało być promocyjne?

    OdpowiedzUsuń
  15. Oprócz popularnego allegro warto spróbować zakupów na arena.pl asortyment bogaty, przy okazji nabijamy punkty, a jeszcze możemy dodatkowo zarobić na akcjach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...